SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnenquote:
Een moeizame 2-1.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnen
Oja, omdat Jasper keept hoop ik ook op de 0.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een keertje de 0 houden is ook weleens goed, dat moet tegen Volendam toch wel lukken
En gewoon de basis omgooien en spelen hoe we zaterdag gaan spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnen
Je moet het inderdaad als een oefenwedstrijd zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En gewoon de basis omgooien en spelen hoe we zaterdag gaan spelen.
Ik ben bang van niet..quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Benieuwd naar de selectie. Ik verwacht Bazoer iig.
minuut stilte, rouwbanden en ik neem aan dat er nog wat op de tribune is te zien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren omtrent Mühren?
die had sowieso gekeept morgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed Cillessen op goal.
Dat was de grap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die had sowieso gekeept morgen.
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Even lachen.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Even lachen.
Goed hoor om aan vastigheden te werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan krijgt weer "rust"!!!!!!!!!!!!!!
laten we het hopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
Fischer - Hoesen - Andersen als aanval?
komt van Gijpquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef 16meter het volgende:
Wie van jullie is trouwens 'de vries' op Ajax Netwerk? Zag hem Serero opzettelijk 'Serano' noemen, kan geen toeval zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |