abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131483822
O blijkbaar sloot ik het vorige topic. Bij deze dan nog maar een keer :@

V&A / [TK] 100 jaar Feijenoord
pi_131488496
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 08:47:10 #4
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_131503749
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:47 schreef Slobeend het volgende:
Singh wil in januari pleite gaan.
Snap ik. Alleen snap niet dat hij denkt goed genoeg te zijn om te spelen bij Feyenoord.
pi_131503762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:

[..]

Snap ik. Alleen snap niet dat hij denkt goed genoeg te zijn om te spelen bij Feyenoord.
Die jongen kan echt wel wat. Typisch een speler die over een 2/3 jaar ineens weer opduikt bij een Duitse of Franse subtop club en vervolgens voor 15 miljoen naar een Franse of Duitse topclub gaat.
pi_131503765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:

[..]

Als je Immers ziet prutsen zou ik ook verwachten wel een kans op een basisplek te kunnen veroveren ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_131503787
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die jongen kan echt wel wat. Typisch een speler die over een 2/3 jaar ineens weer opduikt bij een Duitse of Franse subtop club en vervolgens voor 15 miljoen naar een Franse of Duitse topclub gaat.
Voorlopig lijkt hij al moeite te hebben zich qua handelingssnelheid aan te kunnen passen aan Feyenord/eredivisie, dus ik heb wel een beetje mijn twijfels...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:54:06 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_131503802

Is de selectie van Feyenoord weer op oefening bij het leger? :o
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_131503844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze grap was 2 seizoen terug leuker.
pi_131503909
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]

Raap me op.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131503920
Nee. :'( De Noorse Iniesta mag niet weg
Abracadabra, tapate guarra!
pi_131504270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als je Immers ziet prutsen zou ik ook verwachten wel een kans op een basisplek te kunnen veroveren ;)
Immers was de afgelopen twee wedstrijden aardig: vorige wedstrijd zelfs MOTM.
pi_131504315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:24 schreef ilovethexbox het volgende:

[..]

Immers was de afgelopen twee wedstrijden aardig: vorige wedstrijd zelfs MOTM.
Zelfs met Bakkal op de tribune wordt het team dus al beter. Wat een topper is dat ook.
pi_131504336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zelfs met Bakkal op de tribune wordt het team dus al beter. Wat een topper is dat ook.
:D.

Nou, Immers liep zo fel te schreeuwen dat ze drie nummer tiens kunnen halen en dat het hem nog niet uitmaakt.... Die voelt natuurlijk de bui al hangen.

Kan zomaar zijn dat dat de motivatie is die hij nodig had. Maar dan nog zie ik hem liever op de tribune plaatsnemen dan in het veld.
pi_131504600
Immers gaat er niet uit. Gaat gewoon op Vilhena's plek spelen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_131504629
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Muto het volgende:
Ben ik van overtuigd, ja.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Forum Admin dinsdag 24 september 2013 @ 09:43:06 #18
35723 crew  GGMM
pi_131504647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Muto het volgende:
Immers was ook gewoon man of the match tegen Utrecht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131504669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

Immers was ook gewoon man of the match tegen Utrecht.
Dat zegt meer over de rest van Feyenoord. Maar ik denk dat Immers op de plek van Vilhena beter uit de verf komt dan op nummer 10.

Maar, eigenlijk had Immers centrale verdediger moeten zijn.
pi_131504681
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef ilovethexbox het volgende:

[..]

:D.

Nou, Immers liep zo fel te schreeuwen dat ze drie nummer tiens kunnen halen en dat het hem nog niet uitmaakt.... Die voelt natuurlijk de bui al hangen.

Kan zomaar zijn dat dat de motivatie is die hij nodig had. Maar dan nog zie ik hem liever op de tribune plaatsnemen dan in het veld.
Immers is een van de weinige spelers die er altijd voor gaat, hij kan alleen niet voetballen. Tegen Utrecht ruimde hij ook weer veel ballen weg.
pi_131504869
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Ben ik van overtuigd, ja.
Moet je niet willen. Vilhena speelde eindelijk weer eens goed afgelopen wedstrijd.
pi_131505010
Eigenlijk zou iedere Feyenoord speler dezelfde wedstrijdinstelling als Immers moeten hebben, daar niet van. Maar dan ook nog wel kunnen voetballen natuurlijk.
pi_131505093
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Eigenlijk zou iedere Feyenoord speler dezelfde wedstrijdinstelling als Immers moeten hebben, daar niet van. Maar dan ook nog wel kunnen voetballen natuurlijk.
Wedstrijdinstelling van Immers, trainingsinstelling van Schaken. Dan hadden we nu een dozijn supertalenten rondlopen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_131505414
Er is geen instellingsprobleem in de groep. Naïef om dat te denken.
pi_131505708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef ilovethexbox het volgende:
Wie denkt of zegt dat dan. :')
pi_131505870
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wie denkt of zegt dat dan. :')
Zie hierboven. Het is naief om te denken dat, wanneer de talenten de 'wedstrijdinstelling' van Immers zouden hebben en de 'trainingsinstelling' van Schaken (wat dat ook moge zijn), dit zou leiden tot 'supertalenten'.

Heerlijk trouwens die instelling van Immers. Vooral hoe hij onbesuisd penalties in de rebound overschiet tegen Ajax, of tegen Krasnodar op zo'n nonchalante wijze tegen de bal peunt dat ze die nu nog proberen terug te vinden in de Zwarte Zee.

Kortom: Geloel, fussball spielen.
pi_131506322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef ilovethexbox het volgende:

[..]

Moet je niet willen. Vilhena speelde eindelijk weer eens goed afgelopen wedstrijd.
Wil ik ook niet, maar denk wel dat Koeman daarvoor gaat kiezen.
Elite
Tegen TTIP
pi_131506702
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Wil ik ook niet, maar denk wel dat Koeman daarvoor gaat kiezen.
denk het ook.
pi_131506807
Ik ben bang dat wanneer Bakkal de vervanger wordt voor Immers ons hele middenveld in elkaar stort. Hij verricht zoveel werk (verdedigend gezien). Dat zie ik Bakkal niet doen (logisch is een 10) en Vilhena en Clasie zie ik op dit moment niet alleen in staat om de verdediging op het middenveld in stand te houden.
Feyenoord Rotterdam
pi_131507405
Wacht wel af wat Koeman doet, voor beide opties is wel wat in te brengen, of je moet een onverteerbare haat voor Immers hebben.

Singh heeft maar 300.000 gekocht toch, misschien kan je er nog winst op maken als je zijn vaderlandse bijnaam erbij verteld.
pi_131507456
Ik verwacht dat er met Bakkal meer voetbal in de ploeg komt wat kan resulteren in meer balbezit. Meer balbezit betekent dat je dat blinde gedraaf van Immers helemaal niet nodig hebt. De werklust van Immers is prima, maar doordat Immers speelt zoals ie doet is het ook nodig.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_131507460
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:26 schreef Grifte het volgende:
Wacht wel af wat Koeman doet, voor beide opties is wel wat in te brengen, of je moet een onverteerbare haat voor Immers hebben.

Singh heeft maar 300.000 gekocht toch, misschien kan je er nog winst op maken als je zijn vaderlandse bijnaam erbij verteld.
Voor 5 miljoen aan PSV of Twente verkopen :o
Feyenoord Rotterdam
pi_131508104
Iemand nog naar Feyenoord - Dord voor weinig?

http://www.groupon.nl/dea(...)d-Rotterdam/27017711
pi_131508237
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand nog naar Feyenoord - Dord voor weinig?

http://www.groupon.nl/dea(...)d-Rotterdam/27017711

Die eerste :')
Elite
Tegen TTIP
pi_131508269
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef Happel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die eerste :')
_O-
pi_131508337
Ik moest meer om deze lachen.

quote:
Naar hoeveel doelpunten gaat de twaalde man Pellè vandaag weer juichen? Met internationals op het veld, als Jordy Clasie, Darryl Janmaat en Bruno Martins Indi belooft dit weer een spectaculair avondje te gaan worden. Geen woorden, maar daden!
Internationals staan garant voor spektakel :D
pi_131508347
En ik moest dan weer lachen om deze:

quote:
Op 26 september 2013 stijgt de bekerkoorts in de Kuip tot ongekende hoogte.
pi_131508780
Fuck die SK, ik koop via Groupon. Ik ben om.
pi_131509107
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Immers is een van de weinige spelers die er altijd voor gaat, hij kan alleen niet voetballen. Tegen Utrecht ruimde hij ook weer veel ballen weg.
Dat moet hij ook blijven doen, na afloop van de warming up...
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 12:57:16 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131509811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef ilovethexbox het volgende:
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.

En ik zag tegen utrecht toch best vaak dat spelers de gaten niet dichtliepen voor een ander, of hun man te makkelijk lieten lopen omdat ze anders een sprintje moesten trekken terwijl ze al zo moe waren.
Waar dat aan ligt dat ze dat niet doen, geen idee. Maar dat de inzet 100% is en ze voor elkaar het vuur uit de sloffen lopen: bij lange na NIET.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_131511094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.

En ik zag tegen utrecht toch best vaak dat spelers de gaten niet dichtliepen voor een ander, of hun man te makkelijk lieten lopen omdat ze anders een sprintje moesten trekken terwijl ze al zo moe waren.
Waar dat aan ligt dat ze dat niet doen, geen idee. Maar dat de inzet 100% is en ze voor elkaar het vuur uit de sloffen lopen: bij lange na NIET.
Als je achteraf niet bekaf bent, heb je of een beestenconditie of heb je niet genoeg je best gedaan. Zo kijk ik ernaar. En ik denk niet dat onze spelers een geweldige conditie hebben.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_131511153
WTF, zie ik zojuist Immers op ADO TV voorbij komen. Zit tie te kaarten met een aantal ADO spelers. :')

Wist niet dat hij nog zo close was met ADO (los van het feit dat hij ADO supporter is natuurlijk).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_131511204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je achteraf niet bekaf bent, heb je of een beestenconditie of heb je niet genoeg je best gedaan. Zo kijk ik ernaar. En ik denk niet dat onze spelers een geweldige conditie hebben.
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_131511373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.
Football a deux vitesses
pi_131511711
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel heel weinig blessures de afgelopen jaren, er is dus wel wat voor te zeggen, de trainingen van Koeman.
pi_131512702
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wel heel weinig blessures de afgelopen jaren, er is dus wel wat voor te zeggen, de trainingen van Koeman.
Koeman is juist dit seizoen afgestapt van de methode Verheijen met als direct gevolg de blessure van Janmaat. Is intern nogal wat kritiek over geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131512748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Goede spelers kunnen uiteindelijk een hoger tempo aan. Dat heeft 0,0 met inzet te maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_131512749
Koeman1963 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 14:12:26 VoetbalClinic voor het personeel van #Hak! De commercial vanavond op Tv! http://t.co/7CLQH7zY5E reageer retweet
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 14:44:04 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131513420
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Goede spelers kunnen uiteindelijk een hoger tempo aan. Dat heeft 0,0 met inzet te maken.
Niet helemaal mee eens. Goede spelers lopen en passen slimmer waardoor het spel sneller wordt en ze daar ook zelf in mee kunnen, da's waar.
Daar bovenop komt nog een mindset waarbij er nog een heel stuk fanatieker gespeeld wordt dan in Nederland.
Het is volgens mij een (maar niet 'de') reden waarom Nederlandse clubs het moeilijk hebben in Europa, ook tegen lang niet grootse tegenstanders. We zijn niet gewend om 90 minuten gas te geven. Wat, voor alle duidelijkheid, iets anders is dan dom draven.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_131513489
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Goede spelers lopen en passen slimmer waardoor het spel sneller wordt en ze daar ook zelf in mee kunnen, da's waar.
Daar bovenop komt nog een mindset waarbij er nog een heel stuk fanatieker gespeeld wordt dan in Nederland. Het is volgens mij een (niet 'de') reden waarom Nederlandse clubs het moeilijk hebben in Europa, ook tegen lang niet grootse tegenstanders. We zijn niet gewend om 90 minuten gas te geven (wat voor alle duidelijkheid iets anders is dan dom draven).
Agree to disagree. Daar wordt gewoon het kaf van het koren gescheiden. Heb je niet de kwaliteiten om het tempo bij te benen ben je zo pleite. En dat is geen instellingverhaal maar gewoon kwaliteit. Iets dat je bij ons nu ook ziet met Singh bijvoorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')