Laat maar zo, geen speciale OP dit jaar, oude komt wel weer na deze week.quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Klopt de op wel? Ik had de openingspost van het vorige topic niet gelezen.
Leef je uit en maak een mooie.quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef MarijeH het volgende:
Klopt de openingspost wel? Ik had de openingspost van het vorige topic niet gelezen. Hoe verander ik de openingspost.
Uh, waarom? OPquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Laat maar zo, geen speciale OP dit jaar, oude komt wel weer na deze week.
Helaas. Ook nog maar 3 keer gedraaid en hij stond ook al niet in de keuzelijst.quote:
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijnquote:
Nee iddquote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijn![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja handige linkjes. Hoewel die er nu eigenlijk ook niet meer zijn![]()
quote:
Terechte klacht toch, van leuke frisse meid naar moeke met pittig kapsel.quote:
Zeker. Ik bedoelde dequote:Op maandag 23 september 2013 22:31 schreef alors het volgende:
[..]
Terechte klacht toch, van leuke frisse meid naar moeke met pittig kapsel.
Als je hebt geluisterd niet.quote:
Ik zette de radio na Poing af.quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je hebt geluisterd niet.
Da's niet handig, want toen startte ie inquote:
M'n leven lang spijt nu. Gelukkig heb ik vanochtend wel Kuntrie Haus meegekregen, stond ook op mijn lijstje.quote:
Die was fijn ja.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n leven lang spijt nu. Gelukkig heb ik vanochtend wel Kuntrie Haus meegekregen, stond ook op mijn lijstje.
Was ziek aldus Fleur.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Is Giel nu per ongeluk expres er niet in de ochtend trouwens? Hij is volgens mij ook niet een liefhebber van 90s en Zeroes Request heb ik 'm ooit horen zeggen.
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.quote:Op maandag 23 september 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Is Giel nu per ongeluk expres er niet in de ochtend trouwens? Hij is volgens mij ook niet een liefhebber van 90s en Zeroes Request heb ik 'm ooit horen zeggen.
Giel is een pauper inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Zware griep zei Michiel. Hopelijk nog een week.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |