Doen wij ook altijd tekenen op muren die geschilderd / behangt worden. Echt leuk, sommige huizen hebben complete logboeken op de muren.quote:
Doe ik bij iedere klus hier in huis waar iets afgedekt wordt!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doen wij ook altijd tekenen op muren die geschilderd / behangt worden. Echt leuk, sommige huizen hebben complete logboeken op de muren.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Afvallen lukt altijd wel.
Volgend jaar Obese meets Ik Vertrek?
Haha ja inderdaad. 25 kilo huppekee eraf.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Afvallen lukt altijd wel.
Volgend jaar Obese meets Ik Vertrek?
Hij had het meeste geld verdiendquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Toen het net begon dacht ik dat het een sulletje was die teerde op het geld van z'n vrouw.
behangen is kut, de muren zijn rond, maar het zit er nu op, dus kus maar mijn kont.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
behangen is niet zijn hobby... maar hij KAN het wel!
Na een paar maand knettert z'n huis onder z'n voeten wegquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef WammesWaggel het volgende:
ElektrischeJean laat nog wel van zich horen? Fikkie stoken ofzo?
Hij zegt ook pedantquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Johan Derksen is jaloers op die schoenen
Het valt mij allemaal nog mee eerlijkgezegdquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. En daar dus 1 overheen gegaan.
En dat was nog exclusief de aanschafkosten he...quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. En daar dus 1 overheen gegaan.
En zo hoort het ook, en dan terug naar Holland en dan in een stacaravan gaan wonenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef Rickario het volgende:
[..]
Na een paar maand knettert z'n huis onder z'n voeten weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |