Gemist gisteren. Thnx.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f69-ed29126e7106.mp4
Bedankt! Kan je me uitleggen hoe je dat doet? (Via DM desnoods)quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f69-ed29126e7106.mp4
Dat is geheim.quote:Op zondag 22 september 2013 11:23 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Bedankt! Kan je me uitleggen hoe je dat doet? (Via DM desnoods)
Inderdaad, letterlijk 0 toegevoegde waardequote:Op zondag 22 september 2013 00:29 schreef golfer het volgende:
Die geblondeerde blonde heeft behalve haar eigen liedje oplezen verder helemaal niks gezegd tijdens de hele uitzending.
Echt een topgast.
zweet, heeft 'ie iniedergeval hard gewerkt voor z'n commerciële centen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:12 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Niemand die die vieze zweetvlekken van de gast van Raoul opmerkte![]()
Verder een aardige aflevering, hoop volgende week op meer....
Of ze is eruit gekniptquote:Op zondag 22 september 2013 12:26 schreef zeebeschuit het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dorine_Wiersma
heeft ook veel bereikt... Voegde helemaal nop toe. Probeerde af en toe geforceerd JA, JA, OK, IDD. te zeggen puur om mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |