Laat maar zo, geen speciale OP dit jaar, oude komt wel weer na deze week.quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Klopt de op wel? Ik had de openingspost van het vorige topic niet gelezen.
Leef je uit en maak een mooie.quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Klopt de openingspost wel? Ik had de openingspost van het vorige topic niet gelezen. Hoe verander ik de openingspost.
Uh, waarom? OPquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Laat maar zo, geen speciale OP dit jaar, oude komt wel weer na deze week.
Helaas. Ook nog maar 3 keer gedraaid en hij stond ook al niet in de keuzelijst.quote:
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijnquote:
Nee iddquote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijn![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijn![]()
quote:
Terechte klacht toch, van leuke frisse meid naar moeke met pittig kapsel.quote:
Zeker. Ik bedoelde dequote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Terechte klacht toch, van leuke frisse meid naar moeke met pittig kapsel.
Als je hebt geluisterd niet.quote:
Ik zette de radio na Poing af.quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je hebt geluisterd niet.
Da's niet handig, want toen startte ie inquote:
M'n leven lang spijt nu. Gelukkig heb ik vanochtend wel Kuntrie Haus meegekregen, stond ook op mijn lijstje.quote:
Die was fijn ja.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n leven lang spijt nu. Gelukkig heb ik vanochtend wel Kuntrie Haus meegekregen, stond ook op mijn lijstje.
Was ziek aldus Fleur.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Is Giel nu per ongeluk expres er niet in de ochtend trouwens? Hij is volgens mij ook niet een liefhebber van 90s en Zeroes Request heb ik 'm ooit horen zeggen.
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Is Giel nu per ongeluk expres er niet in de ochtend trouwens? Hij is volgens mij ook niet een liefhebber van 90s en Zeroes Request heb ik 'm ooit horen zeggen.
Giel is een pauper inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.
quote:
het gras is rond en de bal is groenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het gras is rond en de bal is groen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het 't intro van Pour que tu m'aimes encore van Celine Dion was.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:37 schreef Cee het volgende:
SC jarig neem ik aan? Gefeliciteerd! Indien hij niet jarig is, gefeliciteerd met datgene waarmee we je dienen te feliciteren.
live optreden, alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat Ilse ook live ging optreden. Had ik daarvoor nou mijn wekker gezet?
Ja, ze gaat zo HAAR NIEUWE NUMMERTJEN SPELEN omg ik heb er zo'n zin in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat Ilse ook live ging optreden. Had ik daarvoor nou mijn wekker gezet?
Volgens mij gaat ze het nieuwe plaatje alleen maar in de cd speler stoppen en dan luisteren...quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze gaat zo HAAR NIEUWE NUMMERTJEN SPELEN omg ik heb er zo'n zin in.
Die solo bij I'm not so tof is wel tof trouwens
Pumpkins zijn samen met Alice in Chains voor mij de beste 80's bands. Hoewel ik ook de Britpop uit die tijd een heel warm hart toedraag.quote:Op maandag 23 september 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 90s weken bij 3voor12 blijven, ondanks minder dan vroeger, wel lekker. Cherub Rock
Sowieso wel betere dingen die niet op de radio komenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pumpkins zijn samen met Alice in Chains voor mij de beste 80's bands. Hoewel ik ook de Britpop uit die tijd een heel warm hart toedraag.
nog niet iedereen is wakker blijktquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
inb4 plaatjes gifjes en alles
een zekere grote vogel ligt nog in z'n nest denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog niet iedereen is wakker blijkt
of heeft les.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een zekere grote vogel ligt nog in z'n nest denk ik.
oh dat kan ook natuurlijk. Ik denk altijd dat hij nooit college heeft.quote:
heeft ie andere liedjes dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
maar idd doe dan ook een keertje pray ofzo van hammer
Volgens mij is les waarbij hij niet op fok zit ook wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat kan ook natuurlijk. Ik denk altijd dat hij nooit college heeft.
ja, natuurlijk dat addams family nummerquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft ie andere liedjes dan?
Ja ik ben niet zo oud.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, natuurlijk dat addams family nummer
dat staat me ook nog bij
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is les waarbij hij niet op fok zit ook wel een uitzondering.
Ken dit liedje niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis zingt mee bij deze topmuzak.
Liever draaien ze de totale perfectie van Portishead ipv deze ongein.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:21 schreef JaneDoe het volgende:
wat afschuwelijk dit![]()
zonde van de tijd
Ik ook niet en ik vind het vreselijkquote:
Niet alle country is om aan te horen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vind het vreselijk
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een zekere grote vogel ligt nog in z'n nest denk ik.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat kan ook natuurlijk. Ik denk altijd dat hij nooit college heeft.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]___ Half acht wekkertje jongen. Onderweg naar school.
[ afbeelding ]
VI niet op maandagavond kunnen kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En onderweg VI gekeken dus geen 3FM
Jij bent van de 'voetblaquote:
Muziekrepetitiequote:Op dinsdag 24 september 2013 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VI niet op maandagavond kunnen kijken
Doen wij lekker op donderdagavondquote:
Deze post zou overal een waarheid zijn.quote:
Geen bier?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen wij lekker op donderdagavond
En ik geen bier
Ik drink niet heh.quote:
De wat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent van de 'voetbla'?
Ik moest lachenquote:Lol, een vriend van mij zit in de overvolle IC naar Groningen uit Rotterdam, komt er de volgende mededeling: "Deze trein is zo vol dat ik uw veiligheid niet kan garanderen. Omdat we geen betere oplossing kunnen bedenken wordt deze trein nu opgeheven. Gelieve uit te stappen."
Haten op voetbal.quote:
Geenszins. Ik kijk graag voetbal.quote:
Jij kijkt iedere maandag naar de kale knikker van Jan van Halst?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geenszins. Ik kijk graag voetbal.
Maar VI is gezever. En sinds ze geen fragmenten meer mogen uitzenden is het helemaal ruk.
Jij snapt het niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:39 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geenszins. Ik kijk graag voetbal.
Maar VI is gezever. En sinds ze geen fragmenten meer mogen uitzenden is het helemaal ruk.
Vroeger wel, nog steeds geen groot fan van gewoon bier. Speciaalbier welquote:
Ach, laat gaan joh, zo'n meninkje is toch niet zo rullevant.quote:
Eerste halfuur is prima iddquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, laat gaan joh, zo'n meninkje is toch niet zo rullevant.
Hij doet een beetje een Mr. Bigstar, maar ach.
Ik vind VI een TOPSHOW.
Ik ben geen alcoholist maar een paar biertjes gaan er wel inquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger wel, nog steeds geen groot fan van gewoon bier. Speciaalbier wel
Dat zeggen alle alcoholistenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben geen alcoholist maar een paar biertjes gaan er wel in
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeggen alle alcoholisten
En ja, it takes one to know one
Nope.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt iedere maandag naar de kale knikker van Jan van Halst?
Veel plezier.
Ok.quote:
Knop radioquote:
Half 11quote:
De bal is groen.quote:
quote:
Meat Loaf = Razende apenaids.quote:
Hij weet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meat Loaf = Razende apenaids.
Hij had ook One, Anything for Love en Don't Wanna Miss a Thing kunnen draaien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien draait weer lekker veilig.
Logisch ook als je de 90's amper hebt meegemaakt.
Zeker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
trouwens, ik ken slechtere djs dan Domien
Ik ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, bij Sky Radio.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
De alltime favorite van ome Sersjee!
quote:
Daar zitten geen DJ's, mallerd.quote:
Ik ben Lieke Veld/Veldt/Velt en ik vind dat elke razende apenaids telt.quote:
LITquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
My Own Worst EnemyBazennummer.
The Blessed Onion of Soul![]()
Ik hang nu al in de ....quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vangrail, de leukste liveband van Nederland, met allerlei leuke covers.
Iets voor SC.
Was dat diequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
De clip was nog heerlijker
De hele band op de billen van Pamela Anderson
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
De clip was nog heerlijker
De hele band op de billen van Pamela Anderson
Godver, dit wilde ik net zeggenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godver, dit wilde ik net zeggen![]()
Ik vind dit een leuk liedje.quote:
Sacrificequote:Op dinsdag 24 september 2013 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer. Doe dan It's So Hard ofzo
Ook prima. Hele album Together Alone heeft wel een aantal fijne albumnummers ook.quote:
Ja, wat een raar mens trouwens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:14 schreef alors het volgende:
Ah Domiens ego werd gestreeld, daarom wordt zij gebeld.
Ja iddquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wat een raar mens trouwens.
Achja in een gesprek wel een boel opheldering. "Ik heb veel mannen versleten" en "als een man er beter uit ziet in een jurk dan ik" Het ene verklaarde het andere.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wat een raar mens trouwens.
wanneer ben jij eigenlijk jarig rolfje?quote:
Geen grap: morgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wanneer ben jij eigenlijk jarig rolfje?
grgr
Ah dan mag ik je bijna feliciteren!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
WAT EEN KAPSEL WAT EEN KAPSEL!111
Heb je kaartjes?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga liever morgen naar Skunk Anansie dan naar SkyRadio
Gisteren topic niet gelezen?quote:
Nee. Ik was te lui om bij te lezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren topic niet gelezen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ik was te lui om bij te lezen.
quote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whehe, ik heb kaartjes gewonnen pienjow. Heb je de tomaten?
quote:Op maandag 23 september 2013 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
o.a. Racoon, Birdy, Alain Clark, Lisa Lois, Ilse DeLange, James Blunt, Sandra van Nieuwland en Miss Montreal
Ik ga nog liever gewoon dood.
quote:Op maandag 23 september 2013 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dit in vredesnaam voor een GENIAAL FESTIVAL
IK wil ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sandra van Nieuwland
![]()
![]()
![]()
Wil jij mee?quote:
Kan morgenochtend tomaten halen op de marktquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Puff Daddy dacht: Ik doe er even een riff van Led Zeppelin
Vind Kashmir wel fijner, maar prima nummer ja.quote:
Deze ken ik heulegaar niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze ken ik heulegaar niet!
Titel zegt me wel wat, maar ik ken deze zo niet nee.quote:
Maar je gaat morgen dus niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Titel zegt me wel wat, maar ik ken deze zo niet nee.
En. Wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Titel zegt me wel wat, maar ik ken deze zo niet nee.
Als je dat soort meuk leuk vindt ben je eigenlijk niet datewaardig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar je gaat morgen dus niet?
Is er geen meisje die fan is van een van die artiesten die je mee kunt nemen op date?
Prima, maar ik vind Pumping en Alright ook fijne nummers.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima, maar ik vind Pumping en Alright ook fijne nummers.
Ja, en toen zei ik ook al Kut Koeman.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en toen zei ik ook al Kut Koeman.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
kut koeman gooit alle dingen om
Waardeloze kutlul ook, die Koeman.quote:
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit gewoon een lekker uitgaans/dans/w/enummer. Niet echt guilty.
Ja die kusjes maken het een beetje foutquote:
Dat dusquote:
Vreemdgaan is kut voor de kids.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Pas om vreemdgaan kost je huwelijk ??
Joh, als second love niet zou bestaan gaan ze wel op andere manieren vreemdquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Pas om vreemdgaan kost je huwelijk ??
Vreemdgaan is kut voor de kids, maar jij hebt wel een andere kutquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemdgaan is kut voor de kids.
Weet niet, maar volgens de gerechtelijke afdeling van Greenpeace hadden ze het schip niet in beslag mogen nemen. Dus het wordt nog wel een leuke juridische strijdquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: Rusland
Zouden die greenpeace figuren ook mishandeld gaan worden in het cachot?
Ik las: Vreemdgaan is kut voor de aids.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemdgaan is kut voor de kids.
Of een andere lul... vrouwen gaan ook vreemdquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vreemdgaan is kut voor de kids, maar jij hebt wel een andere kut
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik las: Vreemdgaan is kut voor de aids.
Of was het een ninja edit?
Klopt, maar ik bekijk het even vanuit mijn perspectiefquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of een andere lul... vrouwen gaan ook vreemd
Je kunt een andere kat aaien. Denk niet dat Lara dat zo leuk vind.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar ik bekijk het even vanuit mijn perspectief![]()
Gelukkig heb ik geen kids
Ook geen vriendin, dus ik kan niet eens vreemdgaan
Dat wil ik zelf niet eens, Laraquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt een andere kat aaien. Denk niet dat Lara dat zo leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat wil ik zelf niet eens, Lara![]()
Als ik een Lara had, zou ik ook nooit meer iets anders willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Helaas voor jou: Als je Lara hebt, krijg je mij er bijquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een Lara had, zou ik ook nooit meer iets anders willen.
Hebben Lara en ik wel een huisslaafjequote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas voor jou: Als je Lara hebt, krijg je mij er bij
Denk maar niet dat ik IETS doequote:Op dinsdag 24 september 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben Lara en ik wel een huisslaafje
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik IETS doe
Ik heb helemaal geen lijst gemaakt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee kut, elke plaat die langs komt staat in de keuzelijst die jullie hebben gemaakt.
Ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat introotje van Scooby Snacks
Pulp fucking Fiction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |