Nog steeds geen fix voor de security bugs voor iphone. 7.02 is voor apple tv trouwens.quote:
Volgens de changelog wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Nog steeds geen fix voor de security bugs voor iphone. 7.02 is voor apple tv trouwens.
7.0.2 is juist de securitybug fix.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Nog steeds geen fix voor de security bugs voor iphone. 7.02 is voor apple tv trouwens.
Dan heeft wikipedia het foutquote:Op donderdag 26 september 2013 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
7.0.2 is juist de securitybug fix.
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:23 schreef Slickk het volgende:
Voorheen als ik op Play drukte speelde m'n iPhone gewoon het nummer af waar die gebleven was. Sinds iOS7 doet die dat niet meer. Je kunt nu ook niet meer, als je iPhone vergrendeld is, twee keer op de Home-button drukken om de Player te zien zodat je vanuit vergrendelmodus nog wel op Play kunt drukken. Moeilijk irritant allemaal, zeker omdat ik veel mixes luister en die dan altijd gewoon opnieuw beginnen. Rare keuzes van Apple.
Of je belt gewoon het meest gebelde nummer en geeft hem terug.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dit.
Fuckin gaar
Ben trouwens helemaal niet te spreken over IOS 7 vond het eerst veel mooier uit zien. Maar wat is er vandaag gebeurt? Ik heb een Nokia Lumia 920 in de metro gevonden met 5 gemiste oproepen ga netjes wachten tot de eigenaar belt en dan breng ik hem terug. Zo niet, dan erase ik alles en ga ik eens kijken hoe dat WP8 is.
God heeft het zo gewild![]()
Dan moet je de muziekapp niet afsluiten in het multitaskvenster. Tevens kun je nu gewoon van onder naar boven vegen met je vinger en via control center de muziek aanzetten.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:23 schreef Slickk het volgende:
Voorheen als ik op Play drukte speelde m'n iPhone gewoon het nummer af waar die gebleven was. Sinds iOS7 doet die dat niet meer. Je kunt nu ook niet meer, als je iPhone vergrendeld is, twee keer op de Home-button drukken om de Player te zien zodat je vanuit vergrendelmodus nog wel op Play kunt drukken. Moeilijk irritant allemaal, zeker omdat ik veel mixes luister en die dan altijd gewoon opnieuw beginnen. Rare keuzes van Apple.
Niet weten dat elke smartphone een 4 cijferige code heeftquote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je belt gewoon het meest gebelde nummer en geeft hem terug.
Wikipedia gelovenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:34 schreef freud het volgende:
[..]
Dan heeft wikipedia het fout
http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history
Nee. Ze hebben standaard een 1 TB hard disk. De 128 GB SDD kun je erbij configureren voor een luttele ¤ 200.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Hebben de nieuw iMacs nu 1TB HDD en 128 GB SSD? Dit is dan toch een kleine fusion drive?
Waarom staat dit dan in de beschrijvingen van:quote:Op donderdag 26 september 2013 21:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben standaard een 1 TB hard disk. De 128 GB SDD kun je erbij configureren voor een luttele ¤ 200.
Omdat Mycom en Dixons.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:33 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Waarom staat dit dan in de beschrijvingen van:
http://www.dixons.nl/comp(...)z-qc-2013.html?prs=1
http://mycom.nl/desktops-(...)-27-i5-32ghz-qc-2013
Bestellen en dan klagen dat er geen Fusion Drive inzit, en gratis upgraden naar eentje met Fusion Drive.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoe je de tetris app reset?
Cartridge uit je Gameboy halen, in het gat blazen, cartridge terugstoppen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet iemand hoe je de tetris app reset?
Als hun het aangeven koop ik hem wel bij dixons heb je ook een jaar extra garantie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Bestellen en dan klagen dat er geen Fusion Drive inzit, en gratis upgraden naar eentje met Fusion Drive.
Of je gebruikt gewoon de kortingslink uit de OP
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Als hun het aangeven koop ik hem wel bij dixons heb je ook een jaar extra garantie.
Welke kortingslink, kan hem zo 1-2-3 niet vinden
Daar is hij duurder dan dixons?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Surfspot Partner Store (Mac met studentenkorting kopen)
Dat is dus het hele punt, ik wil m'n iPhone niet uit m'n broekzak halen. Oordopjes inpluggen en op Play, maar dat werkt dus niet meer. Ik sluit de Muziekapp nooit af in het multitaskvenster, zo slim ben ik nou ook weer wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je de muziekapp niet afsluiten in het multitaskvenster. Tevens kun je nu gewoon van onder naar boven vegen met je vinger en via control center de muziek aanzetten.
Dat werkt niet meer? Kak T_T Het viel me al op dat die speler idd raar deed, hopelijk fiksen ze dat snelquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt, ik wil m'n iPhone niet uit m'n broekzak halen. Oordopjes inpluggen en op Play, maar dat werkt dus niet meer. Ik sluit de Muziekapp nooit af in het multitaskvenster, zo slim ben ik nou ook weer wel.
Blijkbaar heeft Sala-adin het ook, ben dus blijkbaar niet de enige. Blugh.
Ik houd het niet eens meer bij. Als er echt iets interessants door Apple wordt vrijgegeven dan komt het ook wel in de reguliere media ter sprake.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:38 schreef Black-Hole het volgende:
Helemaal de iMac upgrades van afgelopen dinsdag gemist![]()
Van welk jaar is jouw Mac? Ik heb voor de gein eens twee verschillende Apple notebooks die ik heb naast elkaar gezet en...beiden doen het zoals je kan zien nog perfect. Wat ik ermee wil zeggen is dat het "moeten upgraden"vaak ook iets is wat mensen zichzelf aanpraten daar gebleken is dat een Mac heel lang kan meegaan.quote:De kans dat mijn late 2009 model nog dit najaar vervangen wordt is nu wel heel erg groot geworden. Nu eens kijken of ik de huidige iMac gunstig kan verkopen of inruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |