abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2013 @ 15:59:06 #1
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_131554785

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
pi_131554973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je dat niet doet kan je net zo goed een paar keer in de week een beetje gaan fitnessen. Je mindset is absoluut niet sterk genoeg als je constant overal aan moet denken tijdens je workout. Ik weet het maar al te goed. :P
Klopt, zulke factoren hebben heel veel invloed.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_131555366
Tips van de dag, die ik vannacht gelezen heb.

Om de squat nog beter kunnen beheersen, vooral het uit de hole komen, kan je pause squats gaan doen. Op deze manier blijf je langere tijd in de hole zitten en zoekt je lichaam de juiste houding, zo programmeer je jezelf om correct te squatten. Pause squats kunnen met 3, 5, of zelfs 7 seconden gedaan worden. Doe deze op 60 - 75% van je 1RM en zorg ervoor dat je elke rep nog explosief uit de hole kan komen. Lukt dit niet meer dan moet je of lichter of stoppen. Bedoeling van pause squats zijn niet om de boel af te breken maar om vorm en spiermassa op te bouwen. Doe bijvoorbeeld 8x3 met 65% met weinig rust tussendoor(minuut of minder) en je zult zien dat ook dit zwaar zal zijn na een aantal setjes. Ook voor beginners ideaal om de squat te leren aangezien je op deze manier de meeste tijd spendeert in het moeilijkste gedeelte van de beweging.

Pause benches zijn ook een aanrader voor als je bijvoorbeeld op een bepaalde diepte moeite hebt om snelheid te creëren. Pak de barbell en laat deze zakken tot het punt waar je zwakte licht, houdt deze een paar tellen vast en probeer dan zo explosief mogelijk omhoog te drukken. Uiteraard ook dit niet meer dan 80% van je 1RM.

Pause deadlifts zijn hetzelfde liedje, wanneer je moeite hebt met een bepaald punt voor de lockout, kan je met een 60 - 75% gewicht op dat punt blijven hangen een paar tellen en dan zeer explosief je lockout doen.
  woensdag 25 september 2013 @ 16:18:31 #4
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131555425
Heb een vraag. Ik gebruik magnesium bij het dlen, in principe helpt dat heel goed maar als ik zwaarder ga dan zweten mijn handpalmen er dwars doorheen waardoor het slijmerig en glad aanvoelt icm magnesium. Niets echt bevorderend voor de grip dus. Hoe komt dit, gebruik ik te veel of juist te weinig?
This isn't even my final form.
pi_131555451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Levolution het volgende:
Heb een vraag. Ik gebruik magnesium bij het dlen, in principe helpt dat heel goed maar als ik zwaarder ga dan zweten mijn handpalmen er dwars doorheen waardoor het slijmerig en glad aanvoelt. Niets echt bevorderend voor de grip dus. Hoe komt dit, gebruik ik te veel of juist te weinig?
Haha dan zweet je behoorlijk ja.

Beste is om elke keer je handen te drogen met tissue of handoek voordat je er weer magnesium op doet voor die set.

Het beste is als je handen helemaal egaal wit zijn. en dat doe ik elke keer opnieuw voor elke set.
  woensdag 25 september 2013 @ 16:20:40 #6
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131555493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Haha dan zweet je behoorlijk ja.

Beste is om elke keer je handen te drogen met tissue of handoek voordat je er weer magnesium op doet voor die set.

Het beste is als je handen helemaal egaal wit zijn.
Ga ik nu proberen zit midden in mijn sets. :p maar het wordt glad gedurende de set zeg maar, hoe goed ik mijn handpalmen ook voorbereid.
  woensdag 25 september 2013 @ 16:22:07 #7
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131555549
Egaal wit ja? Ik had op internet gelezen dat te veel chalk juist averechts werkt door de glijdende deeltjes. Maar ik wrijf het ook altijd in met mijn handen mss moet ik dat niet doen. Even proberen.
pi_131555569
Voor de mensen die willen weten waar de JTS/Chad/Marsh vs. Rippetoe rel over ging. Inclusief vakkundige ontmanteling.

http://thefitcoach.wordpr(...)truth-about-experts/
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_131555585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Levolution het volgende:
Egaal wit ja? Ik had op internet gelezen dat te veel chalk juist averechts werkt door de glijdende deeltjes. Maar ik wrijf het ook altijd in met mijn handen mss moet ik dat niet doen. Even proberen.
ik veeg het echt rechtstreeks vanaf het blok op mijn handen en doe zelf egaal wit, heb nooit last gehad van glijdende deeltjes.
  woensdag 25 september 2013 @ 16:26:13 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131555675
Oke zojuist uitgevoerd met mijn handpalmen helemaal wit zonder uit te wrijven met mijn handen. Werkt! Maar ik mag mijn handen absoluut niet verplaatsen anders komt er alsnog zweet tussen hand en bar. Thnx bro.
pi_131555881
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:26 schreef Levolution het volgende:
Oke zojuist uitgevoerd met mijn handpalmen helemaal wit zonder uit te wrijven met mijn handen. Werkt! Maar ik mag mijn handen absoluut niet verplaatsen anders komt er alsnog zweet tussen hand en bar. Thnx bro.
goodluck with pulling, godspeed!
  woensdag 25 september 2013 @ 16:40:57 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131556166
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

goodluck with pulling, godspeed!
Klaar. Workset moest wel mixed grip maar iig gelukt. :D
  woensdag 25 september 2013 @ 16:48:00 #13
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131556479
Vandaag vanwege mijn nekproblemen een aangepaste training gedaan.

5x10x60kg squat
5x10x80kg deadlift
5x10x50kg bench press

Man, man, man... Die squats... 60kg lijkt niet veel, maar ga er maar aan staan, 5 sets van 10 reps.

Op deze manier (hoog volume, lage intensiteit) kan ik toch lekker trainen op explosiviteit en hypertrophy zonder mijn ruggen/nek wervels te zwaar te belasten. Het is jammer dat ik de lineaire kracht-progressie eruit moet halen, maar op zich is er niks verkeerd met een weekje volumetraining lijkt me :P
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131556611
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag vanwege mijn nekproblemen een aangepaste training gedaan.

5x10x60kg squat
5x10x80kg deadlift
5x10x50kg bench press

Man, man, man... Die squats... 60kg lijkt niet veel, maar ga er maar aan staan, 5 sets van 10 reps.

Op deze manier (hoog volume, lage intensiteit) kan ik toch lekker trainen op explosiviteit en massa zonder mijn ruggen/nek wervels te zwaar te belasten. Het is jammer dat ik de lineaire kracht-progressie eruit moet halen, maar op zich is er niks verkeerd met een weekje volumetraining lijkt me :P
netjes!

Vergeet niet dat je met sub maximal training juist sterker wordt omdat je de reps zo explosief mogelijk probeert te doen.

weet niet wat je 1rm is bij squats?
  woensdag 25 september 2013 @ 16:51:45 #15
77130 star_gazer
pi_131556620
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Klaar. Workset moest wel mixed grip maar iig gelukt. :D
Je kan het krijt ook a-la Benedict Magnusson opsnuiven. Wellicht dat dat ook helpt. Hij lift er in ieder geval meer dan 400kg mee.

[ Bericht 12% gewijzigd door star_gazer op 25-09-2013 16:58:45 ]
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 25 september 2013 @ 16:55:05 #16
77130 star_gazer
pi_131556734
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

netjes!

Vergeet niet dat je met sub maximal training juist sterker wordt omdat je de reps zo explosief mogelijk probeert te doen.
Tja, het is af en toe zoeken als een kronkel in je wervelkolom hebt. Hoe goed ik ook op form let, af en toe gaat het gewoon naar de klote door de oneven belasting, zowel in de gym als in het dagelijks leven. Daar moet ik dan mijn training maar op aanpassen.
-
  woensdag 25 september 2013 @ 17:21:43 #17
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131557624
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Je kan het krijt ook a-la Benedict Magnusson opsnuiven. Wellicht dat dat ook helpt. Hij lift er in ieder geval meer dan 400kg mee.

Volgende keer proberen. :D

edit: leuke comments wel op die video.

[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 25-09-2013 17:28:41 ]
pi_131557685
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef star_gazer het volgende:

[..]

lolled, ik ben ook nog steeds opzoek naar ammoniak capsules om te snuiven
pi_131557866
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:04 schreef fathank het volgende:

Dan koop je goedkopere auto. Op je 18e een Alfa 159 willen rijden maar geen fatsoenlijke gym daardoor kunnen betalen :')
Ik kan heus een betere gym betalen, als ik zou willen had ik hier een hele home-gym. Maar mijn prioriteiten liggen o.a. bij fotografie (binnenkort ga ik bijv. een nieuwe body aanschaffen, is weer 1500 euro). Ik rij bijv. liever een 159 dan dat ik een dure gym heb en 50 euro aan uitgaan per week besteed.

Tevens wil ik graag de 159 omdat Alfa gewoon m'n hart gestolen heeft, ik weet zeker dat als ik een Passat oid aanschaf ik er toch spijt van krijg.

<3
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_131557913
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik kan heus een betere gym betalen, als ik zou willen had ik hier een hele home-gym. Maar mijn prioriteiten liggen o.a. bij fotografie (binnenkort ga ik bijv. een nieuwe body aanschaffen, is weer 1500 euro). Ik rij bijv. liever een 159 dan dat ik een dure gym heb en 50 euro aan uitgaan per week besteed.

Tevens wil ik graag de 159 omdat Alfa gewoon m'n hart gestolen heeft, ik weet zeker dat als ik een Passat oid aanschaf ik er toch spijt van krijg.

<3
als je prioriteiten niet bij liften liggen, wat doe je dan hier... veel plezier in het fitness/auto/topic!
  woensdag 25 september 2013 @ 17:30:32 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131557934
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Susteren het volgende:

[..]

<3
Je lichaam is er tot je dood, die auto niet. Maar goed, wie ben ik om me te bemoeien met andermans prioriteiten.

Verder zou ik dan gewoon een home gym nemen als ik jou was, want dat geld heb je er snel weer uit (srs).
pi_131557938
quote:
12s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:29 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

als je prioriteiten niet bij liften liggen, wat doe je dan hier... veel plezier in het fitness/auto/topic!
Dus als ik andere dingen belangrijker vind dan fitness hoor ik meteen niet thuis in dit topic? Hoe kortzichtig :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
pi_131557957
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:30 schreef Susteren het volgende:

[..]

Dus als ik andere dingen belangrijker vind dan fitness hoor ik meteen niet thuis in dit topic? Hoe kortzichtig :')
1. je zag de knipoog niet

2. inderdaad fitness -----> fitness topic :P
pi_131557992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:31 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

1. je zag de knipoog niet

2. inderdaad fitness -----> fitness topic :P
Jullie geven teminste degelijk advies, kun je van dat andere topic niet zeggen (lijkt soms wel alsof het allemaal trolls zijn :') ).
pi_131558011
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:32 schreef Susteren het volgende:

[..]

Jullie geven teminste degelijk advies, kun je van dat andere topic niet zeggen (lijkt soms wel alsof het allemaal trolls zijn :') ).
True haha

wou gewoon ff beetje porren ;)
pi_131558041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:33 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

True haha

wou gewoon ff beetje porren ;)
Oke man ;)
  woensdag 25 september 2013 @ 17:34:38 #27
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131558046
Welke body ga je halen Sus?
pi_131558085
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:34 schreef Levolution het volgende:
Welke body ga je halen Sus?
Ik twijfel, sws fullframe. Heb nu 1d mk3 als main body, wil er een 5d mark ii of iii bij halen. mk3 heeft wel paar voordelen, maar denk niet dat het het dubbele bedrag waard is.
  woensdag 25 september 2013 @ 17:38:12 #29
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131558169
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef Susteren het volgende:

[..]

Ik twijfel, sws fullframe. Heb nu 1d mk3 als main body, wil er een 5d mark ii of iii bij halen. mk3 heeft wel paar voordelen, maar denk niet dat het het dubbele bedrag waard is.
Dat kost toch wel iets meer dan 1500, of ga je tweedehands halen?
pi_131558255
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat kost toch wel iets meer dan 1500, of ga je tweedehands halen?
mk3 is ong. 2600, mk2 kun je 2e hands in goede staat vanaf 1200/1300 vinden. Maar moet ook nog een lichtsterke zoom hebben, ga warsch voor de 24-70 2.8 mk1. Sinds de mk2 er is is die 2e hands wat goedkoper geworden, leuke heb je rond 900 euro.
  woensdag 25 september 2013 @ 17:46:52 #31
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131558484
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:40 schreef Susteren het volgende:

[..]

mk3 is ong. 2600, mk2 kun je 2e hands in goede staat vanaf 1200/1300 vinden. Maar moet ook nog een lichtsterke zoom hebben, ga warsch voor de 24-70 2.8 mk1. Sinds de mk2 er is is die 2e hands wat goedkoper geworden, leuke heb je rond 900 euro.
Waarom per se fullframe dan, volgens mij doe jij vooral portretfotografie dus daar heeft het wel wat voordelen voor de bokeh maar is het de meerprijs waard? Ik weet niet of je veel landschapsfotografie doet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Levolution op 25-09-2013 17:52:17 ]
pi_131558992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Waarom per se fullframe dan, volgens mij doe jij vooral portretfotografie dus daar heeft het wel wat voordelen voor de bokeh maar is het de meerprijs waard? Ik weet niet of je veel landschapsfotografie doet?
Fullframe om paar redenen:

Grotere sensor > idd bokeh, betere iso prestaties
5d mk2 en 3 heeft natuurlijk meer megapixels (heb nu 10mp, over het algemeen genoeg maar krijg af en toe opdrachten waar ik die extra pixels goed voor kan gebruiken)

Ook kan ik m'n 70-200 2.8 dan vaker gebruiken omdat die dan nog wat wijder is. M'n 1d heeft 1.3 crop, zit dus eigenlijk tussen cf en ff in. Heb ook een paar crop bodies gehad, maar m'n voorkeur gaat nu toch echt uit naar een fullframe (wordt dan m'n eerste :P ).

Last but not least is de 5d mk2 filmmodus superieur aan die van de cf sensors, hij lijkt gewoon een betere dynamic range te hebben.
  woensdag 25 september 2013 @ 18:08:45 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131559127
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:04 schreef Susteren het volgende:

[..]

Fullframe om paar redenen:

Grotere sensor > idd bokeh, betere iso prestaties
5d mk2 en 3 heeft natuurlijk meer megapixels (heb nu 10mp, over het algemeen genoeg maar krijg af en toe opdrachten waar ik die extra pixels goed voor kan gebruiken)

Ook kan ik m'n 70-200 2.8 dan vaker gebruiken omdat die dan nog wat wijder is. M'n 1d heeft 1.3 crop, zit dus eigenlijk tussen cf en ff in. Heb ook een paar crop bodies gehad, maar m'n voorkeur gaat nu toch echt uit naar een fullframe (wordt dan m'n eerste :P ).

Last but not least is de 5d mk2 filmmodus superieur aan die van de cf sensors, hij lijkt gewoon een betere dynamic range te hebben.
Betere iso-prestaties heb je toch weinig aan als je toch met veel licht werkt. Als jij in een studio fotografeert voegt dat niks toe.
Veel megapixels heb je ook wel op cf's.
En de 70-200 2.8 (mooie lens :P ) doet het juist beter op een cf, meer beeldvullend op een gecropte foto, een telezoom heb je immers om het onderwerp dichtbij te halen. Nu kun je natuurlijk met voldoende mp's een ff-foto ook zelf croppen maar toch.
Filmmodus zou ik verder niet weten.
  woensdag 25 september 2013 @ 18:10:35 #34
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_131559179
*kuch

Tenzij er BB chickies mee op de foto gaan... we hebben een heel forum over fotografie. :P
  woensdag 25 september 2013 @ 18:11:28 #35
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131559206
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:10 schreef Snakey het volgende:
*kuch

Tenzij er BB chickies mee op de foto gaan... we hebben een heel forum over fotografie. :P
Best goed idee, BB-chickies fotograferen.
Lijkt dat je wat Susteren? :P
pi_131559212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

Betere iso-prestaties heb je toch weinig aan als je toch met veel licht werkt. Als jij in een studio fotografeert voegt dat niks toe.
Veel megapixels heb je ook wel op cf's.
En de 70-200 (mooie lens :P ) doet het juist beter op een cf, meer beeldvullend op een gecropte foto. Nu kun je natuurlijk met voldoende mp's een ff-foto ook zelf croppen maar toch.
Betere iso prestaties heb ik ook veel aan hoor, zat keren gehad dat ik op locatie op iso 3200 moest gaan terwijl dat voor m'n 1d echt vrij hoog is.

Ik gebruik de 70-200 juist veel voor portretten, maar op cf is het gewoon niet wijd genoeg voor in m'n studio, toen ik eens de 5dmk3 van een kennis had geleend merkte ik dat hij dan gewoon prima bruikbaar is door de grotere beeldhoek. Als ik juist een groter bereik wilde kon ik idd beter een cf body nemen, maar ik had m'n 7d niet voor niets verkocht ;)
pi_131559222
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Best goed idee, BB-chickies fotograferen.
Lijkt dat je wat Susteren? :P
Jazeker :D
pi_131559303
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:10 schreef Snakey het volgende:
*kuch

zit complete lifting gerelateerde prologen te schrijven, gaat het over alfa romeo's en camera's.
:')
  woensdag 25 september 2013 @ 18:16:51 #39
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131559338
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:15 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

zit complete lifting gerelateerde prologen te schrijven, gaat het over alfa romeo's en camera's.
:')
Sorry mang, ik ga zo die Rippetoe shit en de rest enzo lezen. :@
pi_131559358
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:16 schreef Levolution het volgende:

[..]

Sorry mang, ik ga zo die Rippetoe shit en de rest enzo lezen. :@
die had mcnulty idd gepost, dat is een beste lap text hahahaha
  woensdag 25 september 2013 @ 18:19:10 #41
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131559399
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:17 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

die had mcnulty idd gepost, dat is een beste lap text hahahaha
Had nog niet eens geklikt, ik word vast onaangenaam verrast. Jij hebt ook het één en ander gepost zie ik, lees ik zo allemaal terug.
Maar eerst even wat kippenbouten in de oven mikken.
pi_131562371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:19 schreef Levolution het volgende:

[..]

Had nog niet eens geklikt, ik word vast onaangenaam verrast. Jij hebt ook het één en ander gepost zie ik, lees ik zo allemaal terug.
Maar eerst even wat kippenbouten in de oven mikken.
mmmm protein.

hier 10 eieren en 200 gram salami :') plus wat groente

te lui om naar de supermarkt te gaan
pi_131562442
Hoe lang kan je zo'n pot Whey eigenlijk bewaren na openen?
pi_131562649
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef Bombshell het volgende:
Hoe lang kan je zo'n pot Whey eigenlijk bewaren na openen?
zolang je hem dichthoudt kan je er wel maanden gebruik van maken.
  woensdag 25 september 2013 @ 19:57:48 #45
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131563102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

mmmm protein.

hier 10 eieren en 200 gram salami :') plus wat groente

te lui om naar de supermarkt te gaan
Salami tikt wel goed aan. :P

Goede tip op de pause squats trouwens. Gezien ik Madcow doe heb ik genoeg opwarmsets om daarop te focussen. Ik doe die opwarmsets ook explosief, je voelt dat je dan echt veel meer de contractie in je benen vasthoudt. Als je dat niet doet fail je sneller halverwege de zware squat naar mijn gevoel.
pi_131563631
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

Salami tikt wel goed aan. :P

Goede tip op de pause squats trouwens. Gezien ik Madcow doe heb ik genoeg opwarmsets om daarop te focussen. Ik doe die opwarmsets ook explosief, je voelt dat je dan echt veel meer de contractie in je benen vasthoudt. Als je dat niet doet fail je sneller halverwege de zware squat naar mijn gevoel.
salami is mijn calorie life saver!

Ja? nice dat ze bevallen. Klopt ..de beweging wordt zo veel bewuster gemaakt.
  woensdag 25 september 2013 @ 20:19:09 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
  woensdag 25 september 2013 @ 20:21:11 #48
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131564186
Ik doe ook altijd pause squats tijdens opwarmen, voel me dan net iets cooler.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_131564320
gister deed ik 70-75% pause squats, 3x3 140kg 3 sec, 7x2 150 3 sec

dat was best slopend, maar wel zeer fijn om te doen
  woensdag 25 september 2013 @ 20:37:40 #50
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131564802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef dreamerbulk het volgende:
gister deed ik 70-75% pause squats, 3x3 140kg 3 sec, 7x2 150 3 sec

dat was best slopend, maar wel zeer fijn om te doen
brb even 75% squatten

*gooit 130 kg op bar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo