Tikfoutje in de OP-wiki, ipv usernummer 41063 had ik 40163quote:Op woensdag 25 september 2013 17:10 schreef NoBody122 het volgende:
Verplaatsing #42 (Leeuwarden -> Utrecht) uit de OP klopt niet. Dat is mijn verplaatsing, niet die van Razzerr.
Nope, gewone wiki klopte altijd al (daar gebruik ik usernames, geen nummers.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En ook in de wiki zo te zien, top
Lijkt me altijd leuk om te zien, maar zou de foto's wel in een spoiler zetten danquote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef 2cv het volgende:
Het was wel leuk om de stok in Holysloot te leggen overigens. Ik heb heerlijk rondgewandeld in dat dorpje en er zelfs wat foto's geschoten. Ik had niet verwacht om zo dicht bij Amsterdam zo'n rustig dorpje te vinden. En de bewoners zijn er erg vriendelijk. Als er winkels waren geweest had ik er wel willen wonen denk ik.
Overigens, het is offtopic, maar als iemand interesse heeft in de foto's wil ik ze hier wel plaatsen. Compleet met exacte locatie in Google maps.
Volgens mij heeft nog niemand anders aangegeven erheen te gaan hoor. Ik kan zaterdag pas, maar als jij dan ook weer/nog kan laat ik 'm voor je liggen zodat je naar je toplocatie kanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godver, ga t niet redden. Moet deze weer aan me voorbij laten gaan. Kut werkoverleg
Nope, zit er voorlopig niet meer in. Drukke agendaquote:Op donderdag 26 september 2013 09:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog niemand anders aangegeven erheen te gaan hoor. Ik kan zaterdag pas, maar als jij dan ook weer/nog kan laat ik 'm voor je liggen zodat je naar je toplocatie kan.
Oh? Ik keek op http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK!stok (waarnaar gelinkt wordt vanuit de OP), en daar staan de id's; daar klopte het op het moment dat ik checktequote:Op donderdag 26 september 2013 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tikfoutje in de OP-wiki, ipv usernummer 41063 had ik 40163
Fixed in wiki
[..]
Nope, gewone wiki klopte altijd al (daar gebruik ik usernames, geen nummers.
Maar de OP-wiki klopte nog steeds niet. Bij deze dus wel
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Lijkt me altijd leuk om te zien, maar zou de foto's wel in een spoiler zetten dan
SPOILER: Holysloot by 2cvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:51 schreef 2cv het volgende:
[..]Gave reportageSPOILER: Holysloot by 2cvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
Ik kan hem prima weer meenemen hoor, heb vanmorgen nog heel lief naar de stok gezwaaidquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:05 schreef gebrokenglas het volgende:
't is dan wel Gelderland maar 't is een flink eind rijden vanuit Groningen... Zowat Den Bosch.
Praktisch gezien niet haalbaar.
Maar ben benieuwd. Er moet toch wel iemand zijn zeg daar vlak in de buurt die die stok nog ff een slinger kan geven?!?!?
Nee, 2cv was te laat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat ik niet snap, hebben 2cv en puala samen die stok verplaatst?!?
Danksquote:
Bekijk die foto's die ik gemaakt heb eens ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat meen je. Helemaal voor nop die kant opgereden...
Ik heb ze gezien. Wel mooi, maar dan nog joh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bekijk die foto's die ik gemaakt heb eens ?
Ik rijd toch niet met een aanhanger achter m'n auto met daarop een machine helemaal naar Holysloot om een stokje te halen ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Wel mooi, maar dan nog joh.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik rijd toch niet met een aanhanger achter m'n auto met daarop een machine helemaal naar Holysloot om een stokje te halen ?
Heb je hem al?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog niemand anders aangegeven erheen te gaan hoor. Ik kan zaterdag pas, maar als jij dan ook weer/nog kan laat ik 'm voor je liggen zodat je naar je toplocatie kan.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:51 schreef 2cv het volgende:
[..]Leuke reportage!SPOILER: Holysloot by 2cvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Broertie het volgende:
Ben er even uit geweest... heeft iemand een resumé? Qua locatie van de stok en zo?
Alles dat je moet weten.quote:
Jammer..quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hele middag zitten sleutelen, helemaal niet meer aan gedacht.
Ideaal voor een fietstochtje door het Geldersche landschap.quote:Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jammer..
Vandaag is ook een mooie dag.
Dat probleem heb ik ook..quote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Prowl het volgende:
Als ik nog een LPG of Diesel kar had dan had ik em allang opgehaald
Ik moet er niet in de buurt zijn en de benzine prijs beperkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |