SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!![]()
nou hallo doutzen
eindelijk mijn buzzard na een gevecht met die vieze juten waardoor ik 5 sterren had
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Tja, je vliegt zo'n ding ook niet zo 123 LSCustoms in voor een nieuwe paintjobquote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef Roces18 het volgende:
nou hallo doutzen
eindelijk mijn buzzard na een gevecht met die vieze juten waardoor ik 5 sterren had![]()
NIEUW: Foto's!![]()
Jup, na 20x proberenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.PSN: Duuc-nl![]()
Benieuwd naar jullie keuzes bij de laatste missie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Benieuwd naar jullie keuzes bij de laatste missie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]Kan dat niet nog steeds je kan toch missie's opnieuw doen. Ik koos ook C hoor maar vond het einde ook maar matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zie het al, saven voor elke missie, zodat je bij tegenvallend einde het nog eens opnieuw kunt doen
Iemand al geprobeerd of het helpt om met een tank alles overhoop te knallen en vervolgens dikke winst te maken met AUG aandelen? Of is dit ook verspilde moeite ?![]()
Het stijgt wel met wat procenten , maar echt grote winst kan je er niet uithalenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:56 schreef MisterWTF het volgende:
Iemand al geprobeerd of het helpt om met een tank alles overhoop te knallen en vervolgens dikke winst te maken met AUG aandelen? Of is dit ook verspilde moeite ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Er schijnt al bewezen te zijn dat je zelf op die manier geen invloed hebt op de beursen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:56 schreef MisterWTF het volgende:
Iemand al geprobeerd of het helpt om met een tank alles overhoop te knallen en vervolgens dikke winst te maken met AUG aandelen? Of is dit ook verspilde moeite ?
Ik had ook even nodig om het te geloven, omdat iedereen elkaar heel makkelijk na-praat dat je van alles kunt slopen om de beurs te beinvloeden. Maar dat blijkt niet zo te zijn.NIEUW: Foto's!![]()
Dan doe jij nu toch ook aan na-pratenquote:Op woensdag 25 september 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er schijnt al bewezen te zijn dat je zelf op die manier geen invloed hebt op de beursen.
Ik had ook even nodig om het te geloven, omdat iedereen elkaar heel makkelijk na-praat dat je van alles kunt slopen om de beurs te beinvloeden. Maar dat blijkt niet zo te zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dan doe jij nu toch ook aan na-praten
maar de bewijzen dat het niks uitmaakt lijken me concreter dan de bewijzen dat het wel zou werken.
idd, scheelt een paar procent, maar dat kan ook pure toeval zijn want die beursen blijven fluctueren.NIEUW: Foto's!![]()
Gewoon laag inkopen met grote bedragen. Elk procentje winst = $$$quote:Op woensdag 25 september 2013 15:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar de bewijzen dat het niks uitmaakt lijken me concreter dan de bewijzen dat het wel zou werken.
idd, scheelt een paar procent, maar dat kan ook pure toeval zijn want die beursen blijven fluctueren.
Boeiend of je het kan beïnvloeden. Kreeg nog een tip van zo'n random encounter. Heeft me ook iets van 550.000 pp opgeleverd
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Zou ook een rare boel zijn, omdat auto's van bepaalde merken worden gesloopt door een randdebiel in een tank wordt het bedrijf/merk minder waard op de beurs?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er schijnt al bewezen te zijn dat je zelf op die manier geen invloed hebt op de beursen.
Ik had ook even nodig om het te geloven, omdat iedereen elkaar heel makkelijk na-praat dat je van alles kunt slopen om de beurs te beinvloeden. Maar dat blijkt niet zo te zijn.
Als je nu remkabels kon doorsnijden en shit om zo ongelukken bij bestuurders te veroorzaken, dan was het wat anders.![]()
![]()
http://www.eurogamer.net/(...)pack-prices-revealedquote:You'll be able to spend between £1.99 and £13.49 in Grand Theft Auto Online for individual packs of in-game money, people with early access to the mode have told Eurogamer.![]()
Je moet gewoon naar low en high kijken. als de koers op dit moment heel dicht bij low zit, moet je al je geld er in pompen. de koers gaat dan 99% zeker stijgen. ik heb dit al diverse keren gedaan en heb er de laatste 3 dagen inmiddels al ruim 80 miljoen mee gecashed.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had ook even nodig om het te geloven, omdat iedereen elkaar heel makkelijk na-praat dat je van alles kunt slopen om de beurs te beinvloeden. Maar dat blijkt niet zo te zijn.![]()
Voor echt geld ingame geld kopen?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:03 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)pack-prices-revealed
[..]
En wedden dat men dit massaal gaat doen![]()
![]()
Godverdomme. Straks gespammed worden door 12-jarigen die tanks hebben gekocht met hun moeder hun credit card.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:03 schreef Vault-Boy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)pack-prices-revealed
[..]![]()
Ditquote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme. Straks gespammed worden door 12-jarigen die tanks hebben gekocht met hun moeder hun credit card.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Kon je nou ook voertuigen van mensen jatten online? of alleen het geld dat ze op dat moment bij zich dragen?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme. Straks gespammed worden door 12-jarigen die tanks hebben gekocht met hun moeder hun credit card.![]()
Die Boeing in de lucht krijgen is een eitje, gewoon snel erheen rijden, zorgen dat je auto niet in de weg staat, eerst naar achter en dan vliegen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
gvd volg zon under the bridge video. Heb er 49 van de 50 terwijl de video is afgelopen
Ja, dat doe ik inmiddels.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:04 schreef hvan het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar low en high kijken. als de koers op dit moment heel dicht bij low zit, moet je al je geld er in pompen. de koers gaat dan 99% zeker stijgen. ik heb dit al diverse keren gedaan en heb er de laatste 3 dagen inmiddels al ruim 80 miljoen mee gecashed.
En natuurlijk stocks kopen van het juiste bedrijf voordat je een missie gaat doen van LesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Ah dat is verdomd kut, heb ik ook al eens met pakketjes gehad in Vice City ofzo. Enorm frusterend.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Roces18 het volgende:
gvd volg zon under the bridge video. Heb er 49 van de 50 terwijl de video is afgelopen![]()
Je mag gewoon rondlopen op het vliegveld zodra je de hangar gekocht hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Net in de bossen in paleto bay random wezen rijden in de buggy van Cletus. Kwam 2 gasten tegen die een chick levend wouden begraven, gasten afgeknald en haar ergens afgezet 60k in duh pocket![]()
![]()
Ik heb eergister een bult aandelen gekocht van LOG dat stond toen vlak boven z'n low, is sindsdien alleen nog maar gezakt en heeft nu een veel lagere low dan toen ik het kocht..![]()
maar die kost 1,5 miljoen ofzo? dat heb ik nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je mag gewoon rondlopen op het vliegveld zodra je de hangar gekocht hebt.
tja, lekker vasthouden dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef MisterWTF het volgende:
Ik heb eergister een bult aandelen gekocht van LOG dat stond toen vlak boven z'n low, is sindsdien alleen nog maar gezakt en heeft nu een veel lagere low dan toen ik het kocht..
en ook kijken naar het verschil tussen low en high.
ik had er gisteren ook een... het verschil tussen low en high was 3 dollar ofzo. Daar ga ik niet op gokkenNIEUW: Foto's!![]()
Ongeveer. Ik heb vandaag een jet gestolen van die military base en geparkeerd op het vliegveldquote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar die kost 1,5 miljoen ofzo? dat heb ik nog niet.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Klopt alleen die moet je wel voor alle 3 de characters kopen.... dat is wel jammer.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je mag gewoon rondlopen op het vliegveld zodra je de hangar gekocht hebt.![]()
Ja, maar daar hoef je die hangaar niet voor te kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik heb vandaag een jet gestolen van die military base en geparkeerd op het vliegveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Low zat op 15 en high op 46 en ik kocht ze voor 16quote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, lekker vasthouden dus.
en ook kijken naar het verschil tussen low en high.
ik had er gisteren ook een... het verschil tussen low en high was 3 dollar ofzo. Daar ga ik niet op gokken![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef MisterWTF het volgende:
[..]
Low zat op 15 en high op 46 en ik kocht ze voor 16
Ik zelf ben dit zo nog niet tegen gekomen in de game....![]()
ik heb er wel een dicht tegen het low-punt aangekocht die nog niet stijgt.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik zelf ben dit zo nog niet tegen gekomen in de game....
Net als die LIF stocks na de desbetreffende missie... die kruipen volgens mij ook niet meer op
Hele bedrijf gaat naar de klotequote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef Cryothic het volgende:
Net als die LIF stocks na de desbetreffende missie... die kruipen volgens mij ook niet meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dat met die 15 bordjes, dat is al irritant genoeg dat ik het na 2 dagen nog na moet lopen, laat staan 50 dingen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Roces18 het volgende:
gvd volg zon under the bridge video. Heb er 49 van de 50 terwijl de video is afgelopen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
De webshops waar bij staat voor x besteld, morgen in huis!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef rumiii het volgende:
Iemand enig idee welke webshops morgen GTA V al bezorgd kunnen hebben?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik moet maar eens op zoek naar een lijstje van de missies van Lester denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!![]()
Ze lijken over al uitverkocht. Otto.nl heeft 'em nog wel op voorraad. Gisteren besteld maar nog geen verzend bevestiging oid.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef rumiii het volgende:
Iemand enig idee welke webshops morgen GTA V al bezorgd kunnen hebben?TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
http://www.insidegamer.nl(...)s-hit-op-marktplaats
Denk dat ik hem maar gewoon probeer te verkopen, wie weet heb ik geluk en kan ik dichtbij de 70 euro kopen. Laser bestellen is duurder en zit bovendien risico aan verbonden.![]()
Ik kan de gegevens op die sites niet voor lief nemen. Ik was daarom benieuwd of iemand hier de afgelopen dagen ergens GTA 5 besteld had en 'm de volgende dag kreeg.![]()
Tis me nu 2x gelukt! (ik zeg niet na hoeveel pogingen)quote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.
Cops proberen de wielen te blokkeren met hun auto's. Zorg dat je met lb en rb ertussendoor wringt.
Snel op de bam en opstijgen! Hoppa!Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power![]()
Vriend van me heeft gisteren pas een verzendbevestiging van de Mediamarkt gehad voor z'n pre-orderquote:Op woensdag 25 september 2013 15:37 schreef rumiii het volgende:
Ik kan de gegevens op die sites niet voor lief nemen. Ik was daarom benieuwd of iemand hier de afgelopen dagen ergens GTA 5 besteld had en 'm de volgende dag kreeg.
Een van de redenen waarom ik dus nooit via een webshop bestel. Niet als ik shit op releasedag wil hebben iig.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vriend van me heeft gisteren pas een verzendbevestiging van de Mediamarkt gehad voor z'n pre-order<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Straaljager is ook heel makkelijk te stelen, had al andere strategieën gevonden en geprobeerd, maar het beste is om:quote:Op woensdag 25 september 2013 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Boeing in de lucht krijgen is een eitje, gewoon snel erheen rijden, zorgen dat je auto niet in de weg staat, eerst naar achter en dan vliegen
- met een snelle auto de basis op te scheuren, even alvast driveby doen om het raampje uit te tikken
- richting het westen over de landingsbaan rijden tot je eentje naar je toe ziet taxi'en, parkeer er naast
- dan 1 kogel op de straaljager schieten, de onbewapende piloot zal uitstappen en wegrennen
- cockpit blijft open dus je kunt meteen instappen en gas geven (eentje openbreken en instappen duurt 6-7 seconden, terwijl je onder vuur ligt)
- je staat startklaar op de landingsbaan en kan meteen wegvliegen
- wanneer je getarget wordt; barrel rolls en random vliegen, raketten zullen je missen
- politie kwijtraken boven zee
- landen in de hangar bij Sandy Shores![]()
Zo die flight school ook eens afgerond. Serieuze tip is om eerst die under the bridge + knife flights the halen. Voordat ik die had gehaald kon ik die helikopter examens niet halen en daarna alles op zilver.
nice.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:54 schreef Roces18 het volgende:
Zo die flight school ook eens afgerond. Serieuze tip is om eerst die under the bridge + knife flights the halen. Voordat ik die had gehaald kon ik die helikopter examens niet halen en daarna alles op zilver.
Ik had vliegtuig zo goed als alles op goud. Heli beide op brons
Ik ga opnieuw spelen zodat ik de Lester missie's voor het laatst kan bewaren, maar kan ik strangers e.d. mislopen als ik gewoon alleen de verhaallijn eerst uitspeel?![]()
Strangers en Freaks moet je echt naartoe. Dus als je alleen verhaal doet heb je daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:59 schreef Typisch het volgende:
Ik ga opnieuw spelen zodat ik de Lester missie's voor het laatst kan bewaren, maar kan ik strangers e.d. mislopen als ik gewoon alleen de verhaallijn eerst uitspeel?
En random events kun je volgens mij altijd en overal tegen komen.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.
Je moet gewoon eerst de politie eruit rijden zodat je ze niet meer direct zien. Dan naar Boeing rijden, auto iets aan de zijkant parkeren. Beetje sturen met het vliegtuig en dan schuin over alle banen heen opstijgen.![]()
Okay, dus ik kan gewoon heel het verhaal afmaken en daarna voor alles gaan voor de 100%?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Strangers en Freaks moet je echt naartoe. Dus als je alleen verhaal doet heb je daar niks mee te maken.
En random events kun je volgens mij altijd en overal tegen komen.![]()
ow, op die manier... ik hoop t wel. Zo was ik t ook van plan.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Okay, dus ik kan gewoon heel het verhaal afmaken en daarna voor alles gaan voor de 100%?NIEUW: Foto's!![]()
Voor 10 miljoen in aandelen zitten van een low 23 en high 46. Gekocht voor 24 en staat al de hele week op dezelfde standweek infame tijd bedoel ik dan
![]()
![]()
Er is serieus een fifa nachtrelease hier voor die ene kip en die paardenkop.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fifa? wtf is dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is serieus een fifa nachtrelease hier voor die ene kip en die paardenkop.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Voor de mensen die alle collectables aan het doen zijn voor de 100%
Volgens de guide gelden die niet voor de 100%![]()
Ehm, niemand denk ikquote:Op woensdag 25 september 2013 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou er iemand 70 euro voor GTA V willen neertikken?![]()
Ze staan ook op marktplaats voor 60/70 euro, maar dan wel geseald. Bovendien sloopt jouw versie PS3's.![]()
staat ook op socialclub in je checklist he.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Mothzor het volgende:
Volgens de guide gelden die niet voor de 100%
Je hoeft ook maar onder 25 bruggen door terwijl er 50 zijn bijvoorbeeld.NIEUW: Foto's!![]()
Natuurlijk, dat ligt expliciet aan mijn exemplaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ehm, niemand denk ik![]()
Ze staan ook op marktplaats voor 60/70 euro, maar dan wel geseald. Bovendien sloopt jouw versie PS3's.
Vraag er wel 70 voor en dan zie ik wel, met 60 ook tevreden. Leg dan een 10tje bij en koop m in de Store.![]()
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat ligt expliciet aan mijn exemplaar.
Vraag er wel 70 voor en dan zie ik wel, met 60 ook tevreden. Leg dan een 10tje bij en koop m in de Store.![]()
Gewoon bij Bol.com, 60 meende ik + dan nog een bon van 10 euro die ik nog moet krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald?
Het is zaak zo dicht mogelijk bij die 70 te komen.![]()
![]()
als je voor 100% gaat op social club kan je net zo goed meteen voor platinum gaanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Mothzor het volgende:
Volgens de guide gelden die niet voor de 100%melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Online zijn ze, zover ik in kan schatten, voor de PS3 allemaal uitverkocht. Otto is de enigste die als indicatie geeft op voorraad. Op tweakers heeft iemand contact gehad met Otto die bevestigde dat die indicatie klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:37 schreef rumiii het volgende:
Ik kan de gegevens op die sites niet voor lief nemen. Ik was daarom benieuwd of iemand hier de afgelopen dagen ergens GTA 5 besteld had en 'm de volgende dag kreeg.
Otto is alleen tergend langzaam met verzenden dus we zullen zien.
Het goede nieuws is wel dat het laat ontvangen van GTA V geen terminale ziekte is.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016![]()
Haha die laatste Rampage
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gamediscounterquote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef rumiii het volgende:
Iemand enig idee welke webshops morgen GTA V al bezorgd kunnen hebben?![]()
mwa, iig minder irritantquote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef rival het volgende:
Krijg je trouwens vaak telefoontjes als je de telefoon niet op sleepmode hebt staan?![]()
Een stuk minder en die je krijgt voegen toe aan het verhaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef rival het volgende:
Krijg je trouwens vaak telefoontjes als je de telefoon niet op sleepmode hebt staan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn nieuwe bezigheid in V: Mt Chillad oprijden in een pickup truckSoms houdt de auto het niet meer, dan moet je een hellingproef doen
![]()
geweldigGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Over irritant gesproken wat een irritante neger is die Lamar.
En dan heb ik het verhaal nog niet uitgespeeld maar ik denk nu al dst het een backstabber is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat hij daar te dom voor is en stiekem hoop ik dat ie sterft ergens tijdens een missie...... Irritant pestventje.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Over irritant gesproken wat een irritante neger is die Lamar.
En dan heb ik het verhaal nog niet uitgespeeld maar ik denk nu al dst het een backstabber is.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Gisteren die FighterJet gestolen bij die leger basis
ongeveer 10 keer bij het landen kapot laten gaan
nu staat hij veilig bij travor!Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Een vriend heeft dat gedaanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou er iemand 70 euro voor GTA V willen neertikken?![]()
![]()
Wie is travor?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:43 schreef Stink-ui het volgende:
Gisteren die FighterJet gestolen bij die leger basis
ongeveer 10 keer bij het landen kapot laten gaan
nu staat hij veilig bij travor!Flesje bier![]()
Spellingnazi.quote:Of ben je gewoon achterlijk?
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Niet. Prioriteiten stellen G.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef mega-worstje het volgende:
Hoe kun je extra garageruimte kopen voor je waggies?![]()
Reageer er niet eens op.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:46 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Spellingnazi.Of ben je gewoon achterlijk?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
gister zei iemand van welquote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet. Prioriteiten stellen G.![]()
staat in de guide maar er staat niet waarquote:there are 8 personal storage facilities for vehicles ordered on the internet.![]()
Die vliegtuig missies met Trevor zit daar eigenlijk wel een einde aan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee hik er een beetje tegenaan. Heb daar echt geen zin inquote:Op woensdag 25 september 2013 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vliegtuig missies met Trevor zit daar eigenlijk wel een einde aan?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Laat hem toch maar zo staan, wil niet te hard gaanquote:Op woensdag 25 september 2013 16:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een stuk minder en die je krijgt voegen toe aan het verhaal.![]()
![]()
Ze zijn tof om te doen maar zit voor mijn gevoel al op vijftien missies ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Geen idee hik er een beetje tegenaan. Heb daar echt geen zin inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die vliegtuig missies van trevor zijn er 5 met vliegen en 5 met de auto als ik het goed heb. Check de checklist maarmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Uitgespeeld, maar geen zin meer om verder te spelen. Die freaks and geeks missies vind ik maar meh. Al paar keer total mayhem aangericht met mini gun en wat ander zwaar geschut maar dat verveelt ook weer.
Online shizzle moet snel beginnen, al ben ik bang dat het net zo kut gaat als die app![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:00 schreef Roces18 het volgende:
Die vliegtuig missies van trevor zijn er 5 met vliegen en 5 met de auto als ik het goed heb. Check de checklist maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik namelijk al maar kan nog steeds missies doen en ik zit zeker weten over de 5.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: