Daarom zei ik juist dat ie de beat niet moest weghalen als dat zijn bedoeling niet was..quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij breekt niet in tempo. Dat blijft gewoon hetzelfde.
In deze mixquote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel 1 van de fijnste eigenlijk.
Dat was inderdaad vrij op tempo jaquote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat hardere was zondag nacht. Dreamteam
Als één baas.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat staat die kerel in pak daar een beetje te hakken
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vrij op tempo ja
Waarquote:
Dat klopt dan ook.quote:
Hoezo?quote:
Juist heel erg 90's/(happy) hardcore om dat zo te doenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom zei ik juist dat ie de beat niet moest weghalen als dat zijn bedoeling niet was..
4 keer een 3 = 3333quote:
Ik ben ook meer UK Hardcore en Hands-Up mixen gewoon, toegegeven.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Juist heel erg 90's/(happy) hardcore om dat zo te doen.
Dat klopt, maar het nummer was 4333quote:
quote:
Ik lees het net ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het nummer was 4333
High five!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook meer UK Hardcore en Hands-Up mixen gewoon, toegegeven.
J-Core ben ik niet van.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
High five!
MUZ / Nieuwe (happy) hardcore/style (vooral uit het buitenland)
Ook veel j-core en zo is tof.
Die luister ik nu ook. Dat is pas hardcore zoals het in de jaren 90 gedraaid werdquote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef Qunix het volgende:
Ik luister de Dreamteam mix terug en ben gelijk weer wakker.
En goed gemixt!quote:Op woensdag 25 september 2013 16:10 schreef hornage het volgende:
En ik ken bijna alle nummers, dat zegt wat over de kwaliteit van de mix.
Die is dus erg goed![]()
Nee, Verbeek welquote:Op woensdag 25 september 2013 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Ronald Koeman net ook meegedaan hebben met het hakken?
Je verwacht het niet.twitter:ruuddewild twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:22:24#nowplaying Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You #radio538 reageer retweet
Kanjer, waarom?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:23 schreef Pino112 het volgende:
Je verwacht het niet.twitter:ruuddewild twitterde op woensdag 25-09-2013 om 16:22:24#nowplaying Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You #radio538 reageer retweet
Tuesday 27-08-2013quote:
Boh, de vervoerder van mijn eerste vakantie zonder ouders, wat doen ze?quote:
Mwah, nee.quote:
Met Bronson?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Ohmijngod. De brandweer is er bij geweest met een TS en een hoogwerker om de ekster van Ellen te bevrijden.
Van onze centen
Wat? Wat gebeurde er dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Ohmijngod. De brandweer is er bij geweest met een TS en een hoogwerker om de ekster van Ellen te bevrijden.
Van onze centen
Wehehe, maar hij zat toch een soort van vast?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die vogel ging er vandoor toen de mix begon.
Blijkbaar dus niet :pquote:Op woensdag 25 september 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe, maar hij zat toch een soort van vast?
De.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die vogel ging er vandoor toen de mix begon.
Niet meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:04 schreef alors het volgende:
[..]
Wehehe, maar hij zat toch een soort van vast?
Ik vraag me eerder af waarom er ook een TS bij moest zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Van onze centen
Oh wehehe. Nou dan zal ze zelf wel een gepeperde rekening thuis krijgen gestuurd.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet meer.
Groot gedeelte van de 4333-smsjes gaan dus indirect naar de brandweer.
Misschien waren zij eerst TP en daarna pas de hulp van de HW opgeroepen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom er ook een TS bij moest zijn.
Somda is een deur verderop.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die afkortingen
Ik ga dadelijk de VIRM richting Shl nemen
Deze opmerking kreeg ik laatst ook al van Pienjow.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Somda is een deur verderop.
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Somda is een deur verderop.
Alsof iedereen die afkortingen kentquote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien waren zij eerst TP en daarna pas de hulp van de HW opgeroepen.
quote:
Ter plaatsequote:Op woensdag 25 september 2013 17:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Alsof iedereen die afkortingen kent
Ik ga lekker in de VIRM zittenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ter plaatse
Hoogwerker
Tankautospuit.
Verlengd interregio materieel.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga lekker in de VIRM zitten
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chumbawamba - Tumbthumping dus.
Willie Wartaal woont bij m'n zus in de straatquote:Op woensdag 25 september 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
Willie Wartaal vindt dat Ali B kanjerneppe nummers maakt en iemand anders is een kanjerpedo. [ afbeelding ]
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)jheid-is-crack-.html
Pics van je zus.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Willie Wartaal woont bij m'n zus in de straat
Who wants to touch me?
Dat wordt idd even mute straksquote:
quote:
Gras is groen heh.quote:
Ik denk dat ik de danspasjes heb geoefend.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit liedje van Janet Jackson
Had de maxi single, wat heb ik daarvan genoten.
Die heb ik ook geprobeerd na te doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de danspasjes heb geoefend.
Nee, ik weet ZEKER dat ik de danspasjes heb geoefend.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef Cee het volgende:
Hij kort 'm in.
YOOOOUUUUU'RE HEEEEEEERE
Had hij hem niet beter gewoon af kunnen kappen?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef Cee het volgende:
Hij kort 'm in.
YOOOOUUUUU'RE HEEEEEEERE
Op een gegeven moment waren albums 48 gulden nogwat, echt absurd. En dan zag je op internet (met inbelverbindingquote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef Sersjee het volgende:
Automatic for the people is misschien wel de beste 42 gulden en 95 cent die ik ooit heb uitgegeven.
Op vakantie kocht ik vaak CD's, waren belachelijk goedkoop vergeleken met de prijzen hier, zelfs in dure steden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Op een gegeven moment waren albums 48 gulden nogwat, echt absurd. En dan zag je op internet (met inbelverbinding) dat ze in Amerika 10 dollar kostten
Met een blaadje van de Mega Top 50 in de hand en highlighten welke liedjes je wilde opnemen. En dan met trillende vingertjes boven de 'record' knop hangen om het op 't juiste moment in te drukken. Om vervolgens, zodra de DJ de boel (te vroeg, zoals altijd!) afkondigt, de knop snel in te drukken en daarna nog een paar seconden stilte op te nemen zodat er genoeg ruimte tussen liedje A en B zat.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon liedjes met een bandje opnemen van de radio.
Ik ging ook gewoon het hele FM spectrum af opzoek naar leuke liedjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Met een blaadje van de Mega Top 50 in de hand en highlighten welke liedjes je wilde opnemen. En dan met trillende vingertjes boven de 'record' knop hangen om het op 't juiste moment in te drukken. Om vervolgens, zodra de DJ de boel (te vroeg, zoals altijd!) afkondigt, de knop snel in te drukken en daarna nog een paar seconden stilte op te nemen zodat er genoeg ruimte tussen liedje A en B zat.
Zaterdagen lang, iedere week.
wat Michiel zei: die moet eigenlijk tijdens mijn uitvaart.quote:
Omdat die niet uit een toetsenbord komen of worden verzopen door productie.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinken gitaren uit de jaren 90 beter dan die van nu?
Ook een prima keuze!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Sersjee het volgende:
M'n eerste cd kreeg ik nog voor we een cd-speler hadden, een hitparadeverzamelaar met o.a. King Bee. De eerste die ik zelf kocht was, hoe kan het ook anders, Reckless van Bryan Adams. Beiden uiteraard nog steeds in de kast.
Volgens mij wel.quote:
Cleopatra comin' atchaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Hallo vrinden, ik heb een vraagje! Heb net die fragmenten van Gerards eerste uitzending zitten luisteren, en op een gegeven moment zegt hij 'Als ik zeg hee....', en dan start er een liedje. Welk liedje is dat ook alweer, want dat was echt even een blast from the past![]()
op 1:07
http://go.3fm.nl/effe-ekd(...)te-uitzending-op-3fm
Haha bedanktquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef Timo20 het volgende:
Bijlmerramp... Herinner me `t nog als de dag van gisteren...
Sorry.quote:
Ik kan me er eigenlijk weinig meer van herinneren. Was ook Amsterdam, ver van m'n bed.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry.
Heb het fragment van het journaal wat Michiel liet horen wel een x aantal keer gezien. Heftig hoor.
Nou ja, ver van m`n bed. 2 uurtjes rijden valt wel meequote:Op woensdag 25 september 2013 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk weinig meer van herinneren. Was ook Amsterdam, ver van m'n bed.
voorspelbaar +6quote:
Ik ook. Beetje Studio Sport onderbreken voor een neergestort vliegtuig... Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook. Beetje Studio Sport onderbreken voor een neergestort vliegtuig... Het moet niet gekker worden.
ik ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Againzender het volgende:
en excuses voor ontbrekende spaties, er is iets plakkerigs over dit toetsenbord gegaan vandaag kennelijk
en de typfouten is bier natuurlijk.quote:
Die plaat zit in mijn hoofd onlosmakelijk met jou verbonden.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
WALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is So Fine hequote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
WALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja, ik ben 1 vd weinige fans. maar gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 25 september 2013 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat zit in mijn hoofd onlosmakelijk met jou verbonden.
Bij mij ookquote:Op woensdag 25 september 2013 22:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat zit in mijn hoofd onlosmakelijk met jou verbonden.
Honderden Euri's aan uitgegeven maar dan heb je 'm eindelijk, Rockie, je hebt 'm verdiend.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
huh? dit jaar niks aan uitgegeven. 3 jaar geleden wel 10tal smsjes en tweets aan gewaagd. en ik heb natuurlijk de cd...ooit voor 5gulden onder een laag stof in de cdwinkel gevonden. prachtigquote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Honderden Euri's aan uitgegeven maar dan heb je 'm eindelijk, Rockie, je hebt 'm verdiend.
Klassiekertje! Nou ja, bijna geen hond die het kent, maar wat een fijne plaat!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef alors het volgende:
Dit is trouwens denk ik mijn ontdekking van dit jaar.
Ik dacht huh Paul McCartney? Maar die was het dus nie.
Ik kende 'm wel maar ik kon hem tot voor kort nergens plaatsen, in geen enkel decennium. Zo'n mooi liedje.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef alors het volgende:
Dit is trouwens denk ik mijn ontdekking van dit jaar.
Ik dacht huh Paul McCartney? Maar die was het dus nie.
Oh ik dacht dat je een tijdje geleden tijdens SR dat nummer als verzoekje had en het werd niet gedraaid.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? dit jaar niks aan uitgegeven. 3 jaar geleden wel 10tal smsjes en tweets aan gewaagd. en ik heb natuurlijk de cd...ooit voor 5gulden onder een laag stof in de cdwinkel gevonden. prachtig
en dat klopt ook nog ja! dat was bij SR11! 100euro gedoneerd ja! en dan niet draaien verdorie!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kende 'm wel maar ik kon hem tot voor kort nergens plaatsen, in geen enkel decennium. Zo'n mooi liedje.
[..]
Oh ik dacht dat je een tijdje geleden tijdens SR dat nummer als verzoekje had en het werd niet gedraaid.
Inderdaad, terwijl het zo'n leuke band is!quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Sersjee het volgende:
Ocean Colour Scene! Zwaar ondergewaardeerd in NL.
ik heb er over gewtijfeldquote:
en toen masturberen nog tof was.quote:
Hans Klok watte?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder niets gemist deze avond.
Hans Klok was een topshow
Werd meegevraagd naar een showquote:
Baas. Was wel leuk toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werd meegevraagd naar een show
Ja tuurlijk. Tis wel een paardelul maar boeiequote:
wat was er?quote:
garpigquote:Op donderdag 26 september 2013 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De nieuwslezeres viel eventjes stil en daar moesten ze om lachen.
goed plan, gisteren was het al laat genoeg....quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 07:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag denk ik. Net wanneer 90s request is afgelopen.
Hoeveel moet je er nog?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaa lijstplaatje
Gisteren NIETS kunnen afstrepen
10 buiten de vrije keuze.quote:
Gerard verzorgtde uitzending?quote:
Ik heb pas 8 van de 30 gehoord.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 buiten de vrije keuze.
9 na HSB.
Jij hebt ook minder lang geluisterd. Heb zeker 5 platen in de 22-01 shift gehoord.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb pas 8 van de 30 gehoord.
Ja, daar zit wat in.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt ook minder lang geluisterd. Heb zeker 5 platen in de 22-01 shift gehoord.
Dit is idd in mijn ogen de beste Nirvana plaatquote:Op donderdag 26 september 2013 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is (samen met Sliver) toch wel hét Nirvana-nummer. Hoekig en met een knipoog naar waar de grunge echt vandaan komt.
Ba dum tss.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, een bandnaam die vernoemd is naar m'n ex
Sowieso groeide Nirvana met de jaren. De eerste plaat was nog een beetje bleek (hihihiquote:Op donderdag 26 september 2013 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit is idd in mijn ogen de beste Nirvana plaat
Komt misschien ook wel een beetje door Californication waar ze deze plaat echt fantastisch hebben gekozen onder een emotioneel stukje
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
Is de muziek ook geinspireerd door haar vele gezeik?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is de muziek ook geinspireerd door haar vele gezeik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om te janken zo gekquote:
Op de een of andere manier dacht ik vroeger altijd dat dit Crazy was.quote:
ik begrijp je verwarring wel, Crazy lijkt een slap aftreksel van cryingquote:Op donderdag 26 september 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de een of andere manier dacht ik vroeger altijd dat dit Crazy was.
Die vind ik ook wel veel minder.
Daar vind ik het beetje te vroeg voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |