Alsof jij er wat van bakt.quote:
Jazeker, met Croma.quote:
Heerlijk.quote:
verdwaald.quote:
Dan was ik ze voor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Het niveau zal de rest van de avond niet meer stijgen aangezien dronken lui straks topics gaat openen.
Dubbel D.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Welk niveau zou je willen tong?
Open anders in FB een topic en vraag om een juichbaak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:37 schreef tong80 het volgende:
Even serieus. Ik zit net op dit volgens mij leuke forumpje.
En snap het geklaag niet.
Begrijp het ook niet trouwens.
Mocht je trouwens heten. Voel je niet aangesproken.
Hebben wel een nieuwe muziekstroom ontwikkeld uit gabber. Bagger. Weet niet of het wat wordt.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me ook weleens af waarom ze het in PTA zo vaak over auto's hebben of waarom ze in MUZ het vaak over muziek hebben.
Ben al eens van de huilebalk gevallen. Ik kijk wel link uit.quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Al die posts hebben je Nederlands geen goed gedaan
Noem hem nou geen het.quote:
Dan doet hij dat maar in Klaagbaak. Dit is de Klaagbak.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem hem nou geen het.
Gaat ie klagen.
Kan KLB geen slogan krijgen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
Een beter KLB begint bij jezelf tong
Het niveau van 13.gif.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op 26 december 2012 schoot het niveau de hoogte in. Het schijnt dat er toen een nieuwe user kwam ofzo.
Dat vind ik een gevaarlijke slogan. Als iedereen idioot doet is dat idiote het normale natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
"Normaal doen", dat vind ik wel een goede.
Dat vind ik dan weer de taak van de moderators, mensen laten begrijpen wat normaal is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vind ik een gevaarlijke slogan. Als iedereen idioot doet is dat idiote het normale natuurlijk.
was grapje toch :squote:
1 potje nivea waar je om vraagt:quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef tong80 het volgende:
Erger me kapot
Over het klagen maar te zwijgen.
Verbaasde me al toen ik deze reactie niet zag op de eerste paginaquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
1 potje nivea waar je om vraagt:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij de TT dat dat de grap was en had zo'n plaatje in de OP verwacht.quote:Op zondag 22 september 2013 01:04 schreef Nafi het volgende:
[..]
Verbaasde me al toen ik deze reactie niet zag op de eerste pagina
Waarom speel jij vaak voor mod?quote:Op zondag 22 september 2013 13:03 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moet je ook in KLB gaan dreigen dat je er noooooooooooooooooit meer zult posten, net als een paar weken geleden in ONZ.
Wat?quote:Op zondag 22 september 2013 13:05 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Waarom speel jij vaak voor mod?
Waar? Geef eens wat linkjes in plaats van te gooien met beschuldigingen, kloon.quote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Commntaar geven, altijd netjes vertellen wat wel en niet mag en serieus zeuren om slotjes
De gemiddelde mod heeft meer nivea en humor dan SuperwormJim.quote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Commntaar geven, altijd netjes vertellen wat wel en niet mag en serieus zeuren om slotjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |