quote:
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:20 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet wint neemt Guus_geluk7 een Ajax-UI.
Wtf.quote:"In de Europa League was ik niet onder de indruk van PSV, maar dat was ik ook niet van Ajax in de Champions League. Ik lees en hoor overal dat Ajax het nog aardig heeft gedaan, maar mij imponeerde het niet. Daarom zie ik Ajax ook niet winnen in Eindhoven", aldus Advocaat.
Fantastische argumentatie! Een appel is rood, een banaan geel, en dus zijn druiven groen. Zoiets.quote:
Bojan die alles moet afmaken lijkt mij nou niet handig. Maar misschien is het dit keer een ommekeerquote:Op zondag 22 september 2013 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik denk een 2-4. De 2 omdat Vermeer een clown is en de 4 omdat Frank Bojan in de spits zet.
Bedoel meer dat Frank stront in zijn ogen heeft wat betreft sommige keuzes waaronder Vermeer en Siggy. Bojan in de spits ziet hij eindelijk maar dan stelt die Siggy rechtsbuiten op, ongelofelijkquote:Op zondag 22 september 2013 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bojan die alles moet afmaken lijkt mij nou niet handig. Maar misschien is het dit keer een ommekeer
Ik was al bang dat je het vergeten wasquote:Op zondag 22 september 2013 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV verliest neem ik een Sigthorsson UI voor een maand. (ter vervanging van Strootman)
Als Ajax verliest neemt Kun-Aguero bij terugkomst een Arias/Manolev UI voor een maand.
Bij gelijkspel: pech.
Tegen Ludogorets kwam er gewoon niemand, gekkie.quote:Op zondag 22 september 2013 04:23 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt nul - nul in een ontzettend slechte wedstrijd. Tijdens de rust gaat de helft van het publiek weg, net als tegen Ludogorets.
Dat is mijn voorspelling.
quote:Op zondag 22 september 2013 04:56 schreef Trebo het volgende:
Dat Ajax geen fans mee mag nemen is je reinste competitie vervalsing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |