Joh, gratis reclame voor dat bungalowpark richting honderdduizenden mensen in heel NL!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Terug aanklagen voor smaad
Nouja, is geen misselijk bedrag hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef DSVM het volgende:
Je vakantie laten verpesten voor een aanhangwagen van 600 eu
Gaan we klagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef alors het volgende:
Geen 'Ik zie overal aanhangwagens!' TT
Ik wel, het zijn domme mensen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik snap niet waarom mensen meedoen met de Rijdende Rechter.
Ligt er maar net aan hoe je in het leven staat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef blauwepen het volgende:
[..]
Nouja, is geen misselijk bedrag hoor.
Als verweerder moet je ook nog instemmen met deelname.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik wel, het zijn domme mensen.
Noem me een aflevering waarin de eisende partij van hoog niveau was en een opleiding heeft afgemaakt.
Lol. Of de parkeerplaats vol met aanhangers zetten. Kun je mevrouw meteen afvoerenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef Palomar het volgende:
hopelijk gaat ie op het aanbod in en wordt dat karretje weer gejat
Dat personeel van het park dat karretje voor de grap verplaatst.
Meestal hebben de eisers ongelijk toch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als verweerder moet je ook nog instemmen met deelname.
Met een gezin bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef DSVM het volgende:
Ligt er maar net aan hoe je in het leven staat.
Ja, maar de verweerders komen er meestal ook niet heel genadig vanaf op tv.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Meestal hebben de eisers ongelijk toch.
Mwa, genoeg eisers die gelijk kregen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Meestal hebben de eisers ongelijk toch.
Klopt, als het om buren gaat zijn ze doorgaans van gelijk allooi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, maar de verweerders komen er meestal ook niet heel genadig vanaf op tv.
Het zal wel gratis zijn, trekt een bepaalde laag uit de samenleving aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Noem me een aflevering waarin de eisende partij van hoog niveau was en een opleiding heeft afgemaakt.
http://eerstehulpbijrecht(...)echter-candid-cameraquote:en geen woord over de valse voorlichting van het park ??
en geen woord over zorgplicht vanuit het park ??
en weer delft de zwakste partij het onderspit
tja, aan jas en hoed van de rechter was het eigenlijk vooraf al te zien...
Ok dus middels zijn hoed en jas verklapt mr Visser alvast de uitspraak. Aha. Spannend.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef blauwepen het volgende:
[..]
http://eerstehulpbijrecht(...)echter-candid-camera
Wtf?
Carola Veltenaar vond dat ze een hoog niveau had door dure woorden te gebruiken. De Groupon-Japans restaurant-mevrouw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die muts was eiser toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Carola Veltenaar vond dat ze een hoog niveau had door dure woorden te gebruiken. De Groupon-Japans restaurant-mevrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ach, vrouwenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef k_man het volgende:
Ik moest nogal lachen toen die vrouw begon te huilen en snikte "dan ga je fietsen en dan zie je opeens overal aanhangers".
Ben ik een wreed mens?
Rijdende Rechter in WIDM-stijlquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ok dus middels zijn hoed en jas verklapt mr Visser alvast de uitspraak. Aha. Spannend.
Wajong gast vs woningbouwvereniging, die wajonger ging toch met 'n nette som geld naar huis (500 E) en hij heeft indirect de andere bewoners van dat gebouw ook geholpen omdat die toen ook wisten dat ze recht op zo'n verhuisvergoeding hadden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee, dat was gewoon lachwekend. Sowieso al dat dramatische gedoe van mensen...quote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef k_man het volgende:
Ik moest nogal lachen toen die vrouw begon te huilen en snikte "dan ga je fietsen en dan zie je opeens overal aanhangers".
Ben ik een wreed mens?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef golfer het volgende:
Arme, ik ben maar een boerenlul uit een boerendorp, die in de groenvoorziening werkt met een foute snor en witte sokken en die de boel onverzekerd op reis laat gaan en vervolgens een veel grotere duurdere aanhanger claimt.
Joh, wat zielig.Dat geneuzel over die camera's... alsof die daar opgehangen worden om de gasten voor de gek te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Zijn snor moest er af en mevrouw moeten gedwongen worden opgenomenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:17 schreef _The_General_ het volgende:
Wat was de uitspraak? Ik heb het laatste stuk gemist gisteren!
En nooit meer witte sokken aan, op straffe van een uur aanhangers kijken per dag dat hij in overtreding is.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zijn snor moest er af en mevrouw moeten gedwongen worden opgenomen
De eiser is volledig in het ongelijk gesteld. Aanhanger weg, dikke pech. Zelf betalen. Parkbeheerder is niet verantwoordelijk.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:04 schreef k_man het volgende:
Ben ik een wreed mens?
Klopt. Camera's hang je inderdaad vooral op vanwege hun afschrikkende werking. Er is vrijwel geen bedrijf waar iemand daadwerkelijk live die beelden zit te bekijken, zodat er ingegrepen zou kunnen worden. Aan opgenomen beelden heb je vaak ook betrekkelijk weinig, vooral als het 's nachts gebeurd is. Veel camera's nemen 's nachts niet goed op en als je wel wat ziet is het waarschijnlijk iemand met een hoodie of zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 04:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat geneuzel over die camera's... alsof die daar opgehangen worden om de gasten voor de gek te houden.
Reageer je op mij? Als dat zo is heb je mijn post kennelijk niet begrepen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Tja, dan kan netzogoed die slagboom weggehaald worden en die camera's ook.
Je wekt de schijn bij de klanten dat de parkeerplaats veilig is. Maar dat is het dus helemaaal niet.
Besodemieteren hoezo? Ze hebben een eis neergelegd dat mag iedereen doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:01 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een nare eisers! En nog de boel besodemieteren ook. Jammer dat Visser dat niet aangreep.
ze "declareerde" een duurdere aanhanger dan dat ie in werkelijkheid was.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Besodemieteren hoezo? Ze hebben een eis neergelegd dat mag iedereen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |