Bart natuurlijk. Al is hij op zich niet zo random.quote:Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb mezelf alvast erbij gezet onder ovb
welke random users zullen we er eens bij zetten?
quote:Op zondag 22 september 2013 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bart natuurlijk. Al is hij op zich niet zo random.
Je had toch al gezegd dat je wilde komen? Dan kan je niet meer op een twijfelachtige lijst zonder medeweten enzo.quote:
"Grees +1"quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef sp3c het volgende:
nee nog randommer, dat Greus echt pissig op de grond gaat stampen
quote:
Jaaaa! Ik heb gebingood!quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Haaaaaaa!Was het tof??
Krijg ik morgen een uitgebreid verslag?
Oh dat klinkt helemaal bril-jàntquote:Op zondag 22 september 2013 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik heb gebingood!En gemidgetgolfed!
En we waren vaste klant bij de dagelijkse Triviant (die vaak over Engelse zaken ging
).
En ik heb TWEE keer geschaatst!Takke heeft één keer mee aan de railing gehangen en was er daarna wel klaar mee.
![]()
Ow, en we hebben nog wat stadjes gezien en Rome in twee uur gedaan ook nog.
Verdere verhalen volgen morgen![]()
Hoe laat is iedereen er?
quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Cat22 het volgende:
En tijdens de laatste showavond eindigde op enig moment mijn bh op het podium. Zonder dat ik erin zat.
7e ga ik denk ik niet redden.quote:Op zondag 22 september 2013 23:32 schreef Fogel het volgende:
Rome in twee uur? Kom je de 7e ook? Dan mag je mij de route vertellen want ik vlieg de 8e naar Rome.
Ligt eraan wat jullie doen. Voor ons is het handig om er rond een uur of vijf te zijn, zitten we nog voor de spits.quote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt helemaal bril-jànt
Nog een muntje in de fontein gegooid?
Ik ben zo benieuwd naar alle verhalen! Hoe laat zijn jullie er ongeveer?
Ik zorg dan wel dat ik ongeveer gelijk met jullie er ben!
Klinkt ongeveer als wat Bart enkele dagen geleden zei, thanksquote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
7e ga ik denk ik niet redden.
Maar het is makkelijk uit te leggen: arriveren op Fumincino aeroport, trein naar Termini, metro naar Colosseo, daar een rondje Collosseum en Forum Romanum doen en vervolgens terugwandelen naar Termini (via gelateria) voor je trein terug naar het vliegveld.
Andere optie is om vanaf Termini een Hop on Hop off bus te pakken, die maakt in twee uur een rondje langs alle belangrijkste bezienswaardigheden.
Twee uur is dus gewoon veel te kort, maar meer tijd hadden we dit keer niet.
Ja, je moet er echt de tijd voor nemen. Ik ben jaren geleden al eens een paar dagen in Rome geweest en dan kijk je er al anders tegenaan dan wanneer het je eerste keer is.quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als wat Bart enkele dagen geleden zei, thanks
Ik heb pas op de terugweg tijd om dingen te bekijken, moet eerst een stuk ten zuiden van Rome drie dagen vergaderen.![]()
Maar als het tegen zit moet ik nog twee keer naar Italie voor kerst, dus dan heb ik misschien meer tijd
Dan ben ik er tussen vijf en half zes, goed?quote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jullie doen. Voor ons is het handig om er rond een uur of vijf te zijn, zitten we nog voor de spits.
En dat noem je 'tegen zit'?quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt ongeveer als wat Bart enkele dagen geleden zei, thanks
Ik heb pas op de terugweg tijd om dingen te bekijken, moet eerst een stuk ten zuiden van Rome drie dagen vergaderen.![]()
Maar als het tegen zit moet ik nog twee keer naar Italie voor kerst, dus dan heb ik misschien meer tijd
Sgoe! Hamburgert eten?quote:Op zondag 22 september 2013 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ben ik er tussen vijf en half zes, goed?![]()
Mocht het erg tegen zitten voor jullie onderweg, wil je dan even appen ofzo?
Als je voor je werk reist heb je niet zoveel tijd voor de leuke dingen meestal. En ik moet niet in maar nabij Rome zijn dus aan het eind van de dag even rondstruinen in Rome zit er niet in helaas.quote:
17:00-17:15 it isquote:Op zondag 22 september 2013 23:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jullie doen. Voor ons is het handig om er rond een uur of vijf te zijn, zitten we nog voor de spits.
quote:
handigquote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik moet eerst nog even naar de stad: foon heeft ergens tussen gisteravond en vanmorgen besloten mijn simkaart niet meer te herkennen.
Niet je directe collega's heur.quote:Op maandag 23 september 2013 10:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
handigdoe mijn collega's de groeten
die van de reclames met Patrick Stoof en Susan Visser toch?quote:
Hoe krijgen ze het zo geplánd!quote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
mijn hele familie gaat zo trouwen.
Verrassing!?quote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kan helaas niet, mijn hele familie gaat zo trouwen.
Een van de volgende keren ben ik er bij.
ah jammer manquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Specularium het volgende:
Ik kan helaas niet, mijn hele familie gaat zo trouwen.
Een van de volgende keren ben ik er bij.
dan nog voel ik me klein naast jequote:Op maandag 23 september 2013 14:50 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik ben vanavond weer van normaal formaat, ik kom niet op hakken.
prima koffie/apparatenquote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef frederik het volgende:
Ik maak expres geen reclame voor mijn werkgever binnen FHF, en wat kom ik hier tegen.
Juist een reclame uiting van mijn werkgever
dan kan je wel weer gaanquote:Op maandag 23 september 2013 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Oke ik ben onderweg maar ik ga wel geld van corrie schooien vanavond
heb geen zin in een nachtje ziekenhuis.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Hehehehe va.daag was o.vergetelijk met die teurgreis. Als ik zo rhuis ben ga ik jullie precies vertellen waarom toek een mietje is. Genieten was het
en nog geflwshed door n man ook
Ik ben benieuwd, was vast iets met die gast die op het perron al gezellig stond te kletsen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef timmmmm het volgende:
Hehehehe va.daag was o.vergetelijk met die teurgreis. Als ik zo rhuis ben ga ik jullie precies vertellen waarom toek een mietje is. Genieten was het
en nog geflwshed door n man ook
Morgen, als ik wakker ben. Of later. Ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, was vast iets met die gast die op het perron al gezellig stond te kletsen?
Was gezellig mensen, bedankt.
Gezellig kletsen. Whehe. Whehehe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, was vast iets met die gast die op het perron al gezellig stond te kletsen?
Was gezellig mensen, bedankt.
Ik kreeg in ieder geval een heerlijk chocolaatje bij mijn vorklepelkoffie geserveerd.quote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef frederik het volgende:
Ik maak expres geen reclame voor mijn werkgever binnen FHF, en wat kom ik hier tegen.
Juist een reclame uiting van mijn werkgever
kletsen? Ordinair lopen dreigen bedoel je.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar aan als je zelf niet op de lijst staat?quote:
moet ook gebeuren als getrouwd stelquote:
Das wel een beetje TMI hoor.quote:
omdat je niet gezegd hebt dat je zou komen en we zouden dit keer echt echt echt echt zeker weten (quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Whut? Waarom sta ik er niet meer bij?
Of heb ik er nooit bij gestaan? Anyway, ja, ik wil.
Wie heeft je gevraagd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:17 schreef Greys het volgende:
Whut? Waarom sta ik er niet meer bij?
Of heb ik er nooit bij gestaan? Anyway, ja, ik wil.
quote:
*traantje weg pinkt*quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je niet gezegd hebt dat je zou komen en we zouden dit keer echt echt echt echt zeker weten () echt wachten tot de persoon zelf toegezegd had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |