quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef Friek_ het volgende:
SES / Hoe om te gaan met luie medestudenten?
Ziba is supersupersuperboos!
Eens, echter nooit ergens last van gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Al moet ik toegeven dat groepswerk de kanker van het hoger onderwijs is.
Het sleept slackers er wel doorheen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Lekker free riden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het sleept slackers er wel doorheen inderdaad.
Van de autisten in het WO hoef je dat dan ook niet te verwachten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Autisten werken juist hard, daar ligt het niet aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de autisten in het WO hoef je dat dan ook niet te verwachten.
Wel hard, maar niet samen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Autisten werken juist hard, daar ligt het niet aan.
Of dat stiekem wel doen maar gewoon niet kunnen communiceren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat in deze echter om mensen die wel samenwerken, maar geen zak uitvoeren.
Je moet ongetwijfeld enorm veel last van WO'ers hebben gehadquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Van de autisten in het WO hoef je dat dan ook niet te verwachten.
Freeriders die stiekem hard werken maar hun werkzaamheden niet delen met de groep?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Of dat stiekem wel doen maar gewoon niet kunnen communiceren.
Ja, m'n halve vriendenkring bestaat er uit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet ongetwijfeld enorm veel last van WO'ers hebben gehad.
Autistenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, m'n halve vriendenkring bestaat er uit.
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:08 schreef betyar het volgende:
Een Marokkaanse vrouw is zwanger van een tweeling.
Als de weeën om de paar minuten komen, pakt ze haar reistas, rent naar
buiten en springt in de klaarstaande Mercedes GTI (Gordijnen, Trekhaak en
Imperial) bestelbus en scheurt richting het ziekenhuis.
Tijdens de dodemansrit, waar ze enkele malen door rood rijdt, en op een haar
na 2 aanrijdingen veroorzaakt, breken haar vliezen.
In paniek pakt ze haar GSM en belt 112.
De politie agent aan de andere kant van de lijn probeert haar te kalmeren en
verzekert haar dat hij al vaker een geboorte heeft meegemaakt en dus veel
ervaring heeft en dat hij zo snel mogelijk bij haar zal zijn.
Meteen als hij bij de vrouw arriveert, begint hij met haar in te leiden en
kijkt tussen haar benen om de eerste van de tweeling ter wereld te brengen.
De baby steekt zijn hoofdje naar buiten, en verdwijnt ook net zo plotseling
weer terug in de buik van de vrouw. Waarop zijn broer in de buik vraagt:
' Wat is er aan de hand broertje, wil je er nog niet uit?'
Daarop antwoordt de eerste:' Shit, we moeten via de achterkant eruit, aan de
voorkant staat de politie al op ons te wachten!'
Ik lees er uit af dat hoe minder je werkt hoe hoger je productiviteit is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Arbeidsproductiviteit kan ook omhoog. Harder werken stelletje oetlullen.
Leuke loungemuziek.quote:
Ga je er heen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef hexje het volgende:
Aah wat lief! Parijs heeft ook een kattencafe.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-hartje-Parijs.dhtml
Denk het niet. Ben in Tokyo al naar een kattencafe geweest.quote:
Ik heb thuis al een soort kattencafé.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Denk het niet. Ben in Tokyo al naar een kattencafe geweest.
Wat zijn de openingstijden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb thuis al een soort kattencafé.
En dat terwijl ze bij de SGP ook wat sympathiekere karakters hebben lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef remlof het volgende:
Die Van der Staaij
Mooi zoals ie keek toen ze het over het klaarkomen van vrouwen hadden.
Oh vast, ze hebben alleen middeleeuwse ideeën.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dat terwijl ze bij de SGP ook wat sympathiekere karakters hebben lopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoorlijk. Maar met die twee kun je volgens mij nog wel eens gezellig een jenevertje of wat pakken.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh vast, ze hebben alleen middeleeuwse ideeën.
Dotjequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb thuis al een soort kattencafé.
Deze ook al DH?quote:
Ik heb deze jaren niet gehoord. Heerlijk nummerquote:
Die grandpa!!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Dit kan DH wel waarderen denk ik.
Wel netjesquote:Op woensdag 25 september 2013 01:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Dit kan DH wel waarderen denk ik.
De lokale Chinees?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef hexje het volgende:
Aah wat lief! Parijs heeft ook een kattencafe.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-hartje-Parijs.dhtml
Doe als bet. Twee paracetamols en een biertje.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb een andere kat: een kater.
quote:Op woensdag 25 september 2013 07:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe als bet. Twee paracetamols en een biertje.
Ik ben een kater-veteraan. Ik red me wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe als bet. Twee paracetamols en een biertje.
Waar ga je heen Koos?quote:Op woensdag 25 september 2013 07:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben een kater-veteraan. Ik red me wel.
Gelukkig bijna vakantie.
Famille-bezoek in Egypte.quote:
Weer in de sloot?quote:Op woensdag 25 september 2013 07:56 schreef betyar het volgende:
Vanavond een feest, dan weet ik wel weer waar dat eindigt.........![]()
![]()
Je moet er niet teveel van nemen. 400mg kan makkelijk, zelfs in combi met een bétablokker.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ibu is vergif voor je lijf, zeker in combo met drank.
Werkt wel!quote:Op woensdag 25 september 2013 07:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ibu is vergif voor je lijf, zeker in combo met drank.
Volgens de docs in het ziekenhuis moet je er maagbeschermers bij hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet er niet teveel van nemen. 400mg kan makkelijk, zelfs in combi met een bétablokker.
Heb je nieuwe electronica gekocht bet?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:03 schreef betyar het volgende:
Toch mooi, die synchronisatie telefoon en computer.
Heb ik, dezelfde als jij hebt. Maar die heb ik niet omdat ik af en toe een Ibu in neem. Maar misschien dat het voor jou wel zo geldt natuurlijk, dat je ze niet mag nemen zonder maagbescherming. Het is niet totaal ongevaarlijk spul, maar over het algemeen kan 1 tabletje niet zoveel kwaad en als je het niet teveel gebruikt al helemaal niet. Tenzij de dokter aangeeft dat het echt niet kan.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens de docs in het ziekenhuis moet je er maagbeschermers bij hebben.
Ik ben daar al een tijd vanaf.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb ik, dezelfde als jij hebt.
Dat is een goed tekenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben daar al een tijd vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |