ALs het in iOS7 NIEUW was had ik dat nog wle willen doen. Maar functionaliteit wat al een jaar bestaat....quote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Ja jongens, help hem even i.p.v te pesten met die afkortingen...
Sommigen zijn nog deels digibeet , zelfs in 2013.
Bedoel je dit dearest?
Een jaar? Al drie jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ALs het in iOS7 NIEUW was had ik dat nog wle willen doen. Maar functionaliteit wat al een jaar bestaat....
Ja maar had het zelf al uitgevogeldquote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Ja jongens, help hem even i.p.v te pesten met die afkortingen...
Sommigen zijn nog deels digibeet , zelfs in 2013.
Bedoel je dit dearest?
Ik ben echt allergisch voor die mentaliteit.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
en ik ben ook geen digibeet, ik ben een vrouwExplains all.
Zat enkel in beta 5 voor de iPhone 4S.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:05 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb trouwens dat stukje gemist uit de trailer dat Trevor een been in de WC duwt. Iemand dit wel tegen gekomen?
Ik ben een man en ik kan koken. Zo zwart en wit is de wereld ook weer niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:40 schreef Dearest het volgende:
Ik ben ook geen digibeet, ik ben een vrouw
Kutzooi verkeerde topicquote:Op donderdag 26 september 2013 14:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zat enkel in beta 5 voor de iPhone 4S.
Nog steeds geen fix voor de security bugs voor iphone. 7.02 is voor apple tv trouwens.quote:
Volgens de changelog wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Nog steeds geen fix voor de security bugs voor iphone. 7.02 is voor apple tv trouwens.
7.0.2 is juist de securitybug fix.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:18 schreef freud het volgende:
[..]
Nog steeds geen fix voor de security bugs voor iphone. 7.02 is voor apple tv trouwens.
Dan heeft wikipedia het foutquote:Op donderdag 26 september 2013 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
7.0.2 is juist de securitybug fix.
Dit.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:23 schreef Slickk het volgende:
Voorheen als ik op Play drukte speelde m'n iPhone gewoon het nummer af waar die gebleven was. Sinds iOS7 doet die dat niet meer. Je kunt nu ook niet meer, als je iPhone vergrendeld is, twee keer op de Home-button drukken om de Player te zien zodat je vanuit vergrendelmodus nog wel op Play kunt drukken. Moeilijk irritant allemaal, zeker omdat ik veel mixes luister en die dan altijd gewoon opnieuw beginnen. Rare keuzes van Apple.
Of je belt gewoon het meest gebelde nummer en geeft hem terug.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dit.
Fuckin gaar
Ben trouwens helemaal niet te spreken over IOS 7 vond het eerst veel mooier uit zien. Maar wat is er vandaag gebeurt? Ik heb een Nokia Lumia 920 in de metro gevonden met 5 gemiste oproepen ga netjes wachten tot de eigenaar belt en dan breng ik hem terug. Zo niet, dan erase ik alles en ga ik eens kijken hoe dat WP8 is.
God heeft het zo gewild![]()
Dan moet je de muziekapp niet afsluiten in het multitaskvenster. Tevens kun je nu gewoon van onder naar boven vegen met je vinger en via control center de muziek aanzetten.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:23 schreef Slickk het volgende:
Voorheen als ik op Play drukte speelde m'n iPhone gewoon het nummer af waar die gebleven was. Sinds iOS7 doet die dat niet meer. Je kunt nu ook niet meer, als je iPhone vergrendeld is, twee keer op de Home-button drukken om de Player te zien zodat je vanuit vergrendelmodus nog wel op Play kunt drukken. Moeilijk irritant allemaal, zeker omdat ik veel mixes luister en die dan altijd gewoon opnieuw beginnen. Rare keuzes van Apple.
Niet weten dat elke smartphone een 4 cijferige code heeftquote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Of je belt gewoon het meest gebelde nummer en geeft hem terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |