Mij werd trouwens verteld dat het betreden van de particuliere huursector eigenlijk nooit aantrekkelijk kan zijn voor een marktpartij. Dit omdat je als bouwer niet gesteund door bijvoorbeeld een WSW.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef GSbrder het volgende:
Grachtenappartement van 160 m² is verhuurd voor 403,19 p/maand.
Corporaties, huurrecht, de markt zit potdicht.
Eens. De neuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Totaal. Het hele ding. The fuck.
Aha, dat lost zichzelf gewoon opquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. D'r zit gewoon zo'n seniele knar in van in de 80 die het in de jaren '70 gehuurd heeft.
Wiens vrouw zei dat vannacht ook?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevolg van rabiaat etatisme.
De radio noemde vanochtend nog zo'n dienst, maar ik ben de naam kwijt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:45 schreef remlof het volgende:
Het Spotify voor de geschreven pers: www.elinea.nl
Die van P_T.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dat vannacht ook?
Die andere is www.blendle.nl - maar daar kan je alleen per artikel betalen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
De radio noemde vanochtend nog zo'n dienst, maar ik ben de naam kwijt.
Ach, de overheid heeft zich al een redelijk eind teruggetrokken in vergelijking met 20-30 jaar geleden en toen kon het wel. Waarschijnlijk vind men het rendement gewoon te laag ten opzichte van andere opties.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij werd trouwens verteld dat het betreden van de particuliere huursector eigenlijk nooit aantrekkelijk kan zijn voor een marktpartij. Dit omdat je als bouwer niet gesteund door bijvoorbeeld een WSW.
De particuliere huursector kan best interessant zijn voor beleggers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij werd trouwens verteld dat het betreden van de particuliere huursector eigenlijk nooit aantrekkelijk kan zijn voor een marktpartij. Dit omdat je als bouwer niet gesteund door bijvoorbeeld een WSW.
Dat lijkt me ook niet verkeerd. 20 tot 80 cent per artikel, prepaid zeg maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die andere is www.blendle.nl - maar daar kan je alleen per artikel betalen.
D'r schijnen mensen te zwemmen in de grachten, kennelijk weten die niet wat er 's nachts allemaal in wordt geflikkerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, een zetje de gracht in en hij verzuipt.
Goed, ik heb ook niet de wijsheid in pacht, maar zo kreeg ik het uitgelegd. Had te maken met de hoge hypotheekrente, vertelde die knakker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De particuliere huursector kan best interessant zijn voor beleggers.
Voor corporaties veel minder.
hebben de vissen dat tegen die tijd niet opgegeten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
D'r schijnen mensen te zwemmen in de grachten, kennelijk weten die niet wat er 's nachts allemaal in wordt geflikkerd.
Na een avondje zuipen in de Hifi heb ik eens in Leiden in de gracht gepist.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
D'r schijnen mensen te zwemmen in de grachten, kennelijk weten die niet wat er 's nachts allemaal in wordt geflikkerd.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
hebben de vissen dat tegen die tijd niet opgegeten?
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-grachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef waht het volgende:
[..]
De financieringsmogelijkheden nemen inderdaad af, maar bepaalde partijen zitten toch op een zak met geld en hebben daar dus niets mee te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, ik heb ook niet de wijsheid in pacht, maar zo kreeg ik het uitgelegd. Had te maken met de hoge hypotheekrente, vertelde die knakker.
Klopt, bij bepaalde partijen klotst het geld inderdaad nog tegen de plinten omhoog. Die willen wel weer investeren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De financieringsmogelijkheden nemen inderdaad af, maar bepaalde partijen zitten toch op een zak met geld en hebben daar dus niets mee te maken.
Die twee kennen bijzonder weinig angst.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)artij-delftse-gracht![]()
![]()
Op zich wel prettig dat ze nu die overdaad aan geld hebben in economisch moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, bij bepaalde partijen klotst het geld inderdaad nog tegen de plinten omhoog. Die willen wel weer investeren.
Of enig besef van hygiëne.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef waht het volgende:
[..]
Die twee kennen bijzonder weinig angst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |