Gebroken motivatie... Hij is er ernstig aan toe.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:59 schreef jitzzzze het volgende:
Huh? Is opa gevallen? Hoe is het met je, AchJa?
ai, snel langs de ziekenboeg dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gebroken motivatie... Hij is er ernstig aan toe.
Moet je hem ff op "G" zetten...quote:Op woensdag 25 september 2013 09:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Toch wel bruutste wapen waar ik mee geschoten heb. Heerlijk die terugslag
Er werden bijdehandjes geserveerd op dat grijze cafe?quote:Op woensdag 25 september 2013 07:59 schreef jitzzzze het volgende:
Huh? Is opa gevallen? Hoe is het met je, AchJa?
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er werden bijdehandjes geserveerd op dat grijze cafe?
Nee, gasregelaar heeft verschillende standen, 1 t/m 7 uit mijn hoofd...quote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan heb je het over de gasdrukschakelaar?
haha nice. Ik schoot met een FAL van Steyr. En was een burgerversie dus weet niet of die dat systeem ook had.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, gasregelaar heeft verschillende standen, 1 t/m 7 uit mijn hoofd...
Er zit een knop voor de gasregelaar (richting loop) die op twee standen kan,. "A" en "G". A is voor het normale vuren en G is voor het afvuren van geweergranaten, dan wordt de gasaftap afgesloten en krijg je het volle pond aan terugsslag te verwerken.
Oh fuck yeah!!! Ik had het goed (niet hier gepost though). Victory dancequote:Op woensdag 25 september 2013 12:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zit een knop voor de gasregelaar (richting loop) die op twee standen kan,. "A" en "G". A is voor het normale vuren en G is voor het afvuren van geweergranaten, dan wordt de gasaftap afgesloten en krijg je het volle pond aan terugsslag te verwerken.
Yup, moet je ook niet proberen vanuit de schouder...quote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh fuck yeah!!! Ik had het goed (niet hier gepost though). Victory dance
Zet je je wapen niet met de kolf op de grond bij het afvuren van een geweergranaat, hoek van 45 graden o.i.d.?
Piet Hein zijn naam is klein.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor Jitze, speciaal met ere groet. [ afbeelding ]
Mooie trio zit hierin zeg.![]()
Whehe, oja dat topic is er ook nogquote:Op woensdag 25 september 2013 12:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Piet Hein zijn naam is klein.
Pssttttt, herinner je je deze nog?
Hickok45 is een motherfucking baas. Wist inderdaad dat er blanks voor werden gebruikt om de gasdruk te verzorgen. Maar hoe zit dat dan met scherp waar ze later op overstapten?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, moet je ook niet proberen vanuit de schouder...
Er "waren" speciale patronen voor, een soort opgevoerde blanks, later kon het na een aanpassing van de granaat ook met scherp.
Deze vent doet het met normale blanks, zodoende een stuk minder terugslag:
Volgens mij is de knop links, voor het front sight om je piston eruit te halen en rechts voor je gas aftapquote:Op woensdag 25 september 2013 12:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Edit:
[ afbeelding ]
Die knop links.
Ook, kwart slag draaien is eraf en kun je de zuiger eruit halen, halve slag draaien is verstellen van G naar A.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:33 schreef thesystem het volgende:
[..]
Volgens mij is de knop links, voor het front sight om je piston eruit te halen en rechts voor je gas aftap
Huh? We zouden toch als konijntjes gaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
En nu met zijn allen![]()
Maar waar zijn nou die agent, indiaan en die bouwvakker?
Dat stond alleen in jouw uitnodigingquote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Huh? We zouden toch als konijntjes gaan?
[ afbeelding ]
Maar bijna iedereen van DEF staat daar op, zelfs jij, je had alleen zoveel gezopen dat je het niet meer wist.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat stond alleen in jouw uitnodiging
Ik kan me inderdaad geen ukelele meer herinnerenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar bijna iedereen van DEF staat daar op, zelfs jij, je had alleen zoveel gezopen dat je het niet meer wist.
Die liggen in de kist waarvoor ze aan het oefenen zijn....quote:Op woensdag 25 september 2013 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
En nu met zijn allen![]()
[ afbeelding ]
Maar waar zijn nou die agent, indiaan en die bouwvakker?
Dat is alleen de agentquote:Op woensdag 25 september 2013 15:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die liggen in de kist waarvoor ze aan het oefenen zijn....
Dan schoot je door de granaat heen. Was daar speciaal voor gemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hickok45 is een motherfucking baas. Wist inderdaad dat er blanks voor werden gebruikt om de gasdruk te verzorgen. Maar hoe zit dat dan met scherp waar ze later op overstapten?
Ah, from there. Interesting.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan schoot je door de granaat heen. Was daar speciaal voor gemaakt.
Vaar je ook vanuit VAE naar Egypte?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:20 schreef m.k het volgende:
Ask me anything aan een marn die nu op een bootje in somalie zit
http://q-music.nl/live/luister_live
Props aan gerco die dit ter attentie bracht
Iedere dag, maar eerst een stukje met de busquote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef Damaged het volgende:
[..]
Vaar je ook vanuit VAE naar Egypte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |