lol, zeker weer heel de dag Spangas zitten kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Leraren zeker niet bij de voornaam noemen ook?
Mocht niet bij iedereen. Maar bij de meesten wel, zeker op de middelbare school.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, zeker weer heel de dag Spangas zitten kijken
ik zou daar echt de ballen niet voor hebben ... mijn ouders zouden me komen stompen
Goed gedaan jochie. Ik doe het al niet meer, ik wil jullie niet in de weg zittenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens niet zo tof joh, ik had het allang gemaakt.
je deed het sowieso nooit, ook niet bij je eigen topicsquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed gedaan jochie. Ik doe het al niet meer, ik wil jullie niet in de weg zitten
ja de middelbare school is een klein beetje een ander verhaalquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Mocht niet bij iedereen. Maar bij de meesten wel, zeker op de middelbare school.
Wel waarquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
je deed het sowieso nooit, ook niet bij je eigen topics
nu niet tof gaan lopen doen Cnorquote:
Nou ja dan ben je ook pas 12 of zo als je er op komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja de middelbare school is een klein beetje een ander verhaal
Schat mag niet, jochie mag niet. Meneer dan maar de volgende keer. Jochie is niet letterlijk bedoeld he, sukkel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat weer jochie zeggen, wat kinderachtig, godverdomme.
Bij ons was het ook altijd Juf / meneer *voornaam*.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Leraren mochten volgens mij nooit met de voornaam, juffen wel.
Maar dan werd het zoiets als Juf Minke.
nee bij ons was het echt allemaal meneer en mevrouwquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Leraren mochten volgens mij nooit met de voornaam, juffen wel.
Maar dan werd het zoiets als Juf Minke.
dat heet gewoon bitterballen in NWSquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
Mijn broer is jarig, en nu ruik ik bittergarnituur. Topshow.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Specularium het volgende:
Corrie gaat weer jochie zeggen, wat kinderachtig, godverdomme.
Ik heb nu wel honger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heet gewoon bitterballen in NWS
Er zitten ook frikandeldingen, kipdingen en bamischijven bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heet gewoon bitterballen in NWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |