Ik heb geen Russisch bewijs gezien (ben dus eerder pro-Assad geef ik toe). Wel iets gelezen over "sarin van amateuristische kwaliteit". Doel je daar op of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:40 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, het belangrijkste laatste nieuws... 'het russisch bewijs' ...ahum....
Ik vind het frappant dat daar nauwelijks op reageert wordt vanuit de pro-Assad posters terwijl de 'hel' ongeveer losbreekt op het moment dat het 'bewijs' anti Assad was.
Zie mijn posting van 08:32 m.b.t 'russisch bewijs'.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Russisch bewijs gezien (ben dus eerder pro-Assad geef ik toe). Wel iets gelezen over "sarin van amateuristische kwaliteit". Doel je daar op of heb ik iets gemist?
Edit: Zet ik mezelf volgens jou nu vreselijk voor lul midden in de nacht, vroeg je het aan Mr_Chang of ben je gaan slapen zonder een antwoord te verwachten nu?
Ja of nee voldoet hoor..quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie mijn posting van 08:32 m.b.t 'russisch bewijs'.
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Saoedi-Arabi, Qatar, Bahrein etc. Is dit serieus nieuw voor je?
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Was die hint niet genoeg?
Heb je wel eens gehoord van Saoedie-Arabi?
Triestquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?
Moet ik nu serieus alles voorkauwen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?
Nee. ALS je het zo wil spelen en wil vingertje wijzen dan mag je je niet beperken tot die heersers waar jij (en anderen) het over hebben, dan dien je dat namelijk uit te breiden naar lle heersers op deze aardkloot. Aan elke heerser kleeft wel (op de 1 of andere, soms indirecte, wijze) bloed. En de n heeft wat meer te maken met Syri dan de ander, maar het vingertje wijze 'an sich' om een punt (welk punt eigenlijk?) duidelijk te maken dat, in dit geval, Abdullah k fout is voegt niets toe.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Djibril het volgende:
Nee mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en een persoon alle schuld van de ellende geven zijn extremisten.
Je hebt een gebrek aan denkvermogen als je denkt dat dit alleen maar om Assad gaat of de Syrische bevolking. Er zijn meer spelers actief die niet allemaal even koosjer zijn. Dit geldt uitermate voor die nietsnut uit ksa.
Lees je eens in hoe farouq brigades operen in Syri en wat zij met hen tegenstanders doen. Die worden veelal gesteund door ksa. Of wat Al Nusra doet die veelvuldig wordt gesponsord door Qatar. Zij hebben doen dus ook lekker mee aan mensenrechten schendingen in Syri. Het is niet alleen Assad die mensenrechten heeft geschonden en altijd zal doen.
Ik ken de regio zeer goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef firefly3 het volgende:
Lijkt me sterk dat jullie ooit in het midden oosten zijn geweest, daar zijn jullie nog te jong voor lol
Al Nusra krijgt sponsoring uit Saoedi-Arabi. Al Faroek-Brigades uit Qatar, want officieel vroeger 'Vrij Syrisch Leger'. Al Faroek heeft honderdduizenden Christenen uit wijken en dorpen in de provincie (gouvernement) Homs verjaagd en velen vermoord en allen met de dood bedreigd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Djibril het volgende:
Nee mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en een persoon alle schuld van de ellende geven zijn extremisten.
Je hebt een gebrek aan denkvermogen als je denkt dat dit alleen maar om Assad gaat of de Syrische bevolking. Er zijn meer spelers actief die niet allemaal even koosjer zijn. Dit geldt uitermate voor die nietsnut uit ksa.
Lees je eens in hoe farouq brigades operen in Syri en wat zij met hen tegenstanders doen. Die worden veelal gesteund door ksa. Of wat Al Nusra doet die veelvuldig wordt gesponsord door Qatar. Zij hebben doen dus ook lekker mee aan mensenrechten schendingen in Syri. Het is niet alleen Assad die mensenrechten heeft geschonden en altijd zal doen.
Twee users hebben een gebrek aan redenatie en denkvermogen hier.
Ik had jullie graag aangenomen als werknemers voor mijn lopende band. Denken niet na en doen wat er hen vertelt wordt. Lage salaris geven door te vertellen dat er crisis heerst zullen ze ook geloven met hen oogkleppen op.
Nog een wahabitische rat jij, of een andersoortige takfiri?quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef Montagui het volgende:
Weet je, mij maakt het (in deze) geen flikker uit hoeveel mensen Abdullah vermoord heeft. Ik vind dat vingertje wijzen (ja maar hij, ja maar hunnie, ja maar....pfffff) altijd een teken van gebrek aan redenatie om weerwoord te geven op het daadwerkelijke onderwerp. In dit geval Syri en de (nog te veroordelen) oorlogsmisdadiger Assad.
Dus als je iets wil opperen over Abdullah...be my guest en open een topic!
Jouw kinderachtige spelling anders ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef firefly3 het volgende:
Belachelijk ook dat fok dit soort discussies laat lopen met kinderen van 15 die niet eens normaal kunnen discussieren. "Er zijn nog andere massamoordenaars, hihi raad maar" is basisschool niveau.
1,De PYD trekt alle macht naar zich toe, dat wil ik niet. Straks gaan ze nog zeggen dat je lid moet zijn van de PKK/PYD om een baan te kunnen vinden. Hetzelfde gebeurd in Zuid-Koerdistan met de KDP en PUK. Daar hebben die twee partijen alle macht en hebben mensen die geen lid van die partij zijn het slecht. Ik wil dat de PYD de macht deelt met andere Koerdische partijen. Ze staan erom berucht oml eden van andere Koerdische partijen te vervolgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waarom dan tegen de PYD? Je kan het ze toch niet kwalijk nemen dat ze een pragmatische kijk op de zaken hebben? Zeker in een onstabiele regio als Syrie/Midden-Oosten.
Nee, want ongewapende sjiitische moslims zijn niet 'vreedzaam', want het zijn 'kuffar' of 'ketters'.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die sjiieten die daar demonstreerden waren allemaal lid van die wefaq-partij (sjiietische partij van Bahrein die banden heeft met Iran en Hezbollat). Dus het waren geen vreedzame demonstranten.
Ook de Koerdische Syrische burgers in hun autonome toekomstige gebieden lijden nu onder de VSL/FSA-terroristen en onder Jabhat al Nusra en Anwar al-Shams enz. enz.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Grapje kardesh, enige lichtpunt in Syrie zijn juist de Koerden. Gun ze hun vrijheid na jarenlange ellende![]()
[ afbeelding ]
Een landverrader. Deze extremist Droste moet worden opgepakt zodra hij in Turkije binnendringt. Deze Victor of Abdullah al-Holandii moet de NL-nationaliteit verliezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:10 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat goed met onze Hollandse Syri ganger Victor droste die zich nu bevindt in de frontlinies van de rebellen.
Ik gun de Koerden absoluut hun vrijheid.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Grapje kardesh, enige lichtpunt in Syrie zijn juist de Koerden. Gun ze hun vrijheid na jarenlange ellende![]()
[ afbeelding ]
Deze is beterquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:49 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ken de regio zeer goed.
En jouw criminele wahabitische 'koninklijke' vriendjes en jouw takfiri-salafistische 'helden' zijn de grootste plaag van de gehele regio. Vroeger, voor wahabitische oliedictaturen en Isral, was de regio stabiel en de bevolking (zowel soennitische moslims, als sjiitische moslims, druzen, Christenen enz.) progressief en vooruitgaand in educatie en ontwikkeling. Vandaar ook de enorme bevolkingstoename sinds 1900 tot nu (soms wel 800 % bevolkingsgroei, ook in Syri zelf).
Gelukkig rekenen de helden van het Syrische Arabische Leger wel af met jouw terroristenvrinden:
Kom dus niet te dichtbij....
Volgens de Nederlandse staat ben jij nu ook een landverrader, omdat je Assad steunt. Nederland steunt de opstandelingen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:09 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Een landverrader. Deze extremist Droste moet worden opgepakt zodra hij in Turkije binnendringt. Deze Victor of Abdullah al-Holandii moet de NL-nationaliteit verliezen.
Helaas steunen de CIA, Turkse TIT en de sektarische radicale stropdas-islamist Erdogan deze terroristen tegen seculier (pro-Russisch, pro-Iraans, pro-Hezbollah) Syri.
Ik geef de voorkeur aan deze:quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Deze is beter
Als je toch zo'n Assad fan bent.
De Nederlandse regering steunt zonder democratische legitimering inderdaad de terroristen met morele steun en niet-dodelijke wapens (communicatietuig). Vooralsnog hebben wij in Nederland niet de oorlog aan Syri verklaard.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse staat ben jij nu ook een landverrader, omdat je Assad steunt. Nederland steunt de opstandelingen.
O gaf Assad alle minderheden echten dan. Waarom had mijn volk (Koerden) het dan zo slecht onder Assad. Assad gaf ze geeneens een paspoort. De enige reden waarom Asad de PKK/PYD nu steunt is omdat hij geen tweede front met de Koerden wil openen. Anders zou hij al lang al gevallen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:06 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nee, want ongewapende sjiitische moslims zijn niet 'vreedzaam', want het zijn 'kuffar' of 'ketters'.
Maar gewapende Moslimbroederschap-demonstranten, sluipschutters en agentenmoordenaars in Syri in 2011, dat waren "onschuldige vermoorde soennieten".
De hypocrisie van jullie soort is z stuitend verwerpelijk en z stuitend dom-doorzichtig.
Je hebt toch echt je verstand verloren, als je in jouw visie trapt (jij bent zelf ook een propagandaproduct helaas).
In Bahrein waren geen gewapende demonstranten en ook soennitische moslims namen deel aan de protesten. Maar blijkbaar is de bloedige onderdrukking van een sjiitische meerderheid door een wahabitische despoot wel toegestaan in jouw ogen..... Maar Assad die minderheden en soennieten gelijke rechten en kansen gaf in multicultureel seculier Syri, dat is opeens een kaffer en 'Iranir'.
Ach ja jij noemt me weer een takfiri, terwijl ik dat geeneens ben. Takfiri's komen vooral onder Arabieren voor. Onder Koerden, Turken en Berbers niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:28 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
De Nederlandse regering steunt zonder democratische legitimering inderdaad de terroristen met morele steun en niet-dodelijke wapens (communicatietuig). Vooralsnog hebben wij in Nederland niet de oorlog aan Syri verklaard.
En zolang zal ik ook President Assad blijven steunen.
Ik ben een Nederlandse patriot.
Geen buitenlander met niet-Nederlandse en zelfs anti-Nederlandse loyaliteiten zoals jij helaas lijkt te hebben.
Wij Nederlanders zullen het takfiri-salafisme in ons land de komende tien jaren restlos vernichten. Wees daar maar zeker van. Misschien niet vandaag, wel volgende twee jaar.
Ik kom zelf uit het Midden-Oosten en heb er zelfs geleefd, snotaap.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef firefly3 het volgende:
Lijkt me sterk dat jullie ooit in het midden oosten zijn geweest, daar zijn jullie nog te jong voor lol
In 2010-2011 hebben ze allemaal een paspoort gekregen. Voor en tijdens begin van de 'opstand' van de terroristen al.....quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:29 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
O gaf Assad alle minderheden echten dan. Waarom had mijn volk (Koerden) het dan zo slecht onder Assad. Assad gaf ze geeneens een paspoort.
De internationale stroom takfiri-terroristen, moderne raketwerpers uit Jordani, Qatar, Saoedi-Arabi, Amerika, Duitsland, Turkije en de Turks-Jordaans-Isralische open grenzen voor terroristen.quote:De enige reden waarom Asad de PKK/PYD nu steunt is omdat hij geen tweede front met de Koerden wil openen. Anders zou hij al lang al gevallen zijn.
Hij heeft het nu zo druk met de Soennitische arabieren (waarvan hij niet kan winnen) dat hij het zich niet kan veroorloven om nog ook tegen de Koerden te vechten.
PYD "pro-Assad"?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:04 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
1,De PYD trekt alle macht naar zich toe, dat wil ik niet. Straks gaan ze nog zeggen dat je lid moet zijn van de PKK/PYD om een baan te kunnen vinden. Hetzelfde gebeurd in Zuid-Koerdistan met de KDP en PUK. Daar hebben die twee partijen alle macht en hebben mensen die geen lid van die partij zijn het slecht. Ik wil dat de PYD de macht deelt met andere Koerdische partijen. Ze staan erom berucht oml eden van andere Koerdische partijen te vervolgen.
2. De PYD is communistisch
3. Ze zijn Pro-Assad
Sektarische mentaliteit heb jij helaas ook. Dat blijkt wel uit hoe jij over sjiieten, alawieten, alevieten en christenen spreekt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:32 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ach ja jij noemt me weer een takfiri, terwijl ik dat geeneens ben. Takfiri's komen vooral onder Arabieren voor. Onder Koerden, Turken en Berbers niet.
Criminelen, hasj-handelaars, extremisten, werkloze jongeren, buitenlanders met kilo's petrodollars.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef Montagui het volgende:
Een 7-daags kijkje achter de schermen bij de rebellen:
http://www.esquire.com/bl(...)-rebels?src=soc_twtr
Niet deze?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:54 schreef Peunage het volgende:
Mooiste 2 liedjes zijn toch wel deze;
Pro-Assad
Pro-opstandelingen. Maar deze is oorspronkelijk door een Libir geschreven en gezongen.
Marokkanen (meestal berbers) in Nederland/Belgie die zich opeens als een Saoedier kledenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:32 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ach ja jij noemt me weer een takfiri, terwijl ik dat geeneens ben. Takfiri's komen vooral onder Arabieren voor. Onder Koerden, Turken en Berbers niet.
Nee, ik vind de nieuwe toch wel beter klinkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:58 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Niet deze?
Met beelden van de luchtoorlog tussen Isral en Syri in 1973 en Syrische raketluchtafweer
quote:'VN begint dinsdag met wapeninspecties Syri'
Deskundigen van de Organisatie voor het Verbod op Chemische Wapens (OPCW) beginnen dinsdag met inspectie van de voorraad chemische wapens in Syri.
Dat blijkt uit een ontwerpakkoord waarop persbureau Reuters de hand heeft gelegd.
Het akkoord komt vrijdagavond in stemming bij de organisatie. Het roept de lidstaten op geld te geven voor de vernietiging van de wapenvoorraad, die in verhoogd tempo moet plaatsvinden.
Bron: nu.nl
quote:UPDATE 1-Chemical weapons watchdog to begin Syria inspections next week | Reuters
Fri Sep 27, 2013 5:24am EDT
* Syria must provide "immediate and unfettered" access to sites
* Destruction of production facilities by November 1
* Syrian to appoint official for chemical weapons destruction
By Anthony Deutsch
AMSTERDAM, Sept 27 (Reuters) - Experts from the world's chemical weapons watchdog will begin inspecting Syria's stockpile of toxic munitions by Tuesday, according to a draft agreement obtained by Reuters.
The draft, which is due to be voted on Friday night, calls on members of the Organisation for the Prohibition of Chemical Weapons (OPCW) to make cash donations to fund Syria's fast-tracked destruction operation.
The 41-member executive council of the OPCW is due to discuss and vote on the proposal at 22:00 (20:00GMT) Friday night. It needs a simple majority to be passed, but decisions at the body are normally agreed upon by consensus.
It requests urgent funding to hire inspectors and technical experts to destroy what Western intelligence agencies believe is about 1,000 tonnes of sarin, mustard and VX nerve agents, built up over decades and spread over dozens of locations.
An OPCW official said an advance team would head for Syria on Monday.
Established to enforce the 1997 Chemical Weapons Convention, the OPCW has an annual budget of under $100 million and less than 500 staff. It does not have the manpower to carry out the task without significantly increasing resources.
Experts have said it will be risky and expensive to destroy the chemicals in Syria, where a civil war has killed more than 100,000 and displaced millions more.
Syria has just nine months to do what some countries, including Russia and the United States, have taken more than a decade to do.
UNFETTERED ACCESS
Syria is instructed to provide inspectors with security and "immediate and unfettered" access to all sites. A failure to do so will trigger a meeting by the OPCW's core members within 24 hours, the draft says.
A U.N. Security Council Resolution, also to be voted on Friday, does not refer to the use of force as a means to enforce the destruction plan, a point which Washington had pressed for.
The OPCW inspectors will have 30 days to visit all chemical weapons facilities declared by Syria to the organisation last week, it states.
It is still unclear where and how the chemicals stockpile, the details of which have not been made public by the OPCW, will be destroyed. For most countries, the process often takes years, but Syria has been given until mid 2014.
The draft contains roughly the same destruction deadlines in a Russian-American deal brokered earlier this month. Syria must submit additional details of its arsenal, including munition types, amounts of precursors and toxins, and the location of all storage and production sites within a week.
Syria will appoint a point person within the Syrian regime for chemical weapons and by November 1 must have completed the destruction of all chemical weapon production and mixing/filling facilities, the draft states.
Bron: www.reuters.com
quote:Nog altijd massale vluchtelingenstroom Syri
Miljoenen Syrirs zijn nog altijd op drift en de internationale gemeenschap mag dat niet uit het oog verliezen.
Die dringende oproep deed de speciale gezant voor de mensenrechten en ontheemden van de Verenigde Naties, Chaloka Beyani, vrijdag.
''In Syri hebben 6,8 miljoen mensen bescherming en hulp nodig, van wie 3,1 miljoen kinderen, en het aantal vluchtelingen in naburige landen is nu opgelopen tot 2 miljoen'', zei Beyani tegen de VN-Mensenrechtenraad in de Zwitserse stad Genve.
''Onder de meest kwetsbaren van deze groepen zijn de naar schatting 4,25 miljoen mensen die binnen de grenzen van Syri vrijwel onbeschermd zijn en zonder onderdak en humanitaire hulp de komende winter moeten doorkomen.''
Bron: nu.nl
Wie heeft het over vrede(sonderhandelingen) gehad dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef arjan1112 het volgende:
Er komt helemaal geen vrede; de chemische wapens gaan weg, vervolgens gaat Assad de opstandelingen met brandbommen en kogels vernietigen
Slechts de TT ja.. Dus dan moet je bij Firefly3 zijnquote:
Aloulou wat is jouw achtergrond. Ben je Marokkaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Marokkanen (meestal berbers) in Nederland/Belgie die zich opeens als een Saoedier kledenTeveel van voorbij zien komen helaas. Voor de rest klopt het, Koerden en Turken hebben teveel eigen cultuur om opeens zo'n staatssalafist te worden
![]()
Daar moet je dan trots op zijn als nederland alqaeda (cia huurlingen) en overige terroristen steunt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse staat ben jij nu ook een landverrader, omdat je Assad steunt. Nederland steunt de opstandelingen.
Je haalt er alleen maar andere landen erbij om goed te keuren wat assad doet: onschuldige burgers vermoorden. Is het nou zo moeilijk om te zeggen dat hij dat niet moet doen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit het Midden-Oosten en heb er zelfs geleefd, snotaap.
Het is gewoon belachelijk dat jij hier doet alsof jij groot en wijs bent en blijkbaar niet eens weet wat de rol van KSA in het Midden-Oosten is.
Het domste is nog dat je denkt dat dit alleen maar een Syrische zaak is en niet snapt dat we er andere landen bij 'halen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |