Sepultura ok.quote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Zonder Sepultura, Fear Factory en Pantera is dat blokje incompleet. Ok vooruit Iron Maiden ook.
Ik miste ook nog een gezellig stukje Black en death. Cryptopsy en Emperor ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Zonder Sepultura, Fear Factory en Pantera is dat blokje incompleet. Ok vooruit Iron Maiden ook.
Echte metal = Judas Priest.quote:Op maandag 23 september 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
mbo'ers, geen studenten.quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef Tijn het volgende:
Dus zijn er straks een groep studenten opgeleid tot "rock gitarist". Met diploma en alles.
Wat een droevenis
Doe de hakkestamp!quote:
Of een HBO diploma rappert....quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
Als je een diploma nodig hebt voor muziek te maken is het wel heel slecht gesteld met alles. Alle grote bands hebben nooit 'gestudeerd' aan een rock academie
Ik hou van metal, maar een opleiding daarvoor lijkt me onzinnig.quote:
Volgens mij zit er bij die opleiding ook een zakelijke kant aan vast.quote:Op maandag 23 september 2013 20:15 schreef snellejelle het volgende:
Gaan ze ook leren hoe met muziek geld te verdienen?
quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Als ik in een marokkaanse metalband zou zitten, dan zou ik mijn band "Riff Apen" noemen
Het bestaat nog maar pas natuurlijk. Rockacademie levert blijkbaar wel veel mensen af die er werk in vinden. Niet dat ik ze per se goed of slecht vind trouwens.quote:Op maandag 23 september 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
Als je een diploma nodig hebt voor muziek te maken is het wel heel slecht gesteld met alles. Alle grote bands hebben nooit 'gestudeerd' aan een rock academie
Ik lolde.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef _dodecahedron_ het volgende:
Als ik in een marokkaanse metalband zou zitten, dan zou ik mijn band "Riff Apen" noemen
dat lijkt me verstandig, dat kan nooit kwaad.quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij die opleiding ook een zakelijke kant aan vast.
Volgens mij was het ook gewoon een MBO cursus. Of was dat niet die opleiding waar zo'n ophef over was?quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hou van metal, maar een opleiding daarvoor lijkt me onzinnig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |