Die jongen kan echt wel wat. Typisch een speler die over een 2/3 jaar ineens weer opduikt bij een Duitse of Franse subtop club en vervolgens voor 15 miljoen naar een Franse of Duitse topclub gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Snap ik. Alleen snap niet dat hij denkt goed genoeg te zijn om te spelen bij Feyenoord.
Als je Immers ziet prutsen zou ik ook verwachten wel een kans op een basisplek te kunnen veroverenquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:50 schreef Multiply het volgende:
[..]
Snap ik. Alleen snap niet dat hij denkt goed genoeg te zijn om te spelen bij Feyenoord.
Voorlopig lijkt hij al moeite te hebben zich qua handelingssnelheid aan te kunnen passen aan Feyenord/eredivisie, dus ik heb wel een beetje mijn twijfels...quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die jongen kan echt wel wat. Typisch een speler die over een 2/3 jaar ineens weer opduikt bij een Duitse of Franse subtop club en vervolgens voor 15 miljoen naar een Franse of Duitse topclub gaat.
Deze grap was 2 seizoen terug leuker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Is de selectie van Feyenoord weer op oefening bij het leger?
Raap me op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Is de selectie van Feyenoord weer op oefening bij het leger?
Immers was de afgelopen twee wedstrijden aardig: vorige wedstrijd zelfs MOTM.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als je Immers ziet prutsen zou ik ook verwachten wel een kans op een basisplek te kunnen veroveren
Zelfs met Bakkal op de tribune wordt het team dus al beter. Wat een topper is dat ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:24 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Immers was de afgelopen twee wedstrijden aardig: vorige wedstrijd zelfs MOTM.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs met Bakkal op de tribune wordt het team dus al beter. Wat een topper is dat ook.
Ben ik van overtuigd, ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Muto het volgende:
Immers gaat er niet uit. Gaat gewoon op Vilhena's plek spelen.
Immers was ook gewoon man of the match tegen Utrecht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:41 schreef Muto het volgende:
Immers gaat er niet uit. Gaat gewoon op Vilhena's plek spelen.
Dat zegt meer over de rest van Feyenoord. Maar ik denk dat Immers op de plek van Vilhena beter uit de verf komt dan op nummer 10.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Immers was ook gewoon man of the match tegen Utrecht.
Immers is een van de weinige spelers die er altijd voor gaat, hij kan alleen niet voetballen. Tegen Utrecht ruimde hij ook weer veel ballen weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:28 schreef ilovethexbox het volgende:
[..].
Nou, Immers liep zo fel te schreeuwen dat ze drie nummer tiens kunnen halen en dat het hem nog niet uitmaakt.... Die voelt natuurlijk de bui al hangen.
Kan zomaar zijn dat dat de motivatie is die hij nodig had. Maar dan nog zie ik hem liever op de tribune plaatsnemen dan in het veld.
Wedstrijdinstelling van Immers, trainingsinstelling van Schaken. Dan hadden we nu een dozijn supertalenten rondlopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:00 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Eigenlijk zou iedere Feyenoord speler dezelfde wedstrijdinstelling als Immers moeten hebben, daar niet van. Maar dan ook nog wel kunnen voetballen natuurlijk.
Wie denkt of zegt dat dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef ilovethexbox het volgende:
Er is geen instellingsprobleem in de groep. Naïef om dat te denken.
Zie hierboven. Het is naief om te denken dat, wanneer de talenten de 'wedstrijdinstelling' van Immers zouden hebben en de 'trainingsinstelling' van Schaken (wat dat ook moge zijn), dit zou leiden tot 'supertalenten'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wie denkt of zegt dat dan.
Wil ik ook niet, maar denk wel dat Koeman daarvoor gaat kiezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:53 schreef ilovethexbox het volgende:
[..]
Moet je niet willen. Vilhena speelde eindelijk weer eens goed afgelopen wedstrijd.
denk het ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar denk wel dat Koeman daarvoor gaat kiezen.
Voor 5 miljoen aan PSV of Twente verkopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:26 schreef Grifte het volgende:
Wacht wel af wat Koeman doet, voor beide opties is wel wat in te brengen, of je moet een onverteerbare haat voor Immers hebben.
Singh heeft maar 300.000 gekocht toch, misschien kan je er nog winst op maken als je zijn vaderlandse bijnaam erbij verteld.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Iemand nog naar Feyenoord - Dord voor weinig?
http://www.groupon.nl/dea(...)d-Rotterdam/27017711
Internationals staan garant voor spektakelquote:Naar hoeveel doelpunten gaat de twaalde man Pellè vandaag weer juichen? Met internationals op het veld, als Jordy Clasie, Darryl Janmaat en Bruno Martins Indi belooft dit weer een spectaculair avondje te gaan worden. Geen woorden, maar daden!
quote:Op 26 september 2013 stijgt de bekerkoorts in de Kuip tot ongekende hoogte.
Dat moet hij ook blijven doen, na afloop van de warming up...quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Immers is een van de weinige spelers die er altijd voor gaat, hij kan alleen niet voetballen. Tegen Utrecht ruimde hij ook weer veel ballen weg.
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef ilovethexbox het volgende:
Er is geen instellingsprobleem in de groep. Naïef om dat te denken.
Als je achteraf niet bekaf bent, heb je of een beestenconditie of heb je niet genoeg je best gedaan. Zo kijk ik ernaar. En ik denk niet dat onze spelers een geweldige conditie hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.
En ik zag tegen utrecht toch best vaak dat spelers de gaten niet dichtliepen voor een ander, of hun man te makkelijk lieten lopen omdat ze anders een sprintje moesten trekken terwijl ze al zo moe waren.
Waar dat aan ligt dat ze dat niet doen, geen idee. Maar dat de inzet 100% is en ze voor elkaar het vuur uit de sloffen lopen: bij lange na NIET.
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je achteraf niet bekaf bent, heb je of een beestenconditie of heb je niet genoeg je best gedaan. Zo kijk ik ernaar. En ik denk niet dat onze spelers een geweldige conditie hebben.
Football a deux vitessesquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.
Wel heel weinig blessures de afgelopen jaren, er is dus wel wat voor te zeggen, de trainingen van Koeman.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg het ook al langer, maar ik heb ook de indruk dat het met onze spelersgroep conditioneel ook niet zo best voorstaat. In de voorbereiding op dit seizoen was er overigens ook al ophef in de media over de overstap naar een andere conditietrainer en een andere manier van trainen.
Koeman is juist dit seizoen afgestapt van de methode Verheijen met als direct gevolg de blessure van Janmaat. Is intern nogal wat kritiek over geweest.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel heel weinig blessures de afgelopen jaren, er is dus wel wat voor te zeggen, de trainingen van Koeman.
Goede spelers kunnen uiteindelijk een hoger tempo aan. Dat heeft 0,0 met inzet te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou is het wèl zo (maar dit geldt niet alleen voor Feyenoord) dat er in de grotere competities met veel meer inzet wordt gespeeld. Dat moet daar wel, anders red je het niet. Je hoort dat van elke Nederlandse speler die in de premier league gaat spelen: ze moeten enorm wennen aan het tempo, de inzet, de hardheid.
En ik zag tegen utrecht toch best vaak dat spelers de gaten niet dichtliepen voor een ander, of hun man te makkelijk lieten lopen omdat ze anders een sprintje moesten trekken terwijl ze al zo moe waren.
Waar dat aan ligt dat ze dat niet doen, geen idee. Maar dat de inzet 100% is en ze voor elkaar het vuur uit de sloffen lopen: bij lange na NIET.
twitter:Koeman1963 twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 14:12:26VoetbalClinic voor het personeel van #Hak! De commercial vanavond op Tv! http://t.co/7CLQH7zY5E reageer retweet
Niet helemaal mee eens. Goede spelers lopen en passen slimmer waardoor het spel sneller wordt en ze daar ook zelf in mee kunnen, da's waar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede spelers kunnen uiteindelijk een hoger tempo aan. Dat heeft 0,0 met inzet te maken.
Agree to disagree. Daar wordt gewoon het kaf van het koren gescheiden. Heb je niet de kwaliteiten om het tempo bij te benen ben je zo pleite. En dat is geen instellingverhaal maar gewoon kwaliteit. Iets dat je bij ons nu ook ziet met Singh bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Goede spelers lopen en passen slimmer waardoor het spel sneller wordt en ze daar ook zelf in mee kunnen, da's waar.
Daar bovenop komt nog een mindset waarbij er nog een heel stuk fanatieker gespeeld wordt dan in Nederland. Het is volgens mij een (niet 'de') reden waarom Nederlandse clubs het moeilijk hebben in Europa, ook tegen lang niet grootse tegenstanders. We zijn niet gewend om 90 minuten gas te geven (wat voor alle duidelijkheid iets anders is dan dom draven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |