Die jongen kan echt wel wat. Typisch een speler die over een 2/3 jaar ineens weer opduikt bij een Duitse of Franse subtop club en vervolgens voor 15 miljoen naar een Franse of Duitse topclub gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Snap ik. Alleen snap niet dat hij denkt goed genoeg te zijn om te spelen bij Feyenoord.
Als je Immers ziet prutsen zou ik ook verwachten wel een kans op een basisplek te kunnen veroverenquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Snap ik. Alleen snap niet dat hij denkt goed genoeg te zijn om te spelen bij Feyenoord.
Voorlopig lijkt hij al moeite te hebben zich qua handelingssnelheid aan te kunnen passen aan Feyenord/eredivisie, dus ik heb wel een beetje mijn twijfels...quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die jongen kan echt wel wat. Typisch een speler die over een 2/3 jaar ineens weer opduikt bij een Duitse of Franse subtop club en vervolgens voor 15 miljoen naar een Franse of Duitse topclub gaat.
Deze grap was 2 seizoen terug leuker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Is de selectie van Feyenoord weer op oefening bij het leger?
Raap me op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Is de selectie van Feyenoord weer op oefening bij het leger?
Immers was de afgelopen twee wedstrijden aardig: vorige wedstrijd zelfs MOTM.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je Immers ziet prutsen zou ik ook verwachten wel een kans op een basisplek te kunnen veroveren
Zelfs met Bakkal op de tribune wordt het team dus al beter. Wat een topper is dat ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:24 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Immers was de afgelopen twee wedstrijden aardig: vorige wedstrijd zelfs MOTM.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs met Bakkal op de tribune wordt het team dus al beter. Wat een topper is dat ook.
Ben ik van overtuigd, ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Muto het volgende:
Immers gaat er niet uit. Gaat gewoon op Vilhena's plek spelen.
Immers was ook gewoon man of the match tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Muto het volgende:
Immers gaat er niet uit. Gaat gewoon op Vilhena's plek spelen.
Dat zegt meer over de rest van Feyenoord. Maar ik denk dat Immers op de plek van Vilhena beter uit de verf komt dan op nummer 10.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Immers was ook gewoon man of the match tegen Utrecht.
Immers is een van de weinige spelers die er altijd voor gaat, hij kan alleen niet voetballen. Tegen Utrecht ruimde hij ook weer veel ballen weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef ilovethexbox het volgende:
[..].
Nou, Immers liep zo fel te schreeuwen dat ze drie nummer tiens kunnen halen en dat het hem nog niet uitmaakt.... Die voelt natuurlijk de bui al hangen.
Kan zomaar zijn dat dat de motivatie is die hij nodig had. Maar dan nog zie ik hem liever op de tribune plaatsnemen dan in het veld.
Wedstrijdinstelling van Immers, trainingsinstelling van Schaken. Dan hadden we nu een dozijn supertalenten rondlopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Eigenlijk zou iedere Feyenoord speler dezelfde wedstrijdinstelling als Immers moeten hebben, daar niet van. Maar dan ook nog wel kunnen voetballen natuurlijk.
Wie denkt of zegt dat dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef ilovethexbox het volgende:
Er is geen instellingsprobleem in de groep. Naïef om dat te denken.
Zie hierboven. Het is naief om te denken dat, wanneer de talenten de 'wedstrijdinstelling' van Immers zouden hebben en de 'trainingsinstelling' van Schaken (wat dat ook moge zijn), dit zou leiden tot 'supertalenten'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wie denkt of zegt dat dan.
Wil ik ook niet, maar denk wel dat Koeman daarvoor gaat kiezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Vilhena speelde eindelijk weer eens goed afgelopen wedstrijd.
denk het ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar denk wel dat Koeman daarvoor gaat kiezen.
Voor 5 miljoen aan PSV of Twente verkopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:26 schreef Grifte het volgende:
Wacht wel af wat Koeman doet, voor beide opties is wel wat in te brengen, of je moet een onverteerbare haat voor Immers hebben.
Singh heeft maar 300.000 gekocht toch, misschien kan je er nog winst op maken als je zijn vaderlandse bijnaam erbij verteld.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand nog naar Feyenoord - Dord voor weinig?
http://www.groupon.nl/dea(...)d-Rotterdam/27017711
Internationals staan garant voor spektakelquote:Naar hoeveel doelpunten gaat de twaalde man Pellè vandaag weer juichen? Met internationals op het veld, als Jordy Clasie, Darryl Janmaat en Bruno Martins Indi belooft dit weer een spectaculair avondje te gaan worden. Geen woorden, maar daden!
quote:Op 26 september 2013 stijgt de bekerkoorts in de Kuip tot ongekende hoogte.
Dat moet hij ook blijven doen, na afloop van de warming up...quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Immers is een van de weinige spelers die er altijd voor gaat, hij kan alleen niet voetballen. Tegen Utrecht ruimde hij ook weer veel ballen weg.
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef ilovethexbox het volgende:
Er is geen instellingsprobleem in de groep. Naïef om dat te denken.
Als je achteraf niet bekaf bent, heb je of een beestenconditie of heb je niet genoeg je best gedaan. Zo kijk ik ernaar. En ik denk niet dat onze spelers een geweldige conditie hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.
En ik zag tegen utrecht toch best vaak dat spelers de gaten niet dichtliepen voor een ander, of hun man te makkelijk lieten lopen omdat ze anders een sprintje moesten trekken terwijl ze al zo moe waren.
Waar dat aan ligt dat ze dat niet doen, geen idee. Maar dat de inzet 100% is en ze voor elkaar het vuur uit de sloffen lopen: bij lange na NIET.
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je achteraf niet bekaf bent, heb je of een beestenconditie of heb je niet genoeg je best gedaan. Zo kijk ik ernaar. En ik denk niet dat onze spelers een geweldige conditie hebben.
Football a deux vitessesquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.
Wel heel weinig blessures de afgelopen jaren, er is dus wel wat voor te zeggen, de trainingen van Koeman.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.
Koeman is juist dit seizoen afgestapt van de methode Verheijen met als direct gevolg de blessure van Janmaat. Is intern nogal wat kritiek over geweest.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel heel weinig blessures de afgelopen jaren, er is dus wel wat voor te zeggen, de trainingen van Koeman.
Goede spelers kunnen uiteindelijk een hoger tempo aan. Dat heeft 0,0 met inzet te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.
En ik zag tegen utrecht toch best vaak dat spelers de gaten niet dichtliepen voor een ander, of hun man te makkelijk lieten lopen omdat ze anders een sprintje moesten trekken terwijl ze al zo moe waren.
Waar dat aan ligt dat ze dat niet doen, geen idee. Maar dat de inzet 100% is en ze voor elkaar het vuur uit de sloffen lopen: bij lange na NIET.
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 14:12:26VoetbalClinic voor het personeel van #Hak! De commercial vanavond op Tv! http://t.co/7CLQH7zY5E reageer retweet
Niet helemaal mee eens. Goede spelers lopen en passen slimmer waardoor het spel sneller wordt en ze daar ook zelf in mee kunnen, da's waar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede spelers kunnen uiteindelijk een hoger tempo aan. Dat heeft 0,0 met inzet te maken.
Agree to disagree. Daar wordt gewoon het kaf van het koren gescheiden. Heb je niet de kwaliteiten om het tempo bij te benen ben je zo pleite. En dat is geen instellingverhaal maar gewoon kwaliteit. Iets dat je bij ons nu ook ziet met Singh bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Goede spelers lopen en passen slimmer waardoor het spel sneller wordt en ze daar ook zelf in mee kunnen, da's waar.
Daar bovenop komt nog een mindset waarbij er nog een heel stuk fanatieker gespeeld wordt dan in Nederland. Het is volgens mij een (niet 'de') reden waarom Nederlandse clubs het moeilijk hebben in Europa, ook tegen lang niet grootse tegenstanders. We zijn niet gewend om 90 minuten gas te geven (wat voor alle duidelijkheid iets anders is dan dom draven).
Betere spelers om zich heen. Als je goed bent kan je je daaraan optrekken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:04 schreef macca728 het volgende:
Erikssen kan bij Tottenham ook opeens beter spelen dan in Nederland, zo zijn er nog wel meer.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:04 schreef macca728 het volgende:
Erikssen kan bij Tottenham ook opeens beter spelen dan in Nederland, zo zijn er nog wel meer.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Betere spelers om zich heen. Als je goed bent kan je je daaraan optrekken.
Sing is goed hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Zo kun je er naar kijken, maar de tegenstanders zijn tegen oranje zijn ook weer 40-45 keer beter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. De spelers om hem heen zijn gewoon 40-45 keer beter. Dat heeft niets te maken met wat jij zegt, dat er slecht getraind zou worden.
Immers nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zo kun je er naar kijken, maar de tegenstanders zijn tegen oranje zijn ook weer 40-45 keer beter.
Ik denk dat er meer speel bij Feyenoord. Want namelijk iedereen is gewoon uit vorm..
Gast, doe normaal. Het niveauverschil tussen Feyenoord en PEC is veel kleiner dan het Nederlands elftal en pak hem beet Estland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef Vasion het volgende:
Zo kun je er naar kijken, maar de tegenstanders zijn tegen oranje zijn ook weer 40-45 keer beter.
Nee, ze kunnen het gewoon geen 90 minuten lang aan zoals tegen Kuban Krasnodar het eerste kwartier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef macca728 het volgende:
Prima.
Feit blijft dat Nederlandse ploegen zich niet kunnen opladen voor een hele wedstrijd.
Vaak het eerste kwartiertje. Daarna zijn ze er kwaliteitstechnisch doorheen. Dat heeft wederom niets te maken met mentaliteit.quote:Feyenoord speelt ook al 2 jaar max een kwartier goed ofzo.
Wisselvallig? Neuh niet echt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Immers is wisselvallig als fuck.
Maar dat is sowieso een rare snuitert.
Die betere spelers zijn zijn collega's bij Feyenoord in de verdediging. Of andere eredivisiespelers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:07 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]Dat is zo'n gelul.
Bruno Martins Indi is ook twintig keer beter in het Nederlands elftal. Komt dat omdat Van Gaal drie keer beter traint in die paar daagjes?
Nee, natuurlijk niet. De spelers om hem heen zijn gewoon 40-45 keer beter. Dat heeft niets te maken met wat jij zegt, dat er slecht getraind zou worden.
Je neemt nu Estland, maar hiervoor hadden we Portugal, Roemenie, Italie en Duitsland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:30 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Gast, doe normaal. Het niveauverschil tussen Feyenoord en PEC is veel kleiner dan het Nederlands elftal en pak hem beet Estland.
Ja, dat zijn Van Persie, Robben, Strootman, Lens, Sneijder, Van der Vaart et cetera inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die betere spelers zijn zijn collega's bij Feyenoord in de verdediging. Of andere eredivisiespelers.
Nee waarnee dan ? Met kwaliteit ? Gewoon met conditie lijkt me.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen het gewoon geen 90 minuten lang aan zoals tegen Kuban Krasnodar het eerste kwartier.
[..]
Vaak het eerste kwartiertje. Daarna zijn ze er kwaliteitstechnisch doorheen. Dat heeft wederom niets te maken met mentaliteit.
Maargoed, die Caland hier kan dat beter uitleggen....
gelijkspelquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je neemt nu Estland, maar hiervoor hadden we Portugal
Slechtquote:, Roemenie,
Heel slecht, italie ookquote:Italie
slecht.quote:en Duitsland.
Nee dus.quote:En juist in die wedstrijden hebben ze het wel laten zien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee waarnee dan ? Met kwaliteit ? Gewoon met conditie lijkt me.
Ja 3 uitzonderlijke spelers, Lens en Strootman speelden vorig jaar ook gewoon eredivisie en zo goed is Lens niet eens. Vd Vaart is over.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:33 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Ja, dat zijn Van Persie, Robben, Strootman, Lens, Sneijder, Van der Vaart et cetera inderdaad.
Klopt, dat maakt de spelers beter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef Vasion het volgende:
Ik denk dat vertrouwen ons ook heel vaak nekt.
In oranje heb je meer vertrouwen in de spelers om je heen.
De moeite van de discussie niet eens waard. Als je beweert dat het Nederlands elftal niveautje Feyenoord is en dat het raar is dat het de Feyenoorders daar wel lukt 'omdat ze beter trainen'....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja 3 uitzonderlijke spelers, Lens en Strootman speelden vorig jaar ook gewoon eredivisie en zo goed is Lens niet eens. Vd Vaart is over.
Twee lange ballen eergisteren, waarvan 1 een doelpunt werd. Niet verkeerd.....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef macca728 het volgende:
Mathijsen met zijn lange bal elke keer.
Dat zeg ik niet, maar blijkbaar begrijp je het niet. Jammer dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:36 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
De moeite van de discussie niet eens waard. Als je beweert dat het Nederlands elftal niveautje Feyenoord is en dat het raar is dat het de Feyenoorders daar wel lukt 'omdat ze beter trainen'....
Tja. Ieder recht op zijn mening zullen we maar zeggen. Maar de jouwe is dan niet al te geweldig.
Waarom? Omdat we eerst Utrecht, dan bekerpotje Dordt hebben (na loting is dat dus thuis) en dan ADO?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Vasion het volgende:
Waarom drie thuiswedstrijden op rij eigenlijk?
Heeft dat iets te maken met het feit dat we ado en vitesse krijgen?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef Gert het volgende:
Ik blijf zeggen dat het én-én is. Én slimmer lopen en passen, én het vermogen om fysiek (veel) meer aan te kunnen.
Zo'n Eriksen, die het meteen al zo goed doet bij Tottenham, is behalve een uitstekende voetballer óók een verschrikkelijke kilometervreter. Omdat-ie beiden heeft kan-ie daar slagen.
Of het mentaal en/of conditioneel is bij Feyenoord weet ik niet, maar het valt op dat er matig gaten getrokken of dichtgelopen worden en dat ze hun mannetjes nogal eens laten lopen.
Clasie in oranje? Yeah right...quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef Vasion het volgende:
[ afbeelding ]
Clasie en v Persie.
En nu samen spelend in oranje
Ik heb zelden grotere onzin gelezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En als een speler naar het buitenland gaat, merkt die ook dat hj harder moet werken en harder zijn best moet doen, terwijl je in Nederland vaak op 50% wel overeind kan blijven.
Nou in dit topic heb je anders keuze genoeg gehad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelden grotere onzin gelezen eigenlijk.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Clasie in oranje? Yeah right...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Clasie in oranje? Yeah right...
Ach, als de KNVB ons willen sponsoren voor paar miljoen, geen probleem mee, mag er wat mij betreft wel een vrouwenelftal komen hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Als het aan KNVB- voorzitter ligt, gaat Feyenoord vrouwenvoetbal spelen. „Het is ook voor Feyenoord belangrijk dat er vrouwen worden bereikt.”
Waar bemoeit die vent zich mee zeg?
Inderdad, opflikkeren met die geldverslindende onzin.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Als het aan KNVB- voorzitter ligt, gaat Feyenoord vrouwenvoetbal spelen. „Het is ook voor Feyenoord belangrijk dat er vrouwen worden bereikt.”
Ken een groep die altijd met de trein gaan en die hebben het hele jaar door gewoon van die kruidvat/AH/etc. kaarten voor 13 euro ofzo. Ben je ongeveer hetzelfde kwijt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef Happel het volgende:
Voor de mensen die vanuit andere contreien naar Feyenoord gaat heeft de NS nu wat moois bedacht. De NS Groepsretour. Opstapplaats maakt niet uit, als eindstation maar hetzelfde is. ¤49 euro voor 4 personen. ¤2.50 extra voor elk persoon daarna. Maximaal 10 personen. Scheelt klauwen met geld, dus zeker gebruik van maken.
https://www.ns.nl/reizige(...)es/groepsretour.html
Als je te vier bent wel, maar als je daar rechts in die tabel kijkt kan het nog wel aardig schelen als je met een grotere groep reist.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken een groep die altijd met de trein gaan en die hebben het hele jaar door gewoon van die kruidvat/AH/etc. kaarten voor 13 euro ofzo. Ben je ongeveer hetzelfde kwijt.
Heeft een dochter op het 'hoogste' niveau spelen geen grap.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef Caland het volgende:
Thanks voor de tip. Wij gaan meestal met een mannetje of 8 heen, +/- 130 kilometer reizen. (in totaal dus 260 km).quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef Happel het volgende:
Voor de mensen die vanuit andere contreien naar Feyenoord gaat heeft de NS nu wat moois bedacht. De NS Groepsretour. Opstapplaats maakt niet uit, als eindstation maar hetzelfde is. ¤49 euro voor 4 personen. ¤2.50 extra voor elk persoon daarna. Maximaal 10 personen. Scheelt klauwen met geld, dus zeker gebruik van maken.
https://www.ns.nl/reizige(...)es/groepsretour.html
Wel mooi dat ze zijn uitspraak van het woord Goal op de hak nemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef Bombvis het volgende:
Mag toch hopen dat Koeman hier heel erg goed aan kan verdienen..
Stelletje graaiersquote:Feyenoord: overheid niet betrouwbaar
De Nederlandse overheid is momenteel niet betrouwbaar. Dat concludeert algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord in het dossier over de crisisheffing. Tot grote boosheid bij de Rotterdamse clubleider, zelf oud-directeur bij de belastingdienst, is deze 'eenmalige' heffing over 2012 nu opnieuw onderdeel van het kabinetsbeleid geworden.
Feyenoord heeft tegen de heffingen over 2012 en 2013 (op voorhand) bezwaar aangetekend. Volgens Gudde is een gang naar de rechter onvermijdelijk om de rechtmatigheid van deze maatregel te laten toetsen.
'Bedrijven hebben in 2013 te horen gekregen dat de crisisheffing absoluut een eenmalige maatregel zou zijn. Als je het dan toch presteert opnieuw met deze maatregel te komen, ben je als overheid niet betrouwbaar', betoogde Gudde op de website van Feyenoord.
De crisisheffing houdt in dat werkgevers in 2013 een eenmalige crisisheffing moesten betalen van 16 procent extra over het salaris dat zij in 2012 aan een medewerker hebben betaald, voor zover dat loon hoger was dan 150.000 euro. Veel werknemers, met name de spelers, van de Rotterdamse volksclub verdienen aanmerkelijk meer dan dat bedrag.
Door de crisisheffing die inmiddels door vele duizenden bedrijven wordt aangevochten, wordt Feyenoord volgens Gudde opnieuw geremd in de verdere gezondmaking van de club.
BRON
Wij zijn nu met acht man. Is ¤7.50 de man. En die actie loopt tot einde van het jaar. Ideaal dus. Gaat nergens over eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken een groep die altijd met de trein gaan en die hebben het hele jaar door gewoon van die kruidvat/AH/etc. kaarten voor 13 euro ofzo. Ben je ongeveer hetzelfde kwijt.
Je moet die JSF ergens van bekostigen.quote:
Zal me benieuwen.quote:Algemene vergardering van Aandeelhouders vrijdag
Aanstaande vrijdag, 27 september 2013 aanvang 19:00 uur, wordt er een buitengewone Algemene vergadering van Aandeelhouders Stadion Feijenoord N.V. georganiseerd.
Een ongebruikelijke vergadering op nadrukkelijk verzoek van de aandeelhouders. Zij zijn van mening dat het bestuur en de Raad van Commissarissen heel wat hebben uit te leggen over de bizarre HNS (Het Nieuwe Stadion) soap.
De agenda voor a.s. vrijdag laat dan ook niets te wensen over;
• Verantwoording door het bestuur en de Raad van Commissarissen (RvC) over het tot op heden gevoerde beleid rondom HNS en over de wijze waarop aandeelhouders daarbij zijn betrokken.
Toelichting huidige stand van zaken inclusief de financiële aspecten.
• Voorgenomen beleid bestuur en Raad van Commussarissen ten aanzien van het stadion
Naar wij vermoeden zal het niet bij bovenstaande vragen blijven (zie o.a. ook de artikelen in Perspectief, een vier-jaarlijkse uitgave van de Vereniging van Aandeelhouders Stadion Feijenoord N.V.)
Na de vergadering van a.s. vrijdag zal in ieder geval de positie van het bestuur en de Raad van Commissarissen helder zijn. Daarvoor zijn antwoorden op de volgende vragen noodzakelijk: Heeft het bestuur en de Raad van Commissarissen omtrent HNS naar behoren gefunctioneerd en was er wel/geen sprake was van onbehoorlijk bestuur?!
Oftewel; hebben de aandeelhouders en de VASF nog vertrouwen in het huidige bestuur en de Raad van Commissarissen?
Die dingen zijn ideaal ja, sla er ook altijd een zooi van in als ze te koop zijn. Scheelt me een dikke tien euro per treinritje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Momenteel zijn alle kanshebbers zeer matig. Het is wachten op de eerste kandidaat die in vorm komt en een goede serie neerzet.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou iemand op het Feyenoord Netwerk opperde dat vorig jaar al dat 2013 het jaar wordt dat Feyenoord met de schaal op de Coolsingel staat. Kijken of iedereen hem volgend jaar mei ook uitlacht uitgaande dat de concurrenten nog meer punten morsen.
Dan gaat het dus om het bestuur van Stadion Feijenoord NV neem ik aan? En de RVC van die NV. Van Merwijk o.a. dus lijkt me, maar Gudde zal hier wel niet bij horen.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij zijn nu met acht man. Is ¤7.50 de man. En die actie loopt tot einde van het jaar. Ideaal dus. Gaat nergens over eigenlijk.
[..]
Je moet die JSF ergens van bekostigen.
[..]
Zal me benieuwen.
Verhoek, Singh, Cissetwitter:VIradionl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 10:57:57Feyenoord gaat snijden in de selectie en wil in de winterstop afscheid nemen van aantal spelers. Welke spelers mogen weg? @Mkrabby 11.10 uur reageer retweet
+ Immersquote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Verhoek, Singh, Cissetwitter:VIradionl twitterde op woensdag 25-09-2013 om 10:57:57Feyenoord gaat snijden in de selectie en wil in de winterstop afscheid nemen van aantal spelers. Welke spelers mogen weg? @Mkrabby 11.10 uur reageer retweet
Singh op huurbasis en Vormer mag blijven. Kongolo op huurbasis weg. verhoek mag helemaal weg en Cisse ook welquote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
+ Immers.
Nee, ik zie liever een jongen als Vormer vertrekken dan Singh overigens.
Singh kan totaal niks.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
+ Immers.
Nee, ik zie liever een jongen als Vormer vertrekken dan Singh overigens.
Doe maar gewoon thuis loten, uit verliezen we te vaak..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:24 schreef Merkie het volgende:
Beter loten we Capelle uit voor de volgende ronde (als we de kraker tegen Dordrecht overleven dan tenminste). Is voor mij om de hoek.
Van Capelle? Laten we niet overdrijven.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe maar gewoon thuis loten, uit verliezen we te vaak..
Duurt nog wel een paar weken voordat we hem een hele wedstrijd zien spelen dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Bakkal minder fit dan gedacht, Koeman twijfelt of hij hem morgen op de bank zet of op de tribune.
Bekerwedstrijden staan allemaal op zich hè, onvoorspelbaar als de pestquote:Op woensdag 25 september 2013 11:28 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Van Capelle? Laten we niet overdrijven.
Snelste weg naar Europa.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bekerwedstrijden staan allemaal op zich hè, onvoorspelbaar als de pest
Mond spoelen, jij.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien in de keren dat hij speelde.
Al die stroopwafels hebben je hersenen aangetast. Singh heeft de handelingssnelheid van een zeker dik wijf met rood haar.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Mond spoelen, jij.
Wordt zelfde verhaal als met Mokotjo.
Dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Mond spoelen, jij.
Wordt zelfde verhaal als met Mokotjo.
Mokotjo was het al jaren van bekend dat hij kon voetballen. Singh kan er gewoon geen ene kut van.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit.
@SjaakBauer we zullen het wel mee gaan maken over een jaar of 2.
Onzin.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mokotjo was het al jaren van bekend dat hij kon voetballen. Singh kan er gewoon geen ene kut van.
Vandaar dat ie al jaren in Jong Noorwegen speelt en waarschijnlijk naar het EK gaat als hij speeltijd krijgtquote:Op woensdag 25 september 2013 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mokotjo was het al jaren van bekend dat hij kon voetballen. Singh kan er gewoon geen ene kut van.
Recordinternational zelfs, dat zegt eigenlijk wel genoeg. Kan de stap gewoon niet maken.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaar dat ie al jaren in Jong Noorwegen speelt en waarschijnlijk naar het EK gaat als hij speeltijd krijgt. Kan er helemaal niets van inderdaad.
Idd. Gewoon Kongolo opstellen. Dit is niet meer te verkopen aan zo'n jongen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Slobeend het volgende:
Morgen tegen Dordt is de kans om Kongolo te laten spelen, ook al omdat De Vrij geschorst is, stelt 'ie nog BMI en Mathijsen centraal op
quote:WEER MILJOENENWINST FEYENOORD
Weer miljoenenwinst Feyenoord
Feyenoord heeft over het seizoen 2012-2013 opnieuw duidelijke zwarte cijfers geschreven. De Rotterdamse topclub boekte over deze voetbaljaargang een netto winst van ¤ 2.7 mln. Volgens Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, is het mooie resultaat net als vorig jaar vooral toe te schrijven aan een hogere omzet en een opnieuw strakke begrotingsdiscipline. Dit in combinatie met de goede sportieve prestaties in het jaar dat Feyenoord uiteindelijk afsloot op de derde plaats in de competitie.
‘Zuinig zijn, steeds zoeken naar nieuwe omzetkansen en met beperkte middelen proberen toch boven verwachting te presteren, dat is wat we nu al een paar jaar op rij succesvol doen’, aldus Gudde. ‘Ons streven voor het lopende seizoen zal niet anders zijn.’
De winst had zelfs bijna ¤ 2.5 mln. meer kunnen zijn, als Feyenoord niet een tweetal voorzieningen op had moeten nemen. Allereerst werd Feyenoord net als andere (betaald voetbal) organisaties zowel in 2012 als in 2013 zwaar getroffen door totaal niet te voorziene kosten van de eenmalige 16% werkgeversheffing. De impact op het resultaat van het boekjaar door het wederom invoeren van deze disproportionele lastenverzwaring, over het jaar 2013, is groot.
Daarnaast heeft het teleurstellende bericht dat in de gemeenteraad in juli 2013 geen meerderheid is die de bouw van een nieuw stadion wil steunen de directie doen besluiten om een voorziening op te nemen voor het aandeel van Feyenoord in de ontwikkelingskosten van een nieuw stadion.
De gecontinueerde strakke bedrijfsvoering heeft er toe geleid dat Feyenoord de schulden in enkele jaren drastisch heeft teruggebracht. Op 30 juni 2010 was het eigen vermogen nog ¤35 mln. negatief. Bij sluiting van het boekjaar 2012-2013 was dit nog ¤ 6.2 mln. negatief. De totale schulden zijn eveneens enorm afgenomen en wel van ¤43 mln. op 30 juni 2010 naar zo’n ¤ 8.9 mln. per 30 juni 2013.
Dankzij de goede cijfers zit Feyenoord inmiddels stevig in de veilige categorie 2 van de licentiecommissie van de KNVB.
Het volledige jaarverslag over het seizoen 2012-2013 zal maandag 30 september op deze website worden geplaatst.
Snap je niet dat zo'n Singh niet gewoon afgelopen zomer verhuurd werd. Van Geel met zijn matige beleid de laatste paar seizoenenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Singh op huurbasis en Vormer mag blijven. Kongolo op huurbasis weg. verhoek mag helemaal weg en Cisse ook wel
Had hem sowieso laten vertrekken afgelopen zomer. NEC had belangstelling volgens mij. Nu zit hij continu op de tribune en daar heb je ook niks aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap je niet dat zo'n Singh niet gewoon afgelopen zomer verhuurd werd. Van Geel met zijn matige beleid de laatste paar seizoenen
Tien miljoen voor Fer en Wijnaldum verbloemt ook veel inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef satecl het volgende:
van Geel wordt sowieso zwaar overschat bij de supporters. 2 toevaltreffers als Guidetti en Pelle verbloemen veel.
Al is hij wel 463465406 x beter dan Beenhakker. Die heeft de club bijna kapot gemaakt (tientallen miljoenen schuld, maar toch Wanderson willen halen)
Janmaat gratis was ook een toevalstreffer manquote:Op woensdag 25 september 2013 15:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tien miljoen voor Fer en Wijnaldum verbloemt ook veel inderdaad.
Ik zeg toch niet dat hij alles fout heeft gedaan. Ik ben ook wel blij met hem hoor. Zeker weten. Maar sommige doen net alsof hij onsterfelijk is, en alles goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tien miljoen voor Fer en Wijnaldum verbloemt ook veel inderdaad.
Tis ook zo makkelijk shoppen hè met een lege knip.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij alles fout heeft gedaan. Ik ben ook wel blij met hem hoor. Zeker weten. Maar sommige doen net alsof hij onsterfelijk is, en alles goed heeft gedaan.
Het halen van Verhoek is drama. Goossens? Iedereen wist toch al dat hij altijd geblesseerd was. Ook de komst van Singh heb ik nooit begrepen. Al snel zag je dat zijn balbehnadeling dramatisch was. In tegenstelling tot Mokotjo. Ik heb nooi begrepen waarom hij weg moest en Vormer/Singh mag en moet blijven. Mathijssen is ook helemaal niet nodig geweest. En hoe hij nu met Kongolo om gaat...... Die is straks voor een prikkie weg. En zijn broertje natuurlijk ook.
Pelle werd gehaald omdat hij balvast was, de ploeg beter te laten voetballen en meer rust geven in het spel. Dat was de reden, volgens Koeman. Dat hij uiteindelijk een topscorer wordt, werd ook niet verwacht. Maar je kunt niet zeggen dat Pelle een lucky was op het feit dat hij niets zou beteken voor de club.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef satecl het volgende:
van Geel wordt sowieso zwaar overschat bij de supporters. 2 toevaltreffers als Guidetti en Pelle verbloemen veel.
Vergeet je te makkelijk dat we door Verhoek Cabral kwijtraakten, die een negatieve factor in de groep zou zijn geweest. Verhoek valt inderdaad tegen, maar het is niet dat we er dik voor betaald hebben of hoge verwachtingen hadden ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij alles fout heeft gedaan. Ik ben ook wel blij met hem hoor. Zeker weten. Maar sommige doen net alsof hij onsterfelijk is, en alles goed heeft gedaan.
Het halen van Verhoek is drama. Goossens? Iedereen wist toch al dat hij altijd geblesseerd was. Ook de komst van Singh heb ik nooit begrepen. Al snel zag je dat zijn balbehnadeling dramatisch was. In tegenstelling tot Mokotjo. Ik heb nooi begrepen waarom hij weg moest en Vormer/Singh mag en moet blijven. Mathijssen is ook helemaal niet nodig geweest. En hoe hij nu met Kongolo om gaat...... Die is straks voor een prikkie weg. En zijn broertje natuurlijk ook.
Pelle geen lucky ? Hij kwam de zoon van Koeman tegen....zocht nog een club en voila. Puur toeval.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pelle werd gehaald omdat hij balvast was, de ploeg beter te laten voetballen en meer rust geven in het spel. Dat was de reden, volgens Koeman. Dat hij uiteindelijk een topscorer wordt, werd ook niet verwacht. Maar je kunt niet zeggen dat Pelle een lucky was op het feit dat hij niets zou beteken voor de club.
Maar als ik zo hoor, zijn alle transfer die van Geel heeft gemaakt toeval.
Nou 4 jaar contract is niet goedkoop, Cabral zijn contract liep af.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet je te makkelijk dat we door Verhoek Cabral kwijtraakten, die een negatieve factor in de groep zou zijn geweest. Verhoek valt inderdaad tegen, maar het is niet dat we er dik voor betaald hebben of hoge verwachtingen hadden ofzo.
Pelle werd, o.a. door ondertekende, al wel genoemd. Was gelijk duidelijk dat hij heel goed in het team zou passen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle geen lucky ? Hij kwam de zoon van Koeman tegen....zocht nog een club en voila. Puur toeval.
4 jaar is te lang, helemaal mee eens. Maar er viel nog best wat te zeggen voor die ruil. Verhoek valt erg tegen, dat is jammer.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou 4 jaar contract is niet goedkoop, Cabral zijn contract liep af.
Serieus? wow..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle geen lucky ? Hij kwam de zoon van Koeman tegen....zocht nog een club en voila. Puur toeval.
Pelle stond "gewoon" onder contract bij Parma..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Serieus? wow..
Waar haal je dat vandaan?
Toch algemeen bekend ?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Serieus? wow..
Waar haal je dat vandaan?
quote:De trainer van de Rotterdammers beaamt dit. "Ja, een vriendje van hem kwam op vakantie Pellè tegen. Graziano sprak daarbij enthousiast over het Nederlandse voetbal en over mij. Via dat vriendje en mijn zoon kreeg ik dat te horen."
"Zo is het balletje gaan rollen, al gaat het natuurlijk te ver om te zeggen dat we Pellè aan dat verhaal te danken hebben.
quote:Feyenoord boekt winst van 2,7 miljoen euro
Feyenoord heeft over het afgelopen seizoen een netto winst geboekt van 2,7 miljoen euro.
Foto: ANP Dat blijkt woensdag uit een voorpublicatie van de jaarcijfers. In het seizoen daarvoor schreef de Rotterdamse volksclub ook al zwarte cijfers.
Volgens algemeen directeur Eric Gudde is het positieve resultaat evenals vorig jaar vooral toe te schrijven aan een hogere omzet en een opnieuw strakke begrotingsdiscipline.
Dit in combinatie met de goede sportieve prestaties, met de derde plaats in de competitie als eindklassering.
De winst had volgens Feyenoord bijna 2,5 miljoen euro hoger kunnen uitvallen, als de club niet een tweetal voorzieningen had moeten nemen. Allereerst werd Feyenoord, net als andere profclubs, zowel in 2012 als in 2013 zwaar getroffen door de 'crisisheffing' van zestien procent extra op salarissen boven 150.000 euro. Daartegen loopt nog een bezwaar van Feyenoord
Daarnaast heeft de directie een bedrag gereserveerd voor het aandeel van Feyenoord in de ontwikkelingskosten van een nieuw stadion. De eerdere verwoede pogingen tot nieuwbouw strandden in juli in de gemeenteraad.
1 goeie klapper en je bent uit de schulden, en dan daarna de Vrienden? uitkopen, zijn we weer geheel baas in eigen huis.quote:
We hebben 'gewoon' nog 36 miljoen euro schuld. De "vrienden" moet je ook niet rustig aan uitkopen, maar zo spoedig mogelijk. We hebben dus wel een klapper of vier nodig om uit de schulden te geraken, en dan is er weinig over van de basiself (Pelle, Janmaat, Indi, die drie voor ongeveer 27 miljoen).quote:Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef Luni het volgende:
[..]
1 goeie klapper en je bent uit de schulden, en dan daarna de Vrienden? uitkopen, zijn we weer geheel baas in eigen huis.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)7-miljoen-euro.dhtml
Ja. Dat dus. Lijkt een fake account.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:04 schreef Bombvis het volgende:
Dat profiel kan niet echt zijn.. Toch? Ik bedoel, bekijk z'n omslagfoto..
Hoe komt ie dan aan al die foto'squote:Op woensdag 25 september 2013 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Dat dus. Lijkt een fake account.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
Is echt.
En om je dood voor te schamen.
True dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan aan al die foto's
30 uurtje tegen Dordt kan wel hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:29 schreef SjaakBauer het volgende:
Bakkal minder fit dan gedacht, Koeman twijfelt of hij hem morgen op de bank zet of op de tribune.
Bedankt Jan Kluitenberg.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
30 uurtje tegen Dordt kan wel hoor.
Oppleuren met die gast wat mij betreft, ben echt klaar met hem.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:25 schreef ilovethexbox het volgende:
Jezus, wat een pauper is het ook zeg.. "Bank zitten is niet erg hoor Wesley Daniels eind van de maand lach ik 10x harder dan jij doet".
Zit je dan, met een varken op de bank:
[ afbeelding ]
Morgenavond. Geen dank.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef Vasion het volgende:
Scheidsrechter van vanavond: Higler
Dan nu de onvermijdelijke vraag: welke speler zal rood krijgen vanavond?
Clasie.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef Vasion het volgende:
De linksbuiten van Telstarquote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef Vasion het volgende:
Wel dikke tetten.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:25 schreef ilovethexbox het volgende:
Jezus, wat een pauper is het ook zeg.. "Bank zitten is niet erg hoor Wesley Daniels eind van de maand lach ik 10x harder dan jij doet".
Zit je dan, met een varken op de bank:
[ afbeelding ]
Denk er dan ook niet aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:41 schreef ilovethexbox het volgende:
Pfoeh. Ik realiseer me zojuist dat een kampioenschap je gewoon 12,6 miljoen euro oplevert aan CL startgelden. Zelfs als je alles verliest, heb je 2 thuiswedstrijden (één is gratis voor SCC) (90.000 supporters) die je uitverkoopt @ 35 euro per kaart gemiddeld. Dat is gewoon wederom 3 miljoen er bovenop.
Totaalinkomsten daarvan zijn al snel 15 miljoen euro. Pelle voor 7,5 weg, Indi waar je 8 aan overhoudt. Je bent met één kampioenschap gewoon in een klap af van de VvF.
Jammer genoeg gaat het gewoon nooit gebeuren, als je ziet hoe deze selectie speelt
Hij ging toch XXL Frikandellen verkopen?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef ilovethexbox het volgende:
Snabkbarvent Joost gaat morgen 2,70 euro keer 2000 kroketten aan omzet draaien in één avondje. Bizar man. Zal wel blij zijn met alle commotie die ontstond door VI. Van het nauwelijks bezochte Telstar naar een van de grootste stadions van Nederland..
Die Frikandellen XXL gaan 2 muntjes kosten aka 5.40quote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef ilovethexbox het volgende:
Snabkbarvent Joost gaat morgen 2,70 euro keer 2000 kroketten aan omzet draaien in één avondje. Bizar man. Zal wel blij zijn met alle commotie die ontstond door VI. Van het nauwelijks bezochte Telstar naar een van de grootste stadions van Nederland..
Hij heeft bij wel meer stadions gestaan na die reclame.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:45 schreef ilovethexbox het volgende:
Zonder broodje 1,5 muntje, met broodje 2 muntjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die Frikandellen XXL gaan 2 muntjes kosten aka 5.40![]()
Bij Dordt afgelopen vrijdag was ie 4 euro godverdomme
Ik denk dat 'ie gewoon op het voorplein staat?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zonder broodje 1,5 muntje, met broodje 2 muntjes.
Holy shit, dat is dus gewoon 12000 omzet aan stukken vlees die Jessica zelfs met moeite wegstopt.quote:Die Frikandellen XXL gaan 2 muntjes kosten aka 5.40![]()
Bij Dordt afgelopen vrijdag was ie 4 euro godverdomme
Gele zijde volgens mij. Bij het Legioenzaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie gewoon op het voorplein staat?
quote:Frikandel XXL eenmalig verkrijgbaar in De Kuip
Rond de bekerwedstrijd tegen FC Dordrecht van donderdagavond is eenmalig de Frikandel XXL verkrijgbaar in De Kuip. Feyenoord heeft ‘frikandellenkoning’ Joost Broekman uitgenodigd om voor één keer zijn snacks te komen bakken in het stadion. De snackkar van Broekman zal donderdag te vinden zijn op de gele sector in De Kuip, nabij de Legioenzaal. De Frikandel XXL is verkrijgbaar voor 1,5 munt (met broodje: 2 munten).
Wilde al zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:55 schreef Caland het volgende:
Ah oke. Maar die dingen zijn toch sowieso te groot om er een broodje om te krijgen.
Ik weet nog niet of ik ga.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
fix jij er 1 voor mij dan
3 broodjesquote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wilde al zeggen.![]()
Hoe de fuck wil je daar een broodje bij
Nee, moet werken. Moet even proberen te fixen dat ik eerder weg kan.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom niet, ben je ook ziek?
Voor de gele zijde kan je die ook niet kopen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben echt in staat om er ff heen te lopen voor zo'n frikandel (heb geen kaartje voor de wedstrijd).
Ik heb een keer met mijn XXL frikandel gezwaaid en toen ben ik uit het stadion gegooid en aangehouden.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de gele zijde kan je die ook niet kopen.
Ik zal morgen even met mijn xxl frikandel naar W en Z zwaaien.
Ik zal terugzwaaien vanaf w1quote:Op woensdag 25 september 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de gele zijde kan je die ook niet kopen.
Ik zal morgen even met mijn xxl frikandel naar W en Z zwaaien.
Gaat prima, broodje 'covers' meeste van de worst, ja bij uiteinde wat uitsteeksels maar best naar binnen te werkenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wilde al zeggen.![]()
Hoe de fuck wil je daar een broodje bij
Jij bent zelf een frikandel man.quote:
Groentekrokettenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kroketten zijn beter ja.
Allee de kroketten in de Kuip vind ik
Op varkenoord zijn ze
Vergeet de merchandise niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:08 schreef Grifte het volgende:
Het wordt tijd dat HMF de catering gaat beheren, dan zijn de schulden van Feyenoord binnen een maand weggewerkt.
Ik mis hem hier soms wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:08 schreef Grifte het volgende:
Het wordt tijd dat HMF de catering gaat beheren, dan zijn de schulden van Feyenoord binnen een maand weggewerkt.
Zakjes naturel chips met een Feyenoord-logo eropquote:Op woensdag 25 september 2013 19:08 schreef Grifte het volgende:
Opvallend is wel dat sinds zijn vertrek onze andere Haagse vriend De_Kromme zich ook niet meer heeft gemeld. Zal waarschijnlijk druk bezig zijn met het timmeren van de broodnodige 2e ring bij ADO.quote:
zelfs radler hadden ze niet afgelopen zondagquote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
Toch blijft het maar een slap aftreksel van die moffen natuurlijk waar ze bockworsten, bratwursten, currywursten etc. en echt bier hebben rondom de voetbalstadions
Wij doen het met een oversized frikadel en amstel light. Of nog erger, radler.
Heeft Barcelona over de 500 miljoen omzet geholpen, die zakken chips.quote:Zakjes naturel chips met een Feyenoord-logo erop
Mississippi alleen al kan 3 ton omzetverhoging betekenen, als die van chips houdt.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Chips zou ik wel kopen in de kuip. Chips
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Mooie club man, dat Barca. [ afbeelding ]
Die zooi is nog zoeter dan een breezer joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs radler hadden ze niet afgelopen zondag
In dammen?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Messi is beter dan Ronaldo. Alleen daarom al.
Om aan een behoefte te voorzien waar nauwelijks vraag voor is. Ja lijkt me een goed idee. Ik zie Koevermans er nog voor aan ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef inZanity het volgende:
Ze moeten sowieso eens wat meer vegetarisch eten gaan anbieden in De Kuip.
Vegetarisme groeit enorm hoor. Denk dat je je daar aardig in vergist.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Om aan een behoefte te voorzien waar nauwelijks vraag voor is. Ja lijkt me een goed idee. Ik zie Koevermans er nog voor aan ook.
MCCXXL, zoiets was het toch? Ach, gooi maar op een shirt joh, ze kopen het toch wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Om aan een behoefte te voorzien waar nauwelijks vraag voor is. Ja lijkt me een goed idee. Ik zie Koevermans er nog voor aan ook.
die is gek op gehaktballenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Mississippi alleen al kan 3 ton omzetverhoging betekenen, als die van chips houdt.
Zonder twijfel geloof ik dat de posts op die Facebookpagina daadwerkelijk van Lex afkomen. Dat Nederlands.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
https://www.facebook.com/leximmersvoetbalschool?ref=profile
Daar zou ik mijn kinderen toch echt niet heen sturen.
geen idee, ik heb het nog nooit opquote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zooi is nog zoeter dan een breezer joh.
Ik moest hardop lachen. Bedankt.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso is het een kwestie van tijd voor de meerderheid van de mensheid vegetariër is.
*proest*quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vegetarisme groeit enorm hoor. Denk dat je je daar aardig in vergist.
Sowieso is het een kwestie van tijd voor de meerderheid van de mensheid vegetariër is.
Ok man. Is er geen hippieforum waar je je ei kwijt kunt?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
Vlees eten is voor barbaren.
Mensen die anno 2013 nog vlees eten lopen een beetje achter qua moraliteitsbesef.
In Oostenrijk brengen ze je gewoon het bier (halve liters!) op het vak.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
Toch blijft het maar een slap aftreksel van die moffen natuurlijk waar ze bockworsten, bratwursten, currywursten etc. en echt bier hebben rondom de voetbalstadions
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
Mensen die anno 2013 nog vlees eten lopen een beetje achter qua moraliteitsbesef.
http://hippie-forum.de/hippie/quote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok man. Is er geen hippieforum waar je je ei kwijt kunt?
Typisch weer.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:11 schreef heiden6 het volgende:
PSV staat 0-1 achter tegen Telstar zie ik net, ga ff kijken
Dan ga je maar Duits leren, of je maakt een eigen forum. Opzouten met die ongein hier!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
http://hippie-forum.de/hippie/
Ik kan niet zo goed Duits.
Het staat al 1-1 heurquote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Typisch weer.
Zo'n wedstrijd die psv niet serieus neemt en dan al die analisten aankomen met: ''ze waren niet scherp genoeg''
Fifaquote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Net Fifa14 aan het spelen waar de Vrij 76 is en BMI 72
kipquote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
is dat zo gek?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Higler is opgegroeid in de omgeving van Amersfoort. Ken hem.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:32 schreef Vasion het volgende:
Echt hèquote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
Wel erg hoog ingezet door EA. Gelukkig zijn er nog weekly updates.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Higler is opgegroeid in de omgeving van Amersfoort. Ken hem.
Volgens mij best wel een goede scheids. Jaar of 28.
[..]
Echt hè
[ afbeelding ]
Als je dat ziet, hoe is het toch mogelijk dat Nederland het voetbal zo kan verneuken voor de supporters, alsof er hier zoveel meer barbaren en tokkievolk rondloopt dan in Duitsland/Engeland dat zulke maatregelen / slechte voorzieningen nodig zijnquote:
Het regent kaarten met die gast. Die gast heeft totaal geen gevoel met de wedstrijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Higler is opgegroeid in de omgeving van Amersfoort. Ken hem.
Rechtlijnig en standvastig. Werd vroeger teveel gepest, joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het regent kaarten met die gast. Die gast heeft totaal geen gevoel met de wedstrijd.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef inZanity het volgende:
Wat een pessimisme weer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef DonRaja het volgende:
Psv achter en gewonnen, Ajax achter en gewonnen. Wij worden er dus keihard uitgeflikkerd door Dordt...
Realisme. Zijn wij er de laatste paar jaar niet steeds in de 1e of 2e ronde uitgevlogen?quote:
Vorig jaar kwartfinale eruit bij PSV-uit. Daarvoor miraculeuze uitoverwinningen bij Heerenveen en NEC, en nog een Rotterdams onderonsje met Xerxes op het kasteelquote:Op donderdag 26 september 2013 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Realisme. Zijn wij er de laatste paar jaar niet steeds in de 1e of 2e ronde uitgevlogen?
Bij een uitwedstrijd was dat zeker mogelijk geweest. Thuis wordt er gewoon gewonnen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:46 schreef DonRaja het volgende:
Psv achter en gewonnen, Ajax achter en gewonnen. Wij worden er dus keihard uitgeflikkerd door Dordt...
Een keer tegen GAE twee seizoenen geleden. Maar dat was uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Realisme. Zijn wij er de laatste paar jaar niet steeds in de 1e of 2e ronde uitgevlogen?
Toen heb ik een xbox controller kapot gegooidquote:Op donderdag 26 september 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een keer tegen GAE twee seizoenen geleden. Maar dat was uit.
Klein beetje positief mag wel zeg..
Hmm.... Ik heb me vergist, ik kon me Roda en Gae herinneren. Vorig jaar compleet geblokt...quote:Op donderdag 26 september 2013 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een keer tegen GAE twee seizoenen geleden. Maar dat was uit.
Klein beetje positief mag wel zeg..
Speelden echt kansloos toenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen heb ik een xbox controller kapot gegooid![]()
Wedstrijd daarna was verlies tegen Groningen met 6-0.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelden echt kansloos toen.
Daarna geloof ik wel een prima serie gedraaid maar kan me die frustratie wel voorstellen.
Wel fijn dat ze nu transparant zijn over de schuldenlast. Vind het hele bericht wel een beetje amateuristisch geschreven.quote:
Voor iemand die winkelt met een lege portemonnee doet hij het best behoorlijk. Kijk even naar de posities op de ranglijst in de jaren voor Van Geel en de jaren erna.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan Van Geel, aan KGB of de combinatie? Kan je nu niet goed zeggenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor iemand die winkelt met een lege portemonnee doet hij het best behoorlijk. Kijk even naar de posities op de ranglijst in de jaren voor Van Geel en de jaren erna.
Het zijn wel de feiten.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan Van Geel, aan KGB of de combinatie? Kan je nu niet goed zeggen
Van Geel heeft ook de KGB aangesteldquote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan Van Geel, aan KGB of de combinatie? Kan je nu niet goed zeggen
En dan spreken we zeker ook Limburgs?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die snapt hij nooitquote:Op donderdag 26 september 2013 10:11 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En dan spreken we zeker ook Limburgs?
Armenterosquote:Wat betekent het voor jou om nu terug te zijn in Nederland?
‘Daar ben ik heel blij om. Nederland voelt niet als buitenland voor mij. Ik spreek de taal, heb veel vrienden, ik heb hier alles. Nederland is een tweede thuis geworden. Hier in Rotterdam is Graziano Pellè mijn buurman, hij maakt me een beetje wegwijs. We gaan soms samen ergens eten, kijken voetbal of gaan bij hem thuis tafeltennissen.’
Maar dat heeft totaal niks met je drogreden dat vlees eten barbaars is te maken. Dat zal gewoon uit pure noodzaak zijn. Je punt slaat dus (zoals gebruikelijk) weer helemaal nergens op.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Warner Hahn is een prima keeper.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Die keepert van Dordrecht is die gast van jong Oranje toch? Prima sluitpost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |