SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ligt er een beetje aan waarover het gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je keuzes juist verdedigen. Je hoeft je mening of keuzes niet aan te passen omdat iemand het niet eens is met je. Maar als je je keuzes verdedigt maak je ook voor jezelf duidelijk waarom je iets doet. En misschien pas je er ooit nog dingen op aan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hop hop, intervalloopje gedaan.
Les 7 dus van de 15k training.
http://www.endomondo.com/workouts/249837304/2964036
Ik blijf het wel lastig vinden om de snelheid echt constant te houden, vooral ook omdat ik toch het idee heb dat de garmin wat zwabbert in het bos.Nice!quote:***![]()
Net even wat filmpjes bekeken, wat ben ik lelijk als ik hardloop
Ik vraag me af of er wel duidelijke foto's van mij zullen zijn, ik zat de hele tijd tussen een mensenmassa inDus er zullen wel weer mensen voor staan. Iedereen is ook altijd langer dan ik, dat helpt ook niet
![]()
![]()
Lol, dat heb ik ook altijd als ik van die filmpjes kijk van de organisatie zelf. *zwabber, zwabber, lichaamsdelen alle kanten op*.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef Miezziej het volgende:
Net even wat filmpjes bekeken, wat ben ik lelijk als ik hardloop
Mijn man heeft me laatst zelf eens gefilmd en dat ziet er veel eleganter uit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind mezelf altijd zo'n klein propje op die video'squote:Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, dat heb ik ook altijd als ik van die filmpjes kijk van de organisatie zelf. *zwabber, zwabber, lichaamsdelen alle kanten op*.
Mijn man heeft me laatst zelf eens gefilmd en dat ziet er veel eleganter uit
Misschien als ik alleen loop dat het er dan al beter uit ziet(ook vind ik beelden vanaf de zijkant beter dan vanaf de voorkant
)
![]()
Niet miepen..Lopen!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zeg maar niks...
BTW, een hardloopgerelateerde vraag die balanceert op het randje van off-topic: heeft iemand enig idee waar ik "De Marathon" van Stephen King kan kopen? En dan niet tweedehands, in het Engels of in het wigwamformaat (dat is dat mini-boekje dat ze op bol.com verkopen met nog een ander verhaal erbij).![]()
http://www.polare.nl/boek/king-stephen/de-marathon-9789024536771/quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zeg maar niks...
BTW, een hardloopgerelateerde vraag die balanceert op het randje van off-topic: heeft iemand enig idee waar ik "De Marathon" van Stephen King kan kopen? En dan niet tweedehands, in het Engels of in het wigwamformaat (dat is dat mini-boekje dat ze op bol.com verkopen met nog een ander verhaal erbij).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dank je, maar dat is dus een tweedehandsje... (Polare = het voormalige De Slegte).quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.polare.nl/boek/king-stephen/de-marathon-9789024536771/![]()
oh dat had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dank je, maar dat is dus een tweedehandsje... (Polare = het voormalige De Slegte).
Anders gewoon eens bellen naar een boekhandel en vragen of het voor hen nog te bestellen is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wellicht onder Richard Bachman te vinden?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pssst...
Ik ben aangenomen als docent op een vmbo school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef streamnl het volgende:
Pssst...
Ik ben aangenomen als docent op een vmbo school.
[ afbeelding ]Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pssst...
[ afbeelding ]Whoeha! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pssst...
[ afbeelding ]Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, had ik ook al geprobeerd, maar bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Wellicht onder Richard Bachman te vinden?![]()
Pssst...
[ afbeelding ]Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Pssst...
[ afbeelding ]Gefeliciteerd man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Docent hardlopen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pssst...
[ afbeelding ]Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Pssst...
[ afbeelding ]nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarin ben je docent?
OT: gisteren weer intervallen gedaan: 2 min hardlopen, 1 min wandelen etc. Best zwaar die 2 minutenEn liep, voor mijn gevoel, in een vrij rustig tempo en toch vond ik het wel pittig. Gisteravond begon ik weer pijntjes te krijgen in mn heup en daar heb ik nu nog wel last van... Vrijdag 'moet' ik weer maar wacht eerst wel af wat mn heup zegt... Wil het niet (weer) forceren...
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een 10km gelopen. Ik loop eigenlijk altijd tussen de 12 en 15km. Eens kijken of dat lopen van langere afstanden ook een beetje positieve invloed heeft op de 10km. Nou... blijkt dat het voor mij wel aardig werkt
Eerste 5km gelopen in tempo waar ik ooit de 10km in wil lopen (4.30/km) en daarna de schade beperken in de resterende 5km. Ging eigenlijk best goed. 4.30 ga ik nog niet 10km volhouden, maar we komen aardig in de buurt. 5 bekertjes ook... dus dat is top !
http://www.endomondo.com/workouts/249626298/2395026![]()
Pssst...
[ afbeelding ]Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
even verder offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 24-09-2013 16:07:50 ]![]()
Mjam StreamLesgeven =
![]()
Ik heb zojuist een aantal hardloopclub-arme weken aangekondigd bij mijn clubje. Lukt me niet meer om het erbij te bolwerken, die bestuursdingen. Opluchting![]()
![]()
Pssst...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!!!!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:
even verder offtopicWaarom ben je dan gestopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben net weer afgebeuld door mijn personal trainer (en dat tijdens die tijd van de maand). Nu verdiend in 't zonnetje liggen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:
even verder offtopicAh dat is ook mijn vooropleiding. U=IxR enzo. Enne de coefficient van zelfinductie in henry enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan je mij ook didactisch verantwoord de Lorentzkracht uitleggen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah dat is ook mijn vooropleiding. U=IxR enzo. Enne de coefficient van zelfinductie in henry enzulks.![]()
Dat ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je mij ook didactisch verantwoord de Lorentzkracht uitleggen?
Pssst...
[ afbeelding ]Moeten we nu meneer tegen u zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Iets met linkerhand/rechterhand regel toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je mij ook didactisch verantwoord de Lorentzkracht uitleggen?![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Iets met linkerhand/rechterhand regel toch?![]()
![]()
![]()
Ik ken alleen de Lorenzcurve die nivellering weergeeft :pquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je mij ook didactisch verantwoord de Lorentzkracht uitleggen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen Natuur & Techniek kiezen op het vwoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Lorenzcurve die nivellering weergeeft :p![]()
![]()
Dat zou wel heel absurd zijn. Verklaart meteen waarom Stream altijd met zijn duimen omhoog op de foto's staat tijdens hardloopwedstrijden. Komt door de Lorentzkrachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ja zo, met die duim omhoog! [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja, want natuurkunde is superhandig als je Economie gaat studeren!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Natuur & Techniek kiezen op het vwo
Ik heb wel gewoon netjes wiskunde B gedaan hoor
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vond aardrijkskunde altijd zo stom.
Maar ik heb alleen maar havo cultuur&maatschappij, want ik ging naar de kunstacademie, dus ik weet helemaal nikswiskunde A1 op de havo was wel echt ontzettend treurig.
![]()
Ik denk dat ik de laatste 4 jaar meer wiskunde heb gehad dan de helft van de mensen die met een N&T profiel het VWO hebben verlaten
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Informatiekunde op de middelbare school, dat was pas treurig.
Daar heb ik onder andere geleerd om met de NS-reisplanner te werken. De MS-DOS versie die destijds op diskette verkrijgbaar was...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb het afgelopen jaar meer last van m'n wiskunde-deficiëntie gehad dan ik de afgelopen 10 jaar gedacht had![]()
![]()
Aangezien we toch offtopic bezig zijn, je hebt dus een kunstopleiding gedaan? En nu ga je solliciteren voor een consultancy functie? Of wat voor functie precies?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar meer last van m'n wiskunde-deficiëntie gehad dan ik de afgelopen 10 jaar gedacht hadIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb 2 jaar kunstacademie gedaan, daarna deelcertificaten vwo gehaald, daarna een bachelor Nederlands, nu bezig met een onderzoeksmaster taalwetenschap en ik ben bezig met een redelijk technische functie. Het is een soort traineeship, dus je hoeft geen specifieke vaardigheden te hebben en je kunt ook nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Aangezien we toch offtopic bezig zijn, je hebt dus een kunstopleiding gedaan? En nu ga je solliciteren voor een consultancy functie? Of wat voor functie precies?
Maar m'n koffer is zo goed als gepakt, huis is netjes genoeg, nu nog even een uurtje hangen en dan iets aan spanning eruit lopen op de baan. Morgen om 8 uur richting Schiphol!
[ Bericht 4% gewijzigd door hatsaflats op 24-09-2013 18:17:05 ]![]()
Schijnt een hele leuke te wezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Rickario het volgende:
Iemand hier nog belang bij eens startnummer voor de 4mijl in Groningen (13oktober)? DM staat open.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Alvast Succes!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:02 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar kunstacademie gedaan, daarna deelcertificaten vwo gehaald, daarna een bachelor Nederlands, nu bezig met een onderzoeksmaster taalwetenschap en ik ben bezig met een redelijk technische functie. Het is een soort traineeship, dus je hoeft geen specifieke vaardigheden te hebben en je kunt ook nog alle kanten op.
Maar m'n koffer is zo goed als gepakt, huis is netjes genoeg, nu nog even een uurtje hangen en dan iets aan spanning eruit lopen op de baan. Morgen om 8 uur richting Schiphol!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tis me dan toch net een beetje te ver om 4 EM te lopen... 4600 mijl te ver om precies te zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Schijnt een hele leuke te wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat dat betreft natuurlijk fijn om vanavond nog even te lopen, haalt je gedachten er even vanaf.
En wat Guard zei: alvast succes!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Daarom ben ik vanmiddag ook vroeg naar huis gegaan, zodat ik m'n huis nog even wat aan kant kan maken voor de kattenoppas en zometeen wat spanning eruit kan hobbelen. Eenmaal in m'n hotel zijn zal ook wel wat aan zenuwen schelen, ik ben niet zo'n held met reizen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Wolve000 het volgende:
Wat dat betreft natuurlijk fijn om vanavond nog even te lopen, haalt je gedachten er even vanaf.
En wat Guard zei: alvast succes!![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ben al best een beetje boel zenuwachtig
Ik heb een blaar op mijn hiel, niet van het hardlopen, maar omdat ik weer voor het eerst sinds lange tijd "sjieke schoenen" aan heb gehad...
Hatsje: alvast superrrrrr veel succes in het land van de Fuggles (Engelse hop, leerde ik gister, leuk woord)! Neem mee als sowieso een leerzame ervaring - en die baan is evt mooi meegenomen
![]()
![]()
Ik kan zelf helaas nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Schijnt een hele leuke te wezen.![]()
![]()
Dankjulliewel
Bieries komen iig wel goed. Ik ga ook helemaal niet heen met het idee dat het iets gaat worden, maar idd meer voor de ervaring. En toch ben ik heel erg zenuwachtig
Dus nu eerst heel eventjes rondjes rennen.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis me dan toch net een beetje te ver om 4 EM te lopen... 4600 mijl te ver om precies te zijn
Het is dat ik mee loop voor een bedrijf anders had ik hem ook niet op mijn lijstje gehad denk ik hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar van horen zeggen, hij schijnt wel erg gezellig te zijn, publiek over de hele afstand.
Even daarna loop ik ook de Diepe hel holterberg, alleen om de naam al.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wij zijn ook fier op U
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sinds ik weer stage loop heb ik minder zin in hardlopenWanneer ik om 19.00 ofzo thuis kom, heb ik geen zin meer om nog even een LDL te doen, en tempolopen gaan ook niet echt lekker meer dan. Word nog wat wanneer ik straks echt moet werken
.
In het weekend werk ik ook, anders zou ik zaterdag of zondag als LDL dag doen.
Hoe doen jullie hardwerkende mensen dat?Ik gok op niet miepen, maar lopen?
![]()
![]()
Ik heb een "The blerch" t-shirt!!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gek, afgelopen zaterdag had ik echt pijn, moeite met uitlopen en vroeg ik mij sterk af wat de lol was.
Maar nu heb ik toch al rusteloze benen die best zin hebben in een paar km hobbelen en ben ik op zoek naar een leuke wedstrijd in januari !Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Van huis of werk lopen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
Sinds ik weer stage loop heb ik minder zin in hardlopenWanneer ik om 19.00 ofzo thuis kom, heb ik geen zin meer om nog even een LDL te doen, en tempolopen gaan ook niet echt lekker meer dan. Word nog wat wanneer ik straks echt moet werken
.
![]()
Even uitpuffen en gaan lopen. Ik ben niet van het niet miepen, je mag van mij zoveel miepen als je kan, zolang je uiteindelijk maar je schoenen aantrekt en gaat lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Werk in Hilversum, woon in Amsterdam, is een klein beetje te ver nog voor mij denk ikquote:
Als het goed is ben ik aankomende zondag wel vrij dus kan ik mooi een LDL doen![]()
Ik moet morgen wel lopen, anders is het 3 dagen na mijn evenement en kom ik kilo's aan enzo![]()
![]()
![]()
Ga je heen met de trein. Op stage hardloopkleding aan en dan zover mogelijk naar Amsterdam rennen. Als je niet meer kan oak je verder de trein of busquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Werk in Hilversum, woon in Amsterdam, is een klein beetje te ver nog voor mij denk ik
Als het goed is ben ik aankomende zondag wel vrij dus kan ik mooi een LDL doen![]()
Ik moet morgen wel lopen, anders is het 3 dagen na mijn evenement en kom ik kilo's aan enzo![]()
![]()
Eigenlijk dat laatste ja... Als ik het niet doe, kan ik alleen in het weekend lopen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:23 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Werk in Hilversum, woon in Amsterdam, is een klein beetje te ver nog voor mij denk ik
Ja dat gaat, wetenschappelijk bezwezen, erg snel met die kilo's na een wedstrijd.
Ik heb het geluk dat mijn werk lekker dichtbij is, en ik mijn eigen werktijden (min of meer) zelf kan bepalen. Dus ik kan lekker op tijd gaan hardlopen.
Heb je geen mogelijkheid om na je werk daar een route/rondje te doen en dan pas richting huis te gaan?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Cool!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:18 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb een "The blerch" t-shirt!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mijn schoonfamilie woont dichterbij, mss kan ik daar wat meequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]Ja dat gaat, wetenschappelijk bezwezen, erg snel met die kilo's na een wedstrijd.
Ik heb het geluk dat mijn werk lekker dichtbij is, en ik mijn eigen werktijden (min of meer) zelf kan bepalen. Dus ik kan lekker op tijd gaan hardlopen.
Heb je geen mogelijkheid om na je werk daar een route/rondje te doen en dan pas richting huis te gaan?
Op loopdagen ga ik alvast niet meer zitten wanneer ik thuis kom, misschien scheelt dat al watWanneer ik zit, dan gaat alles fout
![]()
![]()
![]()
Lekker, hopelijk ook met een goed resultaat!quote:quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef streamnl het volgende:
Pssst...
[ afbeelding ]GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor de recreantenloop en kost ¤18,50? Ik zal er even over denken. Dacht dat een wedstrijd wel keer leuk zou zijn en dan is 4mijl denk ik wel geschikte afstand. Laat het je wel zsm weten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:11 schreef Rickario het volgende:
Iemand hier nog belang bij eens startnummer voor de 4mijl in Groningen (13oktober)? DM staat open.
Eind van de middag weer gelopen. Wilde wat rustiger aan doen ten opzichte van vorige week, omdat ik toch wel beetje merkte dat ik wat meer gelopen had. Ging wel redelijk lekker (behoorlijk constant gelopen), al was het nog wel aan de warme kant vond ik.
http://www.endomondo.com/workouts/user/5539573![]()
Wat is de link van dat artikel? Ik heb even teruggezocht maar kan het niet vinden..quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef Guard het volgende:
[..]Ja dat gaat, wetenschappelijk bezwezen, erg snel met die kilo's na een wedstrijd.
Heb je geen mogelijkheid om na je werk daar een route/rondje te doen en dan pas richting huis te gaan?
@jump, lijkt me best lastig om nu nog iemand te vinden voor je startbewijs, heb je al iemand?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
LIF / [Hardlopen] #606 - Even een paar dagen zonder wedstrijdjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is de link van dat artikel? Ik heb even teruggezocht maar kan het niet vinden..
@jump, lijkt me best lastig om nu nog iemand te vinden voor je startbewijs, heb je al iemand?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad....het valt soms niet mee om volwasssen te zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waarom nou meteen weer zo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....het valt soms niet mee om volwasssen te zijn
7 uur thuis is best laat, zeker als je ook nog boodschappen moet doen.
Is 's ochtends voor de stage een optie? In principe heb je aan 40 minuten genoeg, en dan daarna meteen douchen en ontbijten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
geen zin, geen tijd, ik heb het zo druk...... in mijn ogen allemaal bullshit, als je weet dat je het druk ga krijgen plan dan een rustdag in maar ga niet tegen jezelf lopen miepen met allemaal smoesjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer zo?
7 uur thuis is best laat, zeker als je ook nog boodschappen moet doen.
Is 's ochtends voor de stage een optie? In principe heb je aan 40 minuten genoeg, en dan daarna meteen douchen en ontbijten..
planning is het toverwoord.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen zin, geen tijd, ik heb het zo druk...... in mijn ogen allemaal bullshit, als je weet dat je het druk ga krijgen plan dan een rustdag in maar ga niet tegen jezelf lopen miepen met allemaal smoesjes.
planning is het toverwoord.....![]()
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
RD, lighten up. Soms heb je het gewoon druk en soms dan lukt het gewoon niet en soms vraag je je af hoe je het allemaal bolwerkt en soms gaat het allemaal makkelijk en soms boeit het niet. Plannen helpt, maar met plannen alleen lukt het niet, soms komt het leven tussendoor en *poof* weg planning.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen zin, geen tijd, ik heb het zo druk...... in mijn ogen allemaal bullshit, als je weet dat je het druk ga krijgen plan dan een rustdag in maar ga niet tegen jezelf lopen miepen met allemaal smoesjes.
planning is het toverwoord.....
Voor een ieder die het soms wat moeilijk heeft:
en hiermee ben ik dan dus weer volledig eens...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
RD, lighten up. Soms heb je het gewoon druk en soms dan lukt het gewoon niet en soms vraag je je af hoe je het allemaal bolwerkt en soms gaat het allemaal makkelijk en soms boeit het niet. Plannen helpt, maar met plannen alleen lukt het niet, soms komt het leven tussendoor en *poof* weg planning.
Voor een ieder die het soms wat moeilijk heeft:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
dan lukt niet....ik zit op dit moment in een enorme dip met gigantisch veel zelfverwijt overhet feit dat ik te weinig snelheidswerk doequote:
Goed zo, maar trek anderen niet mee je dip in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan lukt niet....ik zit op dit moment in een enorme dip met gigantisch veel zelfverwijt overhet feit dat ik te weinig snelheidswerk doeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat klopt helemaal. Ik heb een onregelmatig dienstrooster, dat heeft voor- en nadelen. Ik heb dus geen vaste hardloopdagen, tijdens een serie nachtdiensten neem ik meestal algehele rust.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:planning is het toverwoord.....
![]()
Kippevel!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
RD, lighten up. Soms heb je het gewoon druk en soms dan lukt het gewoon niet en soms vraag je je af hoe je het allemaal bolwerkt en soms gaat het allemaal makkelijk en soms boeit het niet. Plannen helpt, maar met plannen alleen lukt het niet, soms komt het leven tussendoor en *poof* weg planning.
Vooral dit: Luck is the last dying wish of those who wanna believe that winning can happen by accident, sweat on the other hand is for those who know it's a choice, so decide now because destiny waits for no man.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
anderen trekken mij nog dieper mijn dip in met negatieve vibes over "geen zin, geen tijd, slecht weer"quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Goed zo, maar trek anderen niet mee je dip in.
YUR, in al zijn wijsheid, verkondigde ooit eens "niet miepen maar lopen",... alle rotzooi uit de OP weg...dit is het enige wat telt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor mij helpt vooral om te bedenken voor wie je het doet. Geen zin? Dan ga je niet. Maar zeur dan ook niet dat je te weinig progressie maakt, niet fit bent en je doelen niet haalt. Uiteindelijk heeft iedereen andere prioriteiten in zijn leven, het gaat er maar net om hoe graag je het wilt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
andere trekken mij nog dieper mijn dip in met negatieve vibes over "geen zin, geen tijd, slecht weer"
YUR, in al zijn wijsheid, verkondigde ooit eens "niet miepen maar lopen",... alle rotzooi uit de OP weg...dit is het enige wat teltIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mij helpt vooral om te bedenken voor wie je het doet. Geen zin? Dan ga je niet. Maar zeur dan ook niet dat je te weinig progressie maakt, niet fit bent en je doelen niet haalt.![]()
hier word ik dan wel weer vrolijk van.... wat een baas!
http://www.runnersworld.c(...)arathon-world-record'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geweldige video!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ben ik de enige die dat soort filmpjes volslagen bullshit vind en voor wie dat soort filmpjes alleen maar demotiverend werken?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Overigens wel een met je tekst en met wat Tramposa net zei.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dus je wilt zeggen dat als andere klagen over het feit dat het regent dat jij je plezier niet kan hebben in hardlopen? Dan had ik de hele zomer niet willen hardlopen omdat iedereen zat te klagen over de warmte. Come on, je doet het voor jezelf. Niet voor mij, niet voor La_Tramposa, niet voor Gup, niet voor YUR, niet voor FOK (stipjestreepje dus), niet voor MVN, niet voor Levitas, niet voor Gogo, niet voor mossel, swets, ET of wie dan ook. Dus als je je door hun laat beinvloeden omdat ze een keer lopen te klagen.... Dubieus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
anderen trekken mij nog dieper mijn dip in met negatieve vibes over "geen zin, geen tijd, slecht weer"
YUR, in al zijn wijsheid, verkondigde ooit eens "niet miepen maar lopen",... alle rotzooi uit de OP weg...dit is het enige wat teltIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor mij werken die filmpjes. En ik heb altijd gelijk!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat soort filmpjes volslagen bullshit vind en voor wie dat soort filmpjes alleen maar demotiverend werken?
Overigens wel een met je tekst en met wat Tramposa net zei.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
kom op Slacker. lighten up!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat als andere klagen over het feit dat het regent dat jij je plezier niet kan hebben in hardlopen? Dan had ik de hele zomer niet willen hardlopen omdat iedereen zat te klagen over de warmte. Come on, je doet het voor jezelf. Niet voor mij, niet voor La_Tramposa, niet voor Gup, niet voor YUR, niet voor FOK (stipjestreepje dus), niet voor MVN, niet voor Levitas, niet voor Gogo, niet voor mossel, swets, ET of wie dan ook. Dus als je je door hun laat beinvloeden omdat ze een keer lopen te klagen.... Dubieus.
denk je nu echt dat ik me laat beinvloeden door wat andere mensen doen? alleen heb ik wel eens zo iets van "stop gewoon met zeuren en ga hardlopen, wil je nu hardlopen of niet?"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je had een vrouw kunnen zijn....quote:
en terukomend op de filmpjes....nee, voor mij werken ze niet.... je wilt lopen (of iets anders presteren) of je wilt het niet...full stop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zeuren.. ze vraagt zich af hoe anderen het doen. Dat vraag ik me over verschillende dingen in het leven dagelijks af!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
kom op Slacker. lighten up!
denk je nu echt dat ik me laat beinvloeden door wat andere mensen doen? alleen heb ik wel eens zo iets van "stop gewoon met zeuren en ga hardlopen, wil je nu hardlopen of niet?"In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dit was niet zo zeer persoonlijk bedoelt waar ik kom dit wel vaker tegen....quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zeuren.. ze vraagt zich af hoe anderen het doen. Dat vraag ik me over verschillende dingen in het leven dagelijks af!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Slacker heeft helemaal niet altijd gelijk.
Dat gezegd hebbende:
Trainen was fijn. Ging lekker soepel, even niet zo nerveus geweest, lekker gehobbeld, lekker eindsprintje en nog even wat complimentjes gehad van m'n Start2run trainer van 2,5 jaar terug dat ik o zo getalenteerd ben ("je stak toen ook al met kop en schouders boven de rest uit")Hoplakidee.
En Endomondo heeft nu wel m'n training goed overgenomen. Hoera!![]()
na dit gelezen te hebben....... weg is mijn dipquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef hatsaflats het volgende:
Dat gezegd hebbende:
Trainen was fijn. Ging lekker soepel, even niet zo nerveus geweest, lekker gehobbeld, lekker eindsprintje en nog even wat complimentjes gehad van m'n Start2run trainer van 2,5 jaar terug dat ik o zo getalenteerd ben ("je stak toen ook al met kop en schouders boven de rest uit")Hoplakidee.
Wel, soms geef ik jou gewoon gelijk. Dat is heel wat anders dan het niet hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef hatsaflats het volgende:
Slacker heeft helemaal niet altijd gelijk.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is toch niet raar? Hardlopen is voornamelijk een individuele sport, en soms heb je gewoon een "bleh" moment, en dan zoek je iets van een team om wat steun te vinden, of iemand die je een schop onder de kont geeft. En wij zoeken dat hier op Fok!.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit was niet zo zeer persoonlijk bedoelt waar ik kom dit wel vaker tegen....
Beetje meedenken kan toch geen kwaad?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag aan Easy Pace uitgelopen, was nodig want benen voelen nu eens zo goed aan. Morgen kunnen we weer intervallen. Ik hou van schema's met veel variatie!![]()
Dé doodsteek voor RD's motivatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de training ging enorm moeizaam.
Het was warm.
Het was vochtig.
Ik had zware poten.
En er waren veel wegversperrende schoolkinderen op fietsen.
De kleur van de wolken stond me niet aan.
Ik ben er kapot van dat Quoi geen bestuurswerk meer doet.
Mijn vakantie is bijna afgelopen.
Binnenkort wordt het vast weer koud.
En nat.
En stormachtig.
En glad.
Ik ben nu vrijwel pijnvrij, maar dat duurt nooit lang.
<3 hardlopen <3![]()
Hats en slacker lijken soms wel getrouwd
Ik heb zo vaak geen zin. Maar ik ga toch omdat ik weet dat het dan achteraf extra lekker voelt dat ik toch gegaan ben. Mijn wekker gaat vier ochtenden per week om 05:30, om 06:00 zit ik in de auto naar mijn werk en het hangt van de file af hoe laat ik weer thuis ben. Meestal is dat tussen 18:00 en 19:00. Eten, kinderen willen aandacht en ik leg ze in bed. Op vrijdag mag ik tot 07:00 blijven liggen. Samen ontbijten, kinderen maar school, thuis werken, kinderen ophalen en overdragen aan de oppas, nog een uur werken, koken, kids naar bed. Dinsdagavond loop ik vaak alleen, donderdagavond met een loopgroep. Af en toe incidenteel ook op andere dagen. In het weekend de lange/langzame duurloop. Dat is als er geschrapt wordt in het loopschema de laatste loop die opgeofferd wordt. Dan moeten er ook nog kinderen naar en van zwembad en voetbalwedstrijd worden gebracht, en in het weekend is de keuken ook mijn domein. Dan heb ik ook nog een vriendin die avonden claimt voor haar sporten. Vooraf heb ik niet altijd zin in lopen maar achteraf ben ik meestal blij dat ik gegaan ben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef Miezziej het volgende:
.
![]()
Ik wil niet getrouwd zijn met een man die een driekwarttightquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef _MvN_ het volgende:
Hats en slacker lijken soms wel getrouwddraagt
![]()
![]()
Net weer een rondje gelopen, het wordt steeds vroeger donkerderderder dus ik ben, nu het nog licht is, op verkenning uit gegaan op zoek naar routes langs lantaarnpalen en met niet al te veel verkeer. Best een uitdaging, zo in een stad.
Wat betreft het zin hebben in lopen na het werk -- vanmiddag was er nog geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om vanavond nog te gaan lopen, had er totaal geen zin in. Uur later draaide dat 180 graden om en kon ik niet wachten om m'n schoenen aan te trekken en een rondje te doen. Uiteindelijk is het 8,5 kilometer geworden, op het laatst wel pijnlijke steek in mijn rechterzij maar gelukkig was ik bijna thuis.
Slechts een enkele keer ga ik lopen terwijl ik eigenlijk niet zo'n zin heb maar des te groter is de voldoening als ik weer eenmaal thuis ben. Vorige week toen het zo'n pleurisweer was. Ik dacht "ach, laten we eens zien hoe het is in de kou en de regen". Ik vond het geweldig.![]()
![]()
Dat is pas plannen!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak geen zin. Maar ik ga toch omdat ik weet dat het dan achteraf extra lekker voelt dat ik toch gegaan ben. Mijn wekker gaat vier ochtenden per week om 05:30, om 06:00 zit ik in de auto naar mijn werk en het hangt van de file af hoe laat ik weer thuis ben. Meestal is dat tussen 18:00 en 19:00. Eten, kinderen willen aandacht en ik leg ze in bed. Op vrijdag mag ik tot 07:00 blijven liggen. Samen ontbijten, kinderen maar school, thuis werken, kinderen ophalen en overdragen aan de oppas, nog een uur werken, koken, kids naar bed. Dinsdagavond loop ik vaak alleen, donderdagavond met een loopgroep. Af en toe incidenteel ook op andere dagen. In het weekend de lange/langzame duurloop. Dat is als er geschrapt wordt in het loopschema de laatste loop die opgeofferd wordt. Dan moeten er ook nog kinderen naar en van zwembad en voetbalwedstrijd worden gebracht, en in het weekend is de keuken ook mijn domein. Dan heb ik ook nog een vriendin die avonden claimt voor haar sporten. Vooraf heb ik niet altijd zin in lopen maar achteraf ben ik meestal blij dat ik gegaan ben.
Trouwen is outdated. Driekwarttights niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:39 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil niet getrouwd zijn met een man die een driekwarttightdraagt
Dag lopers!![]()
Hebben jullie misschien tips om je stabiliteitsoefeningen te blijven doen? De deur uit gaan om hard te lopen kost me totaal geen moeite omdat het leuk is, maar de oefeningen vind ik zo saai... wat behoorlijk stom is want ik heb zwakke knieën en als ze pijn doen mag ik dus weer een tijdje niet lopen (duurt meestal 2 a 3 weken) en moet ik alléén maar oefeningen doen wat extra suf is...
Dus mijn vraag is: Hoe doen jullie dat? Doen jullie überhaupt oefeningen, strekken, stabiliteit oid? En voor of na de training? Tijdens?Is er een manier om het minder suf te maken?
![]()
![]()
Aan mij denkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
Dag lopers!![]()
Hebben jullie misschien tips om je stabiliteitsoefeningen te blijven doen? De deur uit gaan om hard te lopen kost me totaal geen moeite omdat het leuk is, maar de oefeningen vind ik zo saai... wat behoorlijk stom is want ik heb zwakke knieën en als ze pijn doen mag ik dus weer een tijdje niet lopen (duurt meestal 2 a 3 weken) en moet ik alléén maar oefeningen doen wat extra suf is...
Dus mijn vraag is: Hoe doen jullie dat? Doen jullie überhaupt oefeningen, strekken, stabiliteit oid? En voor of na de training? Tijdens?Is er een manier om het minder suf te maken?
![]()
Nou, ik doe zelden oefeningen. Jaren naar de sportschool geweest maar niet mijn ding.
Ik denk dat slacker je wel verder kan helpen
Ik doe alleen stabiliteitsoefeningen als ik met een groep train. In m'n eentje doe ik ze niet, nooit, want ik vind het ook stom. Maar met een groep klagende ouwe mannen om je heen gaat het welquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
Dag lopers!![]()
![]()
![]()
Ik heb al 3 1/2 week niet kunnen rennen wegens een ontstoken/ beschadigde peesaanhechting aan mijn schaambeen. Ik kan van alles doen, maar zodra ik tempo maak, dan bonken mijn ingewanden onmeunig hard op de pijnlijke zone.
Morgen eindelijk weer even proef lopen. Als het dan weer voldoende pijnvrij is toch komende zondag maar de HM van Haarlem lopen. Het idee tijd zet ik dan wel uit mijn hoofd.Life is what you make it.![]()
en daar is mijn dip weer...quote:
en bovendien het bewijs dat Slacker bijna nooit gelijk heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Whahaaa dus je tip is om een groep klagende ouwe mannen te zoeken? Awesome...quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik doe alleen stabiliteitsoefeningen als ik met een groep train. In m'n eentje doe ik ze niet, nooit, want ik vind het ook stom. Maar met een groep klagende ouwe mannen om je heen gaat het wel![]()
![]()
![]()
Dat denk ik eerlijk gezegd eerder van RD en slacker..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef _MvN_ het volgende:
Hats en slacker lijken soms wel getrouwdMooi stel!
![]()
![]()
Ik doe geen core stability want dat vind ik niet leuk. Ik loop wel wat extra. Als core stability goed voor het hardlopen is dan zal van hardlopen je core ook wel sterker worden.![]()
ik denk eerder dat Slacker mijn schoonmoeder had kunnen zijn....quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat denk ik eerlijk gezegd eerder van RD en slacker..Mooi stel!
ik doe alleen aan planken om mijn liesproblemen op te lossen...niet omdat ik het zo leuk vind'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zal ik je dip dan maar wat minder maken door te zeggen dat ik binnenkort m'n groepje uitgegooid word omdat ze vinden dat ik in een groepje hoger mee moet gaan lopen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daar is mijn dip weer...
en bovendien het bewijs dat Slacker bijna nooit gelijk heeft![]()
Shoot me, maar toen ik klaar was met de havo heb ik een jaar gewerkt. Van eindexamenscholier ging ik naar 40urige werkweek in een productiehal. Ik weet nog dat m'n ritme, m'n lichaam en m'n energie een enorme opdonder kregen. Ik kan me dus voorstellen dat Miezziej de vraag stelt. Want ook met m'n huidige werk vind ik het lastig om het lopen in te passen. En dat lukt dus ook niet altijd, ook al wil ik het nog zo graag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad....het valt soms niet mee om volwasssen te zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Resultaten zien/bemerken werkt(e) bij mij het beste.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
Is er een manier om het minder suf te maken?
maar heb al een tijdje niet meer consequent oefeningen gedaan, wordt ook weer tijdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
Dag lopers!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat moet echt een toffe vrouw zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik denk eerder dat Slacker mijn schoonmoeder had kunnen zijn....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
*poof*..gone!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zal ik je dip dan maar wat minder maken door te zeggen dat ik binnenkort m'n groepje uitgegooid word omdat ze vinden dat ik in een groepje hoger mee moet gaan lopen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als ik met haar in gesprek ben heb ik altijd het idee van "ze hadden je moeten vragen om mee te doen met 'ik weet het beter'quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat moet echt een toffe vrouw zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klinkt idd als slackerquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik met haar in gesprek ben heb ik altijd het idee van "ze hadden je moeten vragen om mee te doen met 'ik weet het beter'![]()
![]()
![]()
Dan moet je toch maar een groep oude mannen zoeken!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:04 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ik rol altijd naar mijn wekker om te snoozen, daar gaat het dus mis!
Mijn loopgroep bestaat voornamelijk uit mannen tussen de 50 en 70. Toen zij 30 jaar of langer geleden begonnen met hardlopen waren ze nog veel minder bezig met stabiliteitsoefeningen, dus zijn ze het er nu nog steeds niet heel erg mee eens![]()
![]()
Ga jij je eens ff druk maken over IBM wil je!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat was ik nou precies even niet aan het doen! Wel over dat m'n hotel dus blijkbaar tegenover een Tesco Extra zit. Daar verkopen ze lekkere biertjes en nu heb ik alleen handbagage meequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ga jij je eens ff druk maken over IBM wil je!![]()
![]()
hehehehehehehehehequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat was ik nou precies even niet aan het doen! Wel over dat m'n hotel dus blijkbaar tegenover een Tesco Extra zit. Daar verkopen ze lekkere biertjes en nu heb ik alleen handbagage meeIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
koop een koffer op de plaats van bestemmingquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat was ik nou precies even niet aan het doen! Wel over dat m'n hotel dus blijkbaar tegenover een Tesco Extra zit. Daar verkopen ze lekkere biertjes en nu heb ik alleen handbagage mee
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb een ticket waarmee je alleen maar handbagage mee mag nemen, want goedkoper.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
koop een koffer op de plaats van bestemming![]()
Resultaten zien doordat je het langer volhoudt enzo? Misschien kan ik wel gaan bijhouden hoe lang ik mn oefeningen doe, ik hou wel van lijstjes en dan is het zichtbaar... Haha dit klinkt heel fout ik ben benieuwd of het werkt!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Resultaten zien/bemerken werkt(e) bij mij het beste.
maar heb al een tijdje niet meer consequent oefeningen gedaan, wordt ook weer tijd![]()
![]()
Ah met de vliegende oranje bus?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb een ticket waarmee je alleen maar handbagage mee mag nemen, want goedkoper.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, niet eens. Met British Airways, want die waren iets soepeler met de eisen voor handbagage. Koffertje mag ietsje groter zijn en je mag nog een laptoptas oid mee.quote:![]()
Hoiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
Dag lopers!![]()
![]()
Ik doe ze nog niet voor het hardlopen, maar met mn bootcamp-gebeuren werken we inderdaad wel flink aan stabiliteit op meerdere manieren. Het is ook niet mijn favoriete onderdeel van het sporten, maar de wetenschap dat ook de spieren die je juist zo nodig hebt om te kunnen hardlopen er ook steviger van gaan worden doet veel.
En planken, huuuIk ging in plankpositie en deed IEWIEWIEW. Stukkies naaktslak tussen mn vingers
.
![]()
Yup gewoon bijhouden hoe veel reps je kan doen, hoe lang je kan planken etc...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:20 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Resultaten zien doordat je het langer volhoudt enzo? Misschien kan ik wel gaan bijhouden hoe lang ik mn oefeningen doe, ik hou wel van lijstjes en dan is het zichtbaar... Haha dit klinkt heel fout ik ben benieuwd of het werkt!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zonder na te denken of uit te zoeken.. Kun je niet een pakket met biertjes naar jezelf sturen voordat je weer terug gaat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb een ticket waarmee je alleen maar handbagage mee mag nemen, want goedkoper.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat het dan goedkoper is om het gewoon in NL te kopen. Al waren er wel een paar in opdracht van Tesco gebrouwen biertjes die me erg goed smaaktenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zonder na te denken of uit te zoeken.. Kun je niet een pakket met biertjes naar jezelf sturen voordat je weer terug gaat?ze moeten me gewoon aannemen of op z'n minst nog een keer aannemen, dan neem ik wel gewoon een koffer mee
![]()
![]()
helaas heb je daar niets aan voor biertjes...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Met British Airways, want die waren iets soepeler met de eisen voor handbagage. Koffertje mag ietsje groter zijn en je mag nog een laptoptas oid mee.![]()
Dan moet je er daar maar wat drinken (NA je assessment)
Tax free mag je wel drank meenemen. Al denk ik niet dat ze Tesco hebben op de vliegvelden in Londen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Way ahead of youquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
helaas heb je daar niets aan voor biertjes...![]()
Dan moet je er daar maar wat drinken (NA je assessment)
![]()
![]()
Hmm ja beetje overbodige opmerking mijnerzijdsquote:
zo klopt ie!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar een groep oudere mannen zoeken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kan ook extra kilo's tegemoet zien, want ik ga vandaag weer niet lopen. Vanmorgen toen ik uit bed kwam de eerste meters veel last van achillespezen. Ik kijk het nog één dag aan. morgenavond hopelijk weer een klein rondje.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Iiiieeeeeeww!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En planken, huuuIk ging in plankpositie en deed IEWIEWIEW. Stukkies naaktslak tussen mn vingers
.
![]()
Met blote voeten op naaktslak is echt een grote nachtmerrie van me, maar met handen is nog veel erger. Ik plank wel binnen!![]()
![]()
Ik vind het al ranzig als ik er met schoenen aan op ga staan.![]()
Tijdens het tandenpoetsen doen!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
Dag lopers!![]()
OMG ik heb een rustdag en ik ben aan het carboloaden want wedstrijdje morgen (oke, stiekem gebruik ik het gewoon als smoes om niet op mijn eten te hoeven letten vandaag), dus ben morgen zeker 5 kg zwaarder! :pquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:26 schreef Mascleta het volgende:
Ik kan ook extra kilo's tegemoet zien, want ik ga vandaag weer niet lopen. Vanmorgen toen ik uit bed kwam de eerste meters veel last van achillespezen. Ik kijk het nog één dag aan. morgenavond hopelijk weer een klein rondje.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is er geen Evy voor stabiliteitsoefeningen? Of heet dat gewoon insanity?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Jillian 30 day shred? Insanity is volgens mij al best gevorderd toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef Frsh het volgende:
Is er geen Evy voor stabiliteitsoefeningen? Of heet dat gewoon insanity?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jeuh ! Lekker gelopen vanavond en eerste Coursera Scala assignment kon niet beter !SPOILER: even opscheppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 00:16:22 ]![]()
Ach.. vroeger weleens vroeg in de ochtend met blote voeten in de kattenkots gestaan. Kwam tussen mijn tenen door. Was ook fijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Wolve000 het volgende:
Ik vind het al ranzig als ik er met schoenen aan op ga staan.![]()
![]()
![]()
Ik probeer de naaktslakken wel allemaal te sparen, maar ik wil eigenlijk niet teveel op de weg letten maar meer vooruit kijken. Altijd een soort van mini-dilemma tijdens het rennen
steck bratwurst in dein sauerkraut :)![]()
afgaande op WLWW in de OP niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zijn er hier lopers die meedoen aan de erasmusronde in rotterdam?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wordt wel lacherig gedaan over de kilo's aankomen maar ik ben inmiddels wel 2.2 kilo zwaarder dan zaterdagochtend.
Onder het mom van "nu zit de wedstrijd er op dus ja, lekker zaterdagavond patat eten, zondag op een verjaardag lekker wat bier gedronken".Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik zie dat je de link van womens health mag hebt gehaalt, ik vroeg me af of er hier een van de dames wel eens het speciale hardloopblad voor vrouwen leest en of het echt meerwaarde heeft in jullie ogen.quote:Op woensdag 25 september 2013 04:10 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.womenshealthma(...)estRunningTips-Grid2
101 goede tips'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jeuh ! Lekker gelopen vanavond en eerste Coursera Scala assignment kon niet beter !Mijn ex heeft ook die coursera cursus gedaan, vond het erg leuk!SPOILER: even opscheppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedoel je die extra uitgave van RunnersWorld? De Complete Hardloopgids voor Vrouwen of zo? Ik heb m uit nieuwsgierigheid wel eens gekocht, maar ik vind niet dat het veel toevoegt. Voor mij persoonlijk dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 06:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie dat je de link van womens health mag hebt gehaalt, ik vroeg me af of er hier een van de dames wel eens het speciale hardloopblad voor vrouwen leest en of het echt meerwaarde heeft in jullie ogen.
Womens Health, ook nieuw, heb ik nu ook twee keer gekocht uit nieuwsgierigheid. Maar die vind ik ook niet echt heel vernieuwend. Het is een beetje een soort Cosmopolitan met wat extra aandacht voor gezond leven.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ah, gewoon hetzelfde als de Mens Health dusquote:Op woensdag 25 september 2013 06:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedoel je die extra uitgave van RunnersWorld? De Complete Hardloopgids voor Vrouwen of zo? Ik heb m uit nieuwsgierigheid wel eens gekocht, maar ik vind niet dat het veel toevoegt. Voor mij persoonlijk dan.
Womens Health, ook nieuw, heb ik nu ook twee keer gekocht uit nieuwsgierigheid. Maar die vind ik ook niet echt heel vernieuwend. Het is een beetje een soort Cosmopolitan met wat extra aandacht voor gezond leven.![]()
![]()
Ik denk niet dat 1 keertje even uitlopen de friet (quote:Op woensdag 25 september 2013 06:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wordt wel lacherig gedaan over de kilo's aankomen maar ik ben inmiddels wel 2.2 kilo zwaarder dan zaterdagochtend.
Onder het mom van "nu zit de wedstrijd er op dus ja, lekker zaterdagavond patat eten, zondag op een verjaardag lekker wat bier gedronken".) en het bier compenseert.
Dus hup, weer gezond gaan eten jij, en hobbelen
Vanmorgen naar de keuken kunnen lopen zonder noemenswaardige pijntjes in mijn achillespees. Vanavond weer rustig gaan hobbelen dus!
Maar eerst nog maar eens een dag werken.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Al die pijn bij jou altijd. Ga eens een keer fatsoenlijk en langzaam opbouwen joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:54 schreef Mascleta het volgende:
Vanmorgen naar de keuken kunnen lopen zonder noemenswaardige pijntjes in mijn achillespees. Vanavond weer rustig gaan hobbelen dus!
Maar eerst nog maar eens een dag werken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
die inderdaad., ik zie er op FB wel eens iets over langs komen en vroeg me af hoe anders het is dan Runners Worldquote:Op woensdag 25 september 2013 06:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedoel je die extra uitgave van RunnersWorld? De Complete Hardloopgids voor Vrouwen of zo? Ik heb m uit nieuwsgierigheid wel eens gekocht, maar ik vind niet dat het veel toevoegt. Voor mij persoonlijk dan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zou je niet evengoed een beetje rust nemen? Na je vorige loopje had je ook last van pijntjes en nu weer, dat is niet voor niets volgens mij... Je had laatst ook al last van shin-splints. Een dagje (of 2) extra rust zou imo geen overbodige luxe zijn. Voor je het weet zit je weer geblesseerd op de bankquote:Op woensdag 25 september 2013 07:54 schreef Mascleta het volgende:
Maar eerst nog maar eens een dag werken.![]()
Het zijn ook echt heel goede tips trouwens, ik ben het met bijna allemaal eensquote:Op woensdag 25 september 2013 04:10 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.womenshealthma(...)estRunningTips-Grid2
101 goede tips![]()
![]()
Nogmaals bedankt voor de felicitaties (hier en via DM).
Nu met z'n alle hopen dat het met Hats ook zo positief uitpakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 06:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bedoel je die extra uitgave van RunnersWorld? De Complete Hardloopgids voor Vrouwen of zo? Ik heb m uit nieuwsgierigheid wel eens gekocht, maar ik vind niet dat het veel toevoegt. Voor mij persoonlijk dan.
Womens Health, ook nieuw, heb ik nu ook twee keer gekocht uit nieuwsgierigheid. Maar die vind ik ook niet echt heel vernieuwend. Het is een beetje een soort Cosmopolitan met wat extra aandacht voor gezond leven.Goed dat je over Runnerswold begint. Vlug de nog wat oudere edities downloaden voor op boot.
Thanks.![]()
Wise words!quote:Run through annoyance, but not through pain.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Schoenen en hydrationpack besteld![]()
Mag ik binnenkort lekker gaan ophalen in NY
7 voor hardlopers, 26 voor rolstoelers?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:26 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, schiphol. Het is tussen de 7 en 26 minuten wandelen naar de gate. Goeie indicatie welJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rolstoelers kunnen anders behoorlijk hard gaan...quote:Op woensdag 25 september 2013 09:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
7 voor hardlopers, 26 voor rolstoelers?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik weet het nog niet. De dag erna is ook de LVML. Vorig jaar heb ik ze beide gelopen, maar weet niet of ik dat nu weer doe. Het is wél een leuke wedstrijd trouwens.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zijn er hier lopers die meedoen aan de erasmusronde in rotterdam?![]()
Ik ben altijd een uur na de race al vergeten hoe zwaar het was, en dan ga ik denken dat ik eigenlijk best wel sneller had gekundquote:"You have to forget your last marathon before you try another. Your mind can't know what's coming."![]()
![]()
Insanity is niet alleen stabiliteit idd, dat is gewoon HIIT.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jillian 30 day shred? Insanity is volgens mij al best gevorderd toch?
Werkt wel als een dolle overigens, maar is zeker niet "dat doe ik effe". 30 day shred is een lager instapniveauMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ligt eraan welk cijfertje er achter het lettertje komt. Gate D31 was een mooie wandeling.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
7 voor hardlopers, 26 voor rolstoelers?![]()
Nou gisteren ook weer gelopen, eerste 7km zonder probleem en voelde me topfit maar daarna was ik spontaan niet meer vooruit te branden. Na zo'n 13km maar gekapt want het zat er even niet in.![]()
![]()
lol... herkenbaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik ben altijd een uur na de race al vergeten hoe zwaar het was, en dan ga ik denken dat ik eigenlijk best wel sneller had gekund
Had dat heel erg na de Kennedymars. Direct na de finish: "godver, eens maar nooit meer". Uurtje of twee later: "viel eigenlijk wel mee, dit wil ik nog wel een keer doen"Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dat is natuurlijk ook nog zo ja. Meerdere gatesquote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ligt eraan welk cijfertje er achter het lettertje komt. Gate D31 was een mooie wandeling.
Ik ga me denk ik wel inschrijven. Ik heb het gevoel dat aan deze wedstrijd alleen maar goede lopers meedoen, of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. De dag erna is ook de LVML. Vorig jaar heb ik ze beide gelopen, maar weet niet of ik dat nu weer doe. Het is wél een leuke wedstrijd trouwens.![]()
lol, ik heb me afgelopen weekend stiekem (nu niet meer zo geheim dus) hardop afgevraagd of die 55 minuten over 10 km ook nog te halen zijn. Terwijl ik dus net mijn pr van 58.26 naar 56.45 bracht.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef Guard het volgende:
[..]
lol... herkenbaar.
Had dat heel erg na de Kennedymars. Direct na de finish: "godver, eens maar nooit meer". Uurtje of twee later: "viel eigenlijk wel mee, dit wil ik nog wel een keer doen"Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, dat is niet zo. De afgelopen twee jaar, toen ik zelf meedeed, was het niveau zeer divers. Wel is het aantal deelnemers niet al te groot, ik deed mee aan de 5k en daar deden nog geen 60 mannen aan mee. Ik eindigde net in rechter rijtje geloof ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ga me denk ik wel inschrijven. Ik heb het gevoel dat aan deze wedstrijd alleen maar goede lopers meedoen, of valt dat wel mee?![]()
Natuurlijk is dat te halen!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
lol, ik heb me afgelopen weekend stiekem (nu niet meer zo geheim dus) hardop afgevraagd of die 55 minuten over 10 km ook nog te halen zijn. Terwijl ik dus net mijn pr van 58.26 naar 56.45 bracht.![]()
Ik weiger modieus te zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke Slacker.... als je dan toch een driekwart capri wil, dan deze maar van INKnBURN
[ afbeelding ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat weten we slack, we hebben zaterdag je kapsel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En dan zit het nu alweer beter dan een maand terug!quote:Op woensdag 25 september 2013 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat weten we slack, we hebben zaterdag je kapsel gezien.![]()
Die complimentjes, waar komt dat zo allemaal vandaan?!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die is te cool!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke Slacker.... als je dan toch een driekwart capri wil, dan deze maar van INKnBURN
[ afbeelding ]
Ik ben even voorzichtig blij. Net 7 km gelopen in 5:30/km en mijn buik was wel gevoelig, maar niet pijnlijk. Nu hopen dat er geen terugslag komt en ik ben weer back in business!Life is what you make it.![]()
Verschrikkelijk gewoon. Al die inspanning van de laatste 3 jaar in 1 keer teniet gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
3 hele dagen? Jij moet vadsig zijn inmiddels!![]()
Niet meer doen, ik raak helemaal van slag zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb net een blueberry muffin op, misschien ligt het daaraan! Ben ik nu net zo zoet als dat dingIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wellicht dat RD dat de kop in kan drukken.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet meer doen, ik raak helemaal van slag zo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vandaag loopdag!
Nu hopen dat ik wel een beetje wakkerder ben vanavond...
Aantal liter koffie doet wonderenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:12 schreef Wolve000 het volgende:
Vandaag loopdag!
Nu hopen dat ik wel een beetje wakkerder ben vanavond...
Koffiequote:Op woensdag 25 september 2013 10:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Aantal liter koffie doet wonderen
Thee!
Word je ook wakker van, dus dan maar twee keer zoveel thee vandaag. Meteen goed gehydrateerd voor vanavond.
Ook wel een leuke voor dit topicquote:"Whether one shall run on his heels or his toes is hardly worth discussing. The main thing in distance running is endurance-and how to get it."
-Clarence DeMar, seven-time Boston Marathon champion and U.S. Olympic marathoner![]()
![]()
lijkt me zeker haalbaar als je afgelopen week zo'n hap van je PR looptquote:Op woensdag 25 september 2013 09:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
lol, ik heb me afgelopen weekend stiekem (nu niet meer zo geheim dus) hardop afgevraagd of die 55 minuten over 10 km ook nog te halen zijn. Terwijl ik dus net mijn pr van 58.26 naar 56.45 bracht.
Haha een echte Engelsman. Thee it isquote:Op woensdag 25 september 2013 10:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Koffie
Thee!
Word je ook wakker van, dus dan maar twee keer zoveel thee vandaag. Meteen goed gehydrateerd voor vanavond.Whatever floats your boat.
Ze moet gewoon bier drinken en geen muffins eten.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wellicht dat RD dat de kop in kan drukken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat kan ook. Het is alweer biertijd dus..quote:Op woensdag 25 september 2013 10:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ze moet gewoon bier drinken en geen muffins eten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stream beetje laat, maar ook van mij nog even gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik heb nu lekker drie weken vrij, heerlijk. In mijn nachtdienstweekend heb ik altijd een beetje het gevoel dat ik maar half leef. Het is werken, naar bed, moe wakker worden en wachten tot je weer gaat werken en verder nergens zin in.
Ga straks weer eens kijken hoe het gaat, ben heel benieuwdDonderdag voor het laatst gelopen. Even ontbijtje laten zakken
Mijn zoon kwam gisteren uit school, deed zijn hardloopschoenen aan en liep even 10,2 km in 49 minuten. Ongelooflijk. Soms loopt hij twee keer in de week en soms weken niet en dit was de eerste keer dat hij eens wilde kijken of hij het zou redden. Helemaal bezweten terug, ik trots en ook gelijk weer zin om een rondje te maken
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Moet je nog rijden dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
Vanavond mag ik er maar 1![]()
Bier dat is. Die muffin was voor het komende jaar genoeg.
Ik zal aan je denken terwijl ik aan de Erdinger zit..quote:Op woensdag 25 september 2013 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
Bier dat is. Die muffin was voor het komende jaar genoeg.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Haha, nee, maar ik wil morgen fit zijnquote:eentje mag natuurlijk wel om de spanning wat te drukken
Wachten op boarden duurt lang!![]()
1 kratquote:Op woensdag 25 september 2013 10:30 schreef hatsaflats het volgende:
Bier dat is. Die muffin was voor het komende jaar genoeg.
alweer een vroege beslissing te nemen, ga ik voor die marathon in 2014?
Pre-registration from September 30 to October 14
keuzes keuzes....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je loopt nog geen eens halve marathons toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:57 schreef Guard het volgende:
alweer een vroege beslissing te nemen, ga ik voor die marathon in 2014?
Pre-registration from September 30 to October 14
keuzes keuzes....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
nog niet nee, die staat in de planning voor het eerste kwartaal van 2014quote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je loopt nog geen eens halve marathons toch?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoe snel zit die marathon meestal vol? Als dat pas vrij kort voor de marathon zelf is, heb je nog even om er over na te denken. Het wordt lastiger als hij meestal in een paar dagen (of vergelijkbaar) vol zit...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dan blijf je maar opbouwen. Lijkt het je niet wat om lekker een poos op een bepaalde afstand te hangen? Ik ga volgend jaar een beetje HM's doen en dan in 2015 een M (als alles goed gaat uiteraard).quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Guard het volgende:
[..]
nog niet nee, die staat in de planning voor het eerste kwartaal van 2014Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is het dus, Berlijn heeft 40.000 plekken en dit jaar waren die blijkbaar binnen 3,5 uur vergeven.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:04 schreef Wolve000 het volgende:
Hoe snel zit die marathon meestal vol? Als dat pas vrij kort voor de marathon zelf is, heb je nog even om er over na te denken. Het wordt lastiger als hij meestal in een paar dagen (of vergelijkbaar) vol zit...
Voor 2014 gaan ze dus loten, dus eerst pre registration, en als je ingeloot wordt heb tot 14 nov om je daadwerkelijk in te schrijven.
Dan kun je zeggen: waarom wil je dan perse Berlijn?
Personal reasonsMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
eerlijk gezegd nietquote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dan blijf je maar opbouwen. Lijkt het je niet wat om lekker een poos op een bepaalde afstand te hangen? Ik ga volgend jaar een beetje HM's doen en dan in 2015 een M (als alles goed gaat uiteraard).![]()
Een marathon voor mijn 40e is mijn doel. En dan heb ik dus geen tijd om te blijven hangen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah ok. Dan zou ik er voor gaanquote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Guard het volgende:
[..]
eerlijk gezegd niet![]()
Een marathon voor mijn 40e is mijn doel. En dan heb ik dus geen tijd om te blijven hangen.
Dan zou ik zeker zeggen, doe de voorinschrijving!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is het dus, Berlijn heeft 40.000 plekken en dit jaar waren die blijkbaar binnen 3,5 uur vergeven.
Voor 2014 gaan ze dus loten, dus eerst pre registration, en als je ingeloot wordt heb tot 14 nov om je daadwerkelijk in te schrijven.
Heb je nog bijna 2 maanden om er over na te denken.Wat het ook mag zijn, lijkt me een prima reden.quote:Dan kun je zeggen: waarom wil je dan perse Berlijn?
Personal reasons
Ik wil Berlijn 2015 doen. Ik hoorde al van een vriendin dat ze het vanaf komend jaar anders gaan doen. Ik ga 'm lopen, come hell or high water.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is het dus, Berlijn heeft 40.000 plekken en dit jaar waren die blijkbaar binnen 3,5 uur vergeven.
Dan kun je zeggen: waarom wil je dan perse Berlijn?
Personal reasonsIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Al die hardloopevenementen zijn echt de nieuwe festivals. Vroeger kon je na een paar maanden nog gewoon een Lowlands kaartje kopen, nu zijn ze binnen een uur uitverkocht. Hetzelfde lijkt nu wel te gebeuren met de hardloopevenementen. Valt me mee dat de 7^^ nog niet zo snel vol zat, maar die hebben natuurlijk ook wel heel veel startbewijzen uit te delen. Zeker nu mensen ook kunnen terugvallen op de 5k/10k.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Enige verschil is dat je bij een marathon precies weet wat het programma is, en dat is bij LL altijd maar afwachtenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:27 schreef Wolve000 het volgende:
Al die hardloopevenementen zijn echt de nieuwe festivals. Vroeger kon je na een paar maanden nog gewoon een Lowlands kaartje kopen, nu zijn ze binnen een uur uitverkocht. Hetzelfde lijkt nu wel te gebeuren met de hardloopevenementen. Valt me mee dat de 7^^ nog niet zo snel vol zat, maar die hebben natuurlijk ook wel heel veel startbewijzen uit te delen. Zeker nu mensen ook kunnen terugvallen op de 5k/10k.
Nou ja, de ene famfare is de andere niet!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Enige verschil is dat je bij een marathon precies weet wat het programma is, en dat is bij LL altijd maar afwachtenJa doei.![]()
true, die van Beek-Ubbergen steekt er met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, de ene famfare is de andere niet!
Same here, maar dan wel in Rotterdam. 2015 Zou het dan moeten worden. Maar of ik dat haal, ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef Guard het volgende:
Een marathon voor mijn 40e is mijn doel. En dan heb ik dus geen tijd om te blijven hangen.![]()
Failure is not an option!quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Same here, maar dan wel in Rotterdam. 2015 Zou het dan moeten worden. Maar of ik dat haal, ik ben daar niet zo zeker van.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als ik in 2021 een marathon loop, heb ik het ook voor m'n 40e gered.
Wat klinkt dat ver weg trouwens.
Verkopen ze bij de Bruna al agenda's voor 2021?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
2027 hier, geen haast.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
Als ik in 2021 een marathon loop, heb ik het ook voor m'n 40e gered.
Wat klinkt dat ver weg trouwens.
Verkopen ze bij de Bruna al agenda's voor 2021?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Als je nog zoveel tijd hebt mag je de lat wel wat hoger leggen...quote:
Ultra dus
De mogelijkheden.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je nog zoveel tijd hebt mag je de lat wel wat hoger leggen...
Ultra dus
Eerst maar eens naar de 10km. Maar nu eerst wachten tot m'n eten gezakt is en dan de vele extra kilo's van de extra rustdagen eraf lopen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik ben enorm gefascineerd geraakt door Ultraruns. Ik heb mij voorgenomen om daar naar toe te werken en om te beginnen eind volgend jaar een Marathon![]()
![]()
*boks*quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef Manual het volgende:
Ik ben enorm gefascineerd geraakt door Ultraruns. Ik heb mij voorgenomen om daar naar toe te werken en om te beginnen eind volgend jaar een MarathonJa doei.![]()
Eerst de 7^^ maar eens overleven, en dan kijk ik wel naar de volgende afstand.En over anderhalve week Mo aanmoedigen vanaf de zijlijn op de halve marathon.
Ik heb nog geen Marathon's of halve marathons op het programma staan.
2014 word voor mij het jaar van de 10 km (wedstrijdjes).
Gewoon ook lekker prikken, volgend weekend niks te doen, daar is een wedstrijdje, hup heen gaan.
Maar goed.. de bedoeling is eerst een herstelloopje vandaag en zien hoe het met mijn heup gaat.
Mijn gevoel zegt dat ik er verstandiger aan doe om pas het weekend weer wat te gaan doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ook. Maar eerst maar een jaartje HM's. Daarna verschuif ik mijn doelen weer verder.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef Manual het volgende:
Ik ben enorm gefascineerd geraakt door Ultraruns. Ik heb mij voorgenomen om daar naar toe te werken en om te beginnen eind volgend jaar een MarathonJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een marathon voor m'n 40ste red ik niet meer
De volgende leuke, een marathon in je 42ste levensjaar red ik óók al niet meer![]()
![]()
Als 65-plusser een marathon uitlopen is ook een prestatie!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Een marathon voor m'n 40ste red ik niet meer
De volgende leuke, een marathon in je 42ste levensjaar red ik óók al niet meer
Nou nou zo oud is ie ook weer nietquote:Op woensdag 25 september 2013 12:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als 65-plusser een marathon uitlopen is ook een prestatie!
Wellicht lopen we 'm dan samen! Als 'ie doorgaat in Rotjeknor in 2015, that is.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Same here, maar dan wel in Rotterdam. 2015 Zou het dan moeten worden. Maar of ik dat haal, ik ben daar niet zo zeker van.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
*HM-en-daarna-uitbouwen-boks*quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eerst maar een jaartje HM's. Daarna verschuif ik mijn doelen weer verder.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Vadsigerd meldt! Ik ga ook vanavond pas weerquote:Op woensdag 25 september 2013 10:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
3 hele dagen? Jij moet vadsig zijn inmiddels!
Ik ga voor amsterdam 2014! Wie doet er mee?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nog een vadsigerd hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vadsigerd meldt! Ik ga ook vanavond pas weer![]()
Helaas, CWC 2014 hier al, en wie weet Londonquote:Op woensdag 25 september 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor amsterdam 2014! Wie doet er mee?![]()
Ja doei.![]()
Eerst moet mijn been weer normaal doen.. Daarna richting HM en M en ULTRA en en en..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Neh, Rotterdam 2014.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor amsterdam 2014! Wie doet er mee?![]()
Morgen ga ik zooooo spierpijn hebben.. Weer een stukje verkoudheid eruit gezweten bij de fysio![]()
In dit topic komen natuurlijk heel veel leuke wetenswaardigheden over hardlopen voorbij en met een fanatiek hardlopende (eigenlijk trailende) fysio genoeg gespreksstofFysio is ook een fel voorstander van minimalistisch lopen en dus voorvoetlanding.
Vandaag een stagiair erbij en ik ben nu een 'case' .. van 10km met pijn in 2 maanden naar een pijnvrije 15km
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Twee marathons? En waar/wanneer ging je ook alweer de halve doen? Ik wil komend jaar ook egmond doen, lijkt me super leuk!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helaas, CWC 2014 hier al, en wie weet London
Eerste halve over 2 wekensowieso eerst die maar 's overleven! CWC heeft prioriteit, da's september volgend jaar deze tijd, maar kan, indien lichaam dat wil, ook in 2015. London heb ik alleen de ballot meegedaan, maar grote kans dat ik die plaats dan defer naar 2015, áls (kans is nihil
) ik er doorheen kom. Maar kon niet vroeg genoeg beginnen met het meedoen in de ballot als ik 'm ooit eens met de club wil lopen.
Ja doei.![]()
Ik vind Engeland nu al kut. 1,5 uur geleden geland, een uur bezig geweest met een treinkaartje kopen en nu al 25 minuten op een trein aan het wachten..![]()
Sounds about right...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind Engeland nu al kut. 1,5 uur geleden geland, een uur bezig geweest met een treinkaartje kopen en nu al 25 minuten op een trein aan het wachten..
Ik mag zondag weer hetzelfde meemaken...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Engelse treinkaartjes kun je het beste ruim van te voren via internet bestellen. Scheelt soms belachelijk veel geld en het ter plekke ophalen gaat heel makkelijk. Het is soms wel even zoeken waar je het beste kunt kopen, want het Engelse OV bestaat uit allemaal losse bedrijven waardoor het er onoverzichtelijk is.![]()
Awwww, maar IBM gaat alles goedmaken!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan ben ik erbij als vrijwilligert.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor amsterdam 2014! Wie doet er mee?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
whehehe. Ik ben ooit met de trein van harwich naar londen gegaan. Dat is ook alsof je 20 jaar terug in de tijd stapt.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind Engeland nu al kut. 1,5 uur geleden geland, een uur bezig geweest met een treinkaartje kopen en nu al 25 minuten op een trein aan het wachten..![]()
Dan geef ik je een high five!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan ben ik erbij als vrijwilligert.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik bedoelde met een beetje hobbelen een klein rondje van ongeveer 3 kilometer van rond de 06:00min/km.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zou je niet evengoed een beetje rust nemen? Na je vorige loopje had je ook last van pijntjes en nu weer, dat is niet voor niets volgens mij... Je had laatst ook al last van shin-splints. Een dagje (of 2) extra rust zou imo geen overbodige luxe zijn. Voor je het weet zit je weer geblesseerd op de bank
Maar ik ga je advies ( en die van Mossel) serieus nemen, en de komende tijd rustig aan doen. Sowieso niet verder opbouwen als 10km en goed op signalen van mijn lichaam letten.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor amsterdam 2014! Wie doet er mee?
Ik moet van mezelf ook eerst maar eens een marathon lopen voordat ik naar ultra's mag kijken.
Ik heb stiekem ook nog nooit een HM als wedstrijd gelopen, maar goed... (Egmond dan maar)![]()
Kan prima toch, doe je Egmond in januari en nog een leuke HM in mei of juni of zo, en dan doorbouwen!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:08 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik!
Ik moet van mezelf ook eerst maar eens een marathon lopen voordat ik naar ultra's mag kijken.
Ik heb stiekem ook nog nooit een HM als wedstijd gelopen, maar goed...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, een grote klus hier is geklaard op 't werk. Ik heb mezelf vandaag een rondje hardlopen beloofd en heb een zeer speciaal biertje 'warm' staan voor vanavond.
Nu nog bedenken: zal ik een maat groter schoenen doen? (vanwege de chronische blauwe tenen en blaar)![]()
Via internet treinkaartje gekocht voor zondag...quote:Op woensdag 25 september 2013 13:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Engelse treinkaartjes kun je het beste ruim van te voren via internet bestellen. Scheelt soms belachelijk veel geld en het ter plekke ophalen gaat heel makkelijk. Het is soms wel even zoeken waar je het beste kunt kopen, want het Engelse OV bestaat uit allemaal losse bedrijven waardoor het er onoverzichtelijk is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
mijn eerste twee paar schoenen waren maat 38, het paar wat ik afgelopen vrijdag gehaald heb is maat 39. Hoewel die eerste twee paar prima zitten, heb ik met het laatste paar dat ik toch veel soepeler en zonder pijn loop. Bij de eerste twee voel ik tijdens het lopen ook een 'bobbel' in de zool bij m'n grote teen, bij het laatste paar totaal geen last vat. Ik zou je iig aanraden om te kijken wat een halve maat of maat groter voor jou kan doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:15 schreef Quoi het volgende:
Zo, een grote klus hier is geklaard op 't werk. Ik heb mezelf vandaag een rondje hardlopen beloofd en heb een zeer speciaal biertje 'warm' staan voor vanavond.
Nu nog bedenken: zal ik een maat groter schoenen doen? (vanwege de chronische blauwe tenen en blaar)Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik doe ook mee!quote:Op woensdag 25 september 2013 13:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga voor amsterdam 2014! Wie doet er mee?Leuk dat er hier toch best wel veel mensen snakken naar kilometers
Mijn schoenmaat is overigens 45 en ik heb hardloopschoen in maat 48![]()
![]()
Ik zou het gewoon even vragen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:15 schreef Quoi het volgende:
Nu nog bedenken: zal ik een maat groter schoenen doen? (vanwege de chronische blauwe tenen en blaar)
Ik kreeg de laatste 2 keer in ieder geval veel grotere schoenen aangemeten dan ik dacht nodig te hebben, maar tijdens het lopen is dat juist fijn..
Blaren kunnen overigens juist weer komen doordat ze ergens te los zitten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm, wegschoenen heb ik gewoon in mijn 'eigen' maat en trailschoenen maar een klein beetje groter. Nooit ergens last van gehad, maar ik heb ook best wel makkelijke voeten.![]()
Ja, ik weet het alleen zeker. Ik had zo'n vermoeden bij aankoop (maart): zouden ze niet te klein zijn? Beetje weggestopt omdat ik lekker (knie)pijnvrij liep. Maar zo terugkijkend valt het kwartje. Het is alleen de overweging: nu doen of nog wachten. Vind het ook zo snel!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even vragen.
Ik kreeg de laatste 2 keer in ieder geval veel grotere schoenen aangemeten dan ik dacht nodig te hebben, maar tijdens het lopen is dat juist fijn..
Blaren kunnen overigens juist weer komen doordat ze ergens te los zitten..
kunnen deze overigens richting mijn mams, die inmiddels 5 km looptmaar nog steeds op haar sneakers
edit: ik ga toch nog even wachten, niks overhaast, er zitten mooie PR's in deze schoentjes!![]()
Ik blijf voorlopig een vadsigerd geloof ik. Dramarondje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik koop nieuwe schoenen vaak net na een wedstrijd. Dan heb je tijd om eraan te wennen voor het volgende evenementquote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ik weet het alleen zeker. Ik had zo'n vermoeden bij aankoop (maart): zouden ze niet te klein zijn? Beetje weggestopt omdat ik lekker (knie)pijnvrij liep. Maar zo terugkijkend valt het kwartje. Het is alleen de overweging: nu doen of nog wachten. Vind het ook zo snel!
kunnen deze overigens richting mijn mams, die inmiddels 5 km looptmaar nog steeds op haar sneakers
edit: ik ga toch nog even wachten, niks overhaast, er zitten mooie PR's in deze schoentjes!
Kunnen we natuurlijk wel gaan zeuren over sneakers, maar komt dat niet eigenlijk gewoon neer op minimalistisch lopen? Meteen richting de Vibram dan maar!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Quoi het volgende:
ik kocht mijn laatste paar (de asics nimbus gel nog wat) afgelopen vrijdag. Op aanraden van de verkoper heb ik ze meteen aan gehouden en de volgende dag de vredesloop en zondag de DtD ladiesrun gelopen. Geen centje pijn en nergens last van. (behalve van spierpijn omdat ik te weinig heb getraind de afgelopen weken).quote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe schoenen vaak net na een wedstrijd. Dan heb je tijd om eraan te wennen voor het volgende evenementIk heb er één en ik ben er trots op
Is alleen niet zo handig als er telkens maar max 2 weken tussen events zitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik koop nieuwe schoenen vaak net na een wedstrijd. Dan heb je tijd om eraan te wennen voor het volgende evenement
Ach, als je je schoenen op een 10km trainingsrondje kan inlopen, kan je ze natuurlijk ook gewoon op een 10k wedstrijdje inlopen.
Oke, het kan een bijzondere situatie zijn maar doorgaans lijkt me dat een heel vreemd advies.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kocht mijn laatste paar (de asics nimbus gel nog wat) afgelopen vrijdag. Op aanraden van de verkoper heb ik ze meteen aan gehouden en de volgende dag de vredesloop en zondag de DtD ladiesrun gelopen. Geen centje pijn en nergens last van. (behalve van spierpijn omdat ik te weinig heb getraind de afgelopen weken).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja oke maar dat is ook wel wat anders dan een wedstrijd waar je 2 maanden naar toegeleefd hebtquote:Op woensdag 25 september 2013 14:36 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is alleen niet zo handig als er telkens maar max 2 weken tussen events zitten.
Ach, als je je schoenen op een 10km trainingsrondje kan inlopen, kan je ze natuurlijk ook gewoon op een 10k wedstrijdje inlopen.Als je toch elke 2 weken een wedstrijdje hebt is het ook niet zo erg als je een paar keer moet stoppen om je schoenen op nieuw te strikken of zo.. Bij mij duurt het altijd even voordat ze goed om mijn voet zitten en ik weet hoe ik ze moet strikken.
ik kreeg dit advies omdat ik op m'n mizuno's en m'n saucony's (op de laatste iets minder dan op de eerste) heel snel last van m'n knie kreeg. De asics hebben veel meer demping waardoor ik minder last van m'n knie zou moeten hebben. Dit + het van te voren inzwachtelen van m'n knie hebben er idd voor gezorgd dat ik nu nergens last van had.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, het kan een bijzondere situatie zijn maar doorgaans lijkt me dat een heel vreemd advies.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, daar zit wel verschil tussen ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is ook wel wat anders dan een wedstrijd waar je 2 maanden naar toegeleefd hebtAls je toch elke 2 weken een wedstrijdje hebt is het ook niet zo erg als je een paar keer moet stoppen om je schoenen op nieuw te strikken of zo.. Bij mij duurt het altijd even voordat ze goed om mijn voet zitten en ik weet hoe ik ze moet strikken.
Ook met een volle kalender is het ene loopje het andere niet natuurlijk. De 7^^ springt er voor mij wel bovenuit. Zowel qua afstand, grootte als mijlpaal. Rest zijn kleine events van 100~300 man en zijn vooral ook voor de leuk. (Ok, de 7^^ is ook omdat het leuk is.)
Als ik nieuwe Asics koop (zelfde type als ervoor) dan zou ik er ook weinig moeite mee hebben om daar gelijk lang op te lopen. Als ik eerlijk ben, mijn eerste loop op m'n brooks was ook 6km en de tweede was een 10km loop dacht ik...quote:Op woensdag 25 september 2013 14:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, het kan een bijzondere situatie zijn maar doorgaans lijkt me dat een heel vreemd advies.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Inlopen heb ik eigenlijk nooit heel erg gedaan bij hardloopschoenen (nooittot nu toe nog maar mijn 3e paar). En inderdaad de tijd tussen evenementen is telkens kort! Maar ik snap je advies.
Iets anders:
Overigens vond ik het commentaar van Nijboer treffend bij de DtD. De succesvulle marathonlopers (hij had het over Kibet) zijn diegenen die genoeg wegwedstrijden ervoor hebben gelopen als trainingen en niet teveel taperden. Veel gemaakte fout: die wedstrijden ook voluit lopen. Je moet eigenlijk 1 doel stellen (in mijn geval: 7HL) en de tussenliggende wedstrijden als trainingen gebruiken en dan dus ook gewoon consequent doortrainen, en niet taperen tussendoor voor die wedstrijden en ook niet voluit gaan tijdens die wedstrijden. Mijn volgende 10k op de Veluwe zou dus zomaar een soort fartlek kunnen worden, of een tempoloop
Ja, dat schoot ook door mijn hoofdquote:Op woensdag 25 september 2013 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kunnen we natuurlijk wel gaan zeuren over sneakers, maar komt dat niet eigenlijk gewoon neer op minimalistisch lopen? Meteen richting de Vibram dan maar!![]()
![]()
In dat geval 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 25 september 2013 14:55 schreef Zwabberhark het volgende:
Of je loopt al je wedstrijden juist als verzuringstrainingen. Kun je alsnog voluit gaan.![]()
Ik bedoel dat je loopt wat toevallig op dat moment in je trainingsschema past, als dat een verzuringstraining (never heard of?) is, dan: ja![]()
![]()
Mijn 5k van vanavond stelt ook niets voor, maar ik voel me wel fit dus ik zou graag voor een tijd van rond de 4.30/km gaan. Maar het verkeer is niet afgesloten en het is daar ook best druk met andere lopers, dus als ik moet stoppen voor een auto of zo dan is het gewoon jammer.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, daar zit wel verschil tussen ja.
Ook met een volle kalender is het ene loopje het andere niet natuurlijk. De 7^^ springt er voor mij wel bovenuit. Zowel qua afstand, grootte als mijlpaal. Rest zijn kleine events van 100~300 man en zijn vooral ook voor de leuk. (Ok, de 7^^ is ook omdat het leuk is.)
En ik bedoelde met inlopen ook niet per se dat je de eerste keer maar 2km op je schoenen kan lopen of zo, met deze nieuwe schoenen ben ik ook direct al mijn trainingen gaan doen. Maar ik vind het persoonlijk fijn als ik er niet meer over na hoef te denken hoe mijn schoenen zitten bij een 'grote' wedstrijd..
Er zijn mensen die zeggen dat wanneer je verzuring traint, je tijdens wedstrijden dieper kunt gaan. Er zijn echter ook onderzoeken waaruit blijkt dat je dan juist gevoeliger wordt voor verzuring en dus eerder pijn lijdt. Waarom is er nou niks in het hardlopen wat eenduidig is?!!quote:Op woensdag 25 september 2013 14:56 schreef Quoi het volgende:
[..]
In dat geval 2 vliegen in 1 klap![]()
Ik bedoel dat je loopt wat toevallig op dat moment in je trainingsschema past, als dat een verzuringstraining (never heard of?) is, dan: ja![]()
Welkom in onderzoekslandquote:Op woensdag 25 september 2013 15:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat wanneer je verzuring traint, je tijdens wedstrijden dieper kunt gaan. Er zijn echter ook onderzoeken waaruit blijkt dat je dan juist gevoeliger wordt voor verzuring en dus eerder pijn lijdt. Waarom is er nou niks in het hardlopen wat eenduidig is?!!![]()
![]()
Zelfde geldt ook voor LDLs. Uiteindelijk is persoonlijke voorkeur ook wel belangrijk. Zeker als niet-wedstrijdloper is het volgens mij belangrijker dat het leuk is dan dat het allemaal zo efficient mogelijk gaat.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Forum Opties Forumhop: Hop naar: