SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnenquote:
Een moeizame 2-1.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnen
Oja, omdat Jasper keept hoop ik ook op de 0.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een keertje de 0 houden is ook weleens goed, dat moet tegen Volendam toch wel lukken
En gewoon de basis omgooien en spelen hoe we zaterdag gaan spelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die beker interesseert me sowieso geen ruk maar lijkt me beter om morgen gewoon lekker ruim te winnen
Je moet het inderdaad als een oefenwedstrijd zienquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En gewoon de basis omgooien en spelen hoe we zaterdag gaan spelen.
Ik ben bang van niet..quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef j0rdiiii het volgende:
Benieuwd naar de selectie. Ik verwacht Bazoer iig.
minuut stilte, rouwbanden en ik neem aan dat er nog wat op de tribune is te zien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren omtrent Mühren?
die had sowieso gekeept morgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vermoed Cillessen op goal.
Dat was de grap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die had sowieso gekeept morgen.
Je bent op dreefquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Even lachen.
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was de grap.
Even lachen.
Goed hoor om aan vastigheden te werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan krijgt weer "rust"!!!!!!!!!!!!!!
laten we het hopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Heeinz het volgende:
Fischer - Hoesen - Andersen als aanval?
komt van Gijpquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef 16meter het volgende:
Wie van jullie is trouwens 'de vries' op Ajax Netwerk? Zag hem Serero opzettelijk 'Serano' noemen, kan geen toeval zijn.
Alsof die grap (het is trouwens 'serrano') niet door mensen thuis bedacht kan wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef 16meter het volgende:
De roep om Meleg/Lobotka is nogal voorbarig... Die blinken niet eens uit bij Jong Ajax.
Bazoer begrijp ik wel, want met Schöne en Poulsen komt Ajax echt niet verder.
Wie van jullie is trouwens 'de vries' op Ajax Netwerk? Zag hem Serero opzettelijk 'Serano' noemen, kan geen toeval zijn.
sry manquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof die grap (het is trouwens 'serrano') niet door mensen thuis bedacht kan worden
Oh en Gijp heeft m ook al verzonnen.
Hij niet alleenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan krijgt weer "rust"!!!!!!!!!!!!!!
Graag. Misschien pakt het goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij nu alweer rust nodig heeft is het helemaal schandalig. Lijkt me eerder gevalletje staf vind hem ook niet goed genoeg.quote:
Ja en daarom staat ie zeker basis tegen Barcelona en PSV maar tribune tegen Volendam. Das logisch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij nu alweer rust nodig heeft is het helemaal schandalig. Lijkt me eerder gevalletje staf vind hem ook niet goed genoeg.
Misschien kan ie geen 4 potten spelen in 2 weken? Zomaar een optie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als hij nu alweer rust nodig heeft is het helemaal schandalig. Lijkt me eerder gevalletje staf vind hem ook niet goed genoeg.
Wat een onzin man, meten is wetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zien ook wel dat hij er niets van kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en daarom staat ie zeker basis tegen Barcelona en PSV maar tribune tegen Volendam. Das logisch.
Kinderachtig hoor die hetze tegen Bojan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zien ook wel dat hij er niets van kan
Kinderachtig dat gegeil op barca afdankertjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kinderachtig hoor die hetze tegen Bojan.
Gegeil? Waar dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kinderachtig dat gegeil op barca afdankertjes.
Sorry maar hij kan er echt geen klote van en dat is niet iets van dit seizoen hij is al 3 jaar waardeloos.
Toen hij bij Ajax tekende was iedereen op hem aan het geilen omdat hij bij Barca vandaan kwam en een wereldtalent wasquote:
Wie van Ajax is beter dan Bojan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hij bij Ajax tekende was iedereen op hem aan het geilen omdat hij bij Barca vandaan kwam en een wereldtalent wasIk had zelf ook wel verwacht dat hij wel mee zou kunnen maar het is diep triest.
Op dit moment niemand en dat is het meest trieste maar je had gewoon 2 goede spelers die weg gingen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Wie van Ajax is beter dan Bojan?
Dip duurt al 3 jaar danquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:26 schreef Mavcovic het volgende:
Zodra Ajax uit zijn dip komt zul je zien dat Bojan echt wel kan voetballen.
Babel en Boerrigter was toch ook gewoon pure middelmaat? Babel heeft in het begin en vooral in Dortmund erg goed gespeeld maar daarna was het weer ouderwets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment niemand en dat is het meest trieste maar je had gewoon 2 goede spelers die weg gingen.
Nog altijd stukken beter dan Bojanquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Babel en Boerrigter was toch ook gewoon pure middelmaat? Babel heeft in het begin en vooral in Dortmund erg goed gespeeld maar daarna was het weer ouderwets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |