Zodat je na afloop lekker je fapsel kan wegspoelen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer ik opgewonden word pak ik inderdaad geregeld de tuinslang uit de schuur.
Retorische vraag zeker. Hop, open met dat pak.quote:Op zondag 22 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
Dilemma: naar bed of nog wat wijn nemen.
Als ik toch de bloemetjes buiten heb gezet kan ik ze net zo goed water geven.quote:Op zondag 22 september 2013 02:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Zodat je na afloop lekker je fapsel kan wegspoelen.
quote:Op zondag 22 september 2013 02:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Retorische vraag zeker. Hop, open met dat pak.
Wat doe je liever?quote:Op zondag 22 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
Dilemma: naar bed of nog wat wijn nemen.
Slapen is ook wel lekker hoor. Alleen ben ik niet zo moe, een beetje maar.quote:Op zondag 22 september 2013 02:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat doe je liever?
Iedereen hier weet het antwoord.
Faal!quote:
Fles en die was al openquote:Op zondag 22 september 2013 02:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Retorische vraag zeker. Hop, open met dat pak.
Mijne is leeg, mag ik ook een glaasje?quote:
Tuurlijk ik heb nog een fles, astuquote:Op zondag 22 september 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijne is leeg, mag ik ook een glaasje?
Dank jequote:Op zondag 22 september 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk ik heb nog een fles, astu [ afbeelding ]
echt hoorquote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
Gaan we dit nou echt doen, elkaar digitaal drinken inschenken?
Het is maar een SC hoor, lighten upquote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
Ach sla jullie ook weleens digitaal, dus waarom niet.quote:Op zondag 22 september 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
zijn we ook niet heel erg van onder de indruk als ik heel eerlijk moet zijnquote:Op zondag 22 september 2013 02:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach sla jullie ook weleens digitaal, dus waarom niet.
Volgende keer moet ik dan wat harder slaanquote:Op zondag 22 september 2013 02:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn we ook niet heel erg van onder de indruk als ik heel eerlijk moet zijn
quote:Op zondag 22 september 2013 02:15 schreef sp3c het volgende:
vast nog wel een buurtsuperturk open
hophop
quote:Op zondag 22 september 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
Digitaal ben ik ook heel mooi en zo. En digitaal zijn sp3c en Sp3cularium grappig.
lolquote:
ja en in het echt heb jij net zulke stoere praatjesquote:Op zondag 22 september 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
Digitaal ben ik ook heel mooi en zo. En digitaal zijn sp3c en Sp3cularium grappig.
Ik weet het.. En dan zou dit het centrum van een grote stad moeten zijnquote:Op zondag 22 september 2013 02:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
kun je beter naar de AH gaan, die is hier tot 10 uur open
buurtsuper tot 03:00
Jaquote:Op zondag 22 september 2013 02:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en in het echt heb jij net zulke stoere praatjes
Hier in de stad zijn wel wat avond/nachtwinkels maar dat is vast uit de buurt.quote:Op zondag 22 september 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet het.. En dan zou dit het centrum van een grote stad moeten zijn![]()
Kan natuurlijk wel de kroeg in, maar dan betaal ik voor een glas wat een fles in de super kost
Maar in die 'nachtwinkels' kan je weer andere dingen halen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn wel wat avond/nachtwinkels maar dat is vast uit de buurt.
Amateur, gewoon zorgen dat je voorraad hebt.quote:Op zondag 22 september 2013 02:20 schreef Specularium het volgende:
Hier zijn die nachtwinkeltjes tot 5 uur open, verkopen ook sterke drank onder de toonbank.
Topshow.
Ja want wat je vorige keer probeerde ging nergens over.quote:Op zondag 22 september 2013 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik dan wat harder slaan
Uh nee, drank en eten en nog wat andere dingen, kom er niet zo vaak.quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar in die 'nachtwinkels' kan je weer andere dingen halen.
Hier wellicht ook wel ergens, maar niet waar ik van weet..quote:Op zondag 22 september 2013 02:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de stad zijn wel wat avond/nachtwinkels maar dat is vast uit de buurt.
OK weer iets om te onthouden. Volgende keer is het geen proberen meer maar is het menus.quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want wat je vorige keer probeerde ging nergens over.
Met je vloerkleed.
Ik bedoelde de hoeren. Maar dat wist je vast.quote:Op zondag 22 september 2013 02:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee, drank en eten en nog wat andere dingen, kom er niet zo vaak.
Menus?quote:Op zondag 22 september 2013 02:22 schreef Karina het volgende:
[..]
OK weer iets om te onthouden. Volgende keer is het geen proberen meer maar is het menus.
Daar kom ik ook niet. Ik weet wel waar ze zitten en niet alleen op de wallen.quote:Op zondag 22 september 2013 02:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik bedoelde de hoeren. Maar dat wist je vast.
Een glas wijn is daar vast ook duur, maar die zitten iig nog redelijk in de buurtquote:Op zondag 22 september 2013 02:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik bedoelde de hoeren. Maar dat wist je vast.
Verkopen ze daar wijn?quote:Op zondag 22 september 2013 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn avondwinkel sluit al om 24. Maar ook een tankstation op loopafstand voor noodgevallen.
Menensquote:Op zondag 22 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]ik zit nu hardop te lachen. Menes is het geloof ik.
Menens Corrie.. het is MENENS!quote:Op zondag 22 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 22 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
Nee maar dat heb ik meestal wel in huis.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
Ik normaal ook, maar ben op vakantie geweest en heb bezoek gehadquote:Op zondag 22 september 2013 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik meestal wel in huis.
Het gaat meer over noodgevallen als direct zin in een cornetto of magnum.
Ik dacht serieus dat je "menus" expres zo typte, als in "errug" "rullevant" en "heul".quote:Op zondag 22 september 2013 02:25 schreef Karina het volgende:
[..]
OwWat ik al zei, niet een woord wat je elke dag opschrijft
Ik heb andere kwaliteiten dan literaire.quote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs de grootste Corriefee maakt wel eens een foutje.
Dat niet, maar we wisten wel hoe het gespeld werdquote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef Karina het volgende:
Jaja alsof jullie dat woord elke dag gebruiken
*Bow chica bow wow*quote:Op zondag 22 september 2013 02:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb andere kwaliteiten dan literaire.
pics?quote:Op zondag 22 september 2013 02:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb andere kwaliteiten dan literaire.
Ohja!! Jij was van dat Barcelonatopic.quote:Op zondag 22 september 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar ben op vakantie geweest en heb bezoek gehad
Goed om te weten voor mijn volgende sollicitatie: niet het woord menus gebruikenquote:Op zondag 22 september 2013 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat niet, maar we wisten wel hoe het gespeld werd![]()
Maar je bent lief hoor, dat is ook heel
soms maak ik wel eens willus en wetus een spelfout.quote:Op zondag 22 september 2013 02:27 schreef Karina het volgende:
Jaja alsof jullie dat woord elke dag gebruiken
Je hebt een puntquote:Op zondag 22 september 2013 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja!! Jij was van dat Barcelonatopic.Maar dan ben je al een paar dagen thuis dus slecht excuus.
weet ik het, ik bestel altijd bierquote:
Ik weet ook niet waarom je het woord 'menens' zou gebruiken eigenlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed om te weten voor mijn volgende sollicitatie: niet het woord menus gebruikenmaar wel lief doen.
'Deze sollicitatie is wel menus mensen'.quote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom je het woord 'menens' zou gebruiken eigenlijk.
Die blonde zeker? Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Specularium het volgende:
Lekkere chick bij Graham Norton, weet alleen niet wie het is.
Je wil niet weten hoe veel vrouwen dat aan een baan heeft geholpenquote:Op zondag 22 september 2013 02:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed om te weten voor mijn volgende sollicitatie: niet het woord menus gebruikenmaar wel lief doen.
een plank met van die blokjes kaas en worst en zoquote:
Tegenwoordig zeg je 'poep is echt geworden'.quote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom je het woord 'menens' zou gebruiken eigenlijk.
Ook lekker hoorquote:
Bij mij wordt het altijd lachwekkend als ik lief probeer te doenquote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe veel vrouwen dat aan een baan heeft geholpen![]()
![]()
![]()
Ik kan het overigens niet, dat is echt een gave![]()
gewoon googelen whiskersquote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook lekker hoor
De bierkaart dan?
probeer bij je volgende sollicitatiegesprek anders stoer te doenquote:Op zondag 22 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij wordt het altijd lachwekkend als ik lief probeer te doenEn ik meen het zo goed.
Ja dat hoopte ik al. Nu heb ik honger.quote:Op zondag 22 september 2013 02:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
een plank met van die blokjes kaas en worst en zo
biertje erbij, feest
Of grappigquote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
probeer bij je volgende sollicitatiegesprek anders stoer te doen
Gewoon binnenstappen met een fles wijn en je broek op half zeven.quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is ook weleens verkeerd uitgepakt toen ik zei: hebben jullie niet eens koffie!quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
Corrie heeft vast nog wel wat virtueels voor je te etenquote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat hoopte ik al. Nu heb ik honger.
Je knalt met je kop ergens tegenaan? Je valt van je stoel? Explosie in huis door defecte gaskraan?quote:
Tsja, als je voor koffiejuffrouw gaat solliciteren kan je dat verwachten.quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook weleens verkeerd uitgepakt toen ik zei: hebben jullie niet eens koffie!
Weet ik het, bij mij gaat het altijd fout. Dus ik doe het in ieder geval niet goed.quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Wat verstaan jullie onder lief doen dan?
als ik ga solliciteren en er is geen koffie dan gaat mijn broek ook op half 7quote:Op zondag 22 september 2013 02:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook weleens verkeerd uitgepakt toen ik zei: hebben jullie niet eens koffie!
NIET wat jij schijnt te denkenquote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Nee was tijdens een intake voor een baan, mijn manager was 'not amused'. Maar ze namen me toch.quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Tsja, als je voor koffiejuffrouw gaat solliciteren kan je dat verwachten.
Een geile blik en op de knietjes als we echt platvloers willen doen...quote:Op zondag 22 september 2013 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
Solliciteren kun je dus (toch)quote:Op zondag 22 september 2013 02:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee was tijdens een intake voor een baan, mijn manager was 'not amused'. Maar ze namen me toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |