Gewoon eerst je basiskleurtje goed laten drogen, dan pas de crackle aanbrengen en niet te dik lakkenquote:Op zondag 22 september 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Die zilveren crackle meuk mag meteen weer de prullie in, wat een bende![]()
Ik kreeg op een probeernagel 1 dikke barst. En dat was het, hahaha. En het is ook al uit enzo volgens mij dat crackle, maar wilde het toch proberen
Het basiskleurtje zat er al een hele dag opquote:Op zondag 22 september 2013 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon eerst je basiskleurtje goed laten drogen, dan pas de crackle aanbrengen en niet te dik lakken
Nee joh das geen probleem, misschien heb je te dik gelakt of juist te dun, het is altijd ff beetje proberen want t enige merk heeft een dikker laagje nodig dan de andere. En als je een topcoat over t andere lakje heen had zitten kan dat ook nog een hoop schelenquote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het basiskleurtje zat er al een hele dag op
Maar dat was gewoon een ander merk lak, da's niet goed dan zeker?
Nee, helemaal niet geschud zelfs, omdat ik ooit weer ergens las in de berg nagel-blogs die ik gister las dat je nagellak nooit mag schuddenquote:Op zondag 22 september 2013 17:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ander merk lak is geen probleem. Had je de krakkellak goed geschud? Dat wil ook schelen
Ditquote:
ja , hoi, nog even?quote:Op zondag 22 september 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
Die zilveren crackle meuk mag meteen weer de prullie in, wat een bende![]()
Ik kreeg op een probeernagel 1 dikke barst. En dat was het, hahaha. En het is ook al uit enzo volgens mij dat crackle, maar wilde het toch proberen
quote:Op zondag 22 september 2013 18:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja , hoi, nog even?
crackle werkt niet op een naakte nagel he? die werkt enkel op goed gedroogde nagellak die eronder zit
quote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het basiskleurtje zat er al een hele dag op
Maar dat was gewoon een ander merk lak, da's niet goed dan zeker?
zondequote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Er zat een knalroze onder. Die al een dag droog was dus.
Best wel... Want op het flesje staat letterlijk 'apply generous layer of cracking top coat'quote:
ik doe altijd een dun laagje, dat werkt bij mij wel goedquote:Op zondag 22 september 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Best wel... Want op het flesje staat letterlijk 'apply generous layer of cracking top coat'
Maar ik kan beter naar jullie luisteren dan naar het flesje denk ik...
Zo'n eyelinerkwastje, zo een:quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Ok dank je! Zo'n plat 'breed' kwastje dan zeker?
Ik geloof dat ik zoiets ook bij de nagellak zag liggen zelfs bij Kruidvat
Ik doe het zo:quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Ok dank je! Zo'n plat 'breed' kwastje dan zeker?
Ik geloof dat ik zoiets ook bij de nagellak zag liggen zelfs bij Kruidvat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nu met aceton van de kruidvat ipv nagellak remover en eyelinerbrush komt dan van de hema
Welke kleur heb je als eerste opgedaan?quote:
Ik heb de eerste avond echt alles zitten testenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Welke kleur heb je als eerste opgedaan?
welcome to the dark sidequote:Op woensdag 25 september 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu vast 1 laadje uitgeruimd er voor in de badkamer![]()
Die nude staat je goed Evi!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Evi90 het volgende:
Ik wilde die nieuwe glitterlakjes van l'oreal halen tijdens de kortingsdagen bij Kruidvat, maar kon ze nergens vinden
Paar foto's van vorige week:
2 topcoats van NYC over elkaar heen, wilde ze ff swatchen:
[ link | afbeelding ]
Catrice petrolpolitan:
[ link | afbeelding ]
Nieuw nudelakje van essence:
[ link | afbeelding ]
Als topcoat gebruik ik nu die nieuwe 'gel like' van catrice, die is echt goed!
Gaaf!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Holyme het volgende:
Weer 'ns wat anders gemaakt, met een van die nieuwe Bundle Monster plates
[ afbeelding ]
@Zoeper, meh, dacht dat ik die glitter niet hoefde, misschien toch maar welLeuk op blauw zo!
@Debs, mooi kleurtje! Vast ook erg mooi als base met iets paars en zilvers
Geweldig! Ook dat je die foto zo gemaakt hebtquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm zoooo tof! Ik zag 'm op je blog en alleen al door die foto heb ik de nieuwe Bundle Monster set besteld (toen ik zag dat je nu ook met Paypal kan betalen). Dankje..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
@Zoeper, meh, dacht dat ik die glitter niet hoefde, misschien toch maar welLeuk op blauw zo!
Dun en snel, niet twee keer over 1 stukje. En wel schudden, alles schuddenquote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik doe altijd een dun laagje, dat werkt bij mij wel goed
Woah, tofquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
toffe kleur!quote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woah, tof!
[ link | afbeelding ]
Too Fancy Lacquer Here Comes September.
Oh myquote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woah, tof!
[ link | afbeelding ]
Too Fancy Lacquer Here Comes September.
Wooooo deze is heel gaafquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wooooo deze is heel gaaf
Ik kom ook weer eens posten :
OPI - In The Cable Carpool Lane
OPI - The Man With The Golden Gun
[ afbeelding ]
En die topcoat heb ik er vooral op gedaan omdat die lang blijft zittenZit er nu sinds vrijdag op
Wauw! Mooie kleuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wooooo deze is heel gaaf
[ afbeelding ]
En die topcoat heb ik er vooral op gedaan omdat die lang blijft zittenZit er nu sinds vrijdag op
quote:
Jaquote:
ermahgerdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Oooh, Diva of Geneva.....
[ afbeelding ]
Mooi! TMWTGGquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wooooo deze is heel gaaf
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoelen de meesten dat wel altijd als compliment als ze vragen of het je echte nagels zijn. Zo van 'die zien er zo perfect uit, dat kan haast niet natuurlijk zijn, of zo'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
JaHeb wel voor de zekerheid drie lagen gelakt, was al donker toen ik lakte maar volgens mij kan de kleur met twee lagen nog een beetje doorschijnen op sommige plekken.
Er vroeg ook iemand of het mijn eigen nagels waren, dan twijfel ik altijd of het een compliment is ja of neeMaar dat is dus meer omdat ik zelf nepnagels meestal niet mooi vind
Prettyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, tof kleurtje! Vind alleen die hele grote ronde glitters wat minder...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk de laatste dagen wat meer hier weerEn gelijk een lakje. Let it Glitter, Mermaids Tail.
Diva of Geneva, waarom heb ik die ooit weggedaan
Omdat hij er in het flesje heel dull uitziet, eigenlijk. Maar ik vind hem prachtig om te dragen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef RenRen- het volgende:
Diva of Geneva, waarom heb ik die ooit weggedaan
Ik vind de grote ronde glitters meer het idee geven van schubbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, tof kleurtje! Vind alleen die hele grote ronde glitters wat minder...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagje, ik zag op jouw blog een DIY om zelf nagellak te maken met van die gouden flakes. Nou zag ik op de blog waar je het vandaan had dat het ook met zilver kan, dat spreekt me wat meer aan dan goud.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Op Dierendag had ik luipaardprint op de blog!
[ link | afbeelding ]
Klopt helemaal! Het is heel erg fragiel spul, dus zodra je het verfrommelt met behulp van bijvoorbeeld 2 orange wood sticks, breekt het al. I.c.m. de mix balletjes en het feit dat het in vloeistof terecht komt, breekt het vanzelf losquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Vraagje, ik zag op jouw blog een DIY om zelf nagellak te maken met van die gouden flakes. Nou zag ik op de blog waar je het vandaan had dat het ook met zilver kan, dat spreekt me wat meer aan dan goud.
Maar omdat beide blogs geen foto's van het proces staan, kom ik er niet helemaal uit. Is het nou zo dat je de velletjes bladgoud (of zilver) in z'n geheel tot een propje vormt, die in de flesjes doet en door te schudden met het mengkogeltje de flakes ontstaan?
Of zie ik het verkeerd?
Ik heb voor aanstaande woensdag een video gesceduled staan met het hele proces, dus als je t handig vind kun je hem dan ff kijken misschien geeft t wat duidelijkheidquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Vraagje, ik zag op jouw blog een DIY om zelf nagellak te maken met van die gouden flakes. Nou zag ik op de blog waar je het vandaan had dat het ook met zilver kan, dat spreekt me wat meer aan dan goud.
Maar omdat beide blogs geen foto's van het proces staan, kom ik er niet helemaal uit. Is het nou zo dat je de velletjes bladgoud (of zilver) in z'n geheel tot een propje vormt, die in de flesjes doet en door te schudden met het mengkogeltje de flakes ontstaan?
Of zie ik het verkeerd?
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb voor aanstaande woensdag een video gesceduled staan met het hele proces, dus als je t handig vind kun je hem dan ff kijken misschien geeft t wat duidelijkheidik heb daar een gouden en een zilvere gemaakt
vragen aan de fietsenmakerquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:17 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Heb het bladzilver al besteld. Alleen die mengkogeltjes, kan ik die het beste 'jatten' uit (bijna) leeg flesjes van een andere nagellak of zijn die ook gemakkelijk in kleine aantallen aan te schaffen? Ik hoef er namelijk geen 100
Leuk! Gradient is ook mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kom ook weer eens nagels posten:
[ link | afbeelding ]
Catrice Raspberry Fields Forever met Essence Mr. Big (Twins reloaded).
Ik en een creme lakje, dat gebeurt niet zo vaak
Thnx!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Gradient is ook mooi.
[ link | afbeelding ]
Essie Stylenomics en saran wrap marble met China Glaze 2030.
Mooi is 'ie he? Hij is ook wel echt donker hoor. Saran wrap moet je echt deppen i.p.v. bewegen, en maar 2/3x en dan stoppen (je onderlaag wordt zachter en anders beschadig je die).quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thnx!
Stylenomics is toch wel gaaf eigenlijk, heb hem destijds laten liggen omdat ik hem te donker vond. Maar ik combi met dat goud is ie toch wel heel mooi
Moet alleen nog eens wat oefenen met die saran wrap. Ik krijg nooit zo'n mooi marble effect, meer een collectie vegen
Dan zal daar het probleem zitten bij mij, ik heb de vorige keren veel vaker gedept en een klein beetje 'geschoven' met de lak en dan ziet het er dus echt niet meer uit. Hoe groot is de prop folie die jij gebruikt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooi is 'ie he? Hij is ook wel echt donker hoor. Saran wrap moet je echt deppen i.p.v. bewegen, en maar 2/3x en dan stoppen (je onderlaag wordt zachter en anders beschadig je die).
Hmmmm best klein. Ik scheur een reep folie af en daar maak ik 3 propjes uit zeg maar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zal daar het probleem zitten bij mij, ik heb de vorige keren veel vaker gedept en een klein beetje 'geschoven' met de lak en dan ziet het er dus echt niet meer uit. Hoe groot is de prop folie die jij gebruikt?
Gave kleur!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Catrice - Mermaid my day geen perfecte foto, i know
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:
Leuk idee voor dadelijk met de feestdagen.
[ afbeelding ]
Jaa, dit vind ik leuk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:18 schreef snakelady het volgende:
Leuk idee voor dadelijk met de feestdagen.
[ afbeelding ]
Thnx voor de tip! Dat ga ik een keer proberen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:57 schreef Holyme het volgende:
@Debsterr, allebei tof, vooral die marble is mooi! Goeie kleuren samen![]()
@Miss_C, ipv 2 verschillende kleuren lakken en dan deppen met saran, kan je ook 1 kleur lakken en je 2e ergens anders op smeren en 'm dan erop spongen met saran. Dan heb je wat meer tijd omdat de eerste kleur niet zo snel zacht wordt, en kan je evt nog wat van de eerste kleur erop spongen als je teveel van 2e kleur hebt. Niet helemaal hetzelfde, maar misschien werkt dat fijner voor je?![]()
@Snakelady, die is niet van degene die heel leuk z'n fb naam erop heeft gezet, maar van Nailside, ze heeft nog veel meer leuke tutorials!![]()
[ afbeelding ]
CG Bump In The Night
[ afbeelding ]
CG Howl You Doin' met matte top coat
Die is echt mooiquote:Op maandag 21 oktober 2013 08:57 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
CG Howl You Doin' met matte top coat
Superleuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die is echt mooi![]()
Niet helemaal perfect, maar wel leuk. Morgen overleeft ie toch niet.
[ afbeelding ]
LEUKquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben klaar voor halloween
Die eerste!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LEUK!
MoYou London stamping plates(30% korting tot 1 november met de code LISA&MEL30 - je moet ingelogd zijn met een account)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is die image goed te lezen op je nagels! Wat is het een leuke set plates hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Die is echt mooi![]()
Niet helemaal perfect, maar wel leuk. Morgen overleeft ie toch niet.
[ afbeelding ]
Jaaa leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben klaar voor halloween
Holy crap Debsquote:Op zondag 27 oktober 2013 20:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
LEUK!
MoYou London stamping plates(30% korting tot 1 november met de code LISA&MEL30 - je moet ingelogd zijn met een account)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa die 1ste van jouquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is die image goed te lezen op je nagels! Wat is het een leuke set plates he
[..]
Jaaa leuk!
[..]
Holy crap DebsVooral die paarse
![]()
Ik doe ook mee met de MoYou plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woow, waar is die eerste mee gestempeld? Heel mooi!quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:49 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wat is die image goed te lezen op je nagels! Wat is het een leuke set plates he
[..]
Jaaa leuk!
[..]
Holy crap DebsVooral die paarse
![]()
Ik doe ook mee met de MoYou plates:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die plates van essence ook niet zo fijn werken, je kunt altijd kijken naar MoYou of BundleMonster plates!quote:Op zondag 3 november 2013 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn die MoYou plates veel beter dan die van Essence? Daar kan ik nl niks mee
Ook een MoYou plate!quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Woow, waar is die eerste mee gestempeld? Heel mooi!
Ik ook niet hoor, en ik stempel toch best vaakquote:Op zondag 3 november 2013 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn die MoYou plates veel beter dan die van Essence? Daar kan ik nl niks mee
Ik wilde eigenlijk de lak weten waarmee je stempeldequote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ook een MoYou plate!06 van de Pro collection.
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 21:00 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de lak weten waarmee je stempelde
Ik las haar vraag als "met welk lakje heb je gestempeld?"quote:Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ook een MoYou plate!06 van de Pro collection.
Ja ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd, maar zie hierboven!quote:Op zondag 3 november 2013 23:10 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Ik las haar vraag als "met welk lakje heb je gestempeld?"
Mooi!quote:Op maandag 4 november 2013 09:38 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd, maar zie hierboven!
[ afbeelding ]
OPI Thanks A Windmillion, A England Saint George, MoYou-London Princess 09.
De foto's hieronder zijn overtuigendquote:Op zondag 3 november 2013 15:23 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en ik stempel toch best vaakWat Sharana al zei, en verder kan ik Pueen en Mash ook aanraden! En Konad natuurlijk, maar die zijn knetterduur in vergelijking met van die complete sets.
De MoYou plates komen hier vandaan.quote:Op maandag 4 november 2013 15:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De foto's hieronder zijn overtuigendwaar bestellen jullie ze?
Damn! Ik was vorige week in Berlijn en stond nog met die lakjes in m'n hand!quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ohdat kon natuurlijk ook nog! Kiko 622 wisteria, n Mirror collectie lakje, die werken allemaal! :-) Catrice How I Matt Your Mother als base.
Ik heb wel een video gemaakt over hoe je moet stempelenquote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik kwijl zo van sommige stempeldingen![]()
Heeft er iemand voor een n00b als ik alsjeblieft een linkje naar een youtube of waar ik moet zoeken of een blogje over dat stempelen? Ik heb serieus geen benul hoe dat gaat, leg je dan een sjabloontje op je nagel en lak je daar overheen of hoe werkt het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehmygewrd deze is mooiquote:Op maandag 4 november 2013 09:38 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja ik was er niet helemaal bij met mijn hoofd, maar zie hierboven!
[ afbeelding ]
OPI Thanks A Windmillion, A England Saint George, MoYou-London Princess 09.
Konadquote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef Greys het volgende:
Hoe schrijf je dat merk dat je noemt waar je roze stempel zelf van is?![]()
EDIT: ah, gevonden in de beschrijving bij je video
Die zal ook wel prima werken. Heb meerdere gehad maar ze doen het eigenlijk altijd wel, de schraper is een tweede maar daar gebruik ik een mesje voor. Anderen vaak een plastic kaartje (oude cadeaukaart oid).quote:Op maandag 4 november 2013 21:45 schreef Greys het volgende:
ook gewoon bij dat MoYou kopen als ik daar toch een paar plates ga bestellen?
Nee, het zijn geen stickers, hier zie je hoe we dat doen :-) MoYou is een van de merken die zulke plates heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb zelf niks met nagels lakken, maar gezien ik een obsessie heb met roodgelakte nagels/lippen klik ik dit topic eens in de zoveel tijd aan indien hij in de AT staat.Nu zag ik dus dat sommige meisjes hier allemaal vormpjes op hun nagels hebben of het in een bepaald patroon hebben. Ik las iets van MoYou plates en zoals ik het zie zijn dat stickers?
Gezien ik non-stop denk aan nieuwe handigere oplossingen/ideeen, kreeg ik vandaag een ingeving; van die kleine stukjes papier die op je nagels passen, waar je vervolgens nagellak op aanbrengt, (het laat drogen) en wanneer je het eraf haalt dan heb je een bepaald patroon, zonder moeite. Je kan dan ook meerdere lagen over elkaar leggen en zelfbedachte patronen maken. Bestaat dit?
Ik ben even vergeten hoe die dingen heten. Dat je laat maar zeggen een uitgeknipt patroon van bijvoorbeeld een hartje op een A4-vel hebt, en deze vorm kun je dan gebruiken om een mooi hartje in te kleuren.
Een pasje werkt beter want met een schraper krijg je van die krassen op je plate en met een oud pasje nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik zag in het filmpje dat je er ook een bonuskaart ofzo voor kunt gebruiken, een pasje zeg maar!
Maar lief aanbod Mirjam!
Dat stamping ziet er inderdaad verrekte handig uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 06:35 schreef Holyme het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen stickers, hier zie je hoe we dat doen :-) MoYou is een van de merken die zulke plates heeft.
Je idee van plakkertjes met een vormpje eruit bestaat ook (of hardere sjablonen met een vormpje eruit), maar wordt ook zelf gemaakt door mensen met tape en bv van die ponsdingetjes. Naast stickers, plakkertjes en stamping heb je ook nog dingen zoals water decals, van die plaktattoos voor kinderen maar dan voor op je nagels :-P Ik hou 't meestal bij stamping <3
In principe wel maar soms niet helemaal. Maar het is nog niet zo erg als die link.quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Holyme het volgende:
@whoop, ik vind m leuk zo :-) lak je je top coat zwevend? Zo niet, dat voorkomt strepen :-)
@sokkepok, ahh balen! miss kan je hier wat mee voor n volgende keer? http://www.ooohshinies.com/p/stamping-polish.html
Bij mij gaat het ook nog wel 'ns mis hoor, vooral m'n linkerhand kan af en toe flink debiel doen (maar m'n rechterhand staat nooit op de foto dus dat ziet geen manquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
In principe wel maar soms niet helemaal. Maar het is nog niet zo erg als die link.
Die lijst van jou kost mij een hoop geld
Wilde vandaag wat doen met Thanks A Windmillion, maar de groen die ik erop wilde stempelen was niet donker genoeg, beetje jammer. Binnenkort toch maar eens A-England kopen.
wat was jouw idee?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat stamping ziet er inderdaad verrekte handig uit.Ik denk dat stamping superieur aan mijn idee is.
Nee.quote:
Ja, volgens mij wel. Die leg je dan op je nagel en daaroverheen lak je dan, right?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Holyme het volgende:
Zoiets als dit
http://www.bornprettystor(...)ast-nail-p-1300.html
Meh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef Holyme het volgende:
Yep, en als het droog is haal je het sjabloontje eraf en blijft dat vormpje in lak op je nagel achter
Haha! Ik vind 't al tof dat je meedenkt als man zijnde, ben benieuwd wat je volgende idee gaat zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meh.Dan maar op zoek naar een ander idee.
Bedankt!
Haha, cool. Ik denk vrijwel 24/7 aan hoe ik het leven van mensen makkelijker kan maken, dus als je ooit iets hebt!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Haha! Ik vind 't al tof dat je meedenkt als man zijnde, ben benieuwd wat je volgende idee gaat zijn
Ik vrees dat ik iets te veeleisend zou zijn (een zelfreinigende kattenbak, een systeem wat kleding wast, droogt en terug hangt,...), maar als ik iets simpels zoek dan hoor je 'tquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, cool. Ik denk vrijwel 24/7 aan hoe ik het leven van mensen makkelijker kan maken, dus als je ooit iets hebt!![]()
Leuke blog trouwens.
Haha, dat is redelijk high-tech complexe toekomst stuff. Het zal zeer zeker bestaan, in een nieuwe generatie slimme huizen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik iets te veeleisend zou zijn (een zelfreinigende kattenbak, een systeem wat kleding wast, droogt en terug hangt,...), maar als ik iets simpels zoek dan hoor je 't![]()
En dankjewel!
Hij blijft ook weer erg goed zitten, net als de vorige textures die ik heb geprobeerd! Hij zit nu nog steeds zonder tipwear. Ik vind de mat/glans combi in deze lak zo leukquote:Op donderdag 7 november 2013 12:49 schreef Holyme het volgende:
Ben het helemaal met je eens, doe mij maar textuur met glitter! Maar voor deze maak ik een uitzondering, hij's ideaal voor als je haast hebt idd, vond 'm ook erg fijn lakkenNet wat lakken van de kerstcollectie ontvangen, inclusief die witte texture, maar helaas is dat geen witte versie hiervan... D'r zit hexglitter in, wat er in 1 laagje best redelijk uit ziet (maar dan dekt ie dus niet), met 2 lagen ziet het er op m'n swatchstick 'n beetje vreemd uit
Hopelijk beter op m'n nagels, maar doe mij maar gewone glitter textures!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Love love love Bump in the Night van China Glaze, dezelfde als die van MissC dus
[ afbeelding ]
Aww thanksquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:23 schreef Skaai het volgende:
En Debster wat zijn je nagels mooi! Volgens mij herinner ik me dat je ooit acryl of gel had en alles eraf had gehaald en dat ze best gehavend waren en kijk hoe mooi ze zijn![]()
Niet echt last van, zeker niet meer nu k Duri Rejuvacote als basecoat gebruikquote:Op zondag 10 november 2013 10:37 schreef purebliss het volgende:
Even een vraagje hoor. Ik zie dat veel van jullie hier van die 'rechte' nagels hebben. Nu heb ik al een paar keer mijn nagels laten groeien en ze zo gevijld, alleen breken bij mij steeds die hoekjes af. Hebben jullie daar geen last van?
Af en toe, maar niet vaakquote:Op zondag 10 november 2013 10:37 schreef purebliss het volgende:
Even een vraagje hoor. Ik zie dat veel van jullie hier van die 'rechte' nagels hebben. Nu heb ik al een paar keer mijn nagels laten groeien en ze zo gevijld, alleen breken bij mij steeds die hoekjes af. Hebben jullie daar geen last van?
Lakjes kun je beter in het nagellak ruiltopic zettenquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef Ooi86 het volgende:
Is het toegestaan om hier wat lakjes en accessoires aan te bieden?
LIF / [SHJN] Nagellak ruiltopic #15quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lakjes kun je beter in het nagellak ruiltopic zetten
De zandlakjes van p2 zijn echt leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef RenRen- het volgende:
Een vriendin gaat wat lakjes meenemen voor me uit Duitsland, welke lakjes van P2 zijn nou echt aanraders?![]()
En zijn er nog LE's die alleen in Duitsland te krijgen zijn die ik moet vragen?
DE SANDSTYLES ERMAHGERDquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef RenRen- het volgende:
Een vriendin gaat wat lakjes meenemen voor me uit Duitsland, welke lakjes van P2 zijn nou echt aanraders?![]()
pinkmelon.de misschien?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:00 schreef RenRen- het volgende:
Op welke site kan ik veel P2 swatches vinden? Ik keek al op de site van Debster, maar vond niet heel veel
De lipsticks van de Catrice LE, ik weet alleen niet HOE die LE heetquote:Op donderdag 28 november 2013 22:57 schreef RenRen- het volgende:
Oeps... gefaaldquote:Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef Myraela het volgende:
Pinklady stopt ermee, nfu oh voor 4 euro. China glaze voor 3 euro.
Ik heb ook 7 lakjes gekocht.quote:Op maandag 2 december 2013 22:55 schreef altootje86 het volgende:
[..]
Oeps... gefaald![]()
Nfu oh is al bijna niks meer van over zag ik!
Tnx voor de tip iig
Die eerste!quote:Op maandag 2 december 2013 13:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur waarmee ik gestempeld heb is echtquote:
Leuk! Al vind ik m zonder OPI erover niet zo.quote:Op zondag 15 december 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Jelly sandwich met OPI Don't Touch My Tutu en Cirque Le Invader
[ afbeelding ]
En hier close ups van de 3 variaties die ik gemaakt had
[ afbeelding ]
Mooi! ^_^quote:Op zondag 15 december 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Jelly sandwich met OPI Don't Touch My Tutu en Cirque Le Invader
[ afbeelding ]
En hier close ups van de 3 variaties die ik gemaakt had
[ afbeelding ]
Oeh, welke plate is die onderste?quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Leuk! Al vind ik m zonder OPI erover niet zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moyou mother nature collection 03.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:08 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mooi! ^_^
[..]
Oeh, welke plate is die onderste?
Zal ik m'n contact eens mailen met die vraagquote:Op woensdag 18 december 2013 17:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Moyou mother nature collection 03.
De nieuwe fairytale collection is ook mooi, maar wacht deze vrijdag nog af welke nieuwe plates er nog bij komen. Iemand enig idee hoe lang ze doorgaan met wekelijks nieuwe platen?
Doe dat! Dat is wel raar, als er nieuwe komen zullen zijn dat nieuwe platen van een bestaande collectie zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zal ik m'n contact eens mailen met die vraag? Heb nog geen nieuwe release voor deze vrijdag gehad trouwens.
Oh ze zijn altijd laat met communiceren hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 18:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Doe dat! Dat is wel raar, als er nieuwe komen zullen zijn dat nieuwe platen van een bestaande collectie zijn.
Maar met elke week nieuwe platen raakt mn portomonee leeg :p
Leeuk! Dat rode neusje ook.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:34 schreef Tammymara het volgende:
Ja ja moet nog schoonmaken en zo....
[ afbeelding ]
Voor die dunne lijntjes is eigenlijk striping tape het fijnst, want dat is al zo dun van zichzelf. Verder werk ik het liefste met scotch tape, dus die melkwitte. De onderlaag heel goed laten drogen, alle tape aanbrengen (makkelijkste om van 1 hand alle nagels te tapen), daarna per nagel eroverheen met rood en inderdaad direct de tape eraf. Niet TE dik lakken met rood want anders loopt het uit. Dan weer een tijdje laten drogen voor je topcoat gebruikt en zwevend aanbrengenquote:Op zondag 22 december 2013 16:55 schreef BrainTeaser het volgende:
Vraagje:
Ik wil me aan zoiets gaan wagen:
[ afbeelding ]
Heb geen supervaste hand, dus de manier met tape lijkt mij het makkelijkst. Maar wat voor tape kan ik het beste gebruiken? Bij gewoon plakband trek je volgens mij je onderste laag er zo af. Heb ook van dat Scotch tape liggen, of van dat schilderstape.
En wanneer haal je dat eraf? De één zegt namelijk direct na het lakken (dus terwijl de bovenste laag nog nat is), en de ander zegt juist dat je het eerst helemaal moet laten drogen..?
Iemand tips?
Ja, ik weet nog niet zeker of ik ook echt zoveel en zulke dunne lijntje ga doen hoor!quote:Op zondag 22 december 2013 17:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Voor die dunne lijntjes is eigenlijk striping tape het fijnst, want dat is al zo dun van zichzelf. Verder werk ik het liefste met scotch tape, dus die melkwitte. De onderlaag heel goed laten drogen, alle tape aanbrengen (makkelijkste om van 1 hand alle nagels te tapen), daarna per nagel eroverheen met rood en inderdaad direct de tape eraf. Niet TE dik lakken met rood want anders loopt het uit. Dan weer een tijdje laten drogen voor je topcoat gebruikt en zwevend aanbrengen.
Als je je topcoat gebruikt, wil je altijd proberen om een goede druppel aan het kwastje te hebben, zodat je het aanbrengt zonder dat het kwastje de lak zelf raakt. Minder kans op het uitsmeren van het rood over het witquote:Op zondag 22 december 2013 17:39 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog niet zeker of ik ook echt zoveel en zulke dunne lijntje ga doen hoor!
Maar dat Scotch tape heb ik liggen, dus dat gaat helemaal goed komen! Maar wel direct eraf halen dus.
Nog wel één vraagje: wat bedoel je met 'zwevend aanbrengen'?/n00b
Gewoon posten, als je oude topics terug kijkt zul je zien dat heel van ons het ook hebben moeten lerenquote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef BrainTeaser het volgende:
Duidelijk, thanks!![]()
Als het resultaat enigszins toonbaar, kom ik hier van de week nog wel een fotootje posten
Al zijn mijn lakkunsten niet zo goed als die van jullie, als ik zo eens door het topic scroll. Wauw!
Leuk voor de kerst.quote:Op maandag 23 december 2013 10:21 schreef Sarabi het volgende:
De 'nail caviar' van Primark.
[ afbeelding ]
Nu na twee dagen zit hij nog goed behalve op mijn wijsvinger, daar is een groot stuk af.
Ik had het nu voor de verjaardag van mijn vriendquote:
Poging 1 om m'n nagels gewoon netjes wit te lakken is al jammerlijk misluktquote:Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef BrainTeaser het volgende:
Duidelijk, thanks!![]()
Als het resultaat enigszins toonbaar, kom ik hier van de week nog wel een fotootje posten
Al zijn mijn lakkunsten niet zo goed als die van jullie, als ik zo eens door het topic scroll. Wauw!
nail foil adhesive?quote:Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef Ladylicious het volgende:
Kenners, even een vraagje; Ik wil me gaan wagen aan folie. Nu zie ik dat ik een of ander plaklakje nodig heb om te zorgen dat dat spul afgeeft op je nagel. Ik heb alleen geen idee hoe zoiets heet![]()
Wie wil mij verklappen wat ik moet intikken op Google?
Adhesive was ik inmiddels achter ja, maar vroeg me meer af of er een Nederlandse term voor was zodat ik op een nl/be site kan bestellen.quote:
Ik heb een lamp van Ikea, led licht. Werkt eigenlijk prima! Altijd witbalans instellen natuurlijk maar wil niet meer andersquote:Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Debster hoe maak jij je foto's? Met wat voor lamp? Merk echt dat nu in de winter de foto's veel minder en ook steeds verschillend worden, afhankelijk van de lichtinval.
En jij hebt ook wel eens studs gebruikt toch? Hoe plak jij die op met nagellak of wat anders?
Mijn nagellak heeft zowaar de zaterdag overleefd, en was te moe voor wat anders en de zondag heeft ie ook overleefd. Vandaag gaat ie er wel af want vanavond op consumptie werken.
Met een glasvijl gaat het snelste. Daarnaast kan je het beste niet heen en weer 'zagen' met de vijl, maar bewegingen maken van onder naar boven.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef BrainTeaser het volgende:
Hebben jullie misschien nog goede tips qua vijlen?
Ben eindelijk hersteld van een flink vitamine tekort en ik merk dat mijn nagels snel groeien en een stuk sterker zijn nu. Dat, in combinatie met dit topic is natuurlijk reden om ook zulk mooie nagels te willen kweken als die hier steeds voorbij komen
Maar...ik ben iemand die lange nagels soms ineens beu is en er dan gewoon de nagelschaar in zetNu wil ik ze dus beter bij gaan houden en liefst ook netjes vijlen. Tips (of tutorials) zijn erg welkom!
Dankjewel!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Met een glasvijl gaat het snelste. Daarnaast kan je het beste niet heen en weer 'zagen' met de vijl, maar bewegingen maken van onder naar boven.
Dat doe ik wel altijdquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Dankjewel!
Een glasvijl heb ik (nog) niet, maar daar zal ik eens naar kijken. Ze zijn nu vrij kort, dus het vijlen zelf hoeft nu op zich niet heel snel te gaan, het gaat meer om vormgeven en bijhouden.
En het beste is dus om steeds dezelfde kant op te vijlen (las ik net ook al ergens). Ik knip ze nu eigenlijk altijd rond, maar misschien dat ik maar eens een vierkantere vorm ga proberen; vind ik er wel mooi uitzien, vooral omdat ik niet zo van de hele lange nagels ben.
(Ben ik eigenlijk ook gewoon te onhandig voor denk ik; die zouden bij mij binnen een dag inscheuren)
En beter dus aan de onderkant vijlen? Daar ga ik dus ook altijd de fout in![]()
Bedankt voor alle tips, deze reeks is heel informatief!
Edit: las net ook ergens de tip om je nagels juist te vijlen met nagellak, zodat de vorm beter wordt, werkt dat inderdaad beter?
Ook eens proberen met de lak er nog op dan!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat doe ik wel altijd
Dan word ik niet afgeleid door de vorm van de witte randjes want die is niet bij al mijn nagels gelijk. Dus ik vijl mijn nagels in vorm met een glasvijl als de lak er nog op zit. Daarna haal ik de lak eraf en maak ik ook de glasvijl schoon onder de kraan met een nagelborstel.![]()
Wat bedoel je met aan de onderkant vijlen? Ik vijl van buiten naar het midden, til de vijl op en doe hetzelfde (per nagel dus langs 2 kanten).
Meestal niet loodrecht maar onder een kleine hoek. Dat vijlt het prettigst vind ikquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ook eens proberen met de lak er nog op dan!Ik volg ook altijd het witte randje, maar dat is inderdaad niet overal gelijk.
En hoe zet je de vijl dan precies op het randje van je nagel? Loodrecht, of meer aan de onderkant van je nagel, zoals dit:
[ afbeelding ]
Ah dankje! Fotokneus hier.quote:Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een lamp van Ikea, led licht. Werkt eigenlijk prima! Altijd witbalans instellen natuurlijk maar wil niet meer anders.
Studs in een semidroog laagje lak duwen en dan sealen met topcoat!
Here comes september, hij is zo mooi.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Jij ook al aan de TFL Whoop? Welke is dat nou, Midnight Sonata of Here Comes September?
Jaaa echt een prachtig lakje is hetquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Here comes september, hij is zo mooi.
Komt door je blog, tenminste dat ik m gekocht heb wel. Heb ook chocolate gold gekocht en nu op aangezien here comes september mn werk niet had overleefd. Dekt in een laagje(daarom had ik m ook gekocht voor t stempelen) echt zo fijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa echt een prachtig lakje is hetzo grappig om te zien dat al aardig wat mensen die ik "ken" 'm nu ook hebben
.
Wat leuk! Dat vind ik altijd wel een compliment, als mensen spullen kopen vanwege mijn postquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Komt door je blog, tenminste dat ik m gekocht heb wel. Heb ook chocolate gold gekocht en nu op aangezien here comes september mn werk niet had overleefd. Dekt in een laagje(daarom had ik m ook gekocht voor t stempelen) echt zo fijn.
Maar ik heb de laatste tijd echt te veel gekocht. Mag alleen nog MoYou platen kopen en echt bijzondere lakjes aangezien mn kast ook vol is denk ik.
Lijkt er op van niet (voorheen kon je zoeken op OPI en dan vond je het alsnog, maar dat werkt voor mij nu niet). Maar de shipping is bij TD best duur tegenwoordig, dus afhankelijk van hoeveel je wilt bestellen kun je beter op bijvoorbeeld eBay kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Sjeen het volgende:
Liefjens, ooit heb ik OPI besteld bij transdesign, is die optie er nog?
Nailsupplies.us maar dan moet je wel ff inloggen om opi te zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Sjeen het volgende:
Liefjens, ooit heb ik OPI besteld bij transdesign, is die optie er nog?
die eerstequote:Op zondag 29 december 2013 16:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Een oudje die ik niet scherp kreeg.
[ afbeelding ]
En vandaag:
[ afbeelding ]
En dan de opmerking krijgen dat ik deze laatst ook al had, nee dat waren losse vogeltjes en een grote. Maar wie weet is lijkt t voor anderen wel t zelfde.
Heeft iemand tips voor het sponsen? Wilde eigenlijk dit doen gister maar kreeg t niet mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die eerste
en ik doe sponzen zo:Ah volgende keer eerst beetje blenden dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:Op maandag 30 december 2013 15:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ah volgende keer eerst beetje blenden dus.
[ afbeelding ]
Weer gefaald dankzij je blogquote:
quote:Op maandag 30 december 2013 16:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Weer gefaald dankzij je blogSnel nog even voor het nieuwe jaar waarin ik minder mag uitgeven van mezelf.
Zal ik dan ook maar meteen nieuwe MoYou platen kopen...
Welke heb je gekocht?quote:Op maandag 30 december 2013 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
MoYou plates zijn binnen![]()
Hopen dat ze het ook doen met een essence stamp heb even niks anders liggen.
Pro 6 en 13.quote:Op maandag 30 december 2013 18:29 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Debster vanaf wanneer zijn die te koop?
mooi zegquote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Myraela het volgende:
Zo laat ik ze denk ik tot O&N.Mijn eerste sandlakje, vind het stiekem toch wel erg tof.
[ afbeelding ]
Die heb ik gekregen van mijn zoontje voor kerst ( Schattig hequote:Op maandag 30 december 2013 19:44 schreef Myraela het volgende:
Zo laat ik ze denk ik tot O&N.Mijn eerste sandlakje, vind het stiekem toch wel erg tof.
[ afbeelding ]
Dat is gellak, nog niet echt beter voor je nagels maar het is dan wel sterker als dat je gewone nagellak draagt.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Elleuw![]()
Mijn nagels zijn nog steeds een drama. En ik ben het nu toch wel echt echt beu. Heb gedacht om aan de acryl te gaan. Maar daar wordt het natuurlijk niet beter van. Nu kwam ik op verschillende blogs de sensationails tegen. Iemand hier er ervaring mee?
Nee, werkt dat goed? Ik gebruik al wel nagelverharder anders is het helemaal om te huilen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is gellak, nog niet echt beter voor je nagels maar het is dan wel sterker als dat je gewone nagellak draagt.
Heb je Duri Rejuvacote al geprobeerd?
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee, werkt dat goed? Ik gebruik al wel nagelverharder anders is het helemaal om te huilen.
Heb echt al zoveel geprobeerd en heb ontzettend veel nagellak en vind het zo jammer want op afgescheurde stompjes vind ik het er niet uitzien. (Heb ook nog eens een kort nagelbed)quote:Op maandag 6 januari 2014 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zou dat zeker eerst proberen voor je aan die gellak zooi gaat. Het is geen wondermiddel, maar het helpt. Gellak kan altijd nog
Thanx ga dat maar eens proberen dan.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik koop hem altijd van eBay bij deze seller: http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item589ba08366
Is nu ook het goedkoopste zie ik
Ik heb géén ideequote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx ga dat maar eens proberen dan.
Verkopen ze het toevallig ook in Engeland bij de superdrug ofzo? Wamt daar ben ik van de maand toch.
Had gekunnen haha.quote:
Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Thanx ga dat maar eens proberen dan.
Verkopen ze het toevallig ook in Engeland bij de superdrug ofzo? Wamt daar ben ik van de maand toch.
Als het net zo goed is als lemony flutter voor mijn nagelriemen. Dan is het een wonder middel.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee
Gewoon op ebay kopen, en spees niet geloven want t is wel een wondermiddel![]()
Je nagelriemen zijn perfectquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:05 schreef sweetpurfektion het volgende:
Wat een geweldig draadje is dit toch. Afgelopen weekend naar de DM in Duitsland geweest en daar zag ik de nieuwe Catrice Crushed Crystals. Die stonden op mijn wishlist dus meegenomen.....
[ afbeelding ]
Dit is 05 - Stardust.
Sorry voor de verschrikkelijke foto en mijn nagelriemen
Vind je dat ?? Dank je welquote:
De mijne zijn een stuk erger hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:15 schreef sweetpurfektion het volgende:
[..]
Vind je dat ?? Dank je welIk vind ze zelf droog maar dat kun je waarschijnlijk niet goed zien op de foto.
Is dat een zandlak? leuk lakjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:05 schreef sweetpurfektion het volgende:
Wat een geweldig draadje is dit toch. Afgelopen weekend naar de DM in Duitsland geweest en daar zag ik de nieuwe Catrice Crushed Crystals. Die stonden op mijn wishlist dus meegenomen.....
[ afbeelding ]
Dit is 05 - Stardust.
Sorry voor de verschrikkelijke foto en mijn nagelriemen
Leuk!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:43 schreef afivi het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb vandaag Maybelline Color Show Brocades in Beaming Blue![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik voor het theezakje met nagellijm idee gaan. Is misschien wat minder mooi maar je kunt het zelf bijhouden en het scheelt veel geld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:20 schreef valentijn101 het volgende:
Je kunt door een nagelstyliste een dun laagje gel of acryl op de nagel met het breukje laten zetten.
Nagellijm is vrij agressief en tast de nagel meer aan als gel of acryl.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou ik voor het theezakje met nagellijm idee gaan. Is misschien wat minder mooi maar je kunt het zelf bijhouden en het scheelt veel geld.
Ik zou als hypothetische nagelstyliste niet 1 nagel gaan doen, en zeker niet voor 2 euroquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:00 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Nagellijm is vrij agressief en tast de nagel meer aan als gel of acryl.
1 nagel gel of acryl zal je ongeveer een a twee euro kosten. Bijwerken is niet nodig. Gewoon het breukje met de gel of acryl uit laten groeien en het probleem is opgelost.
Leuk!quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:43 schreef afivi het volgende:
Hallo allemaal![]()
[ afbeelding ]
Echt textured zoals Zoya/OPI zijn ze niet, maar ze eten wel twee laagjes topcoat. Als je die niet aanbrengt is het een soort van texturedquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Leuk!
Is dat een zand/structuur-lak?
Wauw! Welke Stamp gebruik jij hierbij?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ebay?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef Heaven7 het volgende:
Iemand een goede, goedkope, webshop (mag buitenlands) waar ze Sally Hansen verkopen? MOET een nieuwe Sheerly Opal hebben, helaas zit die alleen in zon french manicure setIn NL kan ik m niet vinden.
Ik ken er genoeg die het doen. Er zijn bv ook mensen die gitaar spelen en een paar nagels laten verstevigen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou als hypothetische nagelstyliste niet 1 nagel gaan doen, en zeker niet voor 2 euro
Mooi idd!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ooit ben ik geduldig genoeg om mijn nagels echt netjes te lakken. En ik ben ze nog netjes aan het laten groeien, dus ze zijn nog wat ongelijk nu. Maar ik vond de kleur wel geweldig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, van Mavalaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nagellak verdunner is toch bij de Douglas' te koop?
In dat geval bevestigen ze alleen mijn eerdere ervaring met de Douglas alleen maar haha.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wees wel voorbereid op schaapachtige blikken, bij de Douglas hier hadden ze nog nooit van ver dunner gehoord.
Of via eBay als je niet in contact wil komen met van die schapenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nagellak verdunner is toch bij de Douglas' te koop?
Kennis van zaken ik hoor het alquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of via eBay als je niet in contact wil komen met van die schapen
Die glashard blijven volhouden dat verdunner niet bestaat en dat je gewoon remover kunt gebruiken.
Toffe tip! Daar maar eens kijken voor mn sheer nagellakjequote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Even voor alle fans van de Sally Hansen InstaDry topcoat: van 3 t/m 16 februari zijn bij Ici Paris XL alle Sally Hansen producten 1+1 gratis!
Wauw, wat een prachtige kleur! :-)quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:43 schreef afivi het volgende:
Hallo allemaal![]()
[ afbeelding ]
Prachtig :-)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Myraela het volgende:
Meh. Ooit ben ik geduldig genoeg om mijn nagels echt netjes te lakken. En ik ben ze nog netjes aan het laten groeien, dus ze zijn nog wat ongelijk nu. Maar ik vond de kleur wel geweldig.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |