Leuk, een dierentuin, museum en een voetbalclub, dat hebben pakweg Emmen, Leeuwarden of Kerkrade ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Openluchtmuseum, Burger's zoo, Vitesse, noem maar op.
Oh en wij hebben wel koopzondagen.
Ook na de komende etnische zuivering van Arnhem?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:30 schreef von_Preussen het volgende:
Accepteer nu gewoon dat Arnhem het New York van Europa is.
Milaan, gezien de stijlvolle kleding van haar inwoners.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:30 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, het is een provinciestadje. Maar het stelt wel net iets meer voor dan Harderwijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:30 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben over het algemeen ook meer voorstander van een facilitair grondbeleid. In dat geval kan ik de gemeente echter wel begrijpen. En vergeet niet dat het plan in een andere tijd is ontwikkeld (prijskaartje: 500 miljoen euro).quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt maar zoiets kost helaas altijd klauwen vol met geld en de uiteindelijke kwaliteit valt vaak wat tegen.
Hoe weet jij dat Ik dit weekend een wedstrijd militaire vaardigheden heb?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ook na de komende etnische zuivering van Arnhem?
quote:
quote:
We hebben Jeanine omgekocht met een abonnement op de Margriet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Ik dit weekend een wedstrijd militaire vaardigheden heb?
De kikkerpoel, waar tout zeezeilend Nederland komt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:33 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een rust hier. Ze mogen trouwens wel een keer de foto's vervangen, deze is al best oud, de kikkerpoel staat er niet eens op.
Heb nu al zin om in de gaskamer met traangas te worden ingepeperd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef waht het volgende:
[..]
We hebben Jeanine omgekocht met een abonnement op de Margriet.
403,19 per m2?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef GSbrder het volgende:
Grachtenappartement van 160 m² is verhuurd voor 403,19 p/maand.
Corporaties, huurrecht, de markt zit potdicht.
Daar moeten ze met het puntensysteem toch veel meer voor kunnen vangen? Sowieso lijkt het mij nogal een uitzonderingquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef GSbrder het volgende:
Grachtenappartement van 160 m² is verhuurd voor 403,19 p/maand.
Corporaties, huurrecht, de markt zit potdicht.
Totaal. Het hele ding. The fuck.quote:
Uiteraard. D'r zit gewoon zo'n seniele knar in van in de 80 die het in de jaren '70 gehuurd heeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moeten ze met het puntensysteem toch veel meer voor kunnen vangen? Sowieso lijkt het mij nogal een uitzondering
Nee, gewoon het gevolg van rabiaat etatisme.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar moeten ze met het puntensysteem toch veel meer voor kunnen vangen? Sowieso lijkt het mij nogal een uitzondering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |