quote:Assad sluit aanval VS niet uit
De Syrische president Bashar Assad sluit een Amerikaanse aanval op zijn land niet uit. Dat heeft hij gezegd in een interview met de Venezolaanse staatszender Telesur.
Assad zei ook dat het regime in Damascus bewijzen heeft dat de rebellen over chemische wapens beschikken. Gevangengenomen rebellen hebben dit bekend, aldus Assad.
Naar aanleiding van die bekentenissen hebben de Syrische autoriteiten voorraden chemische wapens en laboratoria ontdekt. Dit bewijsmateriaal is overgedragen aan Moskou, zei Assad.
Moskou is erin geslaagd de Amerikanen ertoe te bewegen af te zien van militair ingrijpen, nu het regime in Damascus heeft beloofd zijn arsenaal chemische wapens onder internationaal toezicht te stellen en te (laten) ontmantelen.
Volgens Assad kunnen de rebellen voor problemen zorgen. Hij voorspelde dat zij zullen proberen de VN-wapeninspecteurs het werken onmogelijk te maken, waarna Damascus zal worden verweten dat het zich niet aan de afspraken houdt. Alleen al om die reden kan een Amerikaanse aanval niet worden uitgesloten, zo stelde hij.
Bron: nu.nl
Je weet dus gewoon geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef Djibril het volgende:
[..]
Lees je in zou ik zeggen, ga hier niet alles voorkauwen.
Ik denk dat hij het wel weet en ik denk dat hij het beu is dat dit topic wordt vervuild door users met ballen verstand van de situatie in het Midden-Oosten. Users als firefly, whiskers en jij oa.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je weet dus gewoon geen antwoord op de vraag.
Goh, wat aardig dat je dat invult voor een ander.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel weet en ik denk dat hij het beu is dat dit topic wordt vervuild door users met ballen verstand van de situatie in het Midden-Oosten. Users als firefly, whiskers en jij oa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Mijn woorden blijven waar. En dit onderstreept het enkel maar. Laat me raden; jij bent hier binnen komen wandelen op of na 21 augustus?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Goh, wat aardig dat je dat invult voor een ander.
Maar het was niet aan jou gericht, dommerd.
Nee, je woorden blijven niet waar. Want het is slechts een mening.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mijn woorden blijven waar. En dit onderstreept het enkel maar. Laat me raden; jij bent hier binnen komen wandelen op of na 21 augustus?
Jij weet gewoon niet om zelf na te denken. Zoals Senor_Chang het al aangeeft, jij bent vast na 21 augustus binnen gelopen hier.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Je weet dus gewoon geen antwoord op de vraag.
Wederom geen antwoord op de vraag die je gesteld is.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef Djibril het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet om zelf na te denken. Zoals Senor_Chang het al aangeeft, jij bent vast na 21 augustus binnen gelopen hier.
Wederom geen antwoord op de vraag die ik stelde. Maar van jou had ik ook geen antwoord verwacht, kasplantjequote:Op donderdag 26 september 2013 18:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Wederom geen antwoord op de vraag die je gesteld is.
Wat een moeite je al niet doet om de oorspronkelijke vraag niet te beantwoordenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef Djibril het volgende:
[..]
Wederom geen antwoord op de vraag die ik stelde. Maar van jou had ik ook geen antwoord verwacht, kasplantje
Niks vergeleken met de moeite die jij moet doen om na te denken over mij vraagquote:Op donderdag 26 september 2013 18:45 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Wat een moeite je al niet doet om de oorspronkelijke vraag niet te beantwoorden
Jongen, er werd jou een vraag gesteld.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:48 schreef Djibril het volgende:
[..]
Niks vergeleken met de moeite die jij moet doen om na te denken over mij vraagMaar nogmaals ik verwacht ook geen antwoord van je. Het geeft niet
Meid, dat alles voor jou wordt voorgekauw bij begeleid wonen wil nog niet zeggen dat dit hier ook gebeurd. Ik gaf hem antwoord op zo'n manier aangezien hij (en over duidelijk jij) zelf geen achtergrond informatie opzoeken over de situatie. Ken de spelers in het spel.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:50 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Jongen, er werd jou een vraag gesteld.
Daar besloot je op te antwoorden: zoek zelf maar op.
Ik zei toen: ik denk dat je het antwoord gewoon niet weet.
En nu vlieg op.
Leer eerst eens Nederlands, voordat je over intelligentie begint.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:57 schreef Djibril het volgende:
[..]
Meid, dat alles voor jou wordt voorgekauw bij begeleid wonen wil nog niet zeggen dat dit hier ook gebeurd. Ik gaf hem antwoord op zo'n manier aangezien hij (en over duidelijk jij) zelf geen achtergrond informatie opzoeken over de situatie. Ken de spelers in het spel.
Niveau is hard achteruit gegaan hier na 21 augustus. Mede mogelijk gemaakt door jou "intelligentie".
De hypocrieten die nu tegen Assad zijn. Er zijn niet zo heel veel golflanden dus zo moeilijk is het niet om te raden.quote:
Ik wil geen Amerikaanse interventie. Ik wil een interventie van andere moslimlanden in Syriëquote:
Koerdistan is geen land, meer een turkse economisch kolonie.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:07 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik wil geen Amerikaanse interventie. Ik wil een interventie van andere moslimlanden in Syrië
(Turkije, Koerdistan, KSA en golfstaten).
Met Koerdistan bedoelde ik geen land maar een Federale staat in Irak. Jammer genoeg hebben de twee partijen KDP en PUK daar alles in handenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:09 schreef Djibril het volgende:
[..]
Koerdistan is geen land, meer een turkse economisch kolonie.
De rest van de moslimlanden die je noemt bestaan alleen door de VS. Zonder de VS bestonden die landen niet.
Die sjiieten die daar demonstreerden waren allemaal lid van die wefaq-partij (sjiietische partij van Bahrein die banden heeft met Iran en Hezbollat). Dus het waren geen vreedzame demonstranten.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef Peunage het volgende:
De enige soort militaire interventie die KSA kan doen is soldaten sturen om een andere dictator te steunen. Om vreedzame demonstranten te vermoorden.
Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die soennieten die daar demonstreerden waren allemaal lid van die Al-Nusra (salafi partij van ksa die banden heeft met Jordanië en UAE ). Dus het waren geen vreedzame demonstranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |