Korte mouwen ja, zelfs nog parasol opgezet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
In korte broek en met korte mouwen?
Ik zag een beetje vaag grasveldje?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Net aangelegd door de tuinarchitect
Was het ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een beetje vaag grasveldje?
En zijn jaguar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Een oude Mercedes cabrio is eckt voor tokkies
Volgens het voorstukje wordt het beter!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ja dit gaat te goed, een bouwbegeleider met ervaring in Frankrijk, dat kan niet he?
Idd, dit is niet volgens de regels.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Ja dit gaat te goed, een bouwbegeleider met ervaring in Frankrijk, dat kan niet he?
en hij weet wat 'ie wilquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Wel die Mercedessen inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen idee, die zie ik nooit in Floradorrup
te goed... Hij kan het moeilijk uit handen geven. Ook wel leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef xzaz het volgende:
Shit, hij weet hoe die het moet aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |