Hoezo?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel vreemd dat de iMacs opeens een update hebben gehad zonder Mavericks.
Hoezo? Omdat dat jou 2 tientjes scheelt? M.a.w. ik zie niet waarom dat handiger zou moeten zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Toch veel handiger om deze direct met Mavericks te lanceren.
Dat is iOS 7. Met iOS 7 maak je de telefoon waterdicht. Een unique selling point van de iPhone met iOS 7.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is iOS 7. Met iOS 7 maak je de telefoon waterdicht. Een unique selling point van de iPhone met iOS 7.
[ afbeelding ]
En uiteraard zijn er ook mensen ingetrapt: http://www.telegraph.co.u(...)terproof-advert.htmlquote:Op donderdag 26 september 2013 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is iOS 7. Met iOS 7 maak je de telefoon waterdicht. Een unique selling point van de iPhone met iOS 7.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je iOS 7 hebt? Want met iOS 7 heb je onderin helemaal geen balkje meer.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:38 schreef Dearest het volgende:
Oke kan iemand me misschien helpen?
Na de update van iOS 7 staan alle apps die ik daarvoor heb gedownload niet meer op m'n beginscherm, die staan alleen nog maar onderin het balkje als ik 2 keer op de homebutton druk. Hoe krijg ik die apps weer gewoon terug?
En ik merk ook dat mijn internetverbinding veel slechter is na de update, en 2 vriendinnen van mij ondervonden dit ook alHoe kan dat?
Nou, er stond gewoon bij Instellingen dat er een nieuwe versie van iOS beschikbaar was, en die heb ik vervolgens geinstalleerd. Heb nadien niets anders gedaan dan ik normaal zou doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je iOS 7 hebt? Want met iOS 7 heb je onderin helemaal geen balkje meer.
Hoe heb je geupdate? Welke handelingen heb je achtereenvolgens verricht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo nog een stuk of 15 apps. Uitermate irritant. De helft gebruik ik ook niet eens meer, maar ik weet niet hoe ik ze daar weg krijg
i still see your shadows in my room
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:33 schreef Dearest het volgende:
Staan de apps die je "kwijt" bent niet gewoon op de volgende pagina van je homescreen? Het multitaskingscherm dat je opent door twee keer op de homeknop te drukken toont je je laatstgebruikte apps. Als je ze niet meer gebruikt worden ze daar vanzelf vervangen door de apps die je wel gebruikt. Mocht je ze toch per se weg willen hebben dan kan je het plaatje van de app (niet het icoontje) naar boven swipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo nog een stuk of 15 apps. Uitermate irritant. De helft gebruik ik ook niet eens meer, maar ik weet niet hoe ik ze daar weg krijgOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
Nope, staan ze niet. Alleen de apps die ik na de update heb gedownload.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Staan de apps die je "kwijt" bent niet gewoon op de volgende pagina van je homescreen? Het multitaskingscherm dat je opent door twee keer op de homeknop te drukken toont je je laatstgebruikte apps. Als je ze niet meer gebruikt worden ze daar vanzelf vervangen door de apps die je wel gebruikt. Mocht je ze toch per se weg willen hebben dan kan je het plaatje van de app (niet het icoontje) naar boven swipen.
Wat staan er dan allemaal voor apps op de 6 andere schermen naast je Home-screen?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nope, staan ze niet. Alleen de apps die ik na de update heb gedownload.
Even voor de zekerheid: Is het je opgevallen dat er nu binnen één mapje ook diverse pagina's kunnen zijn? Je kunt dus een vol mapje (met 9 icoontjes) nog een pagina naar rechts swipen. Misschien zijn genoemde appjes uit het zicht gevallen?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nope, staan ze niet. Alleen de apps die ik na de update heb gedownload.
Rly?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
Hoe maak je trouwens van die mapjes waar je meerdere apps in kan zetten?
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
Oh fuck, really...
De eerste pagina is mijn homescreen, de tweede is leeg, de derde vierde vijfde zijn gevuld
Oke, volgende keer iets beter kijken dan maar. Shit zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |