Oh idd jammer! Ik vond het altijd zo verdomd handig om te zien hoe lang iets valt...quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef alors het volgende:
Ik zag trouwens dat de dressingroom weg isVond ik altijd wel handig.
Niet altijd, en omgekeerd ook.. soms hebben winkels dingen die niet op de site staan.quote:Op maandag 23 september 2013 10:23 schreef Fripsel het volgende:
Weet iemand van jullie of dat de kleding die op de site staat tegelijk in de winkel te verkrijgen is?
Hier ook ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan dat op de 20ste is verzonden en ik heb hem nog stééds niet.
Weet ik in ieder geval dat ie niet is weggekaaptquote:
quote:BESTELDATUM:22092013
BEZORGING:4-8 nov
Je hebt het in ieder geval voor de kerstquote:
Dat valt toch best wel mee. Dat zijn maar twee werkdagen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb een bestelling gedaan dat op de 20ste is verzonden en ik heb hem nog stééds niet.
Let er wel op dat je niet teveel erin kan proppen omdat het geen leer is. Grote kans dat de naden bij de hengels gaan scheuren daardoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef Emm16 het volgende:
http://m.hm.com/nl/produc(...)ype=STILL_LIFE_FRONT
Deze tas besteld voor als schooltas.
Die heb ik ook als schooltas!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:16 schreef Emm16 het volgende:
http://m.hm.com/nl/produc(...)ype=STILL_LIFE_FRONT
Deze tas besteld voor als schooltas.
Ah zo! Thanks voor de tipquote:Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef megamandy het volgende:
l
[..]
Let er wel op dat je niet teveel erin kan proppen omdat het geen leer is. Grote kans dat de naden bij de hengels gaan scheuren daardoor.
Dat is idd fijn ja!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:22 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Die heb ik ook als schooltas!
Híj is ideaal omdat je hem uit kan vouwen, dus er past lekker veel in.
Alles is wijd. Om over de materialen nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:52 schreef ChipsZak. het volgende:
De collectie H&M x Isabel Marant. Ik vind het maar matig.
http://www.ilovefashionne(...)or-hm-en-de-prijzen/
Lijkt wel of je de jas van je vriend draagt. Ergens wel grappig, maar bij mij ziet dat er al gauw vreemd uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit jasje wel leuk, en de laarsjes lijken op deze foto ook wel tof.
Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit jasje wel leuk, en de laarsjes lijken op deze foto ook wel tof.
Zou het zelf inderdaad ook niet dragen, kan je echt alleen doen als je super slank bent. Maar vind het opzich wel tof.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel of je de jas van je vriend draagt. Ergens wel grappig, maar bij mij ziet dat er al gauw vreemd uit.
Ja, zo vind ik ze ook afschuwelijk. Maar op de foto leken ze wel tof. En de prijs is achterlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laarsjes zijn 200 euro. En ik vind de hak ook lelijk, eigenlijk.
[ afbeelding ]
Nee idd, dat is vaak wel jammer aan die H&M kleding. Vaak toch teveel rondingen ervoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou het zelf inderdaad ook niet dragen, kan je echt alleen doen als je super slank bent. Maar vind het opzich wel tof.
[..]
Ja, zo vind ik ze ook afschuwelijk. Maar op de foto leken ze wel tof. En de prijs is achterlijk.
Voor dat geld kan ik bij andere winkels wel bijna 5 paar leuke(re) laarzen krijgen!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
200 eu voor die laarsjes, in geen 200 jaar
Ja, van Isabel Marant. Vind het ook niks aanquote:Op donderdag 26 september 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
is dat de nieuwe collectie? wat lillik
Supertofquote:Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt wel bellen of mailen. Is je bestelling al in behandeling genomen dan? Anders kan je ook altijd nog annuleren en opnieuw bestellen, dat is sowieso sneller.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou moe.... Ik heb een broek besteld vrijdag van 20 euro die nu in de aanbieding is...Als ik hem heb en hij zit lekker, zou ik dan kunnen bellen? Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het echt terugsturen en opnieuw bestellen?
Ik heb hem in het zwart besteldquote:Op maandag 30 september 2013 22:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Hij staat inmiddels op verzonden.... ik bel wel als het binnen is. Eerst ff zien of hij uberhaupt leuk is.... Tis deze trouwens:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200190303%20006%2033%202900%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Bij mij staat er bij track&trace meestal een bezorgtijd vermeld tussen 08.30 en 22.00quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dat toch met H&M en bezorgen?
Kon mijn pakketje volgen, zou eerst zaterdag aankomen. Toen werd 'besteldatum gewijzigd' en zou het vandaag tussen 12:00 uur en 14:00 uur bezorgd worden.
Maar er is niks gekomen en als ik naar de track and trace ga, staat dat er nog steedsHandig joh, je pakketje volgen. Op deze manier heb je er echt een hoop aan.
Werkt overal altijd goed, behalve bij H&M inderdaad. Ik kijk er niet eens meer naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef VeerEli het volgende:
Wat is dat toch met H&M en bezorgen?
Kon mijn pakketje volgen, zou eerst zaterdag aankomen. Toen werd 'besteldatum gewijzigd' en zou het vandaag tussen 12:00 uur en 14:00 uur bezorgd worden.
Maar er is niks gekomen en als ik naar de track and trace ga, staat dat er nog steedsHandig joh, je pakketje volgen. Op deze manier heb je er echt een hoop aan.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een lading facturen/afleverbewijsjes van alle kleding die ik de laatste 2 jaar via internet heb gekocht.
Bewaren jullie die bonnen ook?
Misschien kan er hier wat weg
Mijn vriendin heeft dit soort ook en toen ik er iets van zei als in negatief was het antwoord: "schat dit is mode. "quote:Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze doen mij een beetje denken aan varkenspootjesquote:Op donderdag 26 september 2013 11:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja eens, en die krijgen die troep ook opgestuurd allemaal gratis, en als je het wil blijven krijgen moet je het wel dragen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef SEMTEX het volgende:
Die modebloggers zijn ook veelal een stel copycats en trendvolgers
Die zwarte vind ik leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef alors het volgende:
Maar het is Isabel Marant! Een hoopje bloggers trekt het aan en iedereen volgt
Net als die lelijke klompsneakers
[ afbeelding ]
Die werkte bij mij vanmorgen nogquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
10% met kortingscode 0758, geldig tot 13-10 (zeggen ze), blijven proberen loont altijd de moeite
Het is vandaag ook 3-10quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die werkte bij mij vanmorgen nog
Ik zag het ook! Maar ik zag eigenlijk nauwelijks (geen?) nieuwe artikelen of zie ik wat over 't hoofd?quote:
Ja, maar ik dacht dat die spullen allang in de sale waren?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wel? http://www.hm.com/nl/subdepartment/sale?Nr=4294966519
Er staan wel wat dingetjes bij die ze aan de straatstenen niet kwijtraken en maar weer online hebben gegooid, maar ik zie zeker ook nieuwe dingetjes staanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Neem bijv. deze jas (eerste pagina). Die is echt al eeuwen in de sale.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2006973%20D1317%2026%200237%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Die bovenste jurk heb ik!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kon het niet laten. Toch 2 dingetjes besteld. Jurkje die ik al een tijdje wou is eindelijk in de sale, voor 12 euro nu toch maar eens besteld en meteen een legging erbij met winterprintje. ¤18,95 in totaal met korting:
[ afbeelding ]
En deze 2 staan nog op mijn wishlist:
[ afbeelding ]
Oh valt groot vind ik helemaal niet erg. Was al bang dat die klein uit zou vallen want dan pas ik hem nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die bovenste jurk heb ik!erg leuk, maar valt bij mij wel groot
Oeh beide jurkjesquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik kon het niet laten. Toch 2 dingetjes besteld. Jurkje die ik al een tijdje wou is eindelijk in de sale, voor 12 euro nu toch maar eens besteld en meteen een legging erbij met winterprintje. ¤18,95 in totaal met korting:
[ afbeelding ]
En deze 2 staan nog op mijn wishlist:
[ afbeelding ]
Klopt, dat vond ik zelf wel tof eraanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh beide jurkjesVooral de tweede. Is die ook uit de sale of gewone collectie?
Gevonden; gewone collectie. En die banden zijn doorzichtige stukken, jammer!
Die pyjamaquote:Op maandag 14 oktober 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nog meer leuke dingen erbij bij de H&M
Welke heb je nu?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef Amarantha het volgende:
Hij is binnenIk ben verliefd op mijn nieuwe jurkje haha. Heb ook niet meer uitgedaan. Echt een perfect zwart jurkje, niet kort en een wat dikkere stof dus perfect straks voor koudere weer met een vestje erover. Deze ga ik héél vaak dragen
Dit artikelnummer: 76-1443.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef alors het volgende:
Weet iemand nog iets met een lange levertijd?
Deze:quote:
Oh, die is ook wel leuk ja!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AV%200196619%20002%2029%202614%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kreeg al leuke complimentjesZo vonden 2 huisgenoten dit echt een perfect zwart jurkje. Kan stoer, sexy, netjes etc. Door dat ik niet heel groot ben komt die bijna tot mijn knieën maar dat vind ik wel erg fijn!
Oeh dat vest is leuk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1NA_0264_008R.jpg]&set=key[rotate],value[-3.05]&set=key[width],value[3850]&set=key[height],value[4501]&set=key[x],value[670]&set=key[y],value[182]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1NA_0242_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.1]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[537]&set=key[y],value[235]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Besteld.
Weet iemand trouwens of die trui enorm groot uitvalt? Ik heb nu een M/L, maar ik wil niet dat het als een tent valt, hou wel van wat losser, maar het hoeft geen jurk te zijn.
Ja idd, hoewel er nu wel wat meer lijkt te komen waar iig nog iets van wol inzit. Ik heb ook gewoon een mannenvest aan nu, voor een tientje uit de sale, 50% wol. Originele prijs was ook maar 20 euro geloof ik, voor vrouwen zou dat minimaal het dubbele zijn waarschijnlijk, echt gemeen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom heeft h&m voor mannen meer spul van mooie materialen, zoals leren schoenen, merinowollen truien en sjaals... Voor de dames is acrylvrij echt een zeldzaamheid.
die is leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1AV%200196619%20002%2029%202614%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Kreeg al leuke complimentjesZo vonden 2 huisgenoten dit echt een perfect zwart jurkje. Kan stoer, sexy, netjes etc. Door dat ik niet heel groot ben komt die bijna tot mijn knieën maar dat vind ik wel erg fijn!
Nou ik heb dus L besteld en normaal pas ik jurkjes van de H&M dan net goed maar nu heb ik bij mijn buik nog wel een beetje ruimte (niet veel, valt ook niet op). Verder ben ik 1,68 lang en valt die bij mij tot mijn knieën maar daar ben ik zelf wel aangenaam door verrast want dat maakt hem in de winter ook wel geschikt (in combinatie met het wat dikkere stof van het jurkje).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe valt hij qua maat? *heeft bestelneigingen*
Haha, ongeveer. Ik draag normaal S, maar twijfel of ik niet voor M moet gaan. Is het een rekbaar stofje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou ik heb dus L besteld en normaal pas ik jurkjes van de H&M dan net goed maar nu heb ik bij mijn buik nog wel een beetje ruimte (niet veel, valt ook niet op). Verder ben ik 1,68 lang en valt die bij mij tot mijn knieën maar daar ben ik zelf wel aangenaam door verrast want dat maakt hem in de winter ook wel geschikt (in combinatie met het wat dikkere stof van het jurkje).
Hoop dat je het snapt
Sowieso S nemen! M is veel te groot dan. Beetje rekbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, ongeveer. Ik draag normaal S, maar twijfel of ik niet voor M moet gaan. Is het een rekbaar stofje?
Check!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso S nemen! M is veel te groot dan. Beetje rekbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |