Ik heb geen Russisch bewijs gezien (ben dus eerder pro-Assad geef ik toe). Wel iets gelezen over "sarin van amateuristische kwaliteit". Doel je daar op of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:40 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, het belangrijkste laatste nieuws... 'het russisch bewijs' ...ahum....
Ik vind het frappant dat daar nauwelijks op reageert wordt vanuit de pro-Assad posters terwijl de 'hel' ongeveer losbreekt op het moment dat het 'bewijs' anti Assad was.
Zie mijn posting van 08:32 m.b.t 'russisch bewijs'.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen Russisch bewijs gezien (ben dus eerder pro-Assad geef ik toe). Wel iets gelezen over "sarin van amateuristische kwaliteit". Doel je daar op of heb ik iets gemist?
Edit: Zet ik mezelf volgens jou nu vreselijk voor lul midden in de nacht, vroeg je het aan Mr_Chang of ben je gaan slapen zonder een antwoord te verwachten nu?
Ja of nee voldoet hoor..quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie mijn posting van 08:32 m.b.t 'russisch bewijs'.
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Saoedi-Arabi, Qatar, Bahrein etc. Is dit serieus nieuw voor je?
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Was die hint niet genoeg?
Heb je wel eens gehoord van Saoedie-Arabi?
Triestquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?
Moet ik nu serieus alles voorkauwen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?
Nee. ALS je het zo wil spelen en wil vingertje wijzen dan mag je je niet beperken tot die heersers waar jij (en anderen) het over hebben, dan dien je dat namelijk uit te breiden naar lle heersers op deze aardkloot. Aan elke heerser kleeft wel (op de 1 of andere, soms indirecte, wijze) bloed. En de n heeft wat meer te maken met Syri dan de ander, maar het vingertje wijze 'an sich' om een punt (welk punt eigenlijk?) duidelijk te maken dat, in dit geval, Abdullah k fout is voegt niets toe.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Djibril het volgende:
Nee mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en een persoon alle schuld van de ellende geven zijn extremisten.
Je hebt een gebrek aan denkvermogen als je denkt dat dit alleen maar om Assad gaat of de Syrische bevolking. Er zijn meer spelers actief die niet allemaal even koosjer zijn. Dit geldt uitermate voor die nietsnut uit ksa.
Lees je eens in hoe farouq brigades operen in Syri en wat zij met hen tegenstanders doen. Die worden veelal gesteund door ksa. Of wat Al Nusra doet die veelvuldig wordt gesponsord door Qatar. Zij hebben doen dus ook lekker mee aan mensenrechten schendingen in Syri. Het is niet alleen Assad die mensenrechten heeft geschonden en altijd zal doen.
Ik ken de regio zeer goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef firefly3 het volgende:
Lijkt me sterk dat jullie ooit in het midden oosten zijn geweest, daar zijn jullie nog te jong voor lol
Al Nusra krijgt sponsoring uit Saoedi-Arabi. Al Faroek-Brigades uit Qatar, want officieel vroeger 'Vrij Syrisch Leger'. Al Faroek heeft honderdduizenden Christenen uit wijken en dorpen in de provincie (gouvernement) Homs verjaagd en velen vermoord en allen met de dood bedreigd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Djibril het volgende:
Nee mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en een persoon alle schuld van de ellende geven zijn extremisten.
Je hebt een gebrek aan denkvermogen als je denkt dat dit alleen maar om Assad gaat of de Syrische bevolking. Er zijn meer spelers actief die niet allemaal even koosjer zijn. Dit geldt uitermate voor die nietsnut uit ksa.
Lees je eens in hoe farouq brigades operen in Syri en wat zij met hen tegenstanders doen. Die worden veelal gesteund door ksa. Of wat Al Nusra doet die veelvuldig wordt gesponsord door Qatar. Zij hebben doen dus ook lekker mee aan mensenrechten schendingen in Syri. Het is niet alleen Assad die mensenrechten heeft geschonden en altijd zal doen.
Twee users hebben een gebrek aan redenatie en denkvermogen hier.
Ik had jullie graag aangenomen als werknemers voor mijn lopende band. Denken niet na en doen wat er hen vertelt wordt. Lage salaris geven door te vertellen dat er crisis heerst zullen ze ook geloven met hen oogkleppen op.
Nog een wahabitische rat jij, of een andersoortige takfiri?quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef Montagui het volgende:
Weet je, mij maakt het (in deze) geen flikker uit hoeveel mensen Abdullah vermoord heeft. Ik vind dat vingertje wijzen (ja maar hij, ja maar hunnie, ja maar....pfffff) altijd een teken van gebrek aan redenatie om weerwoord te geven op het daadwerkelijke onderwerp. In dit geval Syri en de (nog te veroordelen) oorlogsmisdadiger Assad.
Dus als je iets wil opperen over Abdullah...be my guest en open een topic!
Jouw kinderachtige spelling anders ook.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef firefly3 het volgende:
Belachelijk ook dat fok dit soort discussies laat lopen met kinderen van 15 die niet eens normaal kunnen discussieren. "Er zijn nog andere massamoordenaars, hihi raad maar" is basisschool niveau.
1,De PYD trekt alle macht naar zich toe, dat wil ik niet. Straks gaan ze nog zeggen dat je lid moet zijn van de PKK/PYD om een baan te kunnen vinden. Hetzelfde gebeurd in Zuid-Koerdistan met de KDP en PUK. Daar hebben die twee partijen alle macht en hebben mensen die geen lid van die partij zijn het slecht. Ik wil dat de PYD de macht deelt met andere Koerdische partijen. Ze staan erom berucht oml eden van andere Koerdische partijen te vervolgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waarom dan tegen de PYD? Je kan het ze toch niet kwalijk nemen dat ze een pragmatische kijk op de zaken hebben? Zeker in een onstabiele regio als Syrie/Midden-Oosten.
Nee, want ongewapende sjiitische moslims zijn niet 'vreedzaam', want het zijn 'kuffar' of 'ketters'.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Die sjiieten die daar demonstreerden waren allemaal lid van die wefaq-partij (sjiietische partij van Bahrein die banden heeft met Iran en Hezbollat). Dus het waren geen vreedzame demonstranten.
Ook de Koerdische Syrische burgers in hun autonome toekomstige gebieden lijden nu onder de VSL/FSA-terroristen en onder Jabhat al Nusra en Anwar al-Shams enz. enz.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Grapje kardesh, enige lichtpunt in Syrie zijn juist de Koerden. Gun ze hun vrijheid na jarenlange ellende![]()
[ afbeelding ]
Een landverrader. Deze extremist Droste moet worden opgepakt zodra hij in Turkije binnendringt. Deze Victor of Abdullah al-Holandii moet de NL-nationaliteit verliezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:10 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat goed met onze Hollandse Syri ganger Victor droste die zich nu bevindt in de frontlinies van de rebellen.
Ik gun de Koerden absoluut hun vrijheid.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Grapje kardesh, enige lichtpunt in Syrie zijn juist de Koerden. Gun ze hun vrijheid na jarenlange ellende![]()
[ afbeelding ]
Deze is beterquote:Op vrijdag 27 september 2013 10:49 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ken de regio zeer goed.
En jouw criminele wahabitische 'koninklijke' vriendjes en jouw takfiri-salafistische 'helden' zijn de grootste plaag van de gehele regio. Vroeger, voor wahabitische oliedictaturen en Isral, was de regio stabiel en de bevolking (zowel soennitische moslims, als sjiitische moslims, druzen, Christenen enz.) progressief en vooruitgaand in educatie en ontwikkeling. Vandaar ook de enorme bevolkingstoename sinds 1900 tot nu (soms wel 800 % bevolkingsgroei, ook in Syri zelf).
Gelukkig rekenen de helden van het Syrische Arabische Leger wel af met jouw terroristenvrinden:
Kom dus niet te dichtbij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |