Laat maar zo, geen speciale OP dit jaar, oude komt wel weer na deze week.quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Klopt de op wel? Ik had de openingspost van het vorige topic niet gelezen.
Leef je uit en maak een mooie.quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Klopt de openingspost wel? Ik had de openingspost van het vorige topic niet gelezen. Hoe verander ik de openingspost.
Uh, waarom? OPquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Laat maar zo, geen speciale OP dit jaar, oude komt wel weer na deze week.
Helaas. Ook nog maar 3 keer gedraaid en hij stond ook al niet in de keuzelijst.quote:
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijnquote:
Nee iddquote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijn![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijn![]()
quote:
Terechte klacht toch, van leuke frisse meid naar moeke met pittig kapsel.quote:
Zeker. Ik bedoelde dequote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Terechte klacht toch, van leuke frisse meid naar moeke met pittig kapsel.
Als je hebt geluisterd niet.quote:
Ik zette de radio na Poing af.quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je hebt geluisterd niet.
Da's niet handig, want toen startte ie inquote:
M'n leven lang spijt nu. Gelukkig heb ik vanochtend wel Kuntrie Haus meegekregen, stond ook op mijn lijstje.quote:
Die was fijn ja.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n leven lang spijt nu. Gelukkig heb ik vanochtend wel Kuntrie Haus meegekregen, stond ook op mijn lijstje.
Was ziek aldus Fleur.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Is Giel nu per ongeluk expres er niet in de ochtend trouwens? Hij is volgens mij ook niet een liefhebber van 90s en Zeroes Request heb ik 'm ooit horen zeggen.
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Is Giel nu per ongeluk expres er niet in de ochtend trouwens? Hij is volgens mij ook niet een liefhebber van 90s en Zeroes Request heb ik 'm ooit horen zeggen.
Giel is een pauper inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.
quote:
het gras is rond en de bal is groenquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het gras is rond en de bal is groen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het 't intro van Pour que tu m'aimes encore van Celine Dion was.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:37 schreef Cee het volgende:
SC jarig neem ik aan? Gefeliciteerd! Indien hij niet jarig is, gefeliciteerd met datgene waarmee we je dienen te feliciteren.
live optreden, alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat Ilse ook live ging optreden. Had ik daarvoor nou mijn wekker gezet?
Ja, ze gaat zo HAAR NIEUWE NUMMERTJEN SPELEN omg ik heb er zo'n zin in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat Ilse ook live ging optreden. Had ik daarvoor nou mijn wekker gezet?
Volgens mij gaat ze het nieuwe plaatje alleen maar in de cd speler stoppen en dan luisteren...quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze gaat zo HAAR NIEUWE NUMMERTJEN SPELEN omg ik heb er zo'n zin in.
Die solo bij I'm not so tof is wel tof trouwens
Pumpkins zijn samen met Alice in Chains voor mij de beste 80's bands. Hoewel ik ook de Britpop uit die tijd een heel warm hart toedraag.quote:Op maandag 23 september 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die 90s weken bij 3voor12 blijven, ondanks minder dan vroeger, wel lekker. Cherub Rock
Sowieso wel betere dingen die niet op de radio komenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pumpkins zijn samen met Alice in Chains voor mij de beste 80's bands. Hoewel ik ook de Britpop uit die tijd een heel warm hart toedraag.
nog niet iedereen is wakker blijktquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
inb4 plaatjes gifjes en alles
een zekere grote vogel ligt nog in z'n nest denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog niet iedereen is wakker blijkt
of heeft les.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een zekere grote vogel ligt nog in z'n nest denk ik.
oh dat kan ook natuurlijk. Ik denk altijd dat hij nooit college heeft.quote:
heeft ie andere liedjes dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:14 schreef JaneDoe het volgende:
maar idd doe dan ook een keertje pray ofzo van hammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |