Ja, dat doe ik inmiddels.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:04 schreef hvan het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar low en high kijken. als de koers op dit moment heel dicht bij low zit, moet je al je geld er in pompen. de koers gaat dan 99% zeker stijgen. ik heb dit al diverse keren gedaan en heb er de laatste 3 dagen inmiddels al ruim 80 miljoen mee gecashed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Ah dat is verdomd kut, heb ik ook al eens met pakketjes gehad in Vice City ofzo. Enorm frusterend.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Roces18 het volgende:
gvd volg zon under the bridge video. Heb er 49 van de 50 terwijl de video is afgelopen
Je mag gewoon rondlopen op het vliegveld zodra je de hangar gekocht hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.
maar die kost 1,5 miljoen ofzo? dat heb ik nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je mag gewoon rondlopen op het vliegveld zodra je de hangar gekocht hebt.
tja, lekker vasthouden dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef MisterWTF het volgende:
Ik heb eergister een bult aandelen gekocht van LOG dat stond toen vlak boven z'n low, is sindsdien alleen nog maar gezakt en heeft nu een veel lagere low dan toen ik het kocht..
Ongeveer. Ik heb vandaag een jet gestolen van die military base en geparkeerd op het vliegveldquote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
maar die kost 1,5 miljoen ofzo? dat heb ik nog niet.
Klopt alleen die moet je wel voor alle 3 de characters kopen.... dat is wel jammer.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je mag gewoon rondlopen op het vliegveld zodra je de hangar gekocht hebt.
Ja, maar daar hoef je die hangaar niet voor te kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ongeveer. Ik heb vandaag een jet gestolen van die military base en geparkeerd op het vliegveld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Low zat op 15 en high op 46 en ik kocht ze voor 16quote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, lekker vasthouden dus.
en ook kijken naar het verschil tussen low en high.
ik had er gisteren ook een... het verschil tussen low en high was 3 dollar ofzo. Daar ga ik niet op gokken
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 25 september 2013 15:19 schreef MisterWTF het volgende:
[..]
Low zat op 15 en high op 46 en ik kocht ze voor 16
ik heb er wel een dicht tegen het low-punt aangekocht die nog niet stijgt.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik zelf ben dit zo nog niet tegen gekomen in de game....
Hele bedrijf gaat naar de klotequote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef Cryothic het volgende:
Net als die LIF stocks na de desbetreffende missie... die kruipen volgens mij ook niet meer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat met die 15 bordjes, dat is al irritant genoeg dat ik het na 2 dagen nog na moet lopen, laat staan 50 dingen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:12 schreef Roces18 het volgende:
gvd volg zon under the bridge video. Heb er 49 van de 50 terwijl de video is afgelopen
De webshops waar bij staat voor x besteld, morgen in huis!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef rumiii het volgende:
Iemand enig idee welke webshops morgen GTA V al bezorgd kunnen hebben?
Ze lijken over al uitverkocht. Otto.nl heeft 'em nog wel op voorraad. Gisteren besteld maar nog geen verzend bevestiging oid.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef rumiii het volgende:
Iemand enig idee welke webshops morgen GTA V al bezorgd kunnen hebben?
Tis me nu 2x gelukt! (ik zeg niet na hoeveel pogingen)quote:Op woensdag 25 september 2013 14:37 schreef Keukendrol het volgende:
Heeft iemand al ooit een 747 de lucht ingekregen? Bij mij ontploft de zaak altijd omdat de gestapo achter ne aan zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |