Ze doen vooral alsofquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
het zijn wel een beetje kakkerds, vooral zij.
Zij had een eigen bedrijf, zal best hard gewerkt hebben dan toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:19 schreef alors het volgende:
Hahah dit gaat heerlijk worden, mensen die weinig écht gewerkt hebben, zichzelf overschatten en zo weinig mogelijk willen werken.
Oh dat heb ik even gemist. Maar volgens mij is zij ook wel de werker van het stel, die vent is liever lui dan moe.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zij had een eigen bedrijf, zal best hard gewerkt hebben dan toch?
Een goede IT'er is dat ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat heb ik even gemist. Maar volgens mij is zij ook wel de werker van het stel, die vent is liever lui dan moe.
Maar niet met de handjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zij had een eigen bedrijf, zal best hard gewerkt hebben dan toch?
Dit ja. Doodnormale mensen uit gewone families die toevallig goede zaken hebben gedaan. Geen kakkers.quote:
zij had een zonnebrillenbedrijf ofzo. Hij werkt al vier jaar niet meer fulltime.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat heb ik even gemist. Maar volgens mij is zij ook wel de werker van het stel, die vent is liever lui dan moe.
De laatste 4 jaar, daarvoor IT.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij was geen echte IT'er maar zat op de administratie en pakte dozen in
bij het bedrijf van z'n vrouw welquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij was geen echte IT'er maar zat op de administratie en pakte dozen in
In korte broek en met korte mouwen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Eind september, hele dag buiten gezeten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |