abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2013 @ 00:29:07 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131430197
Die geblondeerde blonde heeft behalve haar eigen liedje oplezen verder helemaal niks gezegd tijdens de hele uitzending.
Echt een topgast. :N
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_131432151
Die van Angela Merkel _O-

Dat blondje zei weinig ja, die andere gast was wel leuk bezig :)
  † In Memoriam † zondag 22 september 2013 @ 07:46:51 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131433839
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131435598
quote:
Bedankt! Kan je me uitleggen hoe je dat doet? (Via DM desnoods)
  Redactie Sport / Supervogel zondag 22 september 2013 @ 11:24:29 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_131435607
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 11:23 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Bedankt! Kan je me uitleggen hoe je dat doet? (Via DM desnoods)
Dat is geheim.
  zondag 22 september 2013 @ 11:26:56 #81
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_131435646
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef golfer het volgende:
Die geblondeerde blonde heeft behalve haar eigen liedje oplezen verder helemaal niks gezegd tijdens de hele uitzending.
Echt een topgast. :N
Inderdaad, letterlijk 0 toegevoegde waarde :') Een unicum!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_131435927
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 11:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat is geheim.
:'(
pi_131437206
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dorine_Wiersma :')

heeft ook veel bereikt... Voegde helemaal nop toe. Probeerde af en toe geforceerd JA, JA, OK, IDD. te zeggen puur om mee te doen |:(
  Moderator zondag 22 september 2013 @ 14:14:35 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_131440753
Die blonde doos had net zo goed thuis kunnen blijven, wat een saai mens. Aarsman was grappig (en droog vooral).

Acda was zowaar ook nog grappig, ik moest hard lachen om het 'legerverhaal met krentenbollen'. En daarna de opmerking van Harm: vandaar het overgewicht _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 22 september 2013 @ 21:12:03 #85
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_131457556
Niemand die die vieze zweetvlekken van de gast van Raoul opmerkte :r

Verder een aardige aflevering, hoop volgende week op meer....
pi_131457857
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Niemand die die vieze zweetvlekken van de gast van Raoul opmerkte :r

Verder een aardige aflevering, hoop volgende week op meer....
zweet, heeft 'ie iniedergeval hard gewerkt voor z'n commerciële centen.
  maandag 23 september 2013 @ 13:22:52 #87
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_131476038
Mooie Louis van Gaal imitatie van Raoul. DE BAVIAAN!!! _O_
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_131478806
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:26 schreef zeebeschuit het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dorine_Wiersma :')

heeft ook veel bereikt... Voegde helemaal nop toe. Probeerde af en toe geforceerd JA, JA, OK, IDD. te zeggen puur om mee te doen |:(
Of ze is eruit geknipt :+
Ze heeft wel een leuk lied over Heleen.
  zaterdag 28 september 2013 @ 11:49:26 #89
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_131641556
Zaterdagochtend kick 8-)
pi_131642117
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Of ze is eruit geknipt :+
Nee hoor, ze heeft de hele opname amper iets gezegd. Harm probeerde haar er steeds bij te betrekken, maar werkte niet :')

Ik verwacht een goeie aflevering vanavond, zaten echt een paar hilarische momenten in _O-
pi_131642621
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef MilaNL het volgende:

[..]

Of ze is eruit geknipt :+
Ze heeft wel een leuk lied over Heleen.
En een liedje over de lid van Jan Smit _O-
pi_131655818
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik verwacht een goeie aflevering vanavond, zaten echt een paar hilarische momenten in _O-
Wie zitten er?
pi_131657428
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:16 schreef Specularium het volgende:

[..]

Wie zitten er?
Tim Oliehoek en Jurgen vd Berg
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:28:43 #95
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131658989
Begonnen *O*
pi_131658999
*O*
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:29:16 #97
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_131659014
_O- Lutz Jacobi.
pi_131659026
Dat was toch een oad-bus? :P
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:29:39 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_131659031
:') Wazzeggu
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 28 september 2013 @ 22:29:47 #100
9859 crew  Karina
Woman
pi_131659040
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef zoem het volgende:
Dat was toch een oad-bus? :P
ja :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')