Ik zet m altijd uit eigenlijk, behalve als ik weet dat ik m binnen een uur weer nodig heb. Als je m langer laat staan, dan loopt de batterij toch een beetje leeg. Meer leeg laten lopen = meer cycli van de batterij = levensduurbepalend voor de batterij.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:07 schreef Blistering het volgende:
Wat een patserig ding zeg.
Mensen met Macbooks hier, hoe doen jullie dat als je je Macbook voor een langere tijd niet gebruikt. Op stand-by laten, of helemaal afsluiten en pas weer opstarten als je 'm nodig hebt? Ik heb mijn MBA soms ruim een week niet nodig namelijk, en ik vraag me af wat voor het apparaat het beste is.
Kun je beter niet doen. Is alleen goed voor de kalibratie in OS X voor het nauwkeurig weergeven van de batterijpercentage, maar het helpt niet met het behouden van een goede levensduur.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef gohan16 het volgende:
Je moet de batterij wel minstens een keer per maand leeg laten lopen en volledig opladen daarna.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je beter niet doen. Is alleen goed voor de kalibratie in OS X voor het nauwkeurig weergeven van de batterijpercentage, maar het helpt niet met het behouden van een goede levensduur.
http://www.apple.com/batteries/quote:Exercise Your Machine
Lithium-ion polymer batteries need to be used for maximum performance. If you don’t use your device often, be sure to complete a charge cycle at least once a month. Click the links below to add regular reminders to your iCal calendar.
Ah, de Gerard Joling edition is ook uit...quote:
Het is maar goed dat hij het verkocht heeft. Het gaat nu alleen nog maar bergafwaarts met Apple. De hype is nu voorbij.quote:
Als ik 'm met creditcard betaald is hij 360 dagen verzekerd tegen allesquote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb er wel goede ervaringen mee hoor, vooral een aantal jaar geleden toen ik de 3G 8GB had, die had ik laten vallen en die werd vervangen door een 3GS 16GB. Die was toen ook weer stuk en kreeg ik weer een nieuwe 3GS 16GB
Wat dat te maken heeft met los of een abonnement is dat je meestal een verzekering af kan sluiten direct wanneer je ook je abonnement af neemt, ik vraag me af of zo'n zelfde verzekering ook mogelijk is als je de telefoon ergens los koopt.
eh nee, als je op een dag klikt scrollt hij automatisch naar de eerst volgende afspraak.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het hele maand-overzicht is volstrekt verneukt. Je moet nu gewoon doorklikken. En als je er dan al op klikt gaat hij niet eens meteen naar de afspraak die erin staat en moet je ook nog heen en weer scrollen.
Ik bedoel in de dag zelf, dan moet je nog naar boven of naar beneden scrollen door de uren heen naar waar je afspraak nou staat...quote:Op woensdag 25 september 2013 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh nee, als je op een dag klikt scrollt hij automatisch naar de eerst volgende afspraak.
dan klik je toch op het vergrootglas ipv op een dag.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bedoel in de dag zelf, dan moet je nog naar boven of naar beneden scrollen door de uren heen naar waar je afspraak nou staat...
Ja, hier is een hele reeks van. Zelfde met AT&T, de derde eigenaar van ID&T, etc. als je écht impact wil hebben, neem dan een voorbeeld wat niet met geld is op te lossen...quote:
Dat heb ik ook, ik betaal er bij interpolis volgens mij 7 euro pm voor. Laptop, camera, iphone, alles is verzekerd als ik het meeneem.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij zijn spullen uit de inboedel wereldwijd gedekt. Heb m'n iPhone wel es laten vallen op de parkeerplaats bij kantoor. Vervanging van voorkant werd netjes door verzekering betaald. Dus geen aparte verzekering voor nodig hier.
En dat ook nog eens, eigenlijk heb ik dus alles dubbel verzekerdquote:Op woensdag 25 september 2013 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik 'm met creditcard betaald is hij 360 dagen verzekerd tegen alles
Nee. Daarnaast zou ik nog geen MBPr kopen want die wordt binnenkort waarschijnlijk geupdate. De iMac heeft gister een update gekregen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:54 schreef gelezwembroek het volgende:
Als ik nu een MBPR of iMac koop. Krijg ik dan gratis de update naar Mavericks?
Ja ik twijfel nog tussen de iMac (update) en wachten tot de MBPR.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee. Daarnaast zou ik nog geen MBPr kopen want die wordt binnenkort waarschijnlijk geupdate. De iMac heeft gister een update gekregen.
Oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja ik twijfel nog tussen de iMac (update) en wachten tot de MBPR.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:13 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel vreemd dat de iMacs opeens een update hebben gehad zonder Mavericks.
Hoezo? Omdat dat jou 2 tientjes scheelt? M.a.w. ik zie niet waarom dat handiger zou moeten zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Toch veel handiger om deze direct met Mavericks te lanceren.
Dat is iOS 7. Met iOS 7 maak je de telefoon waterdicht. Een unique selling point van de iPhone met iOS 7.quote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is iOS 7. Met iOS 7 maak je de telefoon waterdicht. Een unique selling point van de iPhone met iOS 7.
[ afbeelding ]
En uiteraard zijn er ook mensen ingetrapt: http://www.telegraph.co.u(...)terproof-advert.htmlquote:Op donderdag 26 september 2013 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is iOS 7. Met iOS 7 maak je de telefoon waterdicht. Een unique selling point van de iPhone met iOS 7.
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je iOS 7 hebt? Want met iOS 7 heb je onderin helemaal geen balkje meer.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:38 schreef Dearest het volgende:
Oke kan iemand me misschien helpen?
Na de update van iOS 7 staan alle apps die ik daarvoor heb gedownload niet meer op m'n beginscherm, die staan alleen nog maar onderin het balkje als ik 2 keer op de homebutton druk. Hoe krijg ik die apps weer gewoon terug?
En ik merk ook dat mijn internetverbinding veel slechter is na de update, en 2 vriendinnen van mij ondervonden dit ook alHoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |