abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 september 2013 @ 01:42:33 #151
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131608737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:40 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, het belangrijkste laatste nieuws... 'het russisch bewijs' ...ahum....

Ik vind het frappant dat daar nauwelijks op reageert wordt vanuit de pro-Assad posters terwijl de 'hel' ongeveer losbreekt op het moment dat het 'bewijs' anti Assad was.
Ik heb geen Russisch bewijs gezien (ben dus eerder pro-Assad geef ik toe). Wel iets gelezen over "sarin van amateuristische kwaliteit". Doel je daar op of heb ik iets gemist?

Edit: Zet ik mezelf volgens jou nu vreselijk voor lul midden in de nacht, vroeg je het aan Mr_Chang of ben je gaan slapen zonder een antwoord te verwachten nu?

[ Bericht 3% gewijzigd door Whiskers2009 op 27-09-2013 01:50:18 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_131608969
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb geen Russisch bewijs gezien (ben dus eerder pro-Assad geef ik toe). Wel iets gelezen over "sarin van amateuristische kwaliteit". Doel je daar op of heb ik iets gemist?

Edit: Zet ik mezelf volgens jou nu vreselijk voor lul midden in de nacht, vroeg je het aan Mr_Chang of ben je gaan slapen zonder een antwoord te verwachten nu?
Zie mijn posting van 08:32 m.b.t 'russisch bewijs'.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 27 september 2013 @ 02:28:55 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_131608973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 02:28 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie mijn posting van 08:32 m.b.t 'russisch bewijs'.
Ja of nee voldoet hoor.. ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_131609391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:45 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Saoedi-Arabi, Qatar, Bahrein etc. Is dit serieus nieuw voor je?
Hoeveel mensen heeft Abdullah al vermoord en heb je bewijs hiervoor?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131609393
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

:')

Was die hint niet genoeg?
Heb je wel eens gehoord van Saoedie-Arabi?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131609991
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 07:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Triest :')

Nogmaals een tip: lees je ook eens in over andere spelers die in Syri invloed willen uitoefenen.
Nog een tip: lees eens hoe Abdullah koning is geworden, wat zij doen met de sijieten in hen grensgebied met Jemen en wat ze met hen bevolking hebben gedaan in het oosten. Dan geef ik je een allerlaatste tip: kijk wat voor interventie ze in Bahrein ze hebben gedaan.

En je hoeft niet iemand direct dood te schieten om een massamoordenaar te zijn. Het kan ook op een indirecte manier door bijvoorbeeld labiele personen te steunen.

Nou, als je nu nog niet zelf kan nadenken dan is het wel erg slecht met je gesteld. Wordt weer groep 5 overnieuw doen :')
pi_131610026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 07:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Moet ik nu serieus alles voorkauwen?
Lees je gewoon even in voordat je zulke vragen stelt. Het is niet erg dat je het niet weet, maar als je anderen kleuters noemt en zo komt dit een beetje raar over.
pi_131610209
Ik heb hem niet het bevel zien doen om burgers bij hun thuis op te laten halen en kinderen enz dood langs de snelweg te laten werpen als waarschuwingssignaal, of hele woonwijken plat laten bombarderen. Hij wordt door niemand als massamoordenaar gezien behalve door de extremisten hier op fok.
pi_131610227
Weet je, mij maakt het (in deze) geen flikker uit hoeveel mensen Abdullah vermoord heeft. Ik vind dat vingertje wijzen (ja maar hij, ja maar hunnie, ja maar....pfffff) altijd een teken van gebrek aan redenatie om weerwoord te geven op het daadwerkelijke onderwerp. In dit geval Syri en de (nog te veroordelen) oorlogsmisdadiger Assad.

Dus als je iets wil opperen over Abdullah...be my guest en open een topic! ^O^
pi_131610231
Lijkt me sterk dat jullie ooit in het midden oosten zijn geweest, daar zijn jullie nog te jong voor lol
pi_131610240
Dat is waar, wordt weer troep erbij gehaald. Dit gaat over assad niet obama of irak
pi_131610415
Nee mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en een persoon alle schuld van de ellende geven zijn extremisten.

Je hebt een gebrek aan denkvermogen als je denkt dat dit alleen maar om Assad gaat of de Syrische bevolking. Er zijn meer spelers actief die niet allemaal even koosjer zijn. Dit geldt uitermate voor die nietsnut uit ksa.

Lees je eens in hoe farouq brigades operen in Syri en wat zij met hen tegenstanders doen. Die worden veelal gesteund door ksa. Of wat Al Nusra doet die veelvuldig wordt gesponsord door Qatar. Zij hebben doen dus ook lekker mee aan mensenrechten schendingen in Syri. Het is niet alleen Assad die mensenrechten heeft geschonden en altijd zal doen.

Twee users hebben een gebrek aan redenatie en denkvermogen hier.
Ik had jullie graag aangenomen als werknemers voor mijn lopende band. Denken niet na en doen wat er hen vertelt wordt. Lage salaris geven door te vertellen dat er crisis heerst zullen ze ook geloven met hen oogkleppen op.
pi_131610711
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Djibril het volgende:
Nee mensen die alleen maar oogkleppen op hebben en een persoon alle schuld van de ellende geven zijn extremisten.

Je hebt een gebrek aan denkvermogen als je denkt dat dit alleen maar om Assad gaat of de Syrische bevolking. Er zijn meer spelers actief die niet allemaal even koosjer zijn. Dit geldt uitermate voor die nietsnut uit ksa.

Lees je eens in hoe farouq brigades operen in Syri en wat zij met hen tegenstanders doen. Die worden veelal gesteund door ksa. Of wat Al Nusra doet die veelvuldig wordt gesponsord door Qatar. Zij hebben doen dus ook lekker mee aan mensenrechten schendingen in Syri. Het is niet alleen Assad die mensenrechten heeft geschonden en altijd zal doen.

Nee. ALS je het zo wil spelen en wil vingertje wijzen dan mag je je niet beperken tot die heersers waar jij (en anderen) het over hebben, dan dien je dat namelijk uit te breiden naar lle heersers op deze aardkloot. Aan elke heerser kleeft wel (op de 1 of andere, soms indirecte, wijze) bloed. En de n heeft wat meer te maken met Syri dan de ander, maar het vingertje wijze 'an sich' om een punt (welk punt eigenlijk?) duidelijk te maken dat, in dit geval, Abdullah k fout is voegt niets toe.

Dat is precies dezelfde discussie als wie is er fouter, Assad of de verschillende groepen rebellen (bv de Farouq brigades). Voegt niets toe. Ze zijn allemaal fout.
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:49:00 #164
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef firefly3 het volgende:
Lijkt me sterk dat jullie ooit in het midden oosten zijn geweest, daar zijn jullie nog te jong voor lol
Ik ken de regio zeer goed.

En jouw criminele wahabitische 'koninklijke' vriendjes en jouw takfiri-salafistische 'helden' zijn de grootste plaag van de gehele regio. Vroeger, voor wahabitische oliedictaturen en Isral, was de regio stabiel en de bevolking (zowel soennitische moslims, als sjiitische moslims, druzen, Christenen enz.) progressief en vooruitgaand in educatie en ontwikkeling. Vandaar ook de enorme bevolkingstoename sinds 1900 tot nu (soms wel 800 % bevolkingsgroei, ook in Syri zelf).

Foto boven: Het oude Arabische denken voor de takfiri-wahabieten hun oliegelden kregen..... Arabische eenheid en religieuze tolerantie.

Gelukkig rekenen de helden van het Syrische Arabische Leger wel af met jouw terroristenvrinden:

Kom dus niet te dichtbij....

[ Bericht 4% gewijzigd door Veldkamp op 27-09-2013 12:00:57 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:52:24 #165
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612582
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Djibril het volgende:

Twee users hebben een gebrek aan redenatie en denkvermogen hier.
Ik had jullie graag aangenomen als werknemers voor mijn lopende band. Denken niet na en doen wat er hen vertelt wordt. Lage salaris geven door te vertellen dat er crisis heerst zullen ze ook geloven met hen oogkleppen op.
Al Nusra krijgt sponsoring uit Saoedi-Arabi. Al Faroek-Brigades uit Qatar, want officieel vroeger 'Vrij Syrisch Leger'. Al Faroek heeft honderdduizenden Christenen uit wijken en dorpen in de provincie (gouvernement) Homs verjaagd en velen vermoord en allen met de dood bedreigd.

President Assad en het Syrische leger schenden geen mensenrechten, ondanks Amnesty en andere westerse propaganda. Een legitiem regeringsleger mag terroristen altijd vernietigen. En "collateral damage" was nooit een probleem toen onze F'16's Servische en Iraakse burgerdoelen troffen bij de bombardementen in 1999 en 2003-2004.

Natuurlijk is Syri een speelveld voor talloze wereldmachten, regionale grootmachten en de verschillende bevolkingsgroepen. De eenheid van Syri en de terugkeer van beschaving kunnen alleen door Assad worden gegarandeerd op dit moment. Zo is de realiteit.

En daarom:
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:54:12 #166
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612629
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 08:53 schreef Montagui het volgende:
Weet je, mij maakt het (in deze) geen flikker uit hoeveel mensen Abdullah vermoord heeft. Ik vind dat vingertje wijzen (ja maar hij, ja maar hunnie, ja maar....pfffff) altijd een teken van gebrek aan redenatie om weerwoord te geven op het daadwerkelijke onderwerp. In dit geval Syri en de (nog te veroordelen) oorlogsmisdadiger Assad.

Dus als je iets wil opperen over Abdullah...be my guest en open een topic! ^O^
Nog een wahabitische rat jij, of een andersoortige takfiri?

"Koning" Abdullah en Prins Bandar Bin Sultan steunen het internationale terrorisme, sektarische anti-christelijke en anti-sjiitische massamoorden en bomaanslagen, martelingen en leiden een tiranniek en volledig achterhaald barbaars regime vanuit Najd.

President Assad als grootste bestrijder van het internationale terrorisme een "oorlogsmisdadiger" noemen, dat ontmaskert jou als sympathisant van de terroristen. In Syri en elders (ook hier).

[ Bericht 6% gewijzigd door Veldkamp op 27-09-2013 11:50:56 ]
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:56:31 #167
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612690
Met de heldhaftige journalisten van ANNA News uit Abchazi mee in een tank van het Syrische Arabische regeringsleger.

In de strijd tegen de internationale takfiri-terroristen in Daraya, ooit een prachtige idyllische stad ten zuiden van Damascus (waar o.a. de huidige Melkitische patriarch van Antiochi werd geboren):

Topbeelden!
  vrijdag 27 september 2013 @ 10:57:32 #168
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612712
Met ondertiteling (2 dagen geleden, beelden uit Syri, Damascus-provincie enz.):

Het dorp Al Muharam in het gouvernement Homs gezuiverd van terroristische elementen.
Beelden uit Daraya en Lattakia, beelden uit de provincie Aleppo.

Ook de conservatieve soennitische bevolking (zgn. de ruggegraat van opstand volgens massamedia hier) van Syri begroet het leger met uitzinnige vreugde, zat van de terroristische huurlingen uit het buitenland.

Verder beelden uit Maaloula van de achtergebleven, bevrijde moslimbevolking en terugkerende Christenen. Regeringsleger heeft het historische stadje Maaloula gezuiverd, maar de situatie in de bergen en grotspelonken blijft moeilijk door de zelfmoordterroristen en mortieren.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:02:43 #169
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef firefly3 het volgende:
Belachelijk ook dat fok dit soort discussies laat lopen met kinderen van 15 die niet eens normaal kunnen discussieren. "Er zijn nog andere massamoordenaars, hihi raad maar" is basisschool niveau.
Jouw kinderachtige spelling anders ook.

Beheersing onzer Nederlandse taal is niet jouw sterkste punt.... Integendeel.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:04:44 #170
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131612867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Waarom dan tegen de PYD? Je kan het ze toch niet kwalijk nemen dat ze een pragmatische kijk op de zaken hebben? Zeker in een onstabiele regio als Syrie/Midden-Oosten.
1,De PYD trekt alle macht naar zich toe, dat wil ik niet. Straks gaan ze nog zeggen dat je lid moet zijn van de PKK/PYD om een baan te kunnen vinden. Hetzelfde gebeurd in Zuid-Koerdistan met de KDP en PUK. Daar hebben die twee partijen alle macht en hebben mensen die geen lid van die partij zijn het slecht. Ik wil dat de PYD de macht deelt met andere Koerdische partijen. Ze staan erom berucht oml eden van andere Koerdische partijen te vervolgen.

2. De PYD is communistisch

3. Ze zijn Pro-Assad
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:06:20 #171
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612904
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:16 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Die sjiieten die daar demonstreerden waren allemaal lid van die wefaq-partij (sjiietische partij van Bahrein die banden heeft met Iran en Hezbollat). Dus het waren geen vreedzame demonstranten.
Nee, want ongewapende sjiitische moslims zijn niet 'vreedzaam', want het zijn 'kuffar' of 'ketters'.

Maar gewapende Moslimbroederschap-demonstranten, sluipschutters en agentenmoordenaars in Syri in 2011, dat waren "onschuldige vermoorde soennieten".

De hypocrisie van jullie soort is z stuitend verwerpelijk en z stuitend dom-doorzichtig.

Je hebt toch echt je verstand verloren, als je in jouw visie trapt (jij bent zelf ook een propagandaproduct helaas).

In Bahrein waren geen gewapende demonstranten en ook soennitische moslims namen deel aan de protesten. Maar blijkbaar is de bloedige onderdrukking van een sjiitische meerderheid door een wahabitische despoot wel toegestaan in jouw ogen..... Maar Assad die minderheden en soennieten gelijke rechten en kansen gaf in multicultureel seculier Syri, dat is opeens een kaffer en 'Iranir'.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:07:47 #172
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Grapje kardesh, enige lichtpunt in Syrie zijn juist de Koerden. Gun ze hun vrijheid na jarenlange ellende ^O^

[ afbeelding ] *O*
Ook de Koerdische Syrische burgers in hun autonome toekomstige gebieden lijden nu onder de VSL/FSA-terroristen en onder Jabhat al Nusra en Anwar al-Shams enz. enz.

Er zijn al talloze Koerdische dames en heren in de strijd tegen islamistische buitenlandse 'opstandelingen' gesneuveld.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:09:10 #173
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_131612964
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:10 schreef De_Ilias het volgende:
[ afbeelding ]

Het gaat goed met onze Hollandse Syri ganger Victor droste die zich nu bevindt in de frontlinies van de rebellen.
Een landverrader. Deze extremist Droste moet worden opgepakt zodra hij in Turkije binnendringt. Deze Victor of Abdullah al-Holandii moet de NL-nationaliteit verliezen.

Helaas steunen de CIA, Turkse TIT en de sektarische radicale stropdas-islamist Erdogan deze terroristen tegen seculier (pro-Russisch, pro-Iraans, pro-Hezbollah) Syri.
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:12:00 #174
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131613019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:28 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Grapje kardesh, enige lichtpunt in Syrie zijn juist de Koerden. Gun ze hun vrijheid na jarenlange ellende ^O^

[ afbeelding ] *O*
Ik gun de Koerden absoluut hun vrijheid.

*O* *O*

Ik wil alleen niet dat communisten de macht in een toekomstige Groot-Koerdistan grijpen. :(
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:19:19 #175
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_131613185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:49 schreef Veldkamp het volgende:

[..]

Ik ken de regio zeer goed.

En jouw criminele wahabitische 'koninklijke' vriendjes en jouw takfiri-salafistische 'helden' zijn de grootste plaag van de gehele regio. Vroeger, voor wahabitische oliedictaturen en Isral, was de regio stabiel en de bevolking (zowel soennitische moslims, als sjiitische moslims, druzen, Christenen enz.) progressief en vooruitgaand in educatie en ontwikkeling. Vandaar ook de enorme bevolkingstoename sinds 1900 tot nu (soms wel 800 % bevolkingsgroei, ook in Syri zelf).

Gelukkig rekenen de helden van het Syrische Arabische Leger wel af met jouw terroristenvrinden:

Kom dus niet te dichtbij....
Deze is beter

Als je toch zo'n Assad fan bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')