Bart natuurlijk. Al is hij op zich niet zo random.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb mezelf alvast erbij gezet onder ovb
welke random users zullen we er eens bij zetten?
quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bart natuurlijk. Al is hij op zich niet zo random.
Je had toch al gezegd dat je wilde komen? Dan kan je niet meer op een twijfelachtige lijst zonder medeweten enzo.quote:
"Grees +1"quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
nee nog randommer, dat Greus echt pissig op de grond gaat stampen
quote:
Jaaaa! Ik heb gebingood!quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaaaaaa!Was het tof??
Krijg ik morgen een uitgebreid verslag?
Oh dat klinkt helemaal bril-jàntquote:Op zondag 22 september 2013 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik heb gebingood!En gemidgetgolfed!
En we waren vaste klant bij de dagelijkse Triviant (die vaak over Engelse zaken ging
).
En ik heb TWEE keer geschaatst!Takke heeft één keer mee aan de railing gehangen en was er daarna wel klaar mee.
![]()
Ow, en we hebben nog wat stadjes gezien en Rome in twee uur gedaan ook nog.
Verdere verhalen volgen morgen![]()
Hoe laat is iedereen er?
quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Cat22 het volgende:
En tijdens de laatste showavond eindigde op enig moment mijn bh op het podium. Zonder dat ik erin zat.
7e ga ik denk ik niet redden.quote:Op zondag 22 september 2013 23:32 schreef Fogel het volgende:
Rome in twee uur? Kom je de 7e ook? Dan mag je mij de route vertellen want ik vlieg de 8e naar Rome.
Ligt eraan wat jullie doen. Voor ons is het handig om er rond een uur of vijf te zijn, zitten we nog voor de spits.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt helemaal bril-jànt
Nog een muntje in de fontein gegooid?
Ik ben zo benieuwd naar alle verhalen! Hoe laat zijn jullie er ongeveer?
Ik zorg dan wel dat ik ongeveer gelijk met jullie er ben!
Klinkt ongeveer als wat Bart enkele dagen geleden zei, thanksquote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
7e ga ik denk ik niet redden.
Maar het is makkelijk uit te leggen: arriveren op Fumincino aeroport, trein naar Termini, metro naar Colosseo, daar een rondje Collosseum en Forum Romanum doen en vervolgens terugwandelen naar Termini (via gelateria) voor je trein terug naar het vliegveld.
Andere optie is om vanaf Termini een Hop on Hop off bus te pakken, die maakt in twee uur een rondje langs alle belangrijkste bezienswaardigheden.
Twee uur is dus gewoon veel te kort, maar meer tijd hadden we dit keer niet.
Ja, je moet er echt de tijd voor nemen. Ik ben jaren geleden al eens een paar dagen in Rome geweest en dan kijk je er al anders tegenaan dan wanneer het je eerste keer is.quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als wat Bart enkele dagen geleden zei, thanks
Ik heb pas op de terugweg tijd om dingen te bekijken, moet eerst een stuk ten zuiden van Rome drie dagen vergaderen.![]()
Maar als het tegen zit moet ik nog twee keer naar Italie voor kerst, dus dan heb ik misschien meer tijd
Dan ben ik er tussen vijf en half zes, goed?quote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jullie doen. Voor ons is het handig om er rond een uur of vijf te zijn, zitten we nog voor de spits.
En dat noem je 'tegen zit'?quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb pas op de terugweg tijd om dingen te bekijken, moet eerst een stuk ten zuiden van Rome drie dagen vergaderen.![]()
Maar als het tegen zit moet ik nog twee keer naar Italie voor kerst, dus dan heb ik misschien meer tijd
Sgoe! Hamburgert eten?quote:Op zondag 22 september 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben ik er tussen vijf en half zes, goed?![]()
Mocht het erg tegen zitten voor jullie onderweg, wil je dan even appen ofzo?
Als je voor je werk reist heb je niet zoveel tijd voor de leuke dingen meestal. En ik moet niet in maar nabij Rome zijn dus aan het eind van de dag even rondstruinen in Rome zit er niet in helaas.quote:
17:00-17:15 it isquote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jullie doen. Voor ons is het handig om er rond een uur of vijf te zijn, zitten we nog voor de spits.
quote:
handigquote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerst nog even naar de stad: foon heeft ergens tussen gisteravond en vanmorgen besloten mijn simkaart niet meer te herkennen.
Niet je directe collega's heur.quote:Op maandag 23 september 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
handigdoe mijn collega's de groeten
die van de reclames met Patrick Stoof en Susan Visser toch?quote:
Hoe krijgen ze het zo geplánd!quote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
mijn hele familie gaat zo trouwen.
Verrassing!?quote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kan helaas niet, mijn hele familie gaat zo trouwen.
Een van de volgende keren ben ik er bij.
ah jammer manquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kan helaas niet, mijn hele familie gaat zo trouwen.
Een van de volgende keren ben ik er bij.
dan nog voel ik me klein naast jequote:Op maandag 23 september 2013 14:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ben vanavond weer van normaal formaat, ik kom niet op hakken.
prima koffie/apparatenquote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef frederik het volgende:
Ik maak expres geen reclame voor mijn werkgever binnen FHF, en wat kom ik hier tegen.
Juist een reclame uiting van mijn werkgever
dan kan je wel weer gaanquote:Op maandag 23 september 2013 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Oke ik ben onderweg maar ik ga wel geld van corrie schooien vanavond
heb geen zin in een nachtje ziekenhuis.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Hehehehe va.daag was o.vergetelijk met die teurgreis. Als ik zo rhuis ben ga ik jullie precies vertellen waarom toek een mietje is. Genieten was het
en nog geflwshed door n man ook
Ik ben benieuwd, was vast iets met die gast die op het perron al gezellig stond te kletsen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Hehehehe va.daag was o.vergetelijk met die teurgreis. Als ik zo rhuis ben ga ik jullie precies vertellen waarom toek een mietje is. Genieten was het
en nog geflwshed door n man ook
Morgen, als ik wakker ben. Of later. Ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, was vast iets met die gast die op het perron al gezellig stond te kletsen?
Was gezellig mensen, bedankt.
Gezellig kletsen. Whehe. Whehehe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, was vast iets met die gast die op het perron al gezellig stond te kletsen?
Ik kreeg in ieder geval een heerlijk chocolaatje bij mijn vorklepelkoffie geserveerd.quote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef frederik het volgende:
Ik maak expres geen reclame voor mijn werkgever binnen FHF, en wat kom ik hier tegen.
Juist een reclame uiting van mijn werkgever
kletsen? Ordinair lopen dreigen bedoel je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar aan als je zelf niet op de lijst staat?quote:
moet ook gebeuren als getrouwd stelquote:
Das wel een beetje TMI hoor.quote:
omdat je niet gezegd hebt dat je zou komen en we zouden dit keer echt echt echt echt zeker weten (quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Whut? Waarom sta ik er niet meer bij?
Of heb ik er nooit bij gestaan? Anyway, ja, ik wil.
Wie heeft je gevraagd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Whut? Waarom sta ik er niet meer bij?
Of heb ik er nooit bij gestaan? Anyway, ja, ik wil.
quote:
*traantje weg pinkt*quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je niet gezegd hebt dat je zou komen en we zouden dit keer echt echt echt echt zeker weten () echt wachten tot de persoon zelf toegezegd had
moet kunnenquote:
dirrrrrrrrrrrrteh mind?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat maken jullie er weer van met je dirrrrrrrrrrrrteh mind
3,50 bied ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand, ik heb mezelf maar gewoon in de aanbieding gegooid
Is polygamie toegestaan als je er vrouwen in verschillende landen op nahoudt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Niemand, ik heb mezelf maar gewoon in de aanbieding gegooid
Tuurlijk durf ik dat. Mits iemand me weer aan het handje neemt vanaf het stationquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:28 schreef Fogel het volgende:
Karina, durf jij de veilige stadspoorten van de hoofdstad te verlaten over een week of twee?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijnes zijn niet van siliconen dus kom op, dat kan hoger
kijk Corrie over 2 weken in dr eentje op den haag CS staanquote:
Heb je wat tegen kappersquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk Corrie over 2 weken in dr eentje op den haag CS staan
Welk station?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk durf ik dat. Mits iemand me weer aan het handje neemt vanaf het station
Den Haag CS. Nog steeds (nou ja nog steeds, 2x vanaf daar naar die kroeg gegaan) welke tram ik moet nemen en hoe de halte heet waar je uit moet stappen.quote:
Die 50 cent is al weer op hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
maar je hebt nu internet op je telefoon
Daar kom ik zover ik weet niet voorbij helaas. Ik trein naar Rotterdam CS en pak daar een taxi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Den Haag CS. Nog steeds (nou ja nog steeds, 2x vanaf daar naar die kroeg gegaan) welke tram ik moet nemen en hoe de halte heet waar je uit moet stappen.
kun je beter de tram nemen lijkt me, 2 haltes (en een euro of 18)quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar kom ik zover ik weet niet voorbij helaas. Ik trein naar Rotterdam CS en pak daar een taxi.
Trams zijn gevaarlijke ondingenquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je beter de tram nemen lijkt me, 2 haltes
ik ook volgens mijn eerste schaatstrainer maar er zijn nog geen doden gevallenquote:
https://www.google.no/#q=dood+door+tramquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook volgens mijn eerste schaatstrainer maar er zijn nog geen doden gevallen
Is goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
maar goed, Karina ook de 7de?
ik doe ff een tr'etje
quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bart natuurlijk. Al is hij op zich niet zo random.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Fogel, trek jij Bart aan zijn oor of ie 7 oktober ook komt?
Met de missusBart?
quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sherlock-alert in dit topicquote:
Niet gedaan, BURRRRN!quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
doe het
* sp3c begint furieus giechelend NWS Feedback te f5'en
quote:
quote:
Kom je ook?quote:
Did you feel tha looooooveeeeeeeeeeeeee?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sherlock-alert in dit topic.
Nee, je klopte mij om half 12 wakker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:42 schreef sp3c het volgende:
nog ff een tr gestuurd want de mods liggen te slapen denk ik
We gaan weer lekker zoenen de 7e hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Did you feel tha looooooveeeeeeeeeeeeee?
quote:
Maandagen zijn drukke werkdagen pour moi. Dan zit ik altijd alleenquote:
En ik wil een knuffel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef Bart het volgende:
[..]
We gaan weer lekker zoenen de 7e hoor.
Hoeraquote:
Na een drukke dag even lekker ontspannen op de sjoelbaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Maandagen zijn drukke werkdagen pour moi. Dan zit ik altijd alleen..
Fogel is langer onderweg...quote:En het is toch ff anderhalf uur enkele reis.
Geen zoen?quote:
omdat ik nummer 1 benquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:12 schreef Karina het volgende:
Waarom staat er bij sp3c altijd dit: 1. sp3c (ovb)
met die 1 ervoor bedoel ik.
Liesje is de enige die dat zelf mag.quote:
dat stopte je de vorige keer ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Liesje is de enige die dat zelf mag.
Mijn reis begint waarschijnlijk om een uur of 11 's ochtends de 7e en ik ben pas zaterdag de 12e 's avonds weer een keer op de plek van bestemming (niet eens thuis).quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Na een drukke dag even lekker ontspannen op de sjoelbaan.
[..]
Fogel is langer onderweg...
Dat telt nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Na een drukke dag even lekker ontspannen op de sjoelbaan.
[..]
Fogel is langer onderweg...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat telt niet! Als Fogel nog woonde waar ie vroeger woonde, was ie net zo lang onderweg
.
Anne is een van de zeer weinigen die weet waar ik vroeger woonde. Heeft niks met ABO te maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef sp3c het volgende:
ja niet zo cryptisch he we hebben niet allemaal een ABO
je moet het nemen gek, krijg je nooit meer die zeurberichten dat je niet zo snel achter elkaar mag postenquote:
"Als we met de fiets waren geweest, hadden we wel over deze fietsbrug gekund".quote:
*abbo neemt*quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet het nemen gek, krijg je nooit meer die zeurberichten dat je niet zo snel achter elkaar mag posten
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Als we met de fiets waren geweest, hadden we wel over deze fietsbrug gekund".
Ja, dank je
Gelukkig had ik een kleine auto bij me ipv een witte bus vol met snoep, dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat was grappig. Moesten we nog keren ook. Dat ging vast ook makkelijker met de fiets.
Volgens mij komt Zwab trouwens ook de 7e.
Nu telt, vroeger niet. Ik moet ook een uur rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat telt niet! Als Fogel nog woonde waar ie vroeger woonde, was ie net zo lang onderweg
.
Doe ik allebeiquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mag ook. Maar het liefst een dikke knuffel.
Dat zei hij ja. Van dat bier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een kleine auto bij me ipv een witte bus vol met snoep, dat scheelt.
Ja, hij komt, want ik neem bier voor hem mee
Ik heb een hotelkamer in Rotterdam geboekt, dus ja, ik kan deze keer limoncello drinken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei hij ja. Van dat bier.
Gaan we ook limoncello drinken?
Dat ga ik dus binnenkort voor het eerst ondervinden.quote:
Ja. Sterkte. Ik zou een biertje bij de hand houden om er snel achteraan te drinken om de gore smaak weg te spoelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ga ik dus binnenkort voor het eerst ondervinden.
Ohja, dat was ik alweer vergeten. Tof!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef Fogel het volgende:
Oh Liesje, ik heb nog een Turkse koelkastmagneet voor je. Zit nu al twee maanden in mijn rugzak en ik denk dat meenemen nu sneller is dan opsturen.
Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb al eerder associaties met ruitenwisservloeistof gehoord...quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Sterkte. Ik zou een biertje bij de hand houden om er snel achteraan te drinken om de gore smaak weg te spoelen.
Maar waarom drinen jullie het dan, als het niet lekker is?quote:
Is een beetje traditie geworden ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar waarom drinen jullie het dan, als het niet lekker is?
Ik heb dat nog steeds niet met jullie gedronkenquote:
Limburgse limoncellomeet!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet met jullie gedronken!
Limboland FTWquote:
quote:
Jij weet!quote:
quote:
Tuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:14 schreef Toekito het volgende:
Uhhhm lieve Cat of lieve Liesje mag ik op ovb voor de 7de?
geen kusje gisteren maar wel op de lijstquote:
Jij staat sowieso al met Bart en Zwab op de dikke knuffel lijst.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:54 schreef Fogel het volgende:
Ik wil ook op de "kusje van Liesje" lijst
Noem je ons nu dik!?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij staat sowieso al met Bart en Zwab op de dikke knuffel lijst.
Gaat ook niet gebeuren, bochtquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds niet met jullie gedronken!
Dan moeten we het bij bier houdenquote:
whehehe, dat was grappig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef timmmmm het volgende:
zei Toek dat ze amsterdammers voor de metro moeten gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef Fogel het volgende:
Verzamel ze allemaal![]()
[ afbeelding ]Ik ben moppersmurf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als Toekquote:
6/10 denk ikquote:
Dusch... Toek blijft nog even hangen in de kroeg bij sectie Limburg nadat jullie je tram/trein/metro gingen halen om jullie vervolgens weer in de metro te treffen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, dat was grappig.
Die man was helemaal van het padje af. Maar dan ook echt hélemaal. En die begon tegen ons te praten. Prrrrrrrima. Daarna zei Toek dat ze amsterdammers voor de metro moeten gooien (wat natuurlijk onzin is, die arme Rotterdammers moeten het opruimen, en de metro rijdt niet. Zonde), en dacht die man dat toek het over hem had.
Dus begon die man een beetje tegen Toek te mopperen waarna toek lekker veilig aan mijn andere kant komt staan, zodat zwabber en ik tussen hem en die man staan. Dat kan ik me op zich nog voorsstellen, had ik wellicht ook gedaan
Toen, in de metro, was hij allemaal ruzie aan het zoeken met een of andere negert. Dat ging nog wat verder dan zijn rant tegen toekje en wij zaten zo te kijken en toen was toek aan het roepen dattie hem op zijn bek moest slaan en toen moest ik even heel hard lachen, want zelf ging ie snel op veilige afstand staan
Avonturen in de Metro
Klinkt als iets waar ik ook keihard om had moeten lachen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
whehehe, dat was grappig.
Die man was helemaal van het padje af. Maar dan ook echt hélemaal. En die begon tegen ons te praten. Prrrrrrrima. Daarna zei Toek dat ze amsterdammers voor de metro moeten gooien (wat natuurlijk onzin is, die arme Rotterdammers moeten het opruimen, en de metro rijdt niet. Zonde), en dacht die man dat toek het over hem had.
Dus begon die man een beetje tegen Toek te mopperen waarna toek lekker veilig aan mijn andere kant komt staan, zodat zwabber en ik tussen hem en die man staan. Dat kan ik me op zich nog voorsstellen, had ik wellicht ook gedaan
Toen, in de metro, was hij allemaal ruzie aan het zoeken met een of andere negert. Dat ging nog wat verder dan zijn rant tegen toekje en wij zaten zo te kijken en toen was toek aan het roepen dattie hem op zijn bek moest slaan en toen moest ik even heel hard lachen, want zelf ging ie snel op veilige afstand staan
Avonturen in de Metro
We hadden beter moeten oplettenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
LOL! Wacht, dat eerste stuk was op het perron? Voor onze neus? Compleet gemist.
Jup, je zintuigen worden afgestomptquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
dat komt omdat Corrie de hele tijd loopt te Amsterdammen
horen en zien vergaat je gewoon
ja was voor je neusquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
LOL! Wacht, dat eerste stuk was op het perron? Voor onze neus? Compleet gemist.
quote:
ik zei het tegen Tim. Had die gozer wel zien staan maar was echt stukkie bij ons vandaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:26 schreef JJdJ1984 het volgende:
Och jee ik heb al eens tegen toek gezegd dat zijn te grote bek icm met zijn kleine dunne lichaam hem nog eens zal tegenwerken.
Gelukkig,quote:Op woensdag 25 september 2013 08:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zei het tegen Tim. Had die gozer wel zien staan maar was echt stukkie bij ons vandaan.
praten als een eckte Amsterdammer natuurlijkquote:
kijk haar feesten omdat ze eennalaatste is gewordenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
Smoesjes. Je bent gewoon een slechte sjoelert.
Kijk hem jaloers zijn. Ik ben wel van laatste naar 1 na laatste gestegen he, kun jij niet zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijk haar feesten omdat ze eennalaatste is geworden
hoeveelste was je?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:56 schreef Fogel het volgende:
Ik wil ook 1 plaats omhoog tov de vorige keer
Toen was je eerste zekerquote:Op woensdag 25 september 2013 12:56 schreef Fogel het volgende:
Ik wil ook 1 plaats omhoog tov de vorige keer
quote:
Er zat een giraffe in de weg zover ik me kan herinnerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Als je Wageningen naar tussen Schiphol en Rotterdam verplaatst dan welquote:Op woensdag 25 september 2013 13:38 schreef SiIk het volgende:
Is er iemand die 7 oktober gaat en toevallig langs Wageningen rijdt?
Godzijdank nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar ik ook keihard om had moeten lachen.Maar hij is dus niet bij Zwabber blijven slapen?
ik welquote:Op donderdag 26 september 2013 15:16 schreef sp3c het volgende:
kan het ook wel weer weghalen en Cat22 1 miljoen keer tr'en net als de vorige keer maar ik weet niet of ze daar nu zo vrolijk van gaat worden
Zou wel een beetje opdringerig zijn ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:16 schreef sp3c het volgende:
kan het ook wel weer weghalen en Cat22 1 miljoen keer tr'en net als de vorige keer maar ik weet niet of ze daar nu zo vrolijk van gaat worden
ok volgende keer doen we dat gewoonquote:Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou wel een beetje opdringerig zijn ja.
Whelp!quote:Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok volgende keer doen we dat gewoon
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok volgende keer doen we dat gewoon
Nu thuis.quote:
Wandel naar de sjoelbak?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Shoot, nu moet ik dus mn wandelen op 7 oktober ook gaan afzeggen om Fogel te kunnen meeten?
Tot hoe laat sjoelen jullie? Ik kan er ook om 9 uur zijn ofzo.
Dat is te ver. De actieradius van de dames en heer is ongeveer 2,5 km.quote:
JEEEEEEEEEEEEJ echt superleuk dat je komt!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:12 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook zin om te komen. 7 oktober staat genoteerd, ik eet graag ook mee
.
Misschien zijn het echte sjoelveteranen johquote:Op donderdag 26 september 2013 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is te ver. De actieradius van de dames en heer is ongeveer 2,5 km.
En ik ga ze ook niet meenemen, dan worden ze ook gek.
Gezien hun bingocapaciteiten vrees ik het ergste.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien zijn het echte sjoelveteranen joh
Liever bier dan voetbal in een kroeg.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar er is voetbal in de kroeg!
ik heb nog niet toegezegd Greus!!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Ik moet even een TR plaatsen om sp3c zijn (ovb) weg te laten halen en HPKW toe te voegen?
damn rightquote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever bier dan voetbal in een kroeg.
NOU ZEG DAN TOEHOEEEEEEE!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog niet toegezegd Greus!!!!
op deze manier denkt Toek dat het ok is en gaat hij weer half fok! op de lijst zetten
true enough maar vakantie = vakantiequote:Op donderdag 26 september 2013 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
NOU ZEG DAN TOEHOEEEEEEE!
Je hoefde toch niet te werken de volgende dag
hou mij er lekker buiten vervelend ventje.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
op deze manier denkt Toek dat het ok is en gaat hij weer half fok! op de lijst zetten
Goed punt!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:37 schreef sp3c het volgende:
MPG heeft me weggejaagd met zijn knuppel
Neinquote:Op donderdag 26 september 2013 21:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
pleurt nou eens op broer konijn
Euhm, uur of 11?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:53 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat zijn jullie eigenlijk meestal klaar?
Vroeg genoeg om nog met de trein naar Limbabwe te kunnen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:53 schreef SiIk het volgende:
Hoe laat zijn jullie eigenlijk meestal klaar?
niet? Oh, had ik net gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef Fogel het volgende:
In ieder geval niet een reis met Oad boeken.
Oh, nouja, dan doe ik het topic wel dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |