Sepultura ok.quote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Zonder Sepultura, Fear Factory en Pantera is dat blokje incompleet. Ok vooruit Iron Maiden ook.
Ik miste ook nog een gezellig stukje Black en death. Cryptopsy en Emperor ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Zonder Sepultura, Fear Factory en Pantera is dat blokje incompleet. Ok vooruit Iron Maiden ook.
Echte metal = Judas Priest.quote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
mbo'ers, geen studenten.quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef Tijn het volgende:
Dus zijn er straks een groep studenten opgeleid tot "rock gitarist". Met diploma en alles.
Wat een droevenis
Doe de hakkestamp!quote:
Of een HBO diploma rappert....quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
Als je een diploma nodig hebt voor muziek te maken is het wel heel slecht gesteld met alles. Alle grote bands hebben nooit 'gestudeerd' aan een rock academie
Ik hou van metal, maar een opleiding daarvoor lijkt me onzinnig.quote:
Volgens mij zit er bij die opleiding ook een zakelijke kant aan vast.quote:Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef snellejelle het volgende:
Gaan ze ook leren hoe met muziek geld te verdienen?
quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Als ik in een marokkaanse metalband zou zitten, dan zou ik mijn band "Riff Apen" noemen
Het bestaat nog maar pas natuurlijk. Rockacademie levert blijkbaar wel veel mensen af die er werk in vinden. Niet dat ik ze per se goed of slecht vind trouwens.quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
Als je een diploma nodig hebt voor muziek te maken is het wel heel slecht gesteld met alles. Alle grote bands hebben nooit 'gestudeerd' aan een rock academie
Ik lolde.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Als ik in een marokkaanse metalband zou zitten, dan zou ik mijn band "Riff Apen" noemen
dat lijkt me verstandig, dat kan nooit kwaad.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij die opleiding ook een zakelijke kant aan vast.
Volgens mij was het ook gewoon een MBO cursus. Of was dat niet die opleiding waar zo'n ophef over was?quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hou van metal, maar een opleiding daarvoor lijkt me onzinnig.
Zelfde opleiding levert vast mensen af die allemaal hetzelfde soort geluid hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het bestaat nog maar pas natuurlijk. Rockacademie levert blijkbaar wel veel mensen af die er werk in vinden. Niet dat ik ze per se goed of slecht vind trouwens.
Ja, tenminste op die HBO's wel: management etc.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij die opleiding ook een zakelijke kant aan vast.
Dit ging toch niet over die Rockacademie?quote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook gewoon een MBO cursus. Of was dat niet die opleiding waar zo'n ophef over was?
quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef waxmask het volgende:
Die rooie is wel flink afgevallen...
[ afbeelding ]
Eerste albums zijn wel goed ja. Dat jij dit soort muziek luistert wis ik overigens nietquote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste metalband is toch wel Ulver denk ik.
Geen idee. Ik weet dat er ophef was over een MBO opleiding tot metal muzikant een tijdje terug.quote:Op maandag 23 september 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ging toch niet over die Rockacademie?
Dat heb ik nog nooit gehoord, en ik heb er tien jaar bij in de buurt gewerkt. Maar ben geen expert.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zelfde opleiding levert vast mensen af die allemaal hetzelfde soort geluid hebben
Ik luister eigenlijk wel van alles.quote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste albums zijn wel goed ja. Dat jij dit soort muziek luistert wis ik overigens niet
quote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet dat er ophef was over een MBO opleiding tot metal muzikant een tijdje terug.
Krezip was toch een product uit die stal? En nu doet die Opgezwolle dude ook nog iets daar.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehoord, en ik heb er tien jaar bij in de buurt gewerkt. Maar ben geen expert.
Ja, die zaten daar een jaartje oid op en hielden op wegens doorbraak. Helaas. Ze doen iig ook hip-hop, maar van die kerel weet ik niet.quote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Krezip was toch een product uit die stal? En nu doet die Opgezwolle dude ook nog iets daar.
Voornamelijk black/folk metal maar verder ook wel breed. Al wist DWDD wel weer met indrukkende tering namen te komen met de grunt-student voorop.quote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk wel van alles.'Dus' ook dat.
In MUZ toch wel een aantal keer gepost, maar daar heb ik jou nog nooit gezien volgens mij.
Ik heb zelf over het algemeen meer met stoner/sludge.quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voornamelijk black/folk metal maar verder ook wel breed. Al wist DWDD wel weer met indrukkende tering namen te komen met de grunt-student voorop.
Waarom verzaak je je rol als moderator en grijp je niet in. Een volk apen noemen kan niet door de beugel. Je beledigd 5 miljoen Riffijnen in Marokko en rond de 1 miljoen Riffijnen buiten de Marokkaanse grenzen. Je bent geen haar beter met je laatstgenoemde smiley.quote:
Ik ben geen moderator hier en moest lachen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom verzaak je je rol als moderator en grijp je niet in. Een volk apen noemen kan niet door de beugel. Je beledigd 5 miljoen Riffijnen in Marokko en rond de 1 miljoen Riffijnen buiten de Marokkaanse grenzen. Je bent geen haar beter met je laatstgenoemde smiley.
Dat is duidelijk. Ik moet er werkelijk waar van kotsen dat je er gewoon vrolijk om moet lachen. Dat FOK! zulke trieste figuren aanstelt en ze het blauwe kleurtje geeft. Bah, bah.quote:Op maandag 23 september 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben geen moderator hier en moest lachen.
Volgens mij snapte je het grapje niet helemaal.quote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Ik moet er werkelijk waar van kotsen dat je er gewoon vrolijk om moet lachen. Dat FOK! zulke trieste figuren aanstelt en ze het blauwe kleurtje geeft. Bah, bah.
Misschien moet je mij aan het verstand proberen te peuteren welke deel van het woord Rifapen ik niet snap.quote:Op maandag 23 september 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij snapte je het grapje niet helemaal.
Riff met dubbel ff is een gitaarstukje.quote:Op maandag 23 september 2013 20:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Misschien moet je mij aan het verstand proberen te peuteren welke deel van het woord Rifapen ik niet snap.
ah, iemand die een hekel heeft aan alles wat zich afzet tegen de middelmaatmaatschappij.quote:Op maandag 23 september 2013 21:24 schreef W.Heisenberg het volgende:
Die metalmongooltjeswat is dat een tiefuslelijk volk altijd. En wat een 'muziek'
Ja man lekker tegendraads doen en je kleden als een mongool. Stoer men.quote:Op maandag 23 september 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, iemand die een hekel heeft aan alles wat zich afzet tegen de middelmaatmaatschappij.
Ik vind dat smerige ongewassen haar ook goor en van die vieze hippe haarkleuren hoeft ook niet maar van een zwart shirt met metallica erop heeft niemand last, vind ik niet anders dan met een groen shirt met PRADA erop rondlopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Ja man lekker tegendraads doen en je kleden als een mongool. Stoer men.
Wat is er precies tegendraads aan een muzieksmaak?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:38 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Ja man lekker tegendraads doen en je kleden als een mongool. Stoer men.
Niet blind. Ik vind het gewoon tiefusherrie, en die mensen lopen er lelijk en overzorgd bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat smerige ongewassen haar ook goor en van die vieze hippe haarkleuren hoeft ook niet maar van een zwart shirt met metallica erop heeft niemand last, vind ik niet anders dan met een groen shirt met PRADA erop rondlopen.
Maar ja sowieso blind haten op metalStoer hoor.
Ah, want iedereen die metal luistert ziet er zo uit ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Niet blind. Ik vind het gewoon tiefusherrie, en die mensen lopen er lelijk en overzorgd bij.
Omdat 'de massa' het afgrijselijke herrie vindt dat juist expres gaan luisteren, en je dan kleden als een demon enzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er precies tegendraads aan een muzieksmaak?
Dan nog luisteren ze kutmuziek.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, want iedereen die metal luistert ziet er zo uit ja.
Gelukkig ben jij er om te bepalen welke muziek ik op zet. Dank je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:46 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Dan nog luisteren ze kutmuziek.
Ik vind jouw meninkje niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:46 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Dan nog luisteren ze kutmuziek.
Dat bepaal ik helemaal niet hoor. Maar ik mag ook zelf weten als ik vind dat jij (en al het ander metal-tuig) een kutsmaak hebt. Voor de rest, blijf je herrie maar lekker luisteren hoor. Maar ik hoef het niet in normale tv-programma's als DWDD te horen. Duw dat lekker weg in het obscure hoekje waar het hoort, metal fm of weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om te bepalen welke muziek ik op zet. Dank je.
Dat mag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind jouw meninkje niet zo rullevant.
Als je in je hokje wil blijven zitten moet je maar geen BNN, Vara of VPRO kijken, maar lekker bij de AVRO of de TROS gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:50 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Dat bepaal ik helemaal niet hoor. Maar ik mag ook zelf weten als ik vind dat jij (en al het ander metal-tuig) een kutsmaak hebt. Voor de rest, blijf je herrie maar lekker luisteren hoor. Maar ik hoef het niet in normale tv-programma's als DWDD te horen. Duw dat lekker weg in het obscure hoekje waar het hoort.
Als er iemand zichzelf in een hokje plaatst, zijn het de metal-fans, met hun: "wij tegen de massa".quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je in je hokje wil blijven zitten moet je maar geen BNN, Vara of VPRO kijken, maar lekker bij de AVRO of de TROS gaan zitten.
Door me een half jaar af te zetten tegen de massa heb ik in 6 jaar wel bereikt wat ik wil: Een eigen smaak hebben. (Ook omdat ik na een half jaar bedacht dat het onzin was dat ik deed) En of ik nu ABBA, TLC, Agnes Obel, Portishead, Atari Teenage Riot, Napalm Death, Kanye West of The Beatles hoor - ik kan het allemaal prima hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:59 schreef W.Heisenberg het volgende:
[..]
Als er iemand zichzelf in een hokje plaatst, zijn het de metal-fans, met hun: "wij tegen de massa".
Doe gewoon ff normaal en doe wat je wil. Kinderachtig lopen provoceren is even erg (zo niet erger) dan blind meelopen.
Maar deze 'discussie' voortzetten heeft verder weinig nut. Ik vind die mensen lelijk, vies en irritant en hun muziek vind ik kankerherrie. Jij vindt dat niet, prima.
Ik geloof je op je woord, dan wil ik dit dus niet missen!quote:Vorige keer heb ik in een deuk gelegen om die moppentapper met zijn oubollige mopjes, dat wordt weer leuk
Ohnee!!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Oh god net nu die moppentapper komt zit Claudia er
Ach ja, als ik naar metal luister is 't Burzum, Mayhem, Darkthrone, etc, en ik ben gewoon heel normaal gekleed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook grappig dat ik metal-tuig word genoemd omdat ik wel eens een metalnummertje op zet
Schetst de bekrompenheid weer mooi.
Ik moet toegeven dat Claudia wel een vreselijk lachje heeft.quote:
Zie je sowieso wel vaak.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja, als ik naar metal luister is 't Burzum, Mayhem, Darkthrone, etc, en ik ben gewoon heel normaal gekleed.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:29 schreef alors het volgende:
Mart heeft echt geen seks meer hoor, niet zonder te betalen iig.
met die botte 'schaar' van claudia wel ja denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Scharen maakt meer kapot dan U lief is....
Awww plagen ze jouw JP weer? boehooeeequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Typisch VARA, die laatste twee quotes.
Wat ben jij kinderachtig zeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Awww plagen ze jouw JP weer? boehooeee
Die hebben er nog steeds de pest in dat Bos, Cohen en Didi niet in dit rijtje staan en daar hadden ze nog zo op ingezet met de propaganda.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Typisch VARA, die laatste twee quotes.
Mathijs ook niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan m'n aandacht hier niet bijhouden.
Mijn vrouw ook niet, vandaar dat ze nu op haar knieën voor me zit...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef BlueMage het volgende:
Ik kan m'n aandacht hier niet bijhouden.
?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Ah het schandaaltje wordt toch even aangestipt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet, vandaar dat ze nu op haar knieën voor me zit...
Wat was er moeder?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Ah het schandaaltje wordt toch even aangestipt.
Column geschreven dat er door dat Droomboek ineens allemaal asociale tokkies in haar winkel kwamen die kwamen bietsen om dat boek.quote:
En dan nog beweren dat mannen niet kunnen multitahahahahahaskennnnnnnn....... *FF doekje pakkuh*quote:
Smeer het aan je scherm. Of aan een boek.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat mannen niet kunnen multitahahahahahaskennnnnnnn....... *FF doekje pakkuh*
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Column geschreven dat er door dat Droomboek ineens allemaal asociale tokkies in haar winkel kwamen die kwamen bietsen om dat boek.
Lette even niet op. :$quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de boekhandel wat ze net vertelde.
Ow is dat de Elitaire Bitch? Nu sorry zeggen, maar ben je dan ook daadwerkelijk anders over deze mensen gaan denken? Mocht ik het boek bij iemand zien liggen zakt die persoon aanzienlijk in aanzien bij mij... Daar hoef ik geen sorry voor te zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Column geschreven dat er door dat Droomboek ineens allemaal asociale tokkies in haar winkel kwamen die kwamen bietsen om dat boek.
Want het is een teringzooitje vanavond. Hij is zich nu al aan het voorbereiden op een reprimande voor Dieuwke.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
Het interesseert Matthijs ook geen flikker.
het slaat sowieso nergens opquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
Als je het boek dus niet gelezen hebt slaat dit dus nergens op.
Ja heel 2 voor 12 nivotje....quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
Ah, het niets toevoegende HKU-filmpje.
dat was me een buik ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
En veel vreten aan die pens van de vrachtwagenchauffeur te zien.
Die haar stukjes zitten nog in de koffer van de visagie....quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef marcodej het volgende:
Ik wil het haar van Mathijs van een jaar of vijf geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |