Nee toen niet en zelfs dat hielp nietquote:Op zondag 22 september 2013 03:46 schreef sp3c het volgende:
onze Corrie kennende deed ze too hard 2 get
Even een heel topic erdoor gejastquote:Op zondag 22 september 2013 08:35 schreef Tem het volgende:
Corrie heeft haar postquotum weer even ingehaald zo te zien
Ik ben Marcodej niet.quote:Op zondag 22 september 2013 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
Stil hier, iedereen naar de kerk zeker?
*kater*quote:Op zondag 22 september 2013 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
Niet gek als mensen om 04:00 hier de deur dicht doen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:59 schreef liesje1979 het volgende:
Dan gaan ze naar de kerk om te biechten?quote:Op zondag 22 september 2013 14:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet gek als mensen om 04:00 hier de deur dicht doen.
Niet zo bijdehand hè? Ik doel op dat het hier stil is.quote:Op zondag 22 september 2013 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan gaan ze naar de kerk om te biechten?
ik kan je ze wel digitaal geven maar daar heb je natuurlijk niks aan.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef sp3c het volgende:
ik heb zin in van die zoute dropharingen
moet ik weer naar buiten zeker
Vanavond weer voor de nummer 1 he.quote:Op zondag 22 september 2013 15:36 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag
Geslapen als een blok. Straks patatjes halen denk ik
Ben er wel bang voor, SBS avondquote:Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond weer voor de nummer 1 he.
Je hebt vannacht al een flinke voorsprong opgebouwd.quote:Op zondag 22 september 2013 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben er wel bang voor, SBS avond
Maar ik ga het niet laat maken, morgenochtend om 11 uur een afspraak.
Ik zag het. Maar ik ben nu weer weg, wat dingen printen om mee te nemen morgenochtend en ik wil nog even Toppop3 terugkijkenquote:Op zondag 22 september 2013 15:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Je hebt vannacht al een flinke voorsprong opgebouwd.
snap jij dat nouquote:Op zondag 22 september 2013 15:36 schreef Latert het volgende:
[..]
ik kan je ze wel digitaal geven maar daar heb je natuurlijk niks aan.
Patatjes? Ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 22 september 2013 15:36 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag
Geslapen als een blok. Straks patatjes halen denk ik
quote:Op zondag 22 september 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ofzo ja.
En die gifjes posten, dat is volwassen
Neuh.quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef sp3c het volgende:
ik heb zin in van die zoute dropharingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Dat haal je zelf maar.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef sp3c het volgende:
man ik heb zin in een biertje
Ik fiets niet graag.quote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij woont ongetwijfeld te ver fietsen.
PSV Ajax zou ik ook niet gaan bekijken.quote:Op zondag 22 september 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar ik ben nu weer weg, wat dingen printen om mee te nemen morgenochtend en ik wil nog even Toppop3 terugkijken
Hoaxpec.quote:Op zondag 22 september 2013 17:07 schreef Peunage het volgende:
Nivea4men reclames bij voebel. Wat een hommels.
Ja weet ik wel, maar dat doe ik nooit. Ik keek het nu toch gewoon in 1x.quote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Specularium het volgende:
UG kun je ook downloaden.
Topshow.
Vrouwen houden van dure bruiloften G. Met je zachte handen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga het wel kopen. Vrouwen houden van zachte handen G.
Dat komt daarna. Eerst de zachte handen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vrouwen houden van dure bruiloften G. Met je zachte handen.
Ze gaan eerst vragen hoeveel spaargeld je hebt en of je genoeg hebt om een grote dure bruiloft te organiseren. Dan kijken ze naar je handen - en dan pas ontstaat een relatie. Let maar op kerel.quote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat komt daarna. Eerst de zachte handen.
Niet alle vrouwen zijn zo...toch? TOCH?quote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze gaan eerst vragen hoeveel spaargeld je hebt en of je genoeg hebt om een grote dure bruiloft te organiseren. Dan kijken ze naar je handen - en dan pas ontstaat een relatie. Let maar op kerel.
Alleen Marokkaanse vrouwen G. Je weet wel die zogenaamd achtergestelde, waar je dan wel een bruidsschat van 5000 euro voor moet ophoesten, voordat je überhaupt mag langskomen. Praten ze hier over onderdrukte vrouwen, wat is deze.quote:Op zondag 22 september 2013 17:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zo...toch? TOCH?
Dan importeer ik er liever 1 uit Rusland. Minder dan 5000 en het is sowieso een deal.quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen Marokkaanse vrouwen G. Je weet wel die zogenaamd achtergestelde, waar je dan wel een bruidsschat van 5000 euro voor moet ophoesten, voordat je überhaupt mag langskomen. Praten ze hier over onderdrukte vrouwen, wat is deze.
Gaat hard.quote:Op zondag 22 september 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
Ja boeiend, ondertussen is het wel al 3-0
Wallahila!quote:Op zondag 22 september 2013 17:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan importeer ik er liever 1 uit Rusland. Minder dan 5000 en het is sowieso een deal.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wens jou een vrouw die Ajax-fan is
Die is vast tevreden met een seizoenskaartquote:Op zondag 22 september 2013 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Zolang ze maar geen bruidsschat vraagt.
Wil jij met mutant trouwen?quote:Op zondag 22 september 2013 17:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wens jou een vrouw die Ajax-fan is
Als je mijn schoonheid ziet, dan zal je van mening veranderen.quote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zei daarvoor al dat ik niet wil trouwen.
+ Je kijkt voetbal + Je vind Ali B leukquote:Op zondag 22 september 2013 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zei daarvoor al dat ik niet wil trouwen.
Schoonheid zit van binnen. Uiterlijke schoonheid verblindt alleen maar.quote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je mijn schoonheid ziet, dan zal je van mening veranderen.
quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Schoonheid zit van binnen. Uiterlijke schoonheid verblindt alleen maar.
En bedankt weer.quote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit hoor je vooral van lelijke mensen, ik weet niet waarom.
je net als mensen die altijd alles verliezen en vinden dat meedoen een stuk belangrijker isquote:Op zondag 22 september 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit hoor je vooral van lelijke mensen, ik weet niet waarom.
+ tquote:Op zondag 22 september 2013 17:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
+ Je kijkt voetbal + Je vind Ali B leuk
naja je mag best meedoen maar ga iig niet tof lopen doen als iedereen je ingemaakt heeftquote:Op zondag 22 september 2013 18:12 schreef Specularium het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen,.
Doe dan gewoon niet mee met je matigheid.
Oh, dit is alleen voor een select gezelschap. Had dat dan gezegd.quote:
slowchattenquote:
Inderdaad, oprotten nu.quote:Op zondag 22 september 2013 18:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh, dit is alleen voor een select gezelschap. Had dat dan gezegd.
Ik dwing me gewoon opquote:
Corrie plagen kusjes vragenquote:
nee nu mottie wegwezenquote:
Het zit je nog steeds dwars hè.quote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is meer Corrie plagen ----> rond 23:00 zit ze op een kast van 4 meter hoog.
kijk mij tof doenquote:
Ja. Ik weet niet wat maar, ja.quote:Op zondag 22 september 2013 18:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars hè.
Maar zondag is ze van mijquote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja. Ik weet niet wat maar, ja.
Als jij niet hoeft te lachen dan hoeft dat ook niet.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 18:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als jij niet hoeft te lachen dan hoeft dat ook niet.
Jij bent degene die zich hier als een dictatortje gedraagt.quote:
dat zei je moeder ook gisteravond maar ik kwam tochquote:
Haha, goede grap. Moest grinniken. 5.7/10.quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich hier als een dictatortje gedraagt.
Het was geen grap.quote:Op zondag 22 september 2013 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, goede grap. Moest grinniken. 5.7/10.
eehhm... hmm, tsja...quote:Op zondag 22 september 2013 18:37 schreef sp3c het volgende:
nou??
zeg het maar mensen, zeker een voldoende denk ik
Ok, dan warm ik even twee scholletjes op.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef sp3c het volgende:
kunnen we heel even bij mijn 'jemoeder' grapje blijven ja?
bij voorbaat dank
Veel te laag, 7,5/10 minimaal.quote:Op zondag 22 september 2013 18:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, goede grap. Moest grinniken. 5.7/10.
hehehehehehehehehehehEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!quote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Alleen zijn die je moeder grapjes al 100 jaar oud.
Je moeder, die is al 100 jaar oud.quote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Alleen zijn die je moeder grapjes al 100 jaar oud.
mooi hequote:
Klopt het dat jij een afspraakje hebt met donald's dick?quote:Op zondag 22 september 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
Zitten we nou opeens ruzie te maken hier
[..]
[ afbeelding ]
De knakworstjes blijven gesloten. Die scholletjes vond ik nog.quote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef Tem het volgende:
Broodje knakworst en scholletjes. Dat kan alleen in Tholen.
Ik heb om half 9 een afspraakje met iedereen in de TV SC. SBS avondje is weer gekomen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt het dat jij een afspraakje hebt met donald's dick?
quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb om half 9 een afspraakje met iedereen in de TV SC. SBS avondje is weer gekomen.
Welke tactiek, help me even, ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze tactiek werkt ook niet echt he?
SBS avondje? Ik zie alleen red mijn vakantie in de gids staan, verder weinig boeiends.quote:Op zondag 22 september 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb om half 9 een afspraakje met iedereen in de TV SC. SBS avondje is weer gekomen.
En Wegmisbruikers. En misschien reportage.quote:Op zondag 22 september 2013 18:48 schreef Latert het volgende:
[..]
SBS avondje? Ik zie alleen red mijn vakantie in de gids staan, verder weinig boeiends.
Ok, dan ga ik niet kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Ja klopt. Best een goede film vond ik. Niet alleen vanwege de hoofdrolspeler.
Bah Belgenquote:Op zondag 22 september 2013 18:55 schreef Arcee het volgende:
Loft (2008/I)
De originele Vlaamse versie.
Dat hebben borderliners ook.quote:Op zondag 22 september 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
Binnen 1 minuut kan het van vrolijk naar boos gaan.
Lijkt er anders soms verdacht veel op.quote:Op zondag 22 september 2013 19:02 schreef Tem het volgende:
Nou, wij haten jou niet. Maar doe maar weer zo.
Spareribs kun je zo lekker uit mekaar trekken.quote:Op zondag 22 september 2013 19:02 schreef marcodej het volgende:
Scholletjes zijn net als spareribs. Je hebt er meer rommel van dan eetplezier.
Nee, jij ziet gewoon in elk bosje spoken.quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er anders soms verdacht veel op.
Net als de zus van Hansie.quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spareribs kun je zo lekker uit mekaar trekken.
Ik ben niet bang voor spoken. Als je nou clowns had gezegd.quote:Op zondag 22 september 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij ziet gewoon in elk bosje spoken.
Of een commando.quote:Op zondag 22 september 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, jij ziet gewoon in elk bosje spoken.
Met 'Spareribs' worden hier anorexiapatiënten bedoeld?quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spareribs kun je zo lekker uit mekaar trekken.
quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt er anders soms verdacht veel op.
Ik zit te genieten.quote:Op zondag 22 september 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
Studio Sport kijken helpt niet echt trouwens
het nachtkastjequote:Op zondag 22 september 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar vast die kast opzoeken. Die lage is het vandaag.
Nou en?quote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook niet gewonnen he?
"Het zal ook niet de laatste keer zijn."quote:Op zondag 22 september 2013 19:17 schreef marcodej het volgende:
Interview met Johannes is hilarisch.
Oh ja zo heten ze nuquote:Op zondag 22 september 2013 19:18 schreef sp3c het volgende:
ownee wacht ...
[ afbeelding ]
Amsterdam G's
Amsterdam
Corrie
Oh ik dacht dat ze de naam weer hadden veranderd, dat die G'squote:Op zondag 22 september 2013 19:21 schreef sp3c het volgende:
volgens mij zijn de Amsterdam G's dood, ze zouden verder gaan in de eerste divisie maar al die spelers zijn al verhuist naar andere teams en in de eerste divisie speelt al een Amsterdamse ploeg, die heten nog wel Amstel Tijgers
Tijgers is de jeugdverenigingquote:Op zondag 22 september 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze de naam weer hadden veranderd, dat die G'sde voormalige Tijgers waren. Dan is het goed.
Die is zo weer terug.quote:Op zondag 22 september 2013 19:22 schreef Tem het volgende:
marcod3j heeft nu een stijfje van Angela.
Maar welke sponsor is het dan? Beetje apart om het dan de G's te noemen...quote:Op zondag 22 september 2013 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tijgers is de jeugdvereniging
zo'n eredivisieploeg staat daar meestal los van omdat die nogal eens failliet gaan, dan mag de sponsor de naam bedenken en dan krijg je dit soort onzin
Zijn dat ook van die dubieuze sponsors als in de vechtsport?quote:Op zondag 22 september 2013 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tijgers is de jeugdvereniging
zo'n eredivisieploeg staat daar meestal los van omdat die nogal eens failliet gaan, dan mag de sponsor de naam bedenken en dan krijg je dit soort onzin
quote:Op zondag 22 september 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar welke sponsor is het dan? Beetje apart om het dan de G's te noemen...
dubieus wil ik het niet noemen maar echt status hebben ze nu ook weer nietquote:Op zondag 22 september 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn dat ook van die dubieuze sponsors als in de vechtsport?
iirc is Amstel Tijgers nooit gesponsord door Amstel, de naam komt van de rivier (net als de stad zelf) daarom heet de jeugdvereniging ook nog steeds Amstel Tijgersquote:Op zondag 22 september 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
Als je Amstel dubieus wil noemen. Amstel Tijgers he.
Oh ik dacht echt altijd dat het van het bier afkwamquote:Op zondag 22 september 2013 19:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
iirc is Amstel Tijgers nooit gesponsord door Amstel, de naam komt van de rivier (net als de stad zelf) daarom heet de jeugdvereniging ook nog steeds Amstel Tijgers
die lijdt toch aan geheugenverliesquote:Op zondag 22 september 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmmmmmm zit nu te huilen op de bank.
what else is newquote:Op zondag 22 september 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmmmmmm zit nu te huilen op de bank.
als je het gewoon maar blijft zeggen dan geloven we het niet meerquote:Op zondag 22 september 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Niet timmmmmm plagen, dan krijgen jullie met mij te doen.
Ik denk nog na over de consequenties voor jullie. Vandaar dat het voor alsnog bij waarschuwingen blijft.quote:Op zondag 22 september 2013 19:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het gewoon maar blijft zeggen dan geloven we het niet meer
quote:Op zondag 22 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk nog na over de consequenties voor jullie. Vandaar dat het voor alsnog bij waarschuwingen blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duurt wel lang he dat nadenken?quote:Op zondag 22 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk nog na over de consequenties voor jullie. Vandaar dat het voor alsnog bij waarschuwingen blijft.
Des te meer effect heeft het als ik straks klaar ben met denken. Jullie maar de hele tijd in angst zitten, oe wanneer zou het gebeuren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |