SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stief blaast ff drie keer Mathijsen omver.
gr gr
quote:Op zondag 22 september 2013 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
Utrecht speelt Feyenoord helemaal zoek in de Kuip.
'Trust Trust Trust'?quote:
Goed dat ze zich daar niet aan houden.quote:Op zondag 22 september 2013 14:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vragen om geel was toch zelf geel.
HAK groenten voor goulash.quote:Op zondag 22 september 2013 14:44 schreef VMSDKR het volgende:
Links van dat spandoek hangt ook een Hongaarse vlag. Ten minste, er even van uitgaand dat het de Hongaarse vlag is en niet de Italiaanse die op z'n kant hangt.
Dus Leo Driessen bij PSV - Ajax?quote:Op zondag 22 september 2013 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, Theo Reitsma zit bij NAC-AZ.
juist niet. Ik vind het zo'n kut gebaar.quote:Op zondag 22 september 2013 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed dat ze zich daar niet aan houden.
Mark van Rijswijk?quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus Leo Driessen bij PSV - Ajax?Of Evert
Of Michiel Teeling
Scheelt mij 2 minpunten.quote:Op zondag 22 september 2013 14:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
juist niet. Ik vind het zo'n kut gebaar.
Valide argument.quote:
Antivoetbal noemen ze dat.quote:Op zondag 22 september 2013 14:47 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord komt bijna niet over de middenlijn.
Alles beter dan Reitsma en die SBS gast.quote:Op zondag 22 september 2013 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Rijswijk dus, godzijdank.
[ afbeelding ]
Reitsma, Oldenburger, Driessen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles beter dan Reitsma en die SBS gast.
Ze hadden een momentje van herkenning vd Kralingse Plas.quote:Op zondag 22 september 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Boëtius valt en kijkt naar de scheidsrechter.
De scheidsrechter kijkt Boëtius even in de ogen en fluit voor een overtreding van Utreg.
Grueter mag er ook nog wel bij.quote:Op zondag 22 september 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reitsma, Oldenburger, Driessen.
De verschrikkelijke 3.
Ron de Rijk, Jan Roelfsquote:Op zondag 22 september 2013 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reitsma, Oldenburger, Driessen.
De verschrikkelijke 3.
Poulsen, nog steeds.quote:Op zondag 22 september 2013 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
De betere routinier: Mathijsen of Poulsen?
Bquote:Op zondag 22 september 2013 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
De betere routinier:
A. Mathijsen
B. Poulsen
C. Bosschaart
Poulsen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
De betere routinier:
A. Joris Mathijsen
B. Christian Poulsen
C. Pascal Bosschaart
Überhaupt een beslissing 'aanvechten' en richting scheids lopen was ook 24 uur lang een gele kaart volgens Zeist...quote:Op zondag 22 september 2013 14:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vragen om geel was toch zelf geel.
Dat was alleen bij wijze van spreken.quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord hakt Utrecht nog niet tot moes
Martine Bijl kan hier niet om lachen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Feyenoord hakt Utrecht nog niet tot moes
ik zou als ik jou was niet glvoetbal punt nl intypen en dan naar die site gaan en al helemaal niet bij programma kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom is de site van jan lul punt com offline???
![]()
![]()
![]()
![]()
Of de scheidsrechter geeft een strafschopquote:Op zondag 22 september 2013 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord bakt er niets van, dan zullen ze zo wel scoren uit een standaardsituatie.
Ze krijgen in ieder geval nog minstens een penalty.quote:Op zondag 22 september 2013 14:58 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord bakt er niets van, dan zullen ze zo wel scoren uit een standaardsituatie.
Wist je dat dit niet het geval is?quote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom is de site van jan lul punt com offline???
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn ze gewend he, dat ze een strafschop krijgen als iemand de bal afpakt in het strafschop gebied.quote:Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef Cavaliers het volgende:
Bulthuis speelt all-ball. Wat doet het Feyenoord publiek? Vraagt om een strafschop.... Tja.
Vroeg me net af of daar idd nog wat gebeurde.quote:
Nee man, best fans ever!quote:Op zondag 22 september 2013 15:05 schreef Paxcon het volgende:
Het is dat ze nu scoren maar je kon er echt een speld horen vallen, jezus
Dit heb je al bij teveel clubs gezegd. De lol is er af, Stinho.quote:Op zondag 22 september 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubs zoals Feyenoord verdienen geen bestaansrecht.
Dit is serieus.quote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb je al bij teveel clubs gezegd. De lol is er af, Stinho.
Die kon goed vrije trappen nemen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan. Sjaak Polak heeft ook wel eens gescoord.
En Bojan?quote:Op zondag 22 september 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan. Sjaak Polak heeft ook wel eens gescoord.
Hoezo altijd die Utrechthaat van debiele Ajacieden? Dat snap ik echt niet, zo'n blinde haat tegen een clubquote:
jij snapt wel meer nietquote:Op zondag 22 september 2013 15:09 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo altijd die Utrechthaat van debiele Ajacieden? Dat snap ik echt niet, zo'n blinde haat tegen een clubWalgelijk
Ik denk dat hij Feyenoord bedoelde met Aidsclubquote:Op zondag 22 september 2013 15:09 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo altijd die Utrechthaat van debiele Ajacieden? Dat snap ik echt niet, zo'n blinde haat tegen een clubWalgelijk
kom je wel eens utregquote:Op zondag 22 september 2013 15:09 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ze stellen eigenlijk niet genoeg voor om een hekel aan te hebben.quote:Op zondag 22 september 2013 15:13 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
kom je wel eens utreg
moet je daar eens iemand spreken.
De club utreg heeft dan ook maar een doelstelling en dat is de wedstrijd tegen Ajax.
Oke.quote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik feliciteer Ajax.
Ik neem maar vast mijn Siggy UI
quote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Willems; Hiljemark, Schaars, Toivonen; Park, Matavz, Depay
PSVquote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Brenet, Bruma, Hendrix, Willems; Hiljemark, Schaars, Toivonen; Park, Matavz, Depay
Niet in beeld zegt dat blind paardquote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef VMSDKR het volgende:
Lastig te beoordelen? Dat is 2 meter buitenspel.
Hiljemark boven Maher slimmen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
PSVMaakt zichzelf compleet belachelijk, Toivonen boven Maher terwijl hij een maand geleden nog verbannen was
Ajax ook al bekend?quote:Op zondag 22 september 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; Schöne, Serero, De Jong; Sigthórsson, Bojan, Fischer
Vermeer; Van Rhijn, Moisander, Denswil, Blind; Schöne, Serero, De Jong; Sigthórsson, Bojan, Fischer
tja, Toivonen moet in de winter verkocht worden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
PSVMaakt zichzelf compleet belachelijk, Toivonen boven Maher terwijl hij een maand geleden nog verbannen was
De lamme tegen de blindequote:Op zondag 22 september 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom probeert weer terug te pesten, maar dat is een kansloos iets gebleken.
Als Ajax wint neem jij een jaar een Ajax-UI. Deal.quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Schone, Serero, Sigthorsson rechtsbuiten, geen Duarte
quote:Op zondag 22 september 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als Ajax wint neem jij een jaar een Ajax-UI. Deal.
Dankje!quote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is één uitzondering.
Diegene weet zelf wel wie ik bedoel.
Bedankt.quote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is één uitzondering.
Dank je.quote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is één uitzondering.
Schuur ligt dan wel erg vol met die 10 kratten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Sigthorsson binnen 1 minuut een verkeerde aanname heeft, betaalt Typisch 5 kratjes bier aan Davy.
Als Immers een kans mist neemt TomPSV een jaar lang een Ajax UIquote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Sigthorsson binnen 1 minuut een verkeerde aanname heeft, betaalt Typisch 5 kratjes bier aan Davy.
Als Pelle gaat liggen en de bal meekrijgt, dan is dat triest.quote:Op zondag 22 september 2013 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Immers een kans mist neemt TomPSV een jaar lang een Ajax UI
Wat een huilebalk ben jij ookquote:Op zondag 22 september 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Pelle gaat liggen en de bal meekrijgt, dan is dat triest.
Jazeker, nu we dit onderwerp aansnijden zal hij zich niet meer vertonen in dit topicquote:Op zondag 22 september 2013 15:22 schreef VMSDKR het volgende:
Is TomPSV niet die gozer die helemaal niks neemt als hij een weddenschap verliest?
Ik heb tenminste feitenkennis.quote:Op zondag 22 september 2013 15:23 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Wat een huilebalk ben jij ook
davy is echt een toffe peer jaquote:Op zondag 22 september 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is één uitzondering.
Dries Mertens?quote:Op zondag 22 september 2013 15:26 schreef Fargo het volgende:
Den Ouden in gesprek met een dwerg op Fox kanaal 3!
Precies.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet het lekker houden bij Radio Veronica.
Al zou ik het geen probleem vinden als hij daar ook mee stopt.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet het lekker houden bij Radio Veronica.
Misschien moet hij maar lekker naar een inrichting toe.quote:Op zondag 22 september 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al zou ik het geen probleem vinden als hij daar ook mee stopt.
Als dat maar niet inhoudt dat Theo Reitsma meer tijd buiten de inrichting mag besteden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar lekker naar een inrichting toe.
Is dat op kosten van FOX dan?quote:Op zondag 22 september 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat maar niet inhoudt dat Theo Reitsma meer tijd buiten de inrichting mag besteden.
Je gaat zo weg he? Jammer.quote:Op zondag 22 september 2013 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn seizoenskaart niet vinden.
Ja.quote:
Als zoveel mensen het roepen moet er wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zondag 22 september 2013 15:32 schreef Cavaliers het volgende:
De moeder van Kuipers is een hoer omdat Feyenoord geen vrije trap krijgt, lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren beide gewoon overtredingen hoor knuppel.quote:Op zondag 22 september 2013 15:32 schreef Cavaliers het volgende:
De moeder van Kuipers is een hoer omdat Feyenoord geen vrije trap krijgt, lol. Altijd wel wat met die mislukte abortussen daar op de tribunes.
O, dat rechtvaardigt de teksten. Groot gelijk.quote:Op zondag 22 september 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren beide gewoon overtredingen hoor knuppel.
Maar om nou meteen dit te gaan doen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waren beide gewoon overtredingen hoor knuppel.
quote:Op zondag 22 september 2013 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als zoveel mensen het roepen moet er wel een kern van waarheid inzitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zingt elke Feyenoord-supporter het hequote:Op zondag 22 september 2013 15:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O, dat rechtvaardigt de teksten. Groot gelijk.
Triest dat hij het moet jatten.quote:
O, niet elke Feyenoorder zingt het mee, dus de teksten zijn opnieuw gerechtvaardigd en helemaal niet erg.quote:Op zondag 22 september 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig zingt elke Feyenoord-supporter het he
quote:
Die gaan inderdaad constant scheidsrechters uitschelden en beledigen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:39 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Erger dan Ajax kan gelukkig niet
"Immers neemt een vrije trap. Corner Utreg."quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 september 2013 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt dat de coach een doelpunt voor de tegenpartij maakt! (Verbeek>NAC 1-0 AZ)
Ja leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt dat de coach een doelpunt voor de tegenpartij maakt! (Verbeek>NAC 1-0 AZ)
Dat gebeurt toch overalquote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef Cavaliers het volgende:
Wedden dat ze het weer gaan zingen nu.
Niet op wekelijkse basis, nee.quote:Op zondag 22 september 2013 15:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch overal
Ja, voor eigen succes. En zijn voorzetten zijn om te huilen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel een verbetering voor Feyenoord. Armateros kan er helemaal niets van, Schaken heeft af en toe nog wel is een flits.
beiden niet goedquote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef Pedroso het volgende:
Dit is wel een verbetering voor Feyenoord. Armenteros kan er helemaal niets van, Schaken heeft af en toe nog wel is een flits.
Hij geeft tenminste nog wel is voorzetten, Armenteros raakt gewoon geen bal.quote:Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, voor eigen succes. En zijn voorzetten zijn om te huilen.
Het is in de Kuip altijd muisstil. Tenzij ze de scheidsrechter moeten uitschelden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:46 schreef Adames het volgende:
mag je eens als utrecht speler in de kuip spelen, tref je de kutste ambiance in 10 jaar aan
Om ze vervolgens mij de cornervlag op te rapenquote:Op zondag 22 september 2013 15:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij geeft tenminste nog wel is voorzetten, Armenteros raakt gewoon geen bal.
Stoere internethooliequote:Op zondag 22 september 2013 15:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is in de Kuip altijd muisstil. Tenzij ze de scheidsrechter moeten uitschelden.
Dat is nu eenmaal het Feyenoord niveau.quote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Om ze vervolgens mij de cornervlag op te rapen
Hij is stiekem voor Feyenoord.quote:
niet waar, dat zou betekenen dat Feyenoord nog grip op de wedstrijd heeft. Dat hebben ze nietquote:Op zondag 22 september 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, probeert met laf voetbal de winst over de streep te trekken.
Alsof het de vorige pak hem beet 50 wedstrijden beter was.quote:Op zondag 22 september 2013 15:51 schreef Knalerwtje het volgende:
Is het legioen trouwens ziek ofzo. Tering wat een grafsfeer.
komt door de verkeerd opgestelde microfoons, in het stadion zelf is er echt een groot feestquote:Op zondag 22 september 2013 15:51 schreef Knalerwtje het volgende:
Is het legioen trouwens ziek ofzo. Tering wat een grafsfeer.
quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
komt door de verkeerd opgestelde microfoons, in het stadion zelf is er echt een groot feest
-Caland
Wel als je enkele lieden hier moet geloven. Heksenketel, dit dat.quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof het de vorige pak hem beet 50 wedstrijden beter was.(behalve tegen Ajax)
Ja, tegen Kuban niet gekeken ofzo?quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof het de vorige pak hem beet 50 wedstrijden beter was.(behalve tegen Ajax)
Met slechts 3 hersencellen moet je ook niet zoveel vindenquote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond het een overtreding van De Vrij.
Neem nou niet hun laatste beetje trots afquote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
komt door de verkeerd opgestelde microfoons, in het stadion zelf is er echt een groot feest
Mensen die voor even de PBC uit mogen is inderdaad een goede sfeer.quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ja, tegen Kuban niet gekeken ofzo?
Oh ja, toen was het 10 minuten feest ja.quote:Op zondag 22 september 2013 15:52 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Ja, tegen Kuban niet gekeken ofzo?
- Feyenoordsupporterquote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Met slechts 3 hersencellen moet je ook niet zoveel vinden
Dan zou jij al helemaal je bek dicht moeten houden.quote:Op zondag 22 september 2013 15:53 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Met slechts 3 hersencellen moet je ook niet zoveel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |