Hoe bevalt de nieuwe auto trouwens? En het reizen met de kleine?quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Liefst beide
Maarja, ik ben er zondag pas weer. Eerst nog ff doorreizen naar de Adriatische Zee. Ben trouwens wel weer klaar met de pizza's en het weggedrag hier
Beide goed. Kleine slaapt veel in de auto, dus kan papa zich concentreren op tegemoetkomende inhalende Italiaantjesquote:Op maandag 23 september 2013 20:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hoe bevalt de nieuwe auto trouwens? En het reizen met de kleine?
Ja hij viel niet tegen, het is geen makkelijke plaat, dus moet het nog een paar keer luisteren om te kijken hoe goed hij precies is, maar hij beviel me zeer. Denk wel dat er een top 10 notering inzit voor het jaarlijstje.quote:
Dit jaquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Arn0 het volgende:
Ik heb denk ik over 20 albums geroepen dat ze top 10 materiaal zijn, dus dat wordt weer een succes ja.
pffrt, daar kom ik nog wel overheen. Ik denk dat er nu al zo'n 100 platen op mijn ipod staan, alleen van dit jaarquote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Kerftminister het volgende:
Arctic Monkeys staat hier in de top 10 minste van het jaar, en heb een album of 93 al gehad.
Ik sta nu op dit:
1. Queens of the Stone Age - ...Like Clockwork
2. Thundercat - Apocalypse
3. Portugal. The Man - Evil Friends
4. Prodigy x Alchemist - Albert Einstein
5. Czarface - Czarface
6. Great Minds - Great Minds
7. Janelle Monáe - The Electric Lady
8. Boards of Canada - Tomorrow's Harvest
9. Thee Oh Sees - Floating Coffin
10. Bombino - Nomad
Ja wel onwijs veel releases dit jaar, helaas ook een hoop tegenvallers.quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
pffrt, daar kom ik nog wel overheen. Ik denk dat er nu al zo'n 100 platen op mijn ipod staan, alleen van dit jaarBizar jaar voor de breedte
https://soundcloud.com/th(...)t-you-wanna-be-mine/quote:Op maandag 23 september 2013 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag release van nieuw History of Apple Pie-nummer. Hebben ze vast al live gespeeld, maar toen was het geluid brak dus ik heb nog altijd geen idee wat ik me ervan moet voorstellen.
Ja al gehoord.quote:Op maandag 23 september 2013 23:01 schreef ranja het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/th(...)t-you-wanna-be-mine/
Alvast een voorselectie gedaan voor jouquote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Ed Hardcourt, Arctic Monkeys en Frightened Rabbit krijgen vooralsnog de grootste liefde van mij. Misschien. Of The Story So Far. Of Chvrches, of The Thermals. of Surfer Blood, Suede, Portugal. The Man, Biffy Clyro, Nine Inch Nails, Frank Turner, Primal Scream, National, Timberlake. Argh![]()
En terecht. Het is dan ook een absolute parel.quote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
Ik heb die darkside EP volgens mij al 25x geluisterd vandaag
Die uit 2011?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
En terecht. Het is dan ook een absolute parel.
Dat is de enige EP die ze hebben dus het logische antwoord is 'ja'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is de enige EP die ze hebben dus het logische antwoord is 'ja'.Ik raakte in de war omdat iedereen het hierboven had over muziekjes uit dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neohu heeft nog geen signature
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Bill
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar ik ben nu in tegenstelling tot het herhalen van mijn negatieve mening over een niet nader te noemen album nu overgeschakeld op het herhalen van mijn positieve mening van deze EPJe hebt ook echt 2 mogelijk instellingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van Bill![]()
Billquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ja, maar ik ben nu in tegenstelling tot het herhalen van mijn negatieve mening over een niet nader te noemen album nu overgeschakeld op het herhalen van mijn positieve mening van deze EP
En van Bill
Just Friends - Avalanche EP is ook heel erg goed. Just Friends is Nicolas Jaar + Sasha Spielberg (dochtertje van de bekende regisseur). Ze hebben één nummer, een cover van Cohen, met twee remixen daarvan. Heel erg sterk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
Ja die uit 2011.
Dat ik die niet eerder had ontdekt zeg
Wat betreft dat label van Jaar, heb je nog andere tips daarvan die ook online (youtube is goed) te vinden zijn?![]()
Nee, je kunt ook gewoon je lokale bestanden importeren hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet ik toch iets anders dan spotify gebruiken
Ik ben behoorlijk neutraal over de nieuwe Portugal. The Man, of Okkervil Riverquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt 2 mogelijk instellingen
"Danger, I never think of danger. I really am a lucky man, I really am a lucky man, flying this small plane"quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mag dit natuurlijk niet zeggen, maar een heel album Bill Callahan is wel redelijk zware kost.
Ik verdeel het dan maar in twee helften. Even wat anders tussendoor.
Misschien komt het omdat ik de muziek er bij mis maar dat klinkt helemaal niet als zware kostquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:17 schreef neohu het volgende:
[..]
"Danger, I never think of danger. I really am a lucky man, I really am a lucky man, flying this small plane"
Ik vind die nieuwe Portugal. The Man zelfs slechtquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk neutraal over de nieuwe Portugal. The Man, of Okkervil RiverJammer genoeg
Hmm, ik interpreteer het juist als een diep ironische tekst. Maar misschien ligt dat aan mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik de muziek er bij mis maar dat klinkt helemaal niet als zware kost
Ik vind hem wel leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef neohu het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Portugal. The Man zelfs slecht
Bij mij is ie steeds in een vloek en een zucht voorbijquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mag dit natuurlijk niet zeggen, maar een heel album Bill Callahan is wel redelijk zware kost.
Ik verdeel het dan maar in twee helften. Even wat anders tussendoor.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij is ie steeds in een vloek en een zucht voorbij
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt ook echt 2 mogelijk instellingen
Die snap ik nietquote:
Nee, joh. Voor Callahans doen is dit een hartstikke romantisch/positief nummer!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef neohu het volgende:
[..]
Hmm, ik interpreteer het juist als een diep ironische tekst. Maar misschien ligt dat aan mij
Hmhm, ik snap wel wat je bedoeld. Ik wil het toch op zijn minst zien als een soort naïviteit die hij ergens zelf ook doorheeft. Ik bedoel alleen het feit dat je zingt over het nooit denken aan gevaar betekent toch al bijna dat je er ergens wel mee bezig bent. Maar misschien is dat ook wat ik er graag in wil zien (mede gestuurd door zijn zware stemgeluid).quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:25 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, joh. Voor Callahans doen is dit een hartstikke romantisch/positief nummer!Verdiep je maar eens in het oudere werk, dan weet je wel wanneer ie ironisch of sarcastisch is. Bijvoorbeeld onderstaande.
Hmm, oké. Ik interpreteer 'm anders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:41 schreef neohu het volgende:
[..]
Hmhm, ik snap wel wat je bedoeld. Ik wil het toch op zijn minst zien als een soort naïviteit die hij ergens zelf ook doorheeft. Ik bedoel alleen het feit dat je zingt over het nooit denken aan gevaar betekent toch al bijna dat je er ergens wel mee bezig bent. Maar misschien is dat ook wat ik er graag in wil zien (mede gestuurd door zijn zware stemgeluid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |