geen geld... Och, budget wordt wat krapper, volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef StephanL het volgende:
Geen geld en dan een Jaguar rijden
Keeping up appearancesquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef StephanL het volgende:
Nooit gezegd, budgettaire problemen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef StephanL het volgende:
Alsof zo'n hok duur is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef StephanL het volgende:
Ik bedoel, geen geld voor een dak, maar wel een dure auto blijven rijdenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen geld... Och, budget wordt wat krapper, volgens mij.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef Jester65 het volgende:
Om nu te zeggen: wat een sympathiek stel... Nee.
Tsja, prioriteiten hèquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik bedoel, geen geld voor een dak, maar wel een dure auto blijven rijden
Ik weet niet wat wegenbelasting etc. daar kost, misschien is dat goedkoper daar? Dan maakt het niet zoveel uit, die auto heb je toch al.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik bedoel, geen geld voor een dak, maar wel een dure auto blijven rijden
En ze schrijven enorm af, een XJ van een paar jaar oud hoeft niet meer zo veel te kosten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat wegenbelasting etc. daar kost, misschien is dat goedkoper daar? Dan maakt het niet zoveel uit, die auto heb je toch al.
maar het is een mooi huis, van binnen en van buiten.... die tegelsquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind ze kil en niet gezellig
ik vind ze professioneel, amateurs zijn er al genoeg in het toerismequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind ze kil en niet gezellig
Doet me denken aan die man en vrouw in Zwitersland en pannekkoekenhuis. Man wat was dat naarquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd voor een brandje of een ziekenhuisbezoekje![]()
Dat was erg verschrikkelijk, kindjes ook nogquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doet me denken aan die man en vrouw in Zwitersland en pannekkoekenhuis. Man wat was dat naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |