SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnenquote:
Een moeizame 2-1.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnen
Oja, omdat Jasper keept hoop ik ook op de 0.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een keertje de 0 houden is ook weleens goed, dat moet tegen Volendam toch wel lukken
En gewoon de basis omgooien en spelen hoe we zaterdag gaan spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnen
Je moet het inderdaad als een oefenwedstrijd zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En gewoon de basis omgooien en spelen hoe we zaterdag gaan spelen.
Ik ben bang van niet..quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Benieuwd naar de selectie. Ik verwacht Bazoer iig.
minuut stilte, rouwbanden en ik neem aan dat er nog wat op de tribune is te zien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren omtrent Mühren?
die had sowieso gekeept morgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed Cillessen op goal.
Dat was de grap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die had sowieso gekeept morgen.
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Even lachen.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Even lachen.
Goed hoor om aan vastigheden te werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan krijgt weer "rust"!!!!!!!!!!!!!!
laten we het hopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
Fischer - Hoesen - Andersen als aanval?
komt van Gijpquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef 16meter het volgende:
Wie van jullie is trouwens 'de vries' op Ajax Netwerk? Zag hem Serero opzettelijk 'Serano' noemen, kan geen toeval zijn.
Alsof die grap (het is trouwens 'serrano') niet door mensen thuis bedacht kan wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef 16meter het volgende:
De roep om Meleg/Lobotka is nogal voorbarig... Die blinken niet eens uit bij Jong Ajax.
Bazoer begrijp ik wel, want met Schöne en Poulsen komt Ajax echt niet verder.
Wie van jullie is trouwens 'de vries' op Ajax Netwerk? Zag hem Serero opzettelijk 'Serano' noemen, kan geen toeval zijn.
sry manquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof die grap (het is trouwens 'serrano') niet door mensen thuis bedacht kan worden
Oh en Gijp heeft m ook al verzonnen.
Hij niet alleenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan krijgt weer "rust"!!!!!!!!!!!!!!
Graag. Misschien pakt het goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij nu alweer rust nodig heeft is het helemaal schandalig. Lijkt me eerder gevalletje staf vind hem ook niet goed genoeg.quote:
Ja en daarom staat ie zeker basis tegen Barcelona en PSV maar tribune tegen Volendam. Das logisch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij nu alweer rust nodig heeft is het helemaal schandalig. Lijkt me eerder gevalletje staf vind hem ook niet goed genoeg.
Misschien kan ie geen 4 potten spelen in 2 weken? Zomaar een optie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij nu alweer rust nodig heeft is het helemaal schandalig. Lijkt me eerder gevalletje staf vind hem ook niet goed genoeg.
Wat een onzin man, meten is wetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zien ook wel dat hij er niets van kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en daarom staat ie zeker basis tegen Barcelona en PSV maar tribune tegen Volendam. Das logisch.
Kinderachtig hoor die hetze tegen Bojan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zien ook wel dat hij er niets van kan
Kinderachtig dat gegeil op barca afdankertjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor die hetze tegen Bojan.
Gegeil? Waar dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kinderachtig dat gegeil op barca afdankertjes.
Sorry maar hij kan er echt geen klote van en dat is niet iets van dit seizoen hij is al 3 jaar waardeloos.
Toen hij bij Ajax tekende was iedereen op hem aan het geilen omdat hij bij Barca vandaan kwam en een wereldtalent wasquote:
Wie van Ajax is beter dan Bojan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax tekende was iedereen op hem aan het geilen omdat hij bij Barca vandaan kwam en een wereldtalent wasIk had zelf ook wel verwacht dat hij wel mee zou kunnen maar het is diep triest.
Op dit moment niemand en dat is het meest trieste maar je had gewoon 2 goede spelers die weg gingen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Wie van Ajax is beter dan Bojan?
Dip duurt al 3 jaar danquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:26 schreef Mavcovic het volgende:
Zodra Ajax uit zijn dip komt zul je zien dat Bojan echt wel kan voetballen.
Babel en Boerrigter was toch ook gewoon pure middelmaat? Babel heeft in het begin en vooral in Dortmund erg goed gespeeld maar daarna was het weer ouderwets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment niemand en dat is het meest trieste maar je had gewoon 2 goede spelers die weg gingen.
Nog altijd stukken beter dan Bojanquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Babel en Boerrigter was toch ook gewoon pure middelmaat? Babel heeft in het begin en vooral in Dortmund erg goed gespeeld maar daarna was het weer ouderwets.
En als Bojan er op het einde van het seizoen er 13 in heeft liggen, mag ik je dan hieraan herinnerenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog altijd stukken beter dan Bojan
Park > bojanquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax tekende was iedereen op hem aan het geilen omdat hij bij Barca vandaan kwam en een wereldtalent wasIk had zelf ook wel verwacht dat hij wel mee zou kunnen maar het is diep triest.
Graag zelfs want ik hoop ook dat hij het nog gaat maken zie het alleen niet gebeuren. Hij staat nu al zo ontzettend lang stil in zijn ontwikkeling er zijn maar weinig spelers die daar nog goed uitkomen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
En als Bojan er op het einde van het seizoen er 13 in heeft liggen, mag ik je dan hieraan herinneren
In de afgelopen 3 jaar heeft Bojan 17 hele wedstrijden gespeeld, waarvan in het afgelopen seizoen 4. Geef hem wat tijd. Het talent zit er echt nog wel in. Voor de Eredivisie is hij zeker goed genoeg. Europees kunnen we het dit seizoen zowiezo vergeten. Dat gaat niet werken met deze smalle selectie aangevuld met talenten.quote:
Waar baseer je dit op?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:33 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
In de afgelopen 3 jaar heeft Bojan 17 hele wedstrijden gespeeld, waarvan in het afgelopen seizoen 4. Geef hem wat tijd. Het talent zit er echt nog wel in. Voor de Eredivisie is hij zeker goed genoeg.
Op mijn herinneringen van een paar jaar geleden(toen hij nog bij Barcelona speelde), toen zijn beelden al over youtube vlogen. Dat was niet voor niks. Daarnaast is het ook gewoon een goeie jongen die niet vervelend doet. Het enige wat hij nodig heeft is wedstrijden spelen en dan komt het allemaal goed. Aan het einde van het seizoen zul je balen dat hij weer weg gaat.quote:
Ajax had een gouden jeugdselectie die wonnen alles en daar brak amper iemand van door. Het in de jeugd goed doen is heel wat anders dan het in het eerste goed doen. Toen hij in het eerste van Barca door begon te breken speelde hij wel in een van de beste teams van de laatste jaren dan speel je toch ook een stuk makkelijker mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Op mijn herinneringen van een paar jaar geleden(toen hij nog bij Barcelona speelde), toen zijn beelden al over youtube vlogen. Dat was niet voor niks. Daarnaast is het ook gewoon een goeie jongen die niet vervelend doet. Het enige wat hij nodig heeft is wedstrijden spelen en dan komt het allemaal goed. Aan het einde van het seizoen zul je balen dat hij weer weg gaat.
Jij hebt ook echt een account aangemaakt op VZ met de naam ''PSV-ajax.4-0''.quote:
We zullen zien. Zonder Bojan hadden we elke wedstrijd naar Sana moeten kijken, dus wat dat betreft ben ik blij dat hij er is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax had een gouden jeugdselectie die wonnen alles en daar brak amper iemand van door. Het in de jeugd goed doen is heel wat anders dan het in het eerste goed doen. Toen hij in het eerste van Barca door begon te breken speelde hij wel in een van de beste teams van de laatste jaren dan speel je toch ook een stuk makkelijker mee.
Sana of Bojan is lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
We zullen zien. Zonder Bojan hadden we elke wedstrijd naar Sana moeten kijken, dus wat dat betreft ben ik blij dat hij er is.
Je kent de Sikora-movie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Op mijn herinneringen van een paar jaar geleden(toen hij nog bij Barcelona speelde), toen zijn beelden al over youtube vlogen. Dat was niet voor niks. Daarnaast is het ook gewoon een goeie jongen die niet vervelend doet. Het enige wat hij nodig heeft is wedstrijden spelen en dan komt het allemaal goed. Aan het einde van het seizoen zul je balen dat hij weer weg gaat.
Zit niet op VZ??quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:43 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt een account aangemaakt op VZ met de naam ''PSV-ajax.4-0''.![]()
wat ben jij een droeftoetert
Het beoogde basisteam heeft met Vermeer, Moisander, Blind, Poulsen en de Jong toch aardig wat ervaring, voor Ajax-begrippen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De balans tussen talent en ervaring mist ook. Je kan niet een team met alleen maar talenten hebben en dan verwachten dat je constant goed speelt. Ook in de visie van cruijff heb je ervaring nodig.
Daarbij vertrekken talenten steeds jonger. Daar zal Ajax iets op moeten verzinnen, want wil je een keer oogsten en een ronde verder komen dan moeten de talenten lang genoeg blijven dat je de vruchten er van plukt. Als een Fischer een goede 2e seizoenshelft heeft is ie weg bijvoorbeeld.
De casting is wel perfect, als er iemand is die op een lompe boer lijkt dan is het wel Ronald Koeman.quote:
Er zit een kern van waarheid in. Als speler had de Boer het ook niet zo op zijn donkere collega's. Hij is een kast-PVVer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:18 schreef Myph. het volgende:
Ik peil even een reactie op Ajax-Facebook:
' De boer had zichzelf graag gezien met een volledig blank team! Alles wat donkerder is dan wit heeft ie toch niks positiefs over te zeggen. Dus bij deze de Boer!!! Lekker voor je!!!! Vreet mn mars!!!! Weg met die vent!!!'![]()
What the actual fuck.
Precies, daarom houdt hij ook zo krampachtig vast aan Vermeer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Er zit een kern van waarheid in. Als speler had de Boer het ook niet zo op zijn donkere collega's. Hij is een kast-PVVer.
Dat is zijn neger omdat het moet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, daarom houdt hij ook zo krampachtig vast aan Vermeer.
Negers krijgen altijd de schuld dus er moet er wel 1 in het team blijven staanquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat is zijn neger omdat het moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat zelfs Boerrigter meer met de bal zou hebben gedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Catch22- het volgende:
Waarom speelde fischer niet zondag?
ADquote:De voetballende puberjongens kijken er weken naar uit: het populaire voetbalspel FIFA 14 ligt deze week in de winkel. Op internet zijn de spelers van de diverse elftallen al te zien, en wat blijkt? De makers hebben nog wel wat winst te boeken.
Waar Ajax momenteel in het 'echie' een onherkenbaar elftal heeft, blijven de computer-voetballers niet achter: het lijkt nergens op. Bojan is het beste gelukt. Van Christian Poulsen weet je dat hij het is vanwege het haarbandje, maar verder? Lijken Mike van der Hoorn, Siem de Jong en Nicolai Boilesen wel broers en hebben ze keeper Jasper Cillessen met ex-Ajacied Jeroen Verhoeven verwisseld, zo wordt er gegrapt op insidegamer.nl.
Het wemelt er van de reacties. Van 'schande' en 'zien er dus echt niet uit' tot 'het is dat er onder staat wie het moet voorstellen'. Of grappend: 'Tja, er zitten sowieso geen gasten van het kaliber Pellč bij Ajax, dus mooier maken zou onrealistisch zijn'. De elftallen van PSV en Feyenoord zijn beter gelukt, is de stelling. Bruma, Rekik (met haarbandje), Zoet en Park, je weet wie het zijn. Maher nog niet, maar die heeft zich op het veld ook nog niet echt laten zien.
Bas Nijhuis blijkt te snel te lopen voor de Eredivisie. Die snelle jonge jongens van de Jupiler League hebben waarschijnlijk een betere conditie.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:22 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bas Nijhuis blijkt te snel te lopen voor de Eredivisie. Die snelle jonge jongens van de Jupiler League hebben waarschijnlijk een betere conditie.
Op het niveau van Nijhuis dus.
In hoorde net in het Telegraafnieuws dat ze Bas Nijhuis hebben teruggezet n.a.v. de wedstrijd PSV-Ajax. Natuurlijk vindt de Ajaxkrant dat meer dan terecht.quote:
Ow ok, wat is de reden?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In hoorde net in het Telegraafnieuws dat ze Bas Nijhuis hebben teruggezet n.a.v. de wedstrijd PSV-Ajax. Natuurlijk vindt de Ajaxkrant dat meer dan terecht.
Was hij zo slecht dan? Waarschijnlijk pastte hij zich dan aan aan het niveau van de wedstrijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In hoorde net in het Telegraafnieuws dat ze Bas Nijhuis hebben teruggezet n.a.v. de wedstrijd PSV-Ajax. Natuurlijk vindt de Ajaxkrant dat meer dan terecht.
Nijhuis schijnt in het begin van de wedstrijd overtredingen op Ajaxspelers niet goed genoeg bestraft te hebben.quote:
Nou, er werd door het hele team niet verdedigd, dan houdt het wel opquote:Op woensdag 25 september 2013 12:35 schreef stoeltafel het volgende:
Geen Vermeer in oranje, terecht en nu nog op de bank zaterdag. Volgens mij maakt Vermeer de hele verdediging bank met zijn rare acties.
Een topper is het natuurlijk niet maar had niet de indruk dat hij partijdig was, is meer onkunde.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:34 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Nijhuis schijnt in het begin van de wedstrijd overtredingen op Ajaxspelers niet goed genoeg bestraft te hebben.
Ik vind het ook wel tijd voor Cillessen hoor, FdB zei zelf aan het begin van het seizoen dat Vermeer met een neuslengte voor lag op hem, dan kan hij nu niet anders meer beslissen tenzij Jasper morgen blunder na blunder aan elkaar rijgtquote:Op woensdag 25 september 2013 12:37 schreef stoeltafel het volgende:
Heb het niet alleen over afgelopen zondag. Ook tegen Zwolle, de domme actie tegen AZ waardoor de 1-1 viel terwijl er niks aan de hand was en ga zo maar door.
De enige reden dat Vermeer eerste keeper bleef is omdat hij het de afgelopen jaren redelijk had gedaan wat dus in zijn voordeel sprak. Die rariteiten heeft hij trouwens nooit afgeleerd en ook nu gaat het alleen om die doelpunten maar elke wedstrijd heeft hij minimaal 10 momenten dat die de clown uithangt. Als verdediger zou ik 7 kleuren schijten met zo'n dwaas in doel.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel tijd voor Cillessen hoor, FdB zei zelf aan het begin van het seizoen dat Vermeer met een neuslengte voor lag op hem, dan kan hij nu niet anders meer beslissen tenzij Jasper morgen blunder na blunder aan elkaar rijgt
Boeiendquote:Op woensdag 25 september 2013 12:41 schreef stoeltafel het volgende:
Lijkt mij ook maar ik verwacht niet eens een wissel. Snap niet dat Ajax Vermeer niet heeft verkocht. Nog een jaar op de bank is niks voor Cillessen en voor Ajax ook niet. Door deze actie daalt de waarde hard. Jammer dat Vermeer graag wilde blijven in de zomer.
Voor verkoop heb je wel een koper nodig, waarschijnlijk geen club waar Vermeer heen wilde, ik denk dat hij het bijvoorbeeld in Italië aardig zou kunnen doen, daar hebben ze liever lijnkeepers en ik moet zeggen qua reflexen behoort hij tot de besten, maar dan ook alleen in dat onderdeel.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:41 schreef stoeltafel het volgende:
Lijkt mij ook maar ik verwacht niet eens een wissel. Snap niet dat Ajax Vermeer niet heeft verkocht. Nog een jaar op de bank is niks voor Cillessen en voor Ajax ook niet. Door deze actie daalt de waarde hard. Jammer dat Vermeer graag wilde blijven in de zomer.
VZ gelovenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197187
STRIK ER OM HEEN
GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |