SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
speltquote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, toen was het 10 minuten feest ja.
Om vervolgens 80 minuten een spelt te kunnen horen vallen.
Volgende week ADO thuis.quote:Op zondag 22 september 2013 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord onder druk in de eigen Kuip tegen een lamlendig Utrecht.
Ja, maar Zwolle-Vitesse is net afgelopen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:54 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is er maar één Nederlandse wedstrijd die er dit weekend toe doet.
Dordrecht heeft zijn periode titel binnenquote:Op zondag 22 september 2013 15:54 schreef GGMM het volgende:
en die eindigde in 3-0quote:Op zondag 22 september 2013 15:54 schreef GGMM het volgende:
Kee.. gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 september 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dordrecht heeft zijn periode titel binnen
1-2 verlies.quote:Op zondag 22 september 2013 15:55 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat heeft Eindhoven gister eigenlijk gedaan tegen Jong-Ajax?
Psv wacht al 14 wedstrijden op een overwinning samen met Jong Psv.quote:Op zondag 22 september 2013 15:55 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat heeft Eindhoven gister eigenlijk gedaan tegen Jong-Ajax?
Kansloze statistiek.quote:Op zondag 22 september 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv wacht al 14 wedstrijden op een overwinning samen met Jong Psv.
Als meedoen belangrijker dan winnen is wel ja.quote:
Fout, 0-3.quote:
Onzin. Het is hartstikke logisch. Alles wat een beetje kan voetballen zit bij het eerste en dat is in opbouw. Dat Jong-PSV er niets van bakt is gewoon logisch. Hooguit 2 voetballers daar die een toekomst in het betaalde voetbal hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, daaruit zou je kunnen opmaken dat PSV in crisis verkeert.
Kloptquote:Op zondag 22 september 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze grap was leuker geweest als je je eigen fout niet eerst had moeten verwijderen.
Posten, willen editten, falen, nieuwe post maken en de eerste post is ineens niet te verwijderenquote:Op zondag 22 september 2013 15:59 schreef Adames het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet wat je aan het doen bent, maar dit slaat nergens op
Ajax heeft geen plan B.quote:Op zondag 22 september 2013 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Koeman: ''we willen meer gaan voetballen dit seizoen''
quote:Op zondag 22 september 2013 16:00 schreef TheSolution het volgende:
Pfft, Feyenoord heeft de scheids ook niet mee he. Als we net zoveel geluk hadden als Ajax tegen PEC stond het nu 16-0
quote:Op zondag 22 september 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al was het denk ik niemand opgevallen als ik hem niet had teruggezet.
NAC staat al 2-0 voor, dus dat kan nietquote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
Het wordt hoog tijd voor de meer dan terechte 1-1.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
Ik lig hier dubbel.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef TheSolution het volgende:
[..]
NAC staat al 2-0 voor, dus dat kan niet
Zet dat bakje koffie maar uit je hoofd.quote:
Omdat Koeman een slechte trainer is.quote:Op zondag 22 september 2013 16:02 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar waarom Goossens en geen Manu? Utrecht gaat drukken, dus meer ruimte.
Heraclesquote:
Dat wordt ook nog bondscoach.quote:Op zondag 22 september 2013 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat Koeman een slechte trainer is.
Is goed. Dan ga ik dit halfuur tot Ajax nu even nuttiger besteden dan dit gedrocht.quote:Op zondag 22 september 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
Manu. De speler welke teert op een expres weggegeven doelpunt van Heerenveenquote:Op zondag 22 september 2013 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat Koeman een slechte trainer is.
Voor deze groep kun je iedereen zetten, we doen toch niet mee om de prijzen.quote:
Nee. Veel bruikbaarder dan Goossens met dit spelbeeld.quote:Op zondag 22 september 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manu. De speler welke teert op een expres weggegeven doelpunt van Heerenveen
Co is een baas.quote:Op zondag 22 september 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever Co Adriaanse als bondscoach. Dan hebben we nog vermakelijk voetbal.
Hij zal zich in ieder geval makkelijker kunnen aanpassen aan het niveau aangezien Goossens nog wel een bal kan aannemen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Nee. Veel bruikbaarder dan Goossens met dit spelbeeld.
Nee, aad300quote:Op zondag 22 september 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever Co Adriaanse als bondscoach. Dan hebben we nog vermakelijk voetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen bij Club Brugge - RSCADe Zeeuw zijn schuld. Toen hij niet op de bank zat wonnen ze wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaande beweging, elleboog.
Rood dus.
Beste speler van Utrecht, dus die moest geëlimineerd worden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Rood dus.
Rood dus.
hh:quote:Op zondag 22 september 2013 16:07 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook nog echt minder hersencellen dan dat Feyenoord vandaag doelpunten heeft gemaakt he? Jezus Christus
quote:Op zondag 22 september 2013 16:07 schreef TheSolution het volgende:
[..]![]()
Jij hebt ook nog echt minder hersencellen dan dat Feyenoord vandaag doelpunten heeft gemaakt he? Jezus Christus
Verlenging in een competitiewedstrijd?quote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel lachen zijn als Utrecht nog in de verlening 1-1 maakt.
en 30 seconden later de 1-2. Het zou nog dik verdiend zijn ook.quote:Op zondag 22 september 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel lachen zijn als Utrecht nog in de verlening 1-1 maakt.
Extra tijd is ook een verlenging, gekkie.quote:Op zondag 22 september 2013 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verlenging in een competitiewedstrijd?
Blessuretijd, ik snapte het meteen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Verlenging in een competitiewedstrijd?
Tis wat.quote:
Pas je wel op. Als ze doorhebben dat je Ajax support zit je straks een nachtje in de cel.quote:Op zondag 22 september 2013 16:09 schreef Adames het volgende:
gelukkig neemt Goossens de vrije trappen
Ben jij goed bevriend met de moeder van Bjorn? Leuke meid?quote:Op zondag 22 september 2013 16:10 schreef Cavaliers het volgende:
Maar ze zongen het niet massaal, dus de teksten zijn niet erg. /Fok-it
quote:Op zondag 22 september 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas je wel op. Als ze doorhebben dat je Ajax-support zit je straks een nachtje in de cel.
Het publiek is boos dat ze de standaard cadeau-penalty nog niet gehad hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 16:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ha, de moeder van Kuipers is een hoer. Is dat een nieuwe song?
Gemiddeld IQ van zes. Zouden zo meekunnen voetballen met Danny Schreurs.
Als je niet eens z'n naam fatsoenlijk kan spellen, hou dan maar opquote:Op zondag 22 september 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.
TERECHTE WOORDKEUZE VAN DE FEYENOORDSUPPORTER!!!
Kuijpers![]()
.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Als je niet eens z'n naam fatsoenlijk kan spellen, hou dan maar op
quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het publiek is boos dat ze de standaard cadeau-penalty nog niet gehad hebben.
Stippie in de slotseconden.quote:Op zondag 22 september 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het publiek is boos dat ze de standaard cadeau-penalty nog niet gehad hebben.
ik blijf vandaag binnenquote:Op zondag 22 september 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas je wel op. Als ze doorhebben dat je Ajax support zit je straks een nachtje in de cel.
Inderdaadquote:
Clubliefdequote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vroeg me nog af of het Legioen de spelersbus van Utrecht zou gaan bekogelen, maar toen kwam ik tot de herinnering dat het bij Feyenoord hip is om je eigen spelers te bekogelen.
Het zei al genoeg dat het centraleduo bij Feyenoord eigenlijk binnen 6 minuten al geel hadden moeten hebben. Ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, en Koeman concentreert zich enkel op Pellé zijn armgebaren.quote:Op zondag 22 september 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch knap dat deze wedstrijd al 88 minuten ontzettende aids is.
Alleen in Rotterdam.
Ik sluit me volledig bij je aan in deze.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zei al genoeg dat het centraleduo bij Feyenoord eigenlijk binnen 6 minuten al geel hadden moeten hebben. Ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn, en Koeman concentreert zich enkel op Pellé zijn armgebaren.
Hij moest vandaag scoren om een of ander Feyenoord record te verbreken.quote:
Kunnen ze heel Ajax beter opdoeken, met die trieste apenspreekkorenquote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
En Kuipers heeft weer een hoerenmoeder.
Kunnen ze dit soort trieste spreekkoren niet gaan berispen?
Zou TomPSV dit wel nakomen?quote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-1 wordt neem ik 1 minuut een Utrecht UI.
Je maakt jezelf iedere minuut steeds meer belachelijk. Ik feliciteer je met deze uitmuntende prestatie.quote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Kunnen ze heel Ajax beter opdoeken, met die trieste apenspreekkoren
Wat maak je je druk meidquote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
En Kuipers heeft weer een hoerenmoeder.
Kunnen ze dit soort trieste spreekkoren niet gaan berispen?
Maar dit mag natuurlijk gewoon van de mannen in Zeistquote:Op zondag 22 september 2013 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Jezus, Kuipers z'n moeder is weer een keer een hoer. Wat een triest volk is het ook daar.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de topper.
De enige echte van de Eredivisie.
zolang het niet op een spandoek staat jaquote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dit mag natuurlijk gewoon van de mannen in Zeist
quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de topper.
De enige echte van de Eredivisie.
Zelfde aantal punten als AZ nu hun verloren hebben toch?quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord is nu wel echt weg uit de degradatiezone.
quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We sluiten het weekend af in dit topic:
VBL / PSV - Ajax #1: De lamme tegen de blinde
Zeistquote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De echte topper speelt zich in Engeland af hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
We sluiten het weekend af in dit topic:
VBL / PSV - Ajax #1: De lamme tegen de blinde
Mwa het verschil is dat ze bij Twente doen alsof en dreigen dat ze pillen en coke gebruiken, en het bij Feyenoord gewoon steevast gebruiken.quote:Op zondag 22 september 2013 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gezakt bent op leesvaardigheid.quote:Op zondag 22 september 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De echte topper speelt zich in Engeland af hoor.
Ik refereerde met topper dan ook niet naar jouw post.quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gezakt bent op leesvaardigheid.
Raar dat je hem dan wel quote.quote:Op zondag 22 september 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik refereerde met topper dan ook niet naar jouw post.
Uh, oke.quote:Op zondag 22 september 2013 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je hem dan wel quote.
Heel raar.
twitter:SCCambuurLwd twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 10:36:05Geweldige sfeer in het stadion. #heecam #cambuur http://t.co/B1byxd8BXT reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 16:56:45#Toivonen mag blijven staan! Opstelling #psv Zoet Brenet Bruma Hendrix Willems Hiljemark Toivonen Schaars Park Matavz en Depay #azpsv reageer retweet
Waarom niet? Goede voetballerquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals verwacht dus. Snap alleen niet dat die Depay keer op keer mag blijven staan, of is daar serieus geen ander alternatief voor?
Vind hem niet al te best spelen de laatste tijd, al het hele seizoen eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Goede voetballer
Heb liever Locadia voor Matavz
Momenten voetballer, en dan is de vorm heel belangrijk. Het lijkt mij stug dat Az even veel ruimte als Ajax gaat weggegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Goede voetballer
Heb liever Locadia voor Matavz
Bakkali is dreigender.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals verwacht dus. Snap alleen niet dat die Depay keer op keer mag blijven staan, of is daar serieus geen ander alternatief voor?
We hebben het over Depay.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Matavz ja, Locadia is een echte afmaker
Uh nee. Je mag dat wel erbij zeggen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begreep Davy ook wel. Het was één van zijn befaamde grappen en grollen.
Dat lijkt me een winnende opstelling vanavond.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij AZ vandaag.
Esteban; Johansson, Gouweleeuw, Viergever, Gorter; Gudelj, Henriksen, Ortiz; Beerens, Jóhannsson, Martens.
Martens
Denk dat PSV gewoon wintquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me een winnende opstelling vanavond.
heb ik ook G met die pedo nico van die tuintjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuch-kuch streams is RTL4? Wat de neuk?Vergeten te switchen?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het niet, zie Ajax wel stunten.
Moet je maar niet via streams kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verdorie zit ik gewoon verlepte BN-ers te kijken.
niet haten Stinhoquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar niet via streams kijken.
Ik word hier niet blij vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk het niet, zie Ajax wel stunten.
Ze hebben een testbal op Vermeer geschoten en die liet hij door z'n klauwen glippen waarna ze goed konden zien dat de bal over de lijn was. Goedgekeurd!quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hebben een testbal op Vermeer geschoten en die liet hij door z'n klauwen glippen waarna ze goed konden zien dat de bal over de lijn was. Goedgekeurd!
Haton = verlaton.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar niet via streams kijken.
Nepsupporter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:15 schreef hafcfan het volgende:
Eerste wedstrijd die ik mis dit jaar.
Waarom verhind0rd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:15 schreef hafcfan het volgende:
Eerste wedstrijd die ik mis dit jaar.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ajax moet wat compacter gaan spelen.
- Smoofie
ey day-G hoeveel word t zo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
De kale blijft maar N.A.C. zeggen héEn Nek.
Lekker stangen, ja toch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
De kale blijft maar N.A.C. zeggen héEn Nek.
FL_Freak doet liveverslag van een woordenwisseling tussen PSV-supporters in het uitvak.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ik hoorde dat er hier gevochten werd?
Valt wel mee. Amerikaanse show, dus veelal 'OMG' en herhaling(en).quote:
Een verdwaalde Ajacied.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie was die gozer in de rondo met die grote neus?
Nou nou...quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost mag van mij een hete kop koffie over zijn hoofd heen krijgen.
Erik Meijer bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wie is die boer in de studio trouwens?
Ik heb koffiequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:35 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een liga fruitkick.
Althans, hij ligt hier voor me, ik moet nog beginnen met eten.
De acties van Piazon?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Wat zou FOX deze week gaan aanhalen en keer op keer herhalen en ophemelen?
Blijft zonde dat hij naar die saaie grauwe zaaddodende competitie is gegaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week Milan-Juve en Strootman-Inter, niks mis mee.
De eigen kool van Brumaquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Wat zou FOX deze week gaan aanhalen en keer op keer herhalen en ophemelen?
De moppentrommel is gesloten.quote:Metro: Chelsea intensiveert scouting Van Rhijn
Volgens het Engelse Metro heeft Chelsea de scouting van Ricardo van Rhijn geïntensiveerd. Chelsea zou zich in de winterstop willen versterken met een rechtsback en daarom een aantal opties bekijken. Mourinho zou de scoutingsafdeling opdracht hebben gegeven Van Rhijn tot aan de winterstop elke wedstrijd te analyseren.
Ik denk juist dat PSV op reactievoetbal weer de overwinning binnenhaalt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk 3-1 voor AZ, heb er geen vertrouwen in.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik verwacht een hele saaie wedstrijd, omdat PSV.
Z'n hele bestaan, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
Erik Meijer is zonde van het geld.
Dit gifje is dan ook twee jaar oud. Het AZ-stadion is zijn kolkende imago kwijt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dreigend filtertje eroverheen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
KuipersIn before onterechte penalty of phantom rode kaart.
Oja, nog even snel doen:quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog voorspellingen voor het weekend?
Inkoppertje.quote:
Hij had er eerst Wijnaldum staan. #faalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |