Heb jij The Larry Sanders Show weleens gezien?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb redelijk veel gezien van Roseanne bij gebrek aan beter.
Topshow zou ik het niet willen noemen.
Daarvoor was Married with Children uitgevonden.
Curb your enthusiasmquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Tem het volgende:
Alleen Curb Your Enthusiasm, Roseanne, Married with Children en The Larry Sanders Show zijn leuk.
Volgens mij niet, weet wel van het bestaan af.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb jij The Larry Sanders Show weleens gezien?
Aanrader. Vooral Hank Kingsley.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij niet, weet wel van het bestaan af.
Toen JD wegging was het ook wel helemaal afgelopen eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, leuke serie. Alleen een beetje uitgemolken.
Corrie heeft ondanks haar sterke wil toch toe moeten geven aan haar drankbehoefte, en heeft dus "ja" gezegd tegen dat ene glaasje rode wijn. Dat ene glaasje is inmiddels 8,5 glazen geworden, en nu staat ze stomdronken op tafel te dansen terwijl ze flauwe grapjes pitcht uit haar komende theatershow.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:50 schreef Tem het volgende:
Corrie zit te balen dat ze geen toppop kan zien.
Daar heb je toch niet echt een stukje van gekeken?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hou van Holland was weer leuk.
Goedenavond. Goedenavond.quote:
Ik was aan het wachten op Dit was het nieuws, omdat jullie daar zo razend enthousiast over waren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar heb je toch niet echt een stukje van gekeken?
Ik heb de laatste 2 minuten gekeken, kreeg gelijk zin om een spijker in mijn oog te duwen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar heb je toch niet echt een stukje van gekeken?
Gemist. Wat een ramp.quote:
Dat liedje over Heleen van Royen is wel heel leuk.quote:
Aarsman.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie is die magere Hein met z'n slimme bril?
Ja nu specularium het zei wel.quote:
Jan Jaap doet NIET MEER MEE!quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis Jan Jaap van der Wal trouwens.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik mis Jan Jaap van der Wal trouwens.
Duh, dat zie ik.quote:
Zit ze heel kwaad te typen, Corriestyle.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:11 schreef Tem het volgende:
Ik vind het wel leuk als Njosnavelin een beetje bozig doet.
RTL 7 is altijd zo'n bazenzender.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt er nu een Van Damme film op RTL7.
Heel af en toe ja. Doet ie best goed.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Voor het eerst weer eens Met het Oog op morgen geluisterd, ik had geen idee dat Eric Corton dat tegenwoordig deed.
Topicreeks: Verjaardagen in een kringquote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je kent het wel, koffie, taart, drinken, hapjes, oftewel de standaard kringverjaardag.
Nee de voorraad sapquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 22 september 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Topicreeks: Verjaardagen in een kring
Echt niemand geeft een neuk, Antoine.quote:Op zondag 22 september 2013 00:04 schreef Webschip het volgende:
Bij veel SGPers kan je merken dat het aan- of uitzetten van de tv gewoonweg niet aan de orde is.
Kamertje? Waaromquote:Op zondag 22 september 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken hetMoest er ook aan denken, zo was het ook precies. En de jarige ging op een gegeven moment een tijdje in zijn kamertje zitten
Bijna het eerste wat ik deed toen ik weer thuis was, tv aan en daarna wijn pakkenquote:Op zondag 22 september 2013 00:04 schreef Webschip het volgende:
Bij veel SGPers kan je merken dat het aan- of uitzetten van de tv gewoonweg niet aan de orde is.
Bijna alleen volwassenen en hij was 15 geworden. HIj geeft voor zijn vriendjes nog een apart feestje. Tja als 15 jarige is het niet zo leuk om tussen al die volwassenen te zitten denk ik (en een paar kinderen die een stuk jonger waren dan hij).quote:
Het is al zondag. Dan is neuken ook niet aan de orde.quote:Op zondag 22 september 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt niemand geeft een neuk, Antoine.
Ik zit vol van de kaas en worst en wraps met zalm en roomkaas. Oh en het gebakje natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef Specularium het volgende:
Zometeen maar kankworsten maken, Hazesstyle.
Ga in FB klagen dan met een linkje erbij.quote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
Specularium laat hoax-topics openstaan. En gelooft er zelf ook nog in.
Je bent zelf een hoax.quote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
.....quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit vol van de kaas en worst en wraps met zalm en roomkaas. Oh en het gebakje natuurlijk.
De horror.quote:Op zondag 22 september 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je kent het wel, koffie, taart, drinken, hapjes, oftewel de standaard kringverjaardag.
Ik zette Koefnoen aan. Ik vond dit keer geen reet aan.quote:Op zondag 22 september 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna het eerste wat ik deed toen ik weer thuis was, tv aan en daarna wijn pakken
Nee.quote:Op zondag 22 september 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga in FB klagen dan met een linkje erbij.
Terecht natuurlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Javandaar dat ik om een uur of 11 naar huis ben gegaan.
Mp4 staat in het DWHN topic.quote:Op zondag 22 september 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna het eerste wat ik deed toen ik weer thuis was, tv aan en daarna wijn pakken
Ik ben altijd goed. Behalve op maandagochtend.quote:Op zondag 22 september 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoax op je hoed, ben je morgen weer goed
Ik weet niet of Specularium een zelfstandig naamwoord is van speculeren.quote:Op zondag 22 september 2013 00:05 schreef Mutant01 het volgende:
Vooral Harm en Raoul waren goed. En af en toe de meneer naast Raoul.quote:Op zondag 22 september 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het, ben hem al aan het binnenhalen. Was het wat?
Ze had ook nieuwerwetse worst, soort chorizo denk ik, ik stond in de fik, tering wat was dat heet. De sap maar snel naar binnengegooid daarna.quote:Op zondag 22 september 2013 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind van die ouderwetse hapjes altijd wel lekker. Augurk met boterhamworst en kaas met een zilveruitje enzo.![]()
Maar je krijgt het bijna nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |