abonnement Unibet Coolblue
pi_134600540
quote:
14s.gif Op maandag 23 december 2013 11:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk voor de kerst.
Ik had het nu voor de verjaardag van mijn vriend :)
Voor kerst ga ik waarschijnlijk voor mijn nieuwe groene Essence lakje.
pi_134608360
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:07 schreef BrainTeaser het volgende:
Duidelijk, thanks! ^O^

Als het resultaat enigszins toonbaar, kom ik hier van de week nog wel een fotootje posten ;)
Al zijn mijn lakkunsten niet zo goed als die van jullie, als ik zo eens door het topic scroll. Wauw!
Poging 1 om m'n nagels gewoon netjes wit te lakken is al jammerlijk mislukt :')

Bedacht me daarna dat ik misschien eerst voor zorgen voor een wat stabielere hand, i.p.v. het gewoon effe snel op de bank te willen doen...

En ik dacht betere witte nagellak gehaald te hebben, maar dat blijkt één of ander vreemd melkachtig kleurtje te zijn... :'(

Tot zover dus nog geen succes, maar wordt hopelijk vervolgd!
Smile, tomorrow will be worse...
  maandag 23 december 2013 @ 16:01:06 #203
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_134609799
het is net als met haken BT. geduld hebben en veel oefenen. Mijn nagels zien er nog niet zo uit als de voorbeelden die hier staan maar als een stuk beter als toen ik in april begon.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_134610362
Hee bekend gezicht hier (zag er al meer ook) ;)

Ja, dat is natuurlijk ook met alles zo inderdaad; kwestie van veel oefenen. Tweede poging ziet er ook al een stuk beter uit nu, dus hopelijk wordt het nog wat voor de kerst!

2 of 3 nagels lukken sowieso vaak wel redelijk; waarom hebben we er nou 10?! }:| ;)
Smile, tomorrow will be worse...
  maandag 23 december 2013 @ 16:20:57 #205
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_134610651
hahah ja idd en dan komt er nog die rechterhand die je ook moet doen met links (of andersom als je linkshandig bent ;) )

wat kan helpen met het bij poetsen, is een klein watenstaafje of eyelinerkwastje met nagellakremover of acceton. succes!
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_134611574
Ja precies, die linkerhand gaat nog wel, maar rechts... Ben nu wel zo slim om de rechter eerst te doen, zodat ik niet met een 'natte' linkerhand hoef te lakken, want dat gaat helemaal fout (net overigens al weer nagellak aan m'n laptop, maar goed.. :@ ).

Dankzij deze topicreeks heb ik inderdaad al zo'n eyelinerkwastje gehaald bij de Hema, zometeen maar eens een poging doen tot schoonmaak. En dan vanavond of morgen de rode strepen nog!
Smile, tomorrow will be worse...
  maandag 23 december 2013 @ 17:33:54 #207
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_134613840
Kenners, even een vraagje; Ik wil me gaan wagen aan folie. Nu zie ik dat ik een of ander plaklakje nodig heb om te zorgen dat dat spul afgeeft op je nagel. Ik heb alleen geen idee hoe zoiets heet :')
Wie wil mij verklappen wat ik moet intikken op Google?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_134614200
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 17:33 schreef Ladylicious het volgende:
Kenners, even een vraagje; Ik wil me gaan wagen aan folie. Nu zie ik dat ik een of ander plaklakje nodig heb om te zorgen dat dat spul afgeeft op je nagel. Ik heb alleen geen idee hoe zoiets heet :')
Wie wil mij verklappen wat ik moet intikken op Google?
nail foil adhesive?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 23 december 2013 @ 17:45:58 #209
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_134614343
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 17:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nail foil adhesive?
Adhesive was ik inmiddels achter ja, maar vroeg me meer af of er een Nederlandse term voor was zodat ik op een nl/be site kan bestellen.
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  maandag 23 december 2013 @ 18:18:43 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134615369
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 11:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Debster hoe maak jij je foto's? Met wat voor lamp? Merk echt dat nu in de winter de foto's veel minder en ook steeds verschillend worden, afhankelijk van de lichtinval.
En jij hebt ook wel eens studs gebruikt toch? Hoe plak jij die op met nagellak of wat anders?

Mijn nagellak heeft zowaar de zaterdag overleefd, en was te moe voor wat anders en de zondag heeft ie ook overleefd. Vandaag gaat ie er wel af want vanavond op consumptie werken.
Ik heb een lamp van Ikea, led licht. Werkt eigenlijk prima! Altijd witbalans instellen natuurlijk maar wil niet meer anders :).

Studs in een semidroog laagje lak duwen en dan sealen met topcoat!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134623221
Die wit-met-rode candy cane strepen ging 'm dus echt niet worden :N Ik hou het zelf maar op een combinatie van slechte oude nagellak, het feit dat wit een rotkleur is en mijn gebrek aan geduld...

Gelukkig zag ik vanmiddag nog iets anders leuks in de stad, waardoor ik toch nog een soort candy cane idee heb:


(Excuses voor de slechte foto kwaliteit)

Jammer genoeg zitten de strepen niet overal even ver uit elkaar :|W maar al met al ben ik er wel tevreden over ~:)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_134648336
Woohoo extra kerstcadeautjes binnen. Too fancy lacquer lakjes. *O*
En ook gewone lakjes maar vergeleken met die andere is dat niks bijzonders.

[ Bericht 25% gewijzigd door Whoopdidoo op 24-12-2013 14:38:24 ]
pi_134654515
Hebben jullie misschien nog goede tips qua vijlen?

Ben eindelijk hersteld van een flink vitamine tekort en ik merk dat mijn nagels snel groeien en een stuk sterker zijn nu. Dat, in combinatie met dit topic is natuurlijk reden om ook zulk mooie nagels te willen kweken als die hier steeds voorbij komen ;)

Maar...ik ben iemand die lange nagels soms ineens beu is en er dan gewoon de nagelschaar in zet :@ Nu wil ik ze dus beter bij gaan houden en liefst ook netjes vijlen. Tips (of tutorials) zijn erg welkom!
Smile, tomorrow will be worse...
pi_134658999
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 16:17 schreef BrainTeaser het volgende:
Hebben jullie misschien nog goede tips qua vijlen?

Ben eindelijk hersteld van een flink vitamine tekort en ik merk dat mijn nagels snel groeien en een stuk sterker zijn nu. Dat, in combinatie met dit topic is natuurlijk reden om ook zulk mooie nagels te willen kweken als die hier steeds voorbij komen ;)

Maar...ik ben iemand die lange nagels soms ineens beu is en er dan gewoon de nagelschaar in zet :@ Nu wil ik ze dus beter bij gaan houden en liefst ook netjes vijlen. Tips (of tutorials) zijn erg welkom!
Met een glasvijl gaat het snelste. Daarnaast kan je het beste niet heen en weer 'zagen' met de vijl, maar bewegingen maken van onder naar boven.
pi_134659825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Met een glasvijl gaat het snelste. Daarnaast kan je het beste niet heen en weer 'zagen' met de vijl, maar bewegingen maken van onder naar boven.
Dankjewel!
Een glasvijl heb ik (nog) niet, maar daar zal ik eens naar kijken. Ze zijn nu vrij kort, dus het vijlen zelf hoeft nu op zich niet heel snel te gaan, het gaat meer om vormgeven en bijhouden.

En het beste is dus om steeds dezelfde kant op te vijlen (las ik net ook al ergens). Ik knip ze nu eigenlijk altijd rond, maar misschien dat ik maar eens een vierkantere vorm ga proberen; vind ik er wel mooi uitzien, vooral omdat ik niet zo van de hele lange nagels ben.
(Ben ik eigenlijk ook gewoon te onhandig voor denk ik; die zouden bij mij binnen een dag inscheuren :@ )

En beter dus aan de onderkant vijlen? Daar ga ik dus ook altijd de fout in :@ ;)

Bedankt voor alle tips, deze reeks is heel informatief! :s)

Edit: las net ook ergens de tip om je nagels juist te vijlen met nagellak, zodat de vorm beter wordt, werkt dat inderdaad beter?
Smile, tomorrow will be worse...
  dinsdag 24 december 2013 @ 18:58:31 #216
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_134660173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:48 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Dankjewel!
Een glasvijl heb ik (nog) niet, maar daar zal ik eens naar kijken. Ze zijn nu vrij kort, dus het vijlen zelf hoeft nu op zich niet heel snel te gaan, het gaat meer om vormgeven en bijhouden.

En het beste is dus om steeds dezelfde kant op te vijlen (las ik net ook al ergens). Ik knip ze nu eigenlijk altijd rond, maar misschien dat ik maar eens een vierkantere vorm ga proberen; vind ik er wel mooi uitzien, vooral omdat ik niet zo van de hele lange nagels ben.
(Ben ik eigenlijk ook gewoon te onhandig voor denk ik; die zouden bij mij binnen een dag inscheuren :@ )

En beter dus aan de onderkant vijlen? Daar ga ik dus ook altijd de fout in :@ ;)

Bedankt voor alle tips, deze reeks is heel informatief! :s)

Edit: las net ook ergens de tip om je nagels juist te vijlen met nagellak, zodat de vorm beter wordt, werkt dat inderdaad beter?
Dat doe ik wel altijd :Y
Dan word ik niet afgeleid door de vorm van de witte randjes want die is niet bij al mijn nagels gelijk. Dus ik vijl mijn nagels in vorm met een glasvijl als de lak er nog op zit. Daarna haal ik de lak eraf en maak ik ook de glasvijl schoon onder de kraan met een nagelborstel. :)

Wat bedoel je met aan de onderkant vijlen? Ik vijl van buiten naar het midden, til de vijl op en doe hetzelfde (per nagel dus langs 2 kanten).
pi_134660422
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 18:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dat doe ik wel altijd :Y
Dan word ik niet afgeleid door de vorm van de witte randjes want die is niet bij al mijn nagels gelijk. Dus ik vijl mijn nagels in vorm met een glasvijl als de lak er nog op zit. Daarna haal ik de lak eraf en maak ik ook de glasvijl schoon onder de kraan met een nagelborstel. :)

Wat bedoel je met aan de onderkant vijlen? Ik vijl van buiten naar het midden, til de vijl op en doe hetzelfde (per nagel dus langs 2 kanten).
Ook eens proberen met de lak er nog op dan! :Y Ik volg ook altijd het witte randje, maar dat is inderdaad niet overal gelijk.

En hoe zet je de vijl dan precies op het randje van je nagel? Loodrecht, of meer aan de onderkant van je nagel?
OF
Smile, tomorrow will be worse...
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:07:57 #218
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_134660477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:06 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Ook eens proberen met de lak er nog op dan! :Y Ik volg ook altijd het witte randje, maar dat is inderdaad niet overal gelijk.

En hoe zet je de vijl dan precies op het randje van je nagel? Loodrecht, of meer aan de onderkant van je nagel, zoals dit:
[ afbeelding ]
Meestal niet loodrecht maar onder een kleine hoek. Dat vijlt het prettigst vind ik :Y
pi_134660500
Weer wat geleerd dus, thanks! :)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_134707070
quote:
17s.gif Op maandag 23 december 2013 18:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb een lamp van Ikea, led licht. Werkt eigenlijk prima! Altijd witbalans instellen natuurlijk maar wil niet meer anders :).

Studs in een semidroog laagje lak duwen en dan sealen met topcoat!
Ah dankje! Fotokneus hier.



Maar hier zie je de holo beter
  donderdag 26 december 2013 @ 12:55:46 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134711776
Jij ook al aan de TFL Whoop :D? Welke is dat nou, Midnight Sonata of Here Comes September?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134744327
quote:
17s.gif Op donderdag 26 december 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:
Jij ook al aan de TFL Whoop :D? Welke is dat nou, Midnight Sonata of Here Comes September?
Here comes september, hij is zo mooi.
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:42:36 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134758021
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 13:58 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Here comes september, hij is zo mooi.
Jaaa echt een prachtig lakje is het O+ zo grappig om te zien dat al aardig wat mensen die ik "ken" 'm nu ook hebben :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_134763346
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jaaa echt een prachtig lakje is het O+ zo grappig om te zien dat al aardig wat mensen die ik "ken" 'm nu ook hebben :).
Komt door je blog, tenminste dat ik m gekocht heb wel. Heb ook chocolate gold gekocht en nu op aangezien here comes september mn werk niet had overleefd. Dekt in een laagje(daarom had ik m ook gekocht voor t stempelen) echt zo fijn.

Maar ik heb de laatste tijd echt te veel gekocht. Mag alleen nog MoYou platen kopen en echt bijzondere lakjes aangezien mn kast ook vol is denk ik.
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:46:38 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_134763979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:32 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Komt door je blog, tenminste dat ik m gekocht heb wel. Heb ook chocolate gold gekocht en nu op aangezien here comes september mn werk niet had overleefd. Dekt in een laagje(daarom had ik m ook gekocht voor t stempelen) echt zo fijn.

Maar ik heb de laatste tijd echt te veel gekocht. Mag alleen nog MoYou platen kopen en echt bijzondere lakjes aangezien mn kast ook vol is denk ik.
Wat leuk! Dat vind ik altijd wel een compliment, als mensen spullen kopen vanwege mijn post :D. En ja die stempelt echt zo mooi ♥. Toevallig net 2 nieuwe collecties binnen van TFL en ze zijn weer prachtig hoor O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')