quote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Wootism het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen op elkaars provisie / dialect moeten haten.
TS is een simpele ziel.
Dit. We zijn toch allemaal Nederlanders en medelandersquote:Op maandag 23 september 2013 15:17 schreef Wootism het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen op elkaars provisie / dialect moeten haten.
TS is een simpele ziel.
Wat een vreselijk kut woord is dat toch ;')quote:
Vind ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 15:25 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kut woord is dat toch ;')
quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef Poelewoeps het volgende:
Bullshit, ik woon in Limburg en heb superveel vrienden die 'hollands' zijn gaat prima, kom ook graag in Amsterdam om te winkelen.
En tja ons accent jammer dan, er zijn wel meer plaatsen in Nederland waar mensen wonen met een ander accent.
Van mij mogen ze Limburg aan Duitsland verkopen hoorsuper goedkoop winkelen daar.
Mij viel het inderdaad ook al op dat je een beetje onzeker overkomt.quote:Op maandag 23 september 2013 16:23 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te maken tyfus clown
quote:Op maandag 23 september 2013 17:05 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mij viel het inderdaad ook al op dat je een beetje onzeker overkomt.
Zoals ze dat wel in Den Haag doen bedoel je?quote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Jv1994 het volgende:
Ik haat Limburgers echt, ze praten geen normaal Nederlands
Neequote:en lopen altijd maar te zeiken over dat ze last hebben van hun rug.
Interessant.quote:Als je aan een willekeurig persoon uit midden Nederland vraagt wat ze van Limburg vinden zeggen ze: " ooh ja daar heb je die ene stad met die rodelbaan"
Nou die kunnen we ook gewoon naar ergens midden Nederland halen hoor.
Limburg is dan ook superieur aan de Randstad.quote:Een Limburger op de randstad pik je er zo uit, ze kijken vol minachting naar alles en als wij bij hun op visite zijn dan doen ze zo van "wat moeten jullie hier in deze geweldige provincie"
Dat heeft meer met jouw te makenquote:Ook vertrouw ik ze niet. Daarom noem ik ze vaak de Duitsers van Nederland.
Waarom niet België?quote:Het lijkt mij dan ook een goed idee om Limburg + bevolking te verkopen aan Duitsland.
quote:Op maandag 23 september 2013 17:29 schreef Limburg82 het volgende:
Even een post van mij in dit topic. Gewoon, omdat het kan.
Adieë wa.
Nee dat valt wel mee.quote:Op maandag 23 september 2013 17:37 schreef Hexagon het volgende:
TS wordt gewoon uitgekotst in zijn eigen provincie en moet zijn treurige leventje nog enigzins verbloemen door mensen uit andere provincies af te zeiken.
Dan moet je de gemiddelde volksbuurt eens inlopenquote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.
In de randstad let iedereen niet zo op elkaar.
Ik woon niet in een volksbuurtquote:Op maandag 23 september 2013 17:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moet je de gemiddelde volksbuurt eens inlopen
Dat doet men overal.quote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.
Terwijl dat iedereen er toch op een paar vierkante meter woont.quote:Op maandag 23 september 2013 17:50 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef Tropanzia het volgende:
Alweer een kuttopic van een kutTS.
Limburgers zijn prima te teren.
Helemaal met die Limburgers eens ondanks ik zelf geen Limburger ben.quote:Op maandag 23 september 2013 15:12 schreef Jv1994 het volgende:
Een Limburger op de randstad pik je er zo uit, ze kijken vol minachting naar alles en als wij bij hun op visite zijn dan doen ze zo van "wat moeten jullie hier in deze geweldige provincie"
Die weten zich tenminste nog te gedragen vergeleken met die Randstadjes.quote:Ook vertrouw ik ze niet. Daarom noem ik ze vaak de Duitsers van Nederland.
Een nog beter idee is om de dijken door te prikken. Even kijken of jij dat wel overleeft. Die Limburgers blijven wel hoog en droog.quote:Het lijkt mij dan ook een goed idee om Limburg + bevolking te verkopen aan Duitsland.
Jawel hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Gezicht het volgende:
Limburg-adoratie topic
TS is een autist en kan niet tegen alles wat niet uit deRandstad
komt.
Het is algemeen bekend dat alle mannen in de Randstad zittend plassen. Zegt genoeg.quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Anders ging mijn klacht daar wel over.
Zeeland, Groningen, Friesland enz. heb ik allemaal geen problemen mee.
Trouwens die zin" en kan niet tegen alles wat niet uit de
Randstad
komt."
En dan mij een autist noemen
Het is ook bekend dat alle mannen in Limburg elkaar stiekem s avonds in de kont neuken. Zegt genoeg.quote:Op maandag 23 september 2013 22:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat alle mannen in de Randstad zittend plassen. Zegt genoeg.
Wel alleen 's avonds he.quote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Het is ook bekend dat alle mannen in Limburg elkaar stiekem s avonds in de kont neuken. Zegt genoeg.
vieze landverrader opdonderen danquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef Michielos het volgende:
Haha als we aan Duitsland verkocht worden sta ik op de eerste rij wanneer op het WK Duitsland met 6-0 van NLD wint.
Heerlijk geniet ik dan, met arrogant sneijdertje en huilebalk Robben, al die arrogante randstedelingen keihard voor lul gezet
Kan niet wachten![]()
Eeh jullie willen me verkopen, waarom zou ik dan nog trouw aan honden zoals jullie moeten zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
vieze landverrader opdonderen dan
Hoe weet jij dat dan...?quote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Het is ook bekend dat alle mannen in Limburg elkaar stiekem s avonds in de kont neuken. Zegt genoeg.
Nee, die überkakkers met die rrrrrrrrr.............quote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef heiden6 het volgende:
Dat accent.En dat dialect wat ze in Zuid-Limburg uitkramen.
![]()
![]()
Algemeen bekendquote:
Als over een paar jaar de zeespiegel stijgt, zitten wij tenminste nog droog en hebben we een leuk groot strandquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef Michielos het volgende:
Haha als we aan Duitsland verkocht worden sta ik op de eerste rij wanneer op het WK Duitsland met 6-0 van NLD wint.
Heerlijk geniet ik dan, met arrogant sneijdertje en huilebalk Robben, al die arrogante randstedelingen keihard voor lul gezet
Kan niet wachten![]()
Geen last van. Krijg alleen pijn in mijn anus van teveel Bavaria....quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Algemeen bekend
Net zoals dat het algemeen bekend is dat alle mannen in de randstad zittend plassen
Je moet het drinken, niet met fles en al in je hol stoppen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Geen last van. Krijg alleen pijn in mijn anus van teveel Bavaria....
True.quote:Op maandag 23 september 2013 23:19 schreef jagga het volgende:
Als een brabander die helaas moet werken in het limburgse.
De tering met dat volk. Vriendelijk dat wel, maar zo achterbaks als het maar kan. en net als de fransen weigeren ze gewoon normaal verstaanbaar nederlands te praten.
1 op 1 is het nog wel te doen, zodra ze echter met zn 2en zijn, kan er geen normaal woord meer vanaf en moet alles in dat kuttaaltje.
Asociaal noem ik het. Als ik hoor dat iemand niet uit brabant komt, pas ik me ook aan.
Het zijn gewoon de marokkanen van de autochtonen, aanpassen is er niet bij, en limburg is geweldig bla bla bla.
Nikmansquote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sjeen
Verder: Haten op het mooiste stukje Nederland dat er isTS is een huilebalk
quote:
Dit is TS, die overigens uit Den haag komtquote:Op dinsdag 24 september 2013 05:01 schreef Perico het volgende:
TS kan het niet helpen dat hij vroeg het loodje zal leggen door bewezen domheid.
Weet wel dat de Limburgse mijnwerkers non stop zaterdag en zondag hebben overgewerkt zodat de rest van Nederland er warm kon bijzitten voor een dubbeltje op de eerste rang. En dat de Randstedelijke keuringsartsen alle versteende stoflongen moedwillig afdeden als "bronchitis, niets aan de hand".
De taal of het accent?quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het landschap van de provincie vind ik wel mooi, de taal ben ik echter niet bijzonder gecharmeerd van.
Ik ook, als je in aanmerking neemt dat het mooiste van de randstad de laatste trein naar Limburg is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik woon in limburg en ik vind de randstad best te pruimen. Vooral amsterdam en den haag. Dus... why the hate?
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:55 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik woon in limburg en ik vind de randstad best te pruimen. Vooral amsterdam en den haag. Dus... why the hate?
Dit dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ook, als je in aanmerking neemt dat het mooiste van de randstad de laatste trein naar Limburg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |