quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:51 schreef 2cv het volgende:
[..]Leuke reportage!SPOILER: Holysloot by 2cvOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef Broertie het volgende:
Ben er even uit geweest... heeft iemand een resumé? Qua locatie van de stok en zo?
Alles dat je moet weten.quote:
Jammer..quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hele middag zitten sleutelen, helemaal niet meer aan gedacht.
Ideaal voor een fietstochtje door het Geldersche landschap.quote:Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jammer..
Vandaag is ook een mooie dag.
Dat probleem heb ik ook..quote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Prowl het volgende:
Als ik nog een LPG of Diesel kar had dan had ik em allang opgehaald
Ik moet er niet in de buurt zijn en de benzine prijs beperkt mij
Kaartje is verouderd. Ik heb hem al een keer in Maassluis en De Kapel (Gemeente Midden-Delfland) gelegd. Je kan beter de wiki link aanklikken voor alle verplaatsingen. Die wordt constant bijgewerkt.quote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef Waterweg het volgende:
Ik ben bang dat er iets niet helemaal klopt, als ik het kaartje en de lijst nog te bezoeken gemeentes vergelijk.
Maassluis is nog niet bezocht door de FOK!STOK, maar staat niet in het lijstje van gemeentes (Zuid-Holland) welke nog bezocht moeten worden. Althans, op het kaartje is er geen vindplek in Maassluis te vinden.
Zo ook voor de gemeente Midden-Delfland zie ik..
Wat moet er ge-edit worden dan?quote:Op maandag 30 september 2013 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan de OP ook niet meer editten.
Dat het kaartje sterk verouderd is. Laatste plaatsing ervan dateert volgens mij uit 2011. In ieder geval van voor 2012.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wat moet er ge-edit worden dan?
het kaartje van Tara of het Google Maps kaartje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat het kaartje sterk verouderd is. Laatste plaatsing ervan dateert volgens mij uit 2011. In ieder geval van voor 2012.
Het Google Maps kaartje. De gemeente-kaart werk ik iedere maand bij (daarover gesproken, het is de eerste van oktober)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
het kaartje van Tara of het Google Maps kaartje?
Ok, klopt. Geen tijd voor gehad en hoe langer het duurt hoe meer ik er tegen ophik om 'm bij te werken...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het Google Maps kaartje. De gemeente-kaart werk ik iedere maand bij (daarover gesproken, het is de eerste van oktober)
Ik zet het erbij in de OP in de wiki
Weet niet? Maar als ik 'm meeneem, gaat 'ie weer naar boven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Wiens idee was het om hem naar het boerenland te brengen?
Wat dacht je van het westen? Iedere keer dat ie eindelijk uit het noorden Holland bereikt komt iemand op het idee om naar Brabant te reizenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weet niet? Maar als ik 'm meeneem, gaat 'ie weer naar boven.
Ik ken een heel leuk klein gezellig dorpje met slechts 2 verkeersborden: begin 50 en einde 50. En waar je zonder navigatie niet meer in de bewoonde wereld terechtkomt.
Je mag ook best een keer uit de Randstad komen, hoor; niet-Randstadters bijten nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van het westen? Iedere keer dat ie eindelijk uit het noorden Holland bereikt komt iemand op het idee om naar Brabant te reizen
2x gedaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je mag ook best een keer uit de Randstad komen, hoor; niet-Randstadters bijten niet
Laatst heb ik 'm bij jullie gedropt in Amstelveen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van het westen? Iedere keer dat ie eindelijk uit het noorden Holland bereikt komt iemand op het idee om naar Brabant te reizen
Dat is al zowat Zuid-Holland vanaf hierquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatst heb ik 'm bij jullie gedropt in Amstelveen...
Helaas is ie al erg snel naar Gelderland verdwenenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laatst heb ik 'm bij jullie gedropt in Amstelveen...
Kan geregeld worden? Kan je wel helpen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog even zitten puzzelen, maar helaas is voor mij de enige manier om daar te komen 15km fietsen vanaf het station, en daar heb ik geen tijd voor![]()
Als ie nou in Zaltbommel had gelegen...
Dan is er een kans dat ik zaterdag op pad kanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Kan geregeld worden? Kan je wel helpen?
Ok, gooi ik m volgende keer bij Alkmaar neer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is al zowat Zuid-Holland vanaf hier
In Zaltbommel kan Tong het ding ook oppakken...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog even zitten puzzelen, maar helaas is voor mij de enige manier om daar te komen 15km fietsen vanaf het station, en daar heb ik geen tijd voor![]()
Als ie nou in Zaltbommel had gelegen...
Ik zal raar opkijken als dat gebeurt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Zaltbommel kan Tong het ding ook oppakken...
Wie is dat nou weer...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Zaltbommel kan Tong het ding ook oppakken...
Mmmm, ik kijk of ik vanmiddag tijd heb/het lukt. Laat het nog wetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is er een kans dat ik zaterdag op pad kan
Jij mag niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Mmmm, ik kijk of ik vanmiddag tijd heb/het lukt. Laat het nog weten
Ik kom erachter dat hij de FOK!stok nog nooit in handen heeft gehadquote:
Ik dacht dat je hem ging verplaatsen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik mag wel iemand helpen bij zijn/haar verplaatsing toch?
Mooi. Je probeerde 'm vorige week ook al op te halen toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heul misschien kan ik hem met 3 andere FOK!kers morgen ophalen
Ik heb hen vanwege de andere post laten liggen waar ie lag.. Sorryquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Hmm nu wordt het spannend... ik wil echt op weg morgen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb hen vanwege de andere post laten liggen waar ie lag.. Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |